-
Ίδιος κινητήρας (αν και η Alfa πιάνει 0-100 σε 10,2 έναντι 10,7 του Vectra), άλλα αυτοκίνητα. Την Alfa την οδήγησα, εξαιρετική. Το Vectra είναι σαφώς φτηνότερο, θα το οδηγήσω για να έχω άποψη. Ποια είναι η γνώμη σας; Πέρα του 'συντηρητικού' χαρακτήρα που έχουν κολλήσει στο Vectra (δε συμφωνώ καθόλου), σαν αυτοκίνητα πως τα κρίνετε;
-
Ίδιος κινητήρας (αν και η Alfa πιάνει 0-100 σε 10,2 έναντι 10,7 του Vectra), άλλα αυτοκίνητα. Την Alfa την οδήγησα, εξαιρετική. Το Vectra είναι σαφώς φτηνότερο, θα το οδηγήσω για να έχω άποψη. Ποια είναι η γνώμη σας; Πέρα του 'συντηρητικού' χαρακτήρα που έχουν κολλήσει στο Vectra (δε συμφωνώ καθόλου), σαν αυτοκίνητα πως τα κρίνετε;
-
Ίδιος κινητήρας (αν και η Alfa πιάνει 0-100 σε 10,2 έναντι 10,7 του Vectra), άλλα αυτοκίνητα. Την Alfa την οδήγησα, εξαιρετική. Το Vectra είναι σαφώς φτηνότερο, θα το οδηγήσω για να έχω άποψη. Ποια είναι η γνώμη σας; Πέρα του 'συντηρητικού' χαρακτήρα που έχουν κολλήσει στο Vectra (δε συμφωνώ καθόλου), σαν αυτοκίνητα πως τα κρίνετε;
-
Αργά δεν είναι;
-
Εννοείς σε επιδόσεις; Μια χαρά είναι για εμένα (τουλάχιστον η Alfa).
-
To βασικό που πρέπει να κοιτάξεις είναι οι επιταχύνσεις εν κινήσει (ρεπρίζ). Αυτές είναι χρήσιμες στην καθημερινή πράξη και όχι το 0-100.
-
ας κλειδωθεί
-
Σωστά. Το 0-100 όμως το είπα ενδεικτικά γιατί μου έκανε εντύπωση ότι ο ίδιος κινητήρας έχει διαφορετικό στήσιμο (σύμφωνα με τα χαρακτηριστικά που δίνουν οι 4 Τροχοί - θα τα τσεκάρω και διαφορετικά).
-
Το Βέκτρα γιατί είναι σημαντικά ποιο φτηνό, είναι πολύ ωραίο μέσα, έχει μάλλον φτηνά ανταλλακτικά και μετά το φέισλίφτ σουλουπώθηκε αρκετά. Προφανώς η Άλφα είναι καλύτερη σχεδόν παντού αλλά μετά την Θ-Ε-Ι-Κ-Η 156 σου φάινεται πολύ απρόσωπη σε σχεδιασμό. Εντάξει σαν τις Άλφα δεν στρίβει κανένα αυτοκίνητο της ίδιας κλάσης και προσθιοκίνητο, αλλά και το Βέκτρα δεν είναι και καμιά βάρκα.
Κοίτα και το 6 πάντως είναι πολύ ωραίο μέσα-έξω σε σχεδιασμό και είναι πολύ ποιότικο. Να είχε και ένα καλύτερο μοτέρ...
Αν μπορείς να δώσεις 30Κ το Σουμπαρού Λέγκασι είναι απλά κορυφή για την χώρα μας, και έχει και 165 άλογα στα 2 λίτρα
-
Ο χρήστης travelman έγραψε:
Το Βέκτρα γιατί είναι σημαντικά ποιο φτηνό, είναι πολύ ωραίο μέσα, έχει μάλλον φτηνά ανταλλακτικά και μετά το φέισλίφτ σουλουπώθηκε αρκετά. Προφανώς η Άλφα είναι καλύτερη σχεδόν παντού αλλά μετά την Θ-Ε-Ι-Κ-Η 156 σου φάινεται πολύ απρόσωπη σε σχεδιασμό. **Εντάξει σαν τις Άλφα δεν στρίβει κανένα αυτοκίνητο της ίδιας κλάσης και προσθιοκίνητο, αλλά και το Βέκτρα δεν είναι και καμιά βάρκα.
**
Κοίτα και το 6 πάντως είναι πολύ ωραίο μέσα-έξω σε σχεδιασμό και είναι πολύ ποιότικο. Να είχε και ένα καλύτερο μοτέρ...Αν μπορείς να δώσεις 30Κ το Σουμπαρού Λέγκασι είναι απλά κορυφή για την χώρα μας, και έχει και 165 άλογα στα 2 λίτρα
Άσχετο, αλλά και το 407 δεν στρίβει άσχημα...
-
Η 159 ειναι σε άλλη κλαση από πλευράς ποιότητας υλικών και έχει φοβερή παρουσία στο δρόμο αλλά ο 1.8 ειναι λίγος για τον χαρακτήρα του αυτοκίνητου. Φυσικά και η Aλφα στρίβει καλύτερα, αλλά ειναι και κάπως βαρύτερη.
Επίσης η 159 ειναι νέο όχημα και θα κρατήσει καλά την τιμή της ενώ το Vectra έχει κάποια χρόνια στην πλάτη του.
Πόσο παραπάνω έχει η 159 σε τιμή με αντίστοιχου εξοπλισμού Vectra ?
-
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
Πόσο παραπάνω έχει η 159 σε τιμή με αντίστοιχου εξοπλισμού Vectra ?Alfa 159 Distinctive - Vectra Sport/GTS = 3500 Ευρώ με τις εκπτώσεις που παίζουν...
-
Το 6 το οδήγησα καθώς και το 407.
To 6 είναι πολύ καλό, αλλά...γιαπωνέζικο στο εσωτερικό του. Κάπως δεν μου κάθεται καλά. Στο δρόμο όμως πολύ καλό με πολύ καλά ρυθμισμένο κινητήρα, τραβάει από χαμηλά, πιο καλό από το 407, το οποίο είναι συμπαθητικό γενικά.
Ωστόσο, λέω να περιοριστώ στη μάχη Vectra - 159. Η 159 με έχει κερδίσει προς το παρόν οδηγικά (περιμένω να οδηγήσω το Vectra) και η θέση του οδηγού της...σκοτώνει. Σε χώρους δεν με ικανοποιεί ωστόσο. Για την αξιοπιστία της Alfa πολλά εχω ακούσει, αλλά πρόκειται για ένα νέο αυτοκίνητο.
Το Vectra το 5Θ έχει άνετο χώρο πίσω, τα Opel τα θεωρώ αξιόπιστα, μ'αρέσει το εσωτερικό (ειδικά το τιμονάκι είναι σούπερ).
Υ.Γ. Αξίζει να δω και το Passat το 1.6 ή δεν τραβάει;
-
Ο χρήστης kouasimodos έγραψε:
Υ.Γ. Αξίζει να δω και το Passat το 1.6 ή δεν τραβάει;
Θεωρητικά, την καλύτερη αναλογία κιλών/ίππο την έχει το Vectra (9.6),
η 159 (10,2), και το Passat (11.7)
-
Ο χρήστης kouasimodos έγραψε:
Το Vectra το 5Θ έχει άνετο χώρο πίσω, τα Opel τα θεωρώ αξιόπιστα, μ'αρέσει το εσωτερικό (ειδικά το τιμονάκι είναι σούπερ).
Βρέθηκα σε παρόμοιο δίλημμα το καλοκαίρι.
Το vectra το απέρριψα από την αίσθηση του τιμονιού. Πολλές φορές θυμίζει Playstation. Θα προτιμούσα κάτι με καλύτερη αίσθηση του δρόμου. Η Alpha απορρίφθηκε λόγω τιμής. Το Mazda 6 μου άρεσε αρκετά. Το Passat στα 1,6 είναι πολύη βαρύ και αργό. Άλλο μειονέκτημα οι χρόνοι αναμονής. Κάτι για 6μηνα άκουσα και έφριξα. Το Avensis ήτνα το πιο αδιάφορο οδηγητικά. Η τιμή του είναι αρκετά υψηλή (αν θυμάμαι καλά είναι το ακριβότερο μαζί με την Alpha).Τελικά κατέληξα στο Mondeo. Νομίζω ότι τα έχει όλα και η τιμή του είναι πολύ συμφέρουσα. Στην έκδοση Ghia μόνο 21.200
-
Ο χρήστης kouasimodos έγραψε:
Το 6 το οδήγησα καθώς και το 407.To 6 είναι πολύ καλό, αλλά...γιαπωνέζικο στο εσωτερικό του. Κάπως δεν μου κάθεται καλά. Στο δρόμο όμως πολύ καλό με πολύ καλά ρυθμισμένο κινητήρα, τραβάει από χαμηλά, πιο καλό από το 407, το οποίο είναι συμπαθητικό γενικά.
Ωστόσο, λέω να περιοριστώ στη μάχη Vectra - 159. Η 159 με έχει κερδίσει προς το παρόν οδηγικά (περιμένω να οδηγήσω το Vectra) και η θέση του οδηγού της...σκοτώνει. Σε χώρους δεν με ικανοποιεί ωστόσο. Για την αξιοπιστία της Alfa πολλά εχω ακούσει, αλλά πρόκειται για ένα νέο αυτοκίνητο.
Το Vectra το 5Θ έχει άνετο χώρο πίσω, τα Opel τα θεωρώ αξιόπιστα, μ'αρέσει το εσωτερικό (ειδικά το τιμονάκι είναι σούπερ).
Υ.Γ. Αξίζει να δω και το Passat το 1.6 ή δεν τραβάει;
Δύο αυτοκίνητα με ίδιο κινητήρα, ποιο λες να βγει αναξιόπιστο;
-
Όπως πχ Golf IV - Octavia Ι;
-
ΕΙΧΑ ΤΟ ΙΔΙΟ ΔΙΛΛΗΜΑ ΠΕΡΥΣΙ. ΚΑΤΕΛΗΞΑ ΣΤΟ ΣΟΥΜΠΑΡΟΥ ΛΕΓΚΑΣΙ ΣΤΕΙΣΟΝ ΒΑΓΚΟΝ ΩΣ ΠΙΟ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ ΛΥΣΗ (ΑΡΚΕΤΟΙ ΧΩΡΟΙ, ΠΟΙΟΤΗΤΑ, 4ΚΙΝΗΣΗ, ΚΟΝΤΟ, ΚΡΑΤΗΜΑ ΑΠΟ ΑΛΛΟ ΠΛΑΝΗΤΗ,ΜΟΝΑΔΙΚΟΤΗΤΑ). ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΟΔΗΓΙΚΕΣ ΑΝΗΣΥΧΙΕΣ ΚΟΙΤΑ ΑΥΤΟ, ΤΗΝ ΑΛΦΑ ΚΑΙ ΤΟ ΟΚΤΑΒΙΑ RS(ΜΑΚΡΑΝ ΤΟ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΟ ΑΛΛΑ ΜΗΔΕΝ ΑΙΣΘΗΣΗ). Η ΑΛΦΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΕΜΟΡΦΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΚΡΙΒΟΥΤΣΙΚΗ ΓΙΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ. ΤΟ ΒΕΚΤΡΑ ΤΟ ΠΗΡΕ ΦΙΛΟΣ ΜΕ ΕΚΠΤΩΣΗ ΛΟΓΩ ΑΠΟΣΥΡΣΗΣ 3000 ΕΥΡΩ. ΣΤΑ 23000 ΤΑ ΕΙΧΕ ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΑ (ΧΕΝΟΝ, ΠΑΡΚ ΑΣΙΣΤ, ESP, ΣΠΟΡ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΚΤΛ.) ΣΤΑ ΛΕΦΤΑ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ ΑΝ ΣΚΕΦΤΕΙΣ ΧΩΡΟΥΣ, ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ, ΠΟΙΟΤΗΤΑ. ΟΙ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΑΤΕ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ ΑΙΣΙΟΔΟΞΕΣ (0-100 ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΠΟΥ ΣΤΑ 12+ ΔΛ.ΓΙΑ ΤΟ ΒΕΚΤΡΑ ΚΑΙ ΠΕΡΙΠΟΥ 11+ ΓΙΑ ΑΛΦΑ.)
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Όπως πχ Golf IV - Octavia Ι; -
Οδήγησα και το Vectra. Όλα καλά, ρεπρίζ, ροπή οκ. Το τιμόνι λίγο ασαφές. Το μεγαλύτερο πρόβλημα μάλλον είναι τα καθίσματα του. Σα κούτσουρα ήταν. Δεν λέω, ίσως σε μεγάλα ταξίδια να είναι πιο ξεκούραστα, αλλά στο μικρό test που έκανα μου έκαναν κακή εντύπωση... Διορθώνεται αυτό ρε παιδιά; Π.χ. μπορώ να βρω κανένα ταπετσέρη που να τα 'μαλακώσει' με καμία πατέντα και να τα ντύσει με δέρμα; Γιατί κατά τ'άλλα μια χαρά το είδα το αμάξι...
Opel Vectra 1.8 - Alfa 159 1.8