-
Τι τραβάνε travelman; Όλα τα αυτοκίνητα μπορούν να σου βγάλουν βλάβες. Δεν σου λέω πως τα γαλλικά είναι εντελώς απροβλημάτιστα, αλλά δεν είναι τόσο τραγικά τα πράγματα.
-
Ας ξεκινήσουμε, αναφέροντας μονάχα προβλήματα σε κινητήρα γιατί αλλιώς θα γράφω μέχρι αύριο.
206 1.4 3 έτη 100000 χλμ κυρίως σε επαρχιακό δίκτυο χωρίς υπερβολές: καμένη φλάντζα μοτέρ!
106 Ραλλύ 6 έτη 190000 χλμ περισσότερα σε πόλη: ρεκτιφιέ μοτέρ (δεν ήξερα καν ότι γίνεται στα νέα μοτέρ!!!)
309 15 ετών γύρω στα 500000 χλμ επίσης σε επαρχιακό: ήδη έχει φάει ένα μοτέρ, το δεύτερο κάθε έβδομάδα έχει διαφορετική βλάβη και έχω κάνει μπράτσα σπρώχοντας το. ά γράψε και 1 κιβώτιο
mazda 323 ίδια ηλικία με το 309, 200000 χλμ: βλάβες? το άλλο με το τοτό το ξέρετε?
Επίσης όλα τα πεζώ κουδουνίζουν σαν κουδουνίστρες Playschool!!
-
Στον ράλλο τι έκανες στο ρεκτιφιέ;
-
Όχι εγώ φίλος, δεν είμαι σίγουρος ακριβώς αλλά μάλλον άλλαξε πιστόνι
-
Colt CZT 150hp.
μικρο, ομορφο, γρηγορο, φθηνο. -
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Colt CZT 150hp.
μικρο, ομορφο, γρηγορο, φθηνο.+1
-
Ο χρήστης travelman έγραψε:
Εγώ φίλε 'πειρατή' αν πειράχτηκες για τα Πεζώ απλά αναφέρω μία έρευνα που διεξήγαγε ένα από τα μεγαλύτερα και διασημότερα περιοδικά της Ευρώπης. Θα χαρώ να δω ειλικρινά μία έγκυρη έρευνα που να βγάζει τα Πεζώ όχι τελευταία μεταξύ 36 μαρκών, αλλά πρώτα, γιατί αν εξαιρέσουμε το κιβώτιο ταχυτήτων με αίσθηση κουτάλας μαγειρέματος (οκ τα τελευταία επειδή έχουν παραβαρύνει είναι μάλλον αργά και ενεργοβόρα) είναι πάντα πολύ καλά αυτοκίνητα. Όντως το 207 είναι μακράν το ομορφότερο σουπερμίνι, πρέπει να πατάει πολύ καλά στο δρόμο, είναι ασφαλές και ευρύχωρο και πάντα μου άρεσε η άμεση απόκριση του μοτέρ και η χαρωπή ουρά που είχαν τα παλιά Πεζώ. Όμως άμα συνήθίσεις την γιαπωνέζικη αξιοπιστία και ταυτόχρονα ακούς τι τραβάνε οι γαλλόφρονες φίλοι σου με τους μαστόρους το ξανασκέφτεσαι...Γαλλος δεν ειμαι, γαλλια δεν εχω... το λεω αν θα επαιζε καποιο ρολο αντικειμενικο τελος παντων. Σοβαρα τωρα ρε travelman... αν εβγαιναν τοσο πατος οσο ειπε μια ερευνα, ενα περιοδικο, λες να πουλουσαν τοσα μυρια αυτοκινητα καθε χρονο? Λες να εχουν εντονες μαζοχιστικες τασεις οι ιδιοκτητες τους και να γουσταρουν να πληρωνουν συνεργειατζηδες? Εγω ως εξωτερικος παρατηρητης, θα ημουν τουλαχιστον προβληματισμενος απεναντι σε τετοια αποτελεσματα ερευνας.
Αληθεια το 207 το ειδες απο κοντα? Ειδες την ποιοτητα υλικων και συναρμολογησης και δεν σου αρεσε?
-
207 1.6 με κλειστά μάτια....μακράν η καλύτερη ποιότητα στην κατηγορία του μέχρι τώρα....αλλιώς το Colt το turbo...
-
Καλά τα καταφέραν -και οι Γάλλοι- συζητάμε για 207 και... ποιότητα κατασκευής
ότι το 1.6 είναι απλώς επαρκές δεν μας απασχολεί ε;
-
lkar, το οδήγησες το 1,6, ε;
-
Πειρατή (καλά έχουμε βγει ελαφρά όφφ τόπικ)
Κοιτά και εγώ αν υπήρχε το ραλλύ τώρα και έψαχνα για μικρό σπορτίφ ίσως να το έπαιρνα επειδή ήταν μοναδικό στον τομέα του. Έχουν πολύ καλά χαρακτηριστικά στον δρόμο και πολύ καλούς χώρους και στο 206 και 207 ίσως το καλύτερο σχεδιασμό. Για μερικούς δεν τους πειράζει να κάνουν μερικές υποχωρήσεις προκειμένου να απολαύσουν τα εξαίσια οδικά χαρακτηριστικά (ιδίως των παλιών Πεζώ!!). Δεν τους κατακρίνω, είναι θέμα επιλογών απλά... Τώρα, μία τόσο μεγάλη έρευνα θέλει αρκετή επιστημονική κατάρτιση για να την αμφισβητίσεις
Η απτή ποιότητα στο εσωτερικό ενός αυτοκινήτου είναι το ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ μαρκετινίστικο τρικ που έχει βγει ποτέ. Δεν με ενδιαφέρει αν θα η πόρτα μου θα κλείνει με ωραίο ήχο και όλες οι συναρμογές του ταμπλώ είναι στο χιλιοστό. Δεν με ενδιαφέρει αν καν το ταμπλώ είναι 'τρεντυ' με φωτάκια και διακοπτάκια. Μπορεί να το ίδιο αμάξι με φοβερή απτή ποίοτητα να βγάζει βλάβες. Δεν λέω από το 307 η Πεζω έχει βελτιώσει ελάφρα την αξιοπιστία της αλλά τους Ιάπωνες ανταγωνιστές της δεν τους πίανει, ειδικά αυτούς που φτιάχνονται στην Ιαπωνία. Αντίστοιχα βέβαια οι γιαπωνέζοι έχουν βελτιώσει τα οδικά χαρακτηριστικά των οχημάτων τους...
-
Ειδα σημερα G. Punto, Corsa και 207. Το G. Punto ομορφο εξωτερικα αλλα το εσωτερικο δεν με εντυπωσιασε (μαλλον αναμεικτα συναισθηματα αφησε) και κυριως ειναι πολυ αργο γαμωτο
Το Corsa πολυ ωραιο μεσα αλλα (δεν μπορω να το χωνεψω ακομα) εχει την οπισθεν διπλα στιν 1η χωρις να σηκωνεις καποιο μοχλο για να τη βαλεις Δλδ παιζει να μπερδεψεις 1η με οπισθεν;;; Μονο και μονο αυτο αποτελει ανασταλτικο παραγοντα! Ακομα δεν εχει ερθει και με 1.600αρη κινητηρα δυστυχως.
Το 207 πολυ ποιοτικο μεσα, ο επιλογεας εχει πολυυυυ μεγαλες διαδρομες αλλα αυτο ειναι κατι που συνηθιζεται. Μου αρεσε περισσοτερο απο τα αλλα ομως μου ειπαν οτι περιμενουν (αγνωστο ποτε) νεο 1600αρη σε συνεργασια με BMW. Υπαρχει καμια πληροφορια για το ποτε θα ερθει αυτος ο κινητηρας; Αξιζει να περιμενω; -
To Grande αν εχει καποια σημασια θα εξοπλιστει με 1.4 turbo (120 και 150 αλογα). Για το εσωτερικο οντως, η απτη ποιοτητα ειναι μετρια η κατασκευη ομως φαινεται καλη και συνοδευεται με 5ετη εγγυηση.
Το 207 ειναι το ποιο προσεγμενο ολων των μικρων, τουλαχιστον αυτο εξελαβα απο αυτα που ειδα, φυσικα δεν μιλαω μονο για απτη αλλα και κατασκευαστικη ποιοτητα/λεπτομερια. Αληθευει πως θα ερθει νεος ατμοσφαιρικος 1.6. Το ποτε ας το απαντησει καποιος που παρακολουθει την γαλλικη βιομηχανια απο κοντα. Το θεμα ειναι παντως πως ερχεται και σε πολυ καλη τιμη...
-
Ευχαριστω για τις πληροφοριες φιλε corsair. Αν μπορουσε καποιος να με ενημερωσει αν εχει ακουστει κατι για το ποτε θα ερθει ο bmw κινητηρας θα ημουν υποχρεος
-
Φίλε κάνε υπομονή μάζεψε χρήματα και πάρε 207GT. Με τα 2.500 ευρώ που κοστίζει παραπάνω από το 1.600άρη παίρνεις στήσιμο, ζάντες, ESP φοβερή ηλιοροφή και πάρα πολλά extra που θα μπορούσαν από μόνα τους να κοστίζουν 2.000 ευρώ χωρίς καν τον κινητήρα των 150 αλόγων. Το θεωρώ καταπληκτικό αυτοκίνητο για τα λεφτά του. Ξέρω ότι φεύγω από το ποσό που είχες θέσει αλλά αξίζει. Μπήκα σήμερα σε ένα και έμεινα Κοκκινάκι ε για αντίθεση με την ηλιοροφή...
Αμαξι για πολη/μικρα ταξιδια