-
ουπς δίκιο έχεις, παρανόηση...
Μάλλον πρέπει να πήγαιναν τότε στο χωριό του bill viper!!!!
-
ti εννοεις?
αν το λες οτι ειμαι 206κιας...διαφωνω.
θεωρω το 206 σαν μαμα ενα μετριο αμαξι εως κακο για τα γουστα μου...
απλα το αμαξι εχει απειρες με ολη τη σημασια δυνατοτητες εξελιξης...με δυο λογια αν δεν ειχα καταφερει να το κανω να στριβει(μαμα για μενα δε στριβει οτι και να λεμε τωρα οπως και ολα στη κατηγορια του) απλα θα το ειχα πουλησει μετα απο 2.5χρονια που το εχω.
-
Λοιπον παρε ενα 206 κι ελα μετα να σε τρεξω με το Σουιφτακι που πηρα προσφατα σε διαδρομες που να ξερουμε (η να μην ξερουμε) και οι δυο, ετσι απλα αλλα για να ειμαστε δικαιοι οποιος χασει θα μπει εδω να το γραψει, συμφωνοι;
Δεν ξερω για το 206 πως παει αφου ποτε δεν οδηγησα (αλλα σαν Peugeot πρεπει να στριβει, το 207 που οδηγησα αν και δεν εχεις πολυ επαφη με τα χειριστηρια στριβει καλα) αλλα το Σουιφτακι τουλαχιστον για τα δικα μου γουστα που μισω τις μουρες και μου αρεσει η ρυθμισιμη και υπερστροφικη οδηγηση ειναι τελειο, εχω ξεμπροστιασει παμπολλα δυνατοτερα και ακριβοτερα αυτοκινητα ειλικρινα! -
Ρε παιδιά, σύμφωνα με τον πίνακα που έβγαλε ο Krusenblastern, το 16βου βγαίνει, απλά μόνο 5θυρο...
-
pskarm
Μην ανησυχείς παρακολουθώ συχνά το topic του 206 και ξέρω καλά τη γνώμη σου. Απλά είπα πως ξέρεις πολύ καλά το συγκεκριμένο αμαξι. -
JIM THEO τοswift όντως δεν υποστρέφει? το 206 σίγουρα πάντως!
Youtube VideoΑν το σουιφτάκι έχει καλή πρόσφυση εμπρός και γέρνει το ίδιο ή λιγότερο από το 206, ίσως τελικά να είναι καλύτερη πρόταση!
-
funkyreverend, από ότι βλέπω ούτε 5θυρο βγαίνει...
-
Ο χρήστης travelman έγραψε:
JIM THEO τοswift όντως δεν υποστρέφει? το 206 σίγουρα πάντως!
Youtube VideoΑν το σουιφτάκι έχει καλή πρόσφυση εμπρός και γέρνει το ίδιο ή λιγότερο από το 206, ίσως τελικά να είναι καλύτερη πρόταση!
Ξαναλεω δεν εχω οδηγησει 206 αλλα το Σουιφτ με εξεπληξε με την προσφυση του εμπρος αξονα και τις υπερστροφικες - οταν τις θες - τασεις του που οποιος ξερει μπορει να τις χρησιμοποιησει για καλυτερο στριψιμο, τωρα αν γερνει δεν το συζητω γιατι απλα δεν υπαρχει στην κατηγορια αυτοκινητο να μην γερνει αλλα προφανως λογω υψηλοτερου πισω roll center απο μπροστα αυτο βοηθα στο να υπερστρεφει!
-
Και κατι αλλο ρε παιδια, γιατι ολοι ψαχνουν αυτοκινητο να μην γερνει καθολου και ειδικα σε μικρες κατηγοριες, το να γερνει λιγο ειναι μεχρις ενος σημειου καλο αφου και υποδηλωνει ενδοτικοτητα και βοηθα στη φιλικοτητα των αντιδρασεων αλλα κυριως επιτρεπει στην αναρτηση να δουλεψει και να παρει στη στροφη τις απαραιτητες γωνιες που εχει δωσει ο κατασκευαστης ωστε να εχει καλυτερη προσφυση!
Προσωπικα με βοηθα αρκετα σε κλειστες διαδρομες αυτη η μεταφορα βαρους (μιλω για διαδρομες γλυστερες κυριως που θελω να το γυρισω) αφου με καταλληλους χειρισμους γινεται πισωκινητο κυριολεκτικα και στις κατηφορες ακομη περισσοτερο! -
JIM THEO δεν με χαλάει η μαλακή ανάρτηση τόσο, ίσα με φτιάχνει ακριβώς για τους ίδιους λόγους που λες και εσύ. Χώρια που στα ελληνικά λακουβοδρόμια είναι σωτήρια για τη ακεραιότητα των οστών μας...
Αυτό που με χαλάει είναι ότι στις γρήγορες βόλτες το ένα γόνατο είναι στην κονσόλα και το άλλο στην πόρτα (μερικές φορές ανοίγω και το ηλεκτρικό παράθυρο με το γόνατο. ήθελε πατέντα για να μην το κάνει!) Όσο και να είναι οι κλίσεις επιδεινώνουν την κατάσταση μπάκετ απόντων...
Εσύ αν έχεις πάρει το GLA με τους πλευρικούς και δεν μπορείς να βάλεις μπάκετ, θα με καταλαβαίνεις σίγουρα! -
Καλο και αγιο το swift αλλα εχε στο νου σου οτι το σαζμαν σε παρα πολλα πεταει την δευτερα σε πατα ασε και οπως μου συνεβει σε κατεβασμα απο 3η σε 2α και πανω που ειμουν στο αντιθετο εμεινα με νεκρα και ψαχνομουνα...
Στις ανωμαλιες το μπροστινο συστημα σου δεινει την αισθηση οτι ειναι χαρχαλο, τα καθισματα ειναι απελπιστικα επιπεδα και τα φρενα σπογκωδη και μετρια. Το σαζμαν ειναι τοοοοοοοοοσο μακρυ που εμενα απλα με αποτελειωσε.
Ναι εχει καλο πατημα αλλα θελει πολλα πραγματα για να πεις οτι στριβει (σιγουρα πολυ περισσοτερα απο το 206) ασε που αμα κανεις καμια μαλακια με πολλα λογω σαζμαν εισαι ξεκρεμαστος.
αααα Ο συμπλεκτης βουτηρωνει για πλακα και ακουγεται σαν σκαλοπατακι σκαλοπατακι απο την αρχη μεχρι το τελος.
Αυτα θα συνεχισω απο την εμπειρια μου -
Συγνωμη αλλα επειδη τελευταια αρχισα να γραφω και στο swiftclub εισαι ο πρωτος με τετοιο προβλημα και σιγουρα δεν ειναι κατι που παρουσιαζουν αυτα τα αυτοκινητα, ειτε σου ετυχε ειτε δεν του φερθηκες και πολυ καλα, ναι ο συμπλεκτης εχει ελατηριο επαναφορας που μετα απο πολυ χρηση το αισθανεσαι 'σκληρο και με σκαλοπατια' αλλα αυτο δεν ειναι αξιο καν αναφορας απο τη στιγμη που δεν δημιουργει καποιο αλλο προβλημα ουτε το καταλαβαινουν ολοι οι οδηγοι!
Τα φρενα δεν θα ελεγα οτι ειναι μετρια και σιγουρα ειναι καλυτερα απο αυτα του 206 συμφωνα με τους 4τροχους, κι εγω ειχα Ιμπρεζα με 4πιστονα AP racing αλλα μην συγκρινουμε π@υτσα με βουρτσα, για ποια κατηγορια αυτοκινητων μιλαμε και κρινεις τοσο αυστηρα τα φρενα μηπως μπερδευτηκες;
Τελος το σαζμαν ειναι πολυ μακρυ ειδικα με τα 185/60/15 που φορα και ειναι το μεγαλυτερο μεονεκτημα κατα την αποψη μου στο καρουλακι γι' αυτο αλλωστε τα εχω αλλαξει με το που το πηρα με 195/50/15 για να κοντυνω το βημα και οντως κανει διαφορα και στην προσφυση!Οποιος ενδιαφερεται παντως κι αν ειναι Θεσσαλονικη ευχαριστως του κανω μια γρηγορη βολτα να δει πως στριβει γιατι αλλο να λεμε θεωρια κι αλλο να βλεπεις στην πραξη, σωστα;
-
ξερω 3 και κανουν το ιδιο πραγμα, το συγκεκριμενο που εχω εμπειρια ειχε 4 χιλιαδες χιλιομετρα οδηγημενα απο κοπελα που εχει σχεση με το αντικειμενο, το αλλο το εχει ηρεμος συναδελφος.Με τα χιλια ζορια αρχισαν να μου τα μασανε και να μου λενε οτι ναι ισως αλλα και αλλα τετοια απο την σουζουκι. Τα φρενα εμενα σε αισθηση δεν μου αρεσανε και οχι δεν τα συγκρινω με AP αλλα με αλλα νορμαλ που εχουν και καλυτερο initial bite αλλα και αντοχη..
Το μπροστινο μερος εσενα δεν σου δινει την αισθηση οτι ειναι λασκα δηλαδη οταν περνας απο ανωμαλειες????
Ta προβληματα με το σαζμαν δεν μου λενε τιποτα απο την αποψη οτι μπορει να ειναι παρτιδα η απλα ενα μικρο ποσοστο. Εμενα σαν συνολικη εικονα απο ποιοτητα υλικων και δεν εννοω πλαστικα στο εσωτερικο με απογοητευσε..
Μιλαω για τα 3 θυρα. Κατα τ αλλα σαν εμφανιση και πατημα στον δρομο στα πατημενα ειναι ονειρο..χωρις το τιμονι του να ειναι καθολου μα καθολου κακο.
Απλα για τους πιο πανω λογους οσο και να μου αρεσει δεν ηταν στις επιλογες μου οταν εψαχνα να παρω κατι για μικρο.. -
ÁãáðçôÝ rocsta ,
Áêüìá ìéá óõìâïëÞ ôùí êáôü÷ùí 206 óôçí áðüöáóÞ óïõ
ÁíáöÝñåé ï gskarmouÈåôéêÜ
Áíåôï ôï 1.4, óêëçñüôåñá ôá xs áí êáé Ý÷ïõí óôáìáôÞóåé .
Ðçãáßíïíôáò ìå ãñáììÝò äåí ãÝñíïõí .
Ãéá íá ìåéþóåéò ôéò áðüôïìåò åíáëëáãÝò õðïóôñïöÞò-õðåñóôñïöÞò áíáãêáóôçêÜ óêëçñáßíåéò
åþò Ýíá óçìåßï óå ðçãáßíåé ...ìåôÜ ôï ðÜò
öñåíáñßóìáôá áðï ðïëëÜ ìå ßóéï ôéìüíé êáé áñ÷ßóåéò ôï öëéêÜñéóìáÁñíçôéêÜ
ôï íá âñåßò ôéò éäáíéêÝò ñõèìßóåéò óôçóßìáôïò åßíáé ëßãï äýóêïëï ãéáôß Ý÷åéò ðïëëÝò åðéëïãÝò .
ÅðéëïãÝáò ðïõ åðéôñÝðåé ôï å÷ì áããéãìá ðïäéïý ôçò íåáñÜò óõíïäçãïý(ðñïõðüèåóç ìéíé öïýóôá ) óå äéáöïñåôéêÞ ðåñßðôùóç(ìáíôñÜ÷áëïò co driver) ôïðïèåôåßò ôï êÜèéóìá ëßãï ðéï ðßóù Ïðüôå ìå ìùñü åíèÝí èá Ý÷åéò âÜëåé 5ç êáé 60 ÷ëì (ïðüôå ðÜðáëá ôï óôñßøéìï )
Äýóêïëç èÝóç ïäÞãçóçò -ôï ôéìüíé áí ñõèìéæüôáí êáé ìÝóá-Ýîù -
σορυ αλλα τι ειναι αυτα που λετε?
εσας οταν στριβετε σας νοιαζει ποσα λεει το κοντερ ή ποσα εκατοστα ειναι το χαμογελο σας οταν βγειτε?και απο τα συγχρονα νεα αυτοκινητα ΚΑΝΕΝΑ δε μπορει να σου χαρισει τετοιο χαμογελο περα το fiesta st για μενα...
φιλε ροκτσα δεν μας εχει πει αν θες καινουργιο ή μεταχειρισμενο?
αν θες καινουργο δε κανεις μια κρουση στη φορντ μπας και φερει το fiesta 1.6 με τα 115 αλογα του φοκους?
αυτο θα ειναι best buyεπισης στη λαιον ανοιξης πουλανε ενα 1.4 16ν 206 dynamique ενος ετους με 15000χλμ. το ειχα δει για τη γυναικα και ειναι αριστο.
απλα απο αναρτηση νομιζω εχει τις πιο μαλακες λιγο ρυθμισεις(πραγμα που διορθωνεται ευκολα) και ισως εχει τα μικρα φρενα(244εμπρος) ενω τα xs ειχαν 266...
τιμη 10000ευρω. -
Ξαναλεω λοιπον απο οσο εχω διαβασει στο swiftclub δεν υπαρχει διαπιστωμενο παρομοιο προβλημα, τωρα πως ετυχε σε σενα και σε τεσσερα μαλιστα αυτοκινητα γνωστων δεν ξερω αλλα δεν νομιζω πως εχει διαφορα το Ευρωπαικο 3θυρο με το Ιαπωνικο 5θυρο σαζμαν που ειναι το δικο μου κι αμφιβαλω!
-
Θα ήθελα να είναι καινούριο, επειδή έχω το κόμπλεξ για το στρώσιμο και για να ξέρω πως δεν έχει ζοριστεί κρύο το μοτερ. Όχι αναγκαστικά όμως, οπότε μπορούμε να μιλάμε και για το 16v xs.
gskarmou
Στο 1.4 πάντως ο επιλογέας ήταν το μόνο που με ξίνισε. Η θέση οδήγησης όχι τόσο, αν εξαιρέσεις ότι η πλάτη έχει διακριτές ρυθμίσεις και όχι συνεχόμενες. -
Φίλε reddragon ενδιαφέρουσες οι οδηγικές σου εμπειρίες, αλλά μήπως γίνεσαι άθελά σου λίγο απόλυτος;
1 χρόνο στο SwiftClub που είμαι μέλος ποτέ δεν αναφέρθηκε το πρόβλημα σου (όπως πολύ σωστά επισήμανε ο JIM THEO). Και δεν μιλάμε για 5-10-20 αυτοκίνητα, αλλά για 500+.
Αυτοκίνητα που ήρθαν από την πρώτη γραμμή παραγωγής (βλέπε 1η παράδοση στην Ελλάδα) με πλέον 30.000km και δεν υπάρχουν τα προβλήματα που θέτεις.
Για το μπροστινό σύστημα που αναφέρεις ότι βρίσκεται σε μια κατάσταση 'αέρα-πατέρα', ναι έχει παρατηρηθεί σε μερικά αυτοκίνητα. Ενδεικτικά από τα 500+ αυτοκίνητα που έχουμε στο κλαμπ ~10 έχουν παρουσιάσει το πρόβλημα.
Αλλά, λύνεται αντικαθιστώντας τις βίδες με άλλες βελτιωμένες που έχουν έρθει.
Όσον αφορά τα φρένα, όσοι φίλοι έχουν οδηγήσει το αυτοκίνητο μου μόνο πολύ καλά λόγια έχουν να πουν. Μάλιστα φίλος με μεγαλύτερη οδηγική εμπειρία από την δικιά μου και μαθημένος σε αυτοκίνητα >250HP μου ανέφερε 'Φίλε Βασίλη, τα φρένα του είναι απίστευτα για αυτοκίνητο τέτοιας κατηγορίας, να τα εμπιστεύεσαι'. Μπορεί να έχουν μια μικρή διαδρομή μέχρι να 'πιάσουν' την οποία θα την καταλάβεις μόνο όταν προέρχεσαι από άλλο αυτοκίνητο που όταν πατάς φρένο κοκαλώνει με το παραμικρό. Χωρίς αυτό να σημαίνει ότι είναι αρνητικό. -
Προβλημα με σαζμαν ειδικα σε Ιαπωνικο αυτοκινητο ωστε να πεταει ταχυτητα απλα δεν υπηρξε κι ουτε προκειται να υπαρξει, και οχι μονο στα Ιαπωνικα αλλα σε οποιασδηποτε προελευσεως αυτοκινητο, τετοια προβληματα ειναι απλα κακος χειρισμος η/και λαθος βαλβολινες με οτι αυτο συνεπαγεται για τη φθορα και μην μου λες το οδηγει γυναικα που κανει καλες αλλαγες γιατι (ας με χαρακτηρισετε μισογυνη) αυτο το ποσοστο ειναι λιγοτερο απο 10%!
Προβλημα με το μπροστινο συστημα στις λακουβες δεν εχει οπως το θετεις αλλα οπως ολα τα καρουλια της κατηγοριας η αναρτηση του δεν εχει επαρκη διαδρομη για να μπορει να 'διαβασει' το δρομο οπως αυτοκινητα μεγαλυτερης κατηγοριας, να σε ρωτησω και κατι αλλο εχεις δει πολλα στην κατηγορια που να εχουν υποπλαισιο οπως το Σουιφτ;
Αυτο που λεει ο bill_viper δεν εχει να κανει με ασαφια του μπροστινου μερους που λες οτι εχει αλλα με προβλημα που παρουσιαστηκε σε μικρο ευτυχως ποσοστο αυτοκινητων και στα οποια οι εμπρος βιδες που πιανουν τα ψαλιδια στο υποπλαισιο χαλαρωναν και θελαν σφιξιμο (αλλαγη με αλλες και διορθωνεται)!Τα φρενα οντως στο πρωτο μερος τους δεν εχουν την αισθηση με το παραμικρο πατημα να κοκκαλωνουν (βεβαια αυτο απο μια πλευρα προσθετει σε φιλικοτητα ειδικα σε απειρους οδηγους - δεν αρεσει παντως και σε μενα) αλλα ειναι πολυ καλα (δες και τα συγκριτικα των 4τροχων ξαναλεω) κι αυτο που λες περι συμπλεκτη απλα δεν ειναι προβλημα γιατι το να αισθανεσαι το ελατηριο επαναφορας του πενταλ ελαχιστα μαλλον καποιος που θελει να βρει ψεγαδια θα το αναφερει και κανεις αλλος!
Τελος για πλαστικα και συνολικη ποιοτητα κατασκευης συγκρινομενο με το 206 απλα δεν το συζητω ουτε μπαινω στη διαδικασια συγκρισης γιατι ως πρωην κατοχος Rallye 1.3 και χρονια στο χωρο του αυτοκινητου θα σου πω πως ειδικα στα ηλεκτρικα τα Γαλλικα εχουν εδω και καιρο παρει την θεση που κατηχαν παλαιοτερα οι Ιταλοι, τι να αναφερω απο αισθητηρες 'λ', δυναμο, φυσες που δεν κανουν επαφη, φλασιερες κλπ ζουαν που χτυπανε, CEL με την παραμικρη αιτια κλπ.
Δεν θελω να πω πως το Σουιφτ ειναι το καλυτερο στην κατηγορια και ειδικα σε οδικη συμπεριφορα το 206 (θελω ως Γαλλοφιλος) να πιστευω οτι σαν γνησιο Peugeot θα ειναι πολυ καλο απλα τα παραδειγματα που εφερες ειναι ατοπα και δεν εχουν υποσταση!
Τα προβληματα του Σουιφτ παντα κατα την αποψη μου ειναι αυτο με τις βιδες υποπλαισιου, τα υλικα τριβης φρενων που παροτι Galfer τελειωνουν γρηγορα και κατι ασημαντο αλλα ταυτοχρονα σημαντικο για κουβαδακι που ισως παιζει τον ρολο δευτερου αυτοκινητου, δεν εχει καλο εσωτερικο φωτισμο πολυ περισσοτερο δε στο πισω μερος που τα βραδυα δεν βλεπεις τιποτα! -
Καλημερα, jim θα ηταν ατοπο αν δεν ηταν αυτοκινητο πολυ κοντινου μου προσωπου.Θα ηταν ατοπο και χωρις υποσταση, αν δεν μας χαλαγαν τις διακοπες και θα ηταν χωρις υποσταση αν δεν ειχα γραμματα και σχετικα τιμολογια. Επειδη ακριβως και εγω εργαζομαι στον χωρο του αυτοκινητου και τον ανταλλακτικων, ξερω οτι στατιστικα σαν νουμερο το να ξερω 3 αυτοκινητα που εχουν το ιδιο η παραπλησιο προβλημα, δεν λεει τιποτα. Οσο ομως δεν λεει και οτι σ ενα club υπαρχουν 500 εγγραφες. για τις κωλοβιδες μας βγαλανε το λαδι και για τα υπολοιπα περιμεναμε 2 μηνες.Καπου εκει εχασα την υπομoνη μου οχι με το swift αλλα με την ιδιοκτητρια του..
Ισως να ηταν περιπτωση, Τετοια βρομα παντως απο τακακι ουτε με τα sparco sto 106 μου. Τα υλικα οπως τακακια, δισκος-πλατω και σε μερικα αλλα σημεια με χαλασανε. Για το εσωτερικο εγω τα βρηκα μια χαρα και χωρις πολλα τριξιματα
Ωραια να μην σου πω οτι το οδηγουσε γυναικα, αλλα εγω εκανα τουλαχιστον 1500 χλμ και δοξα το θεο και αγωνηστικα ειχα και πισωκινητα και διαφορα καλα πιαχνιδια..
οσο για την ασαφεια δεν ειπα ακριβως αυτο, αλλα οτι εδεινε την αισθηση οτι ηταν χαρχαλο.Σαν ειμαι με τα 032 και rose joints mprosta.
Ειναι απλα κριμα ενα τοσο ομορφο αυτοκινητο να ειναι σε καποιους τομεις λιγοτερο απο αυτο που θα επρεπε. Οσον αφορα το ελατηριο, οταν δινεις λεφτα σαν καταναλωτης, περιμενεις καποια πραγματα..
αυτα και παντα φιλικα.
206 1.4 16v VS swift 1.3