-
Αναρωτιέμαι αν κανείς πίανει το νόημα του post σου και οταν λέω κανείς...αναφέρομαι σε κάποιον/κάποια στο περιοδικό....
-
Ο χρήστης ieron έγραψε:
Τι ακριβώς συμβαίνει μεταξύ 4τροχών και Toyota; Ειδύλιο;
Κοιτάχτε αρθράκι επείδη η καλή εταιρία έβαλε ένα...λαμπάκι στα τουτού της! Είχα οδηγήσει κι εγώ παλιά ένα Escort που είχε τέτοιο...αξεσουάρ, βέβαια εκείνο ήταν φουλ έξτρα, είχε....2 λαμπάκια!
Φάε την σκόνη του Escort Toyota! Μπουαααχχαααχαααα!
Είναι απίστευτοι!
Παράθεση το εν λόγω αρθράκι, θα το βρείτε και στην πρώτη σελίδα στο Internet....
*Η Toyota ανακοίνωσε ότι τα νέα της μοντέλα στην ιαπωνική αγορά με αυτόματο κιβώτιο θα εφοδιάζονται με δείκτη Eco Drive, ένα χαρακτηριστικό που πρόκειται να ενθαρρύνει την οδήγηση με περιβαλλοντική ευαισθησία. Η εξέλιξη αυτή, η οποία στοχεύει στη μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα μέσω της αυξημένης απόδοσης καυσίμου, αποτελεί μέρος των προσπαθειών της Toyota για την αντιμετώπιση της αύξησης θερμοκρασίας του πλανήτη.Με βάση έναν ολοκληρωμένο υπολογισμό που λαμβάνει υπόψη παράγοντες όπως η χρήση του γκαζιού, η απόδοση κινητήρα & κιβωτίου, η ταχύτητα και ο ρυθμός της επιτάχυνσης, ο δείκτης Eco Drive, που βρίσκεται στο ταμπλό, ανάβει όταν το αυτοκίνητο λειτουργεί με αποδοτικό τρόπο. Οι ειδικοί ελπίζουν ότι έτσι ο οδηγός θα μυηθεί στην έννοια της περιβαλλοντικά ενσυνείδητης οδήγησης και θα μειωθεί η κατανάλωση καυσίμου.
Αν και τα αποτελέσματα μπορεί να ποικίλουν (ανάλογα με την κυκλοφορία και τις συνθήκες, όπως είναι η συχνότητα των σταμάτα-ξεκίνα και η επιτάχυνση, καθώς και η απόσταση που καλύπτεται) ο δείκτης Eco Drive μπορεί να βελτιώσει την απόδοση καυσίμου κατά 4% περίπου. Η Toyota πιστεύει ότι για την υλοποίηση της έννοιας της βιώσιμης μετακίνησης απαιτείται μία μέθοδος η οποία να αντιμετωπίζει τα οχήματα, την οδική κυκλοφορία και τους ανθρώπους σαν τρεις άξονες ενός
αλληλοσχετιζόμενου συνόλου. *Αυτή είναι απλά μία από τις χιλιάδες συνηθισμένες ειδήσεις του σημερινού κόσμου της Αυτοκίνησης. Θα μπορούσε αντί για TOYOTA να ήταν DAIHATSU ή ο,τιδήποτε άλλο. Λοιπόν; Πώς θα έπρεπε να σκεφτεί ο συντάκτης; Να μη το γράψει; Θα ήταν προτιμώτερο να μην υπήρχαν νέα, για να μην παρεξηγούνται όσοι ψάχνονται να παρεξηγηθούν; Για να το πώ πιο απλά: Όποιος νομίζει ότι μπορεί, ας περάσει από την καρεκλίτσα του http://www.4troxoi.gr για 5-6 χρονάκια άνευ ωραρίου και Σαββατοκύριακων, να γεμίζει το site, γνωρίζοντας εκ των προτέρων ότι ΚΑΙ θα τον ειρωνευτούν ΚΑΙ θα πουν και μπουχαχά. ΟΡΙΣΤΕ ΛΟΙΠΟΝ. ΟΠΟΙΟΣ ΜΕ ΑΝΤΕΡΑ, ΑΣ ΠΡΟΣΕΛΘΕΙ...
ΑΝΑΜΕΝΩ...Σπύρος Χατήρας
Καταρχήν, μου έκανε θετική εντύπωση κι εμένα πως το φόρουμ το παρακολουθούν οι συντάκτες του περιοδικού. Αυτό είναι καλό για όλους νομίζω.
Από κει και μετά, δεν βλέπω γιατί θα έπρεπε να θίχτητε τόσο κ. Χατήρα... Νομίζω πως το σχόλιό μου, εκτός από το ότι ήταν εν μέρει ειρωνικό (όπως και πάρα πολλά από τα σχόλια που κάνω εδώ μέσα, καλώς ή κακώς...), εμπεριείχε και μια κριτική... Αν δηλαδή ήταν σοβαρό, θα είχε διαφορετική αντιμετώπιση;
Θέλω να πω απλά πως ο τσακωμός γίνεται για το πάπλωμα, αλλά ας δούμε παρακάτω: είμαι πολύ συγκεκριμένος σ' αυτό που λέω, όταν κάποιο ΝΕΟ, είναι 'ΝΕΟ', δεν θα έπρεπε να μου κάνει εντύπωση; Τα διάφορα 'οικονόμετρα' έχουν μπει σ' αυτοκίνητα από δεκαετίες...Πώς είναι δυνατόν να παρουσιάζεται εκ νέου κάτι τέτοιο ως 'ΝΕΟ'; Αυτό δεν είναι άξιον απορίας;
Δηλαδή κ. Χατήρα, απ' όλο τον κόσμο της αυτοκίνησης σήμερα, θεωρείτε εσείς είδηση το λαμπάκι αυτό; Να με συγχωρείτε, αλλά αν είστε τόσα χρόνια στο περιοδικό, θα περίμενα τουλάχιστον καλύτερη αξιολόγηση των σημαντικών και ασήμαντων ειδήσεων...
Ελπίζω αυτό το ποστ που δεν είχε ΜΠΟΥΧΑΧΑ να σας διευκολύνει περισσότερο στο να δώσετε μια απάντηση αν θέλετε σ' αυτό που μου έκανε άσχημη εντύπωση (και όχι μόνον σε μένα από ότι βλέπετε...) στη συγκεκριμένη δημοσίευση.
Φιλικά.
Γρηγόρης -
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Αναρωτιέμαι αν κανείς πίανει το νόημα του post σου και οταν λέω κανείς...αναφέρομαι σε κάποιον/κάποια στο περιοδικό....Για μια ελπίδα ζούμε.
-
Καταρχην ξερεις και ξερω οτι καποιοι απο οσους γραφουν εδω εχουν την πολυτελεια του χρονου. Το ειχαμε και εμεις καποτε, ασχετα που τωρα δεν γενικως
Για το ποσο πιεστικη χρονικα ειναι η ζωη ενος συντακτη, σιγουρα δε θα πειστεις με οτι και αν σου γραψω οσο με το να ζησεις μια μερα στο περιοδικο. Θα εκπλαγεις.
Φυσικα προβλημα ειναι και το οτι αν ανοιξει διαλογος τοτε θα ειναι της μορφης one - to - many και νομιζω συμφωνεις οτι αυτο δεν ειναι καθολου ευκολο, ακομη και αν εχεις το χρονο, ακομη και αν μιλας με καλοπιστους (το τελευταιο δεν ειναι αυτονοητο, μη ξεχνιομαστε).
-
Δε χρειάζεται να με πείσεις περί της επαγγελματικής πίεσης, γνωρίζω περί έκδοσης περιοδικών κάποια λίγα πράγματα, αρκετά ώστε να καταλαβαίνω τη θέση σας. Δεν είναι όμως μόνο οι συντάκτες πιεσμένοι. Κάτι για το οποίο δεν μπορείς να με πείσεις είναι ότι ΜΟΝΟ οι συντάκτες δεν έχουν χρόνο να συμμετέχουν ενεργά στο forum, ενώ όλοι οι υπόλοιποι το καταφέρνουμε.
Δε γνωρίζεις τι δουλειά κάνω και δεν έχει νόημα να μάθεις, σίγουρα όμως δε θέλεις να σε πάρω εγώ μαζί μου για μία μέρα για να δεις και μια διαφορετική άποψη περί πίεσης.
-
Ο χρήστης n_olympios έγραψε:
...αρκετά ώστε να καταλαβαίνω τη θέση σας.Δεν ειναι σας, ειναι τους. Δεν ειμαι συντακτης σαν τον Σπυρο Επισης δεν κανω διαγωνισμο εργασιακης πιεσης, παντα υπαρχει κατι χειροτερο.
-
Δεν το εννοούσα ως διαγωνισμό ή 'mine's bigger/better/newer'. Και δε μίλησα για χειρότερο αλλά για διαφορετικό.
Συμπέρασμα είναι πως εμείς πάντα θα γκρινιάζουμε γιατί περιμένουμε περισσότερα από το περιοδικό που αγαπήσαμε και μας μόρφωσε (αυτοκινητιστικά και όχι μόνο) αλλά και - αν το δούμε πιο ψυχρά - περισσότερη ουσία για τα 5,30
-
Προχθές ξεφύλλισα ένα 4Τ που είχε αγοράσει ο αδερφός μου.
Και κατάλαβα γιατί έχω να το αγοράσω-διαβάσω τόσα χρόνια...
-
Μάλλον δεν καταλαβαινόμαστε απόλυτα, κι αν αλλίευσα σωστά τα σημαντικά σημεία του ποστ σου, ίσως και να μην έχω απάντηση... Θα τα πω όμως, έτσι για να υπάρχουν...
Δεν συζητάμε για την υποκειμενικότητα-αντικειμενικότητα μιας είδησης, αλλά για το τι είναι είδηση και τι διαφήμιση. Η συγκεκριμένη δημοσίευση δεν έμοιαζε με τα συνηθισμένα θέματα της σελίδας των 4τροχών, στην οποία μπαίνω προσωπικά σχεδόν καθημερινά και μπορώ να έχω μια εικόνα. Εμοιαζε σαν να την έγραψε η ίδια η Toyota!
Στην τελική, θα μπορούσατε να αναφέρετε πως είναι παλιά ιδέα με μοντέρνα εκτέλεση ή κάτι τέτοιο, όχι να παρουσιάζεται σαν καινοτομία κάτι τόσο απλό.
Για να δώσω ένα παράδειγμα: αν πχ η Hyundai έβγαινε και έλεγε πως από δω και στο εξής όλα τα αυτοκίνητά μας θα έχουν φωτιζόμενο σκιάδιο οδηγού για να φτιάχνετε το makeup σας ενώ οδηγείτε, θα ήταν είδηση σωστά; Θα ενδιέφερε αρκετούς (gay...) και αρκετές σωστά; Θα άξιζε δημοσίευσης;
Αν κάνω λάθος ζητώ συγνώμη, αλλά απλά μεταφέρω την εντύπωσή μου, ούτως ή άλλως αυτό μόνον μπορώ να κάνω και επίσης γι' αυτό το λόγο υπάρχει κι αυτό το τόπικ.
Να θυμίσω επίσης πως αντίστοιχες αιτιάσεις εδώ μέσα υπήρχαν και για την παρουσίαση-τεστ από το περιοδικό για το Toyota Yaris.
Ίσως εμείς να είμαστε κακοπροαίρετοι, σωστά... Αλλά εδώ δεν είναι το φόρουμ του ΜAXPower και όλοι εμείς παίρνουμε το περιοδικό (όταν το παίρνουμε....) στην τουαλέτα για να το διαβάσουμε και όχι για να , είμαστε λοιπόν άνθρωποι με μια κάποια κρίση... Ακόμη και λάθος λοιπόν να κρίνουμε, πρέπει να λαμβάνεται υπόψη. Κυρίως γιατί από αυτό θα κερδίσετε πρώτα εσείς και μετά εμείς. Γιατί το μεγαλύτερο προσόν του ειδικού τύπου είναι η αντικειμενικότητα, αν χαθεί, τότε; Αν το αναγνωστικό κοινό χάσει την εμπιστοσύνη του και αμφιταλαντεύεται στο αν κάτι το γράφει ο δημοσιογράφος ή το Τμήμα Πωλήσεων της Toyota, Hyundai, Seat, Nissan κλπ κλπ, αυτό δεν είναι πρόβλημα;
Από κει και μετά, οι ευχές εννοείται πως ανταποδίδονται! -
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Η συγκεκριμένη δημοσίευση δεν έμοιαζε με τα συνηθισμένα θέματα της σελίδας των 4τροχών, στην οποία μπαίνω προσωπικά σχεδόν καθημερινά και μπορώ να έχω μια εικόνα. Εμοιαζε σαν να την έγραψε η ίδια η Toyota!Δελτίο τύπου λέγεται
-
Αρα, την έγραψε η Toyota! Αφού βρήκαμε τον συγγραφέα λοιπόν, μένει να βρούμε και για ποιο λόγο έγινε και copy-paste στο site....
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Αρα, την έγραψε η Toyota! Αφού βρήκαμε τον συγγραφέα λοιπόν, μένει να βρούμε και για ποιο λόγο έγινε και copy-paste στο site....Δεν καταλαβαίνω προς τι η απορία. Το 90% των ανάλογων κειμένων που συναντάς σε όλα τα αυτοκινητικά sites (και όχι μόνο τα εγχώρια) προέρχονται από δελτία τύπου. Ποιο το κακό ακριβώς; Μια χρήσιμη για κάποιους, άχρηστη για κάποιους άλλους πληροφορία επικοινωνήθηκε. Από κει και πέρα, ο καθένας την επεξεργάζεται κατά το δοκούν (όχι μόνο ως προς το περιεχόμενο, αλλά και ως προς το ύφος), εξάγει τα δικά του συμπεράσματα, και πάει παρακάτω.
-
αυτό προσπαθώ να εξυγήσω στα παιδιά.
Οτι ναι μεν τα γράφει η τογιοτα αλλά ο καθένας το μεγαλώνει ή το μικραίνει
-
ΟΚ, τότε αλλάξει το σχέδιο του αναπτήρα μια εταιρεία, μπορεί να στείλει ένα δελτίο τύπου στο site για να δημοσιευτεί πάραυτα... Όλο και κάποιος θα το θεωρήσει χρήσιμο, οπότε καλώς να δημοσιευτεί...
-
Ο χρήστης ieron έγραψε:
Δεκάδες φορές έχω δεί να αναδημοσιεύετε -όχι εσείς ειδικά- θέματα στο forum που αλιεύσατε από αλλού και που σε αυτό το site μπορεί να έχουν γραφτεί πριν από μήνες. Όμως, ούτε αυτό έχει σημασία.
Δεν έχω χρόνο για συζητήσεις, αυτός είναι και ο λόγος που οι ετήσιες δημοσιεύσεις μου στο forum δεν ξεπερνούν τις 4-5. Ούτε αυτό θα αλλάξει στο μέλλον
Είναι κακό να έχουμε άλλες πηγές από εκτός από την επίσημη ιστοσελίδα των 4Τροχών? Είναι ακόμη χειρότερο να τις βάζουμε στο forum? Πειράζει που την επισκέπτομαι περιστασιακά και αρα βρίσκω τα ίδια πράγματα σε άλλα ξένα site? Μήπως δεν πρέπει να δίνουμε και link με τις παρουσιάσεις μοντέλων στις επίσημες ιστοσελίδες αν δεν αποσταλεί σε εσάς το δελτίο τύπου και αν δεν το αναδημοσιεύσετε? Και αν δεν έχει τελικά σημασία γιατί το μας το κοπανάτε ?
Αν δεν έχετε χρόνο για συζητήσεις καλύτερα να μην τις κάνετε καθόλου ή πάλι οταν ευκαιρείτε ας επιχειρηματολογείτε καλύτερα και προσεκτικότερα έτσι θα μπορείτε να κάνετε σαφώς λιγότερα post ανα έτος.
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Δεκάδες φορές έχω δεί να αναδημοσιεύετε -όχι εσείς ειδικά- θέματα στο forum που αλιεύσατε από αλλού και που σε αυτό το site μπορεί να έχουν γραφτεί πριν από μήνες. Όμως, ούτε αυτό έχει σημασία.
Δεν έχω χρόνο για συζητήσεις, αυτός είναι και ο λόγος που οι ετήσιες δημοσιεύσεις μου στο forum δεν ξεπερνούν τις 4-5. Ούτε αυτό θα αλλάξει στο μέλλον
Είναι κακό να έχουμε άλλες πηγές από εκτός από την επίσημη ιστοσελίδα των 4Τροχών? Είναι ακόμη χειρότερο να τις βάζουμε στο forum? Πειράζει που την επισκέπτομαι περιστασιακά και αρα βρίσκω τα ίδια πράγματα σε άλλα ξένα site? Μήπως δεν πρέπει να δίνουμε και link με τις παρουσιάσεις μοντέλων στις επίσημες ιστοσελίδες αν δεν αποσταλεί σε εσάς το δελτίο τύπου και αν δεν το αναδημοσιεύσετε? Και αν δεν έχει τελικά σημασία γιατί το μας το κοπανάτε ?
Αν δεν έχετε χρόνο για συζητήσεις καλύτερα να μην τις κάνετε καθόλου ή πάλι οταν ευκαιρείτε ας επιχειρηματολογείτε καλύτερα και προσεκτικότερα έτσι θα μπορείτε να κάνετε σαφώς λιγότερα post ανα έτος.
Και λίγη ευγένεια δεν βλάπτει, έχω να προσθέσω...
-
Είναι κρίμα, ο λιγοστός χρόνος που διαθέτετε γενικώς οι συντάκτες για να συμμετάσχετε στο φόρουμ, να αναλώνεται σε επιθέσεις για την κριτική που σας ασκούμε. Κρίμα, πραγματικά.
-
Πόσο δίκιο έχεις...αλλά και πάλι...μήπως πρέπει να πάρουμε την πόρτα και να φύγουμε
-
edit [Krusenstern]
-
Για να μη γράφουμε μόνο τα αρνητικά,να σημειώσω πως σε ένα πρώτο ξεφύλλισμα το νέο τεύχος του περιοδικού δείχνει πολύ καλό!
Εντυπωσιακός όγκος ύλης,που δείχνει να κρύβει πολύ δουλειά πίσω της, και ενδιαφέρουσες δοκιμές....
Η άνοδος της ποιότητας που διεφάνη στα τελευταία τεύχη δείχνει να παγιοποιείται!
Συνεχίστε την προσπάθεια αναστήλωσης του περιοδικού στη θέση που του αξίζει αγαπητοί συντάκτες...όλοι οι αυτοκινητόφιλοι χρειάζονται καλούς 4Τροχούς
Υ.Γ. Η κριτική των περισσοτέρων από εδώ μέσα είναι καλόπιστη (οι όποιες εξαιρέσεις βεβαιώνουν τον κανόνα),μή βάζετε εαυτούς απέναντι από τους δυνητικούς αγοραστές των προσπαθειών σας...
Έτσι δεν είναι κ.Χατήρα?
Σχολιασμός της ύλης των 4Τ και προτάσεις προς το Περιοδικό