-
Δεν μπαίνει με βίαιο φρενάρισμα στη στροφή
έχει αναλυθεί στο τόπικ του GTI
ΔΕΝ ΜΠΑΙΝΕΙ ΤΟ ESP Το ABS μπαίνει στους ΜΠΡΟΣΤΙΝΟΥΣ ΤΡΟΧΟΥΣ αν μπεις με πολλά στη στροφή ολισθαίνοντας και πατήσεις φρένο. Προφανώς το ABS θα μπει αφού οι τροχοί ΟΛΙΣΘΑΙΝΟΥΝ
Δοκιμάστε το και σε αυτοκίνητο ΧΩΡΙΣ ESP -σε κάποιο ασφαλές μέρος-
Το ESP επενεργεί και στους πίσω τροχούς
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Δεν μπαίνει με βίαιο φρενάρισμα στη στροφήέχει αναλυθεί στο τόπικ του GTI
ΔΕΝ ΜΠΑΙΝΕΙ ΤΟ ESP Το ABS μπαίνει στους ΜΠΡΟΣΤΙΝΟΥΣ ΤΡΟΧΟΥΣ αν μπεις με πολλά στη στροφή ολισθαίνοντας και πατήσεις φρένο. Προφανώς το ABS θα μπει αφού οι τροχοί ΟΛΙΣΘΑΙΝΟΥΝ
Δοκιμάστε το και σε αυτοκίνητο ΧΩΡΙΣ ESP -σε κάποιο ασφαλές μέρος-
Το ESP επενεργεί και στους πίσω τροχούς
............
-
ναι καλα εχετε γραψει 7122 σελ. και περιμενε να κατσω εγω να ψαξω εν μεσω των βρισιων και των αντιδικιων για το ποσα gt σπανε τη μερα αν απενεργοποιειται ή οχι πληρως το esp...
xaibaniaaaa
-
κι αυτά που διαβάζεις τα διαβάζεις και λάθος
Στο τόπικ του GTI έχει αναλυθεί, είναι μόλις 27 σελίδες
http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.p ... 438#746438
-
Ο χρήστης ratanplan έγραψε:
Για τους ανέμους έχει να κάνει η πλευρική επιφάνεια, το C2 ας πούμε είναι σαν περίπτερο το σάξο όχι η διαφορά τους είναι 100 κιλά περίπου...πιο νομίζεις είναι σε καλύτερη θέση?Φυσικά και έχει και η πλευρική επιφάνεια αλλά... εγώ θα σου πώ την εμπειρία μου με το saxo 1.1 πηγαίνοντας άδειος από Αθήνα Λαμία και γυρνώντας με 3άτομα από Λαμία. Πηγαίνοντας, όταν με προσπερνούσαν οι πλευρικοί ήταν ιδιαίτερα αισθητοί. Γυρνώντας από Λαμία με τα +200 κιλά περίπου ή αίισθηση ήταν διαφορετική. Βέβαια επιταχύνσεις μηδέν αλλά δεν ήταν το αμάξι καρυδότσουφλο. Ακόμη καλύτερη αίσθηση πιστεύω πρέπει να έχει και ο taurus όταν το saxo vts του είναι λίγο πιό φορτωμένο, αλλά τί χαζομάρες λέω ποτέ δεν θα το παραδεχτεί αυτό. Σίγουρα θα δώσει αρνητική απάντηση σαυτό guaranteed!
Σε στροφή η αναπήδηση -υποθέτω ότι ήταν σε στροφή- δεν έχει να κάνει τόσο με το βάρος αλλά με τη διάταξη της ανάρτησης και το μετατρόχιο του σάξο.
Δηλαδή έχει την ίδια αίσθηση το αμάξι όταν έχει 2-3άτομα ακόμα και την ίδια όταν είναι μόνος ο οδηγός? Φυσικά αυτό είναι περισσότερο αισθητό στο αμάξια που έχουν περισσότερα άλογα. Αλλά ακόμα και στο μικρό 1.1 saxo όλα αυτά είναι ευδιάκριτα για κάποιον που οδηγά καιρό το ίδιο αμάξι (10χρόνια κάθομαι στο cockpit του)
...αν πάρεις ένα Γκολφ πρώτης γενιάς και του βάλεις όλο τον εξοπλισμό απο το τελευταίο γκολφ αερόσακους αιρκοντίσιον κλπ κλπ πιστεύεις θα στρίβει το ίδιο εύκολα?ή θα φρενάρει το ίδιο εύκολα? ΟΧΙ, και αυτό είναι λογικό.
Κακιστο παράδειγμα, για πάρε το peugeot 306 που έτρεχε στα ράλι και βάλε του τον ίδιο εξοπλισμό με το 307cc που τρέχει στο wrc βάλε του τα ίδια πράγματα κλπ πιστεύεις θα στρίβει το ίδιο εύκολα?ή θα φρενάρει το ίδιο εύκολα? ΝΑΙ και καλύτερα (εδώ πρέπει να μιλησει ο taurus ο οποίος μου έλεγε κάτι τέτοιο ανάμεσα στα 2 αυτά αμάξια, αν και πάλι θα έχει αντίρρηση έτσι απλώς για να μου πάει κόντρα!)
-
Ο χρήστης pskarm έγραψε:
εγω παντως ειδα γκολφ gt εξω απο ρορρη με πισω δεξια ροδα γυρισμενη μεσα και τη μουρη πιτα.ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ??????? ΤΟ ESP TOY GOLF ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΜΠΑΖΑ...
επισης μακαρι to c2 να ηταν μονο 100κιλα πανω απο το σαξο
γειά σου ξάδελφε του Taurus, ε μα όταν ακούγονται τέτοια!!!!
-
Ο χρήστης ratanplan έγραψε:
nickolas αυτό είπα και εγώ φίλε ότι δεν γίνονται καλύτερα λόγο βάρους, αλλά απο το λόγο που αποκτούν το βάρος.Αν τρακάρει ένα fiat 124 δεν ξέρω πόσα κιλά είναι.....είναι πολλά όμως με ένα fiat punto πιστεύεις ότι θα πάθουν μικρότερη ζημιά στο 124? Σε λαμαρινοδουλιά ναι, οι επιβάτες με τπτ. Και πάλι δεν έχει να κάνει το βάρος αυτό καθε αυτό αλλά ο εξοπλισμός και οι τεχνολογίες που εξοπλίζεται το αμάξι, και οι οποίες ζυγίζουν!
Σύγκρινε όμοια πράγματα ρε φίλε, το αμάξι σου με λιγότερα κιλά και το ίδιο με περισσότερα κιλά. Τι σύγκριση είναι αυτή που κάνεις τώρα, fiat punto με 124?
-
από δω και πέρα όταν ταξιδεύω εθνική θα πάιρνω και έρμα μαζί για τους πλευρικούς
-
Ο χρήστης zoranb έγραψε:
...αν πάρεις ένα Γκολφ πρώτης γενιάς και του βάλεις όλο τον εξοπλισμό απο το τελευταίο γκολφ αερόσακους αιρκοντίσιον κλπ κλπ πιστεύεις θα στρίβει το ίδιο εύκολα?ή θα φρενάρει το ίδιο εύκολα? ΟΧΙ, και αυτό είναι λογικό.
Κακιστο παράδειγμα, για πάρε το peugeot 306 που έτρεχε στα ράλι και βάλε του τον ίδιο εξοπλισμό με το 307cc που τρέχει στο wrc βάλε του τα ίδια πράγματα κλπ πιστεύεις θα στρίβει το ίδιο εύκολα?ή θα φρενάρει το ίδιο εύκολα? ΝΑΙ και καλύτερα (εδώ πρέπει να μιλησει ο taurus ο οποίος μου έλεγε κάτι τέτοιο ανάμεσα στα 2 αυτά αμάξια, αν και πάλι θα έχει αντίρρηση έτσι απλώς για να μου πάει κόντρα!)
Δλδ λες ότι το 306 θα φρενάρει καλύτερα, θα στρίβει καλύτερα και ευκολότερα από πριν επειδή θα έχει μεγαλύτερο βάρος;
-
Ο χρήστης UnHackAble έγραψε:
Τώρα για το ελαφρύ και εάν είναι ανασφαλές να ένα παράδειγμα, είναι το ίδιο να χτυπούν πλευρικοί ανέμοι ένα αμάξι 800kgr και ένα άλλο 1200kgr?
Ρε τι άλλο θα διαβάσουν τα ματάκια μας ....
Βάζε κολλήριο φίλε να μην πάθεις τίποτα αν σε πειράζουν αυτά που διαβάζεις! Και εξήγα το πρόβλημα, δεν γουστάρω ειρωνίες γενικώς, do u catch me?
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Δλδ λες ότι το 306 θα φρενάρει καλύτερα, θα στρίβει καλύτερα και ευκολότερα από πριν επειδή θα έχει μεγαλύτερο βάρος;Φυσικά και θα τα κάνει καλύτερα όλα αυτά αλλά για άλλο λόγο. Γιατί το golf πρώτης γενιάς όπως είπε ο **ratanplan ** που θα έχει τα ιδια με της νέας γενιάς θα υστερεί λόγω extra βάρους, φυσικά και όχι. Γιαυτό λεώ συγκρίνετε όμοια πράγματα!
-
Μισό λεπτό. Έχουμε ένα 307 ας πούμε νορμάλ, που ζυγιζει 1200 περιπου κιλά, και ένα άλλο ίδιο, που του έχουμε βάλει έρμα και έχει άλλα 300 κιλά, και 500 αμα θέλεις. Βγάζοντας απ'έξω την επιταχυνση, πιστεύεις ότι το φορτωμένο θα στρίβει καλύτερα, πιο εύκολα, θα φρενάρει καλύτερα κτλ;
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Μισό λεπτό. Έχουμε ένα 307 ας πούμε νορμάλ, που ζυγιζει 1200 περιπου κιλά, και ένα άλλο ίδιο, που του έχουμε βάλει έρμα και έχει άλλα 300 κιλά, και 500 αμα θέλεις. Βγάζοντας απ'έξω την επιταχυνση, πιστεύεις ότι το φορτωμένο θα στρίβει καλύτερα, πιο εύκολα, θα φρενάρει καλύτερα κτλ;Πρόσεξε,η κουβέντα ξεκίνησε με τον Taurus πρίν 1-2 χρόνια σχετικά με το c2 και σχολιάζαμε το βάρος του κλπ. Φυσικά το θέμα του βάρους περισσότερο έχει να κάνει με τα πολύ ελαφρυά αυτοκίνητα που υπήρξαν στο παρελθόν saxo, 106 κλπ. των οποίων οι απόγονοι βάρυναν και μεγάλωσαν κλπ. Οπότε δεν μπορώ να μιλήσω για ένα 307 1200 κιλών πως πρέπει να βαρύνει 300, 500 κιλά (σιγά να μην αυξάνεις το βάρος και με γεωμετρική πρόοδο ρε φίλε για να μου αποδείξεις κάτι). Τα 1200 κιλά είναι ήδη αρκετα για αυτό το αμάξι αλλά τα 870-900 του saxo vts είναι δραματικά λίγα, και γιαυτό και είναι και πύραυλος! Αυτά και είμαστε offtopik lets stop this nonsense!
-
Ο χρήστης zoranb έγραψε:
Μισό λεπτό. Έχουμε ένα 307 ας πούμε νορμάλ, που ζυγιζει 1200 περιπου κιλά, και ένα άλλο ίδιο, που του έχουμε βάλει έρμα και έχει άλλα 300 κιλά, και 500 αμα θέλεις. Βγάζοντας απ'έξω την επιταχυνση, πιστεύεις ότι το φορτωμένο θα στρίβει καλύτερα, πιο εύκολα, θα φρενάρει καλύτερα κτλ;
Πρόσεξε,η κουβέντα ξεκίνησε με τον Taurus πρίν 1-2 χρόνια σχετικά με το c2 και σχολιάζαμε το βάρος του κλπ. Φυσικά το θέμα του βάρους περισσότερο έχει να κάνει με τα πολύ ελαφρυά αυτοκίνητα που υπήρξαν στο παρελθόν saxo, 106 κλπ. των οποίων οι απόγονοι βάρυναν και μεγάλωσαν κλπ. Οπότε δεν μπορώ να μιλήσω για ένα 307 1200 κιλών πως πρέπει να βαρύνει 300, 500 κιλά (σιγά να μην αυξάνεις το βάρος και με γεωμετρική πρόοδο ρε φίλε για να μου αποδείξεις κάτι). Τα 1200 κιλά είναι ήδη αρκετα για αυτό το αμάξι αλλά τα 870-900 του saxo vts είναι δραματικά λίγα, και γιαυτό και είναι και πύραυλος! Αυτά και είμαστε offtopik lets stop this nonsense!
Δεν προσπαθώ να σου αποδείξω κάτι 'φίλε', προσπαθώ να καταλάβω τον συλλογισμό σου.
Ωραία, έχοντας ένα saxo με 800 κιλά ας πούμε, και ένα άλλο με άλλα 200 κιλά πάνω, νομίζεις πως αν κάναμε μια δοκιμασία σε πίστα, ας πούμε σλάλομ, που δεν μετράει η χειρότερη αναλογία του δεύτερου στα κιλά/ίππο, το φορτωμένο θα έβγαινε καλύτερο;
-
ΑΔΡΑΝΕΙΑ
-
Δεν υπάρχει τέτοιο πράμα ρε συ, τι λες;
-
Zoranb, παρε μια lotus elise αλλα επειδη ειναι ελαφρια πολυ, ριχτης 5-6 σακια τσιμεντο οπου χωρανε να πηγαινει καλυτερα
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Μισό λεπτό. Έχουμε ένα 307 ας πούμε νορμάλ, που ζυγιζει 1200 περιπου κιλά, και ένα άλλο ίδιο, που του έχουμε βάλει έρμα και έχει άλλα 300 κιλά, και 500 αμα θέλεις. Βγάζοντας απ'έξω την επιταχυνση, πιστεύεις ότι το φορτωμένο θα στρίβει καλύτερα, πιο εύκολα, θα φρενάρει καλύτερα κτλ;
Πρόσεξε,η κουβέντα ξεκίνησε με τον Taurus πρίν 1-2 χρόνια σχετικά με το c2 και σχολιάζαμε το βάρος του κλπ. Φυσικά το θέμα του βάρους περισσότερο έχει να κάνει με τα πολύ ελαφρυά αυτοκίνητα που υπήρξαν στο παρελθόν saxo, 106 κλπ. των οποίων οι απόγονοι βάρυναν και μεγάλωσαν κλπ. Οπότε δεν μπορώ να μιλήσω για ένα 307 1200 κιλών πως πρέπει να βαρύνει 300, 500 κιλά (σιγά να μην αυξάνεις το βάρος και με γεωμετρική πρόοδο ρε φίλε για να μου αποδείξεις κάτι). Τα 1200 κιλά είναι ήδη αρκετα για αυτό το αμάξι αλλά τα 870-900 του saxo vts είναι δραματικά λίγα, και γιαυτό και είναι και πύραυλος! Αυτά και είμαστε offtopik lets stop this nonsense!
Δεν προσπαθώ να σου αποδείξω κάτι 'φίλε', προσπαθώ να καταλάβω τον συλλογισμό σου.
Ωραία, έχοντας ένα saxo με 800 κιλά ας πούμε, και ένα άλλο με άλλα 200 κιλά πάνω, νομίζεις πως αν κάναμε μια δοκιμασία σε πίστα, ας πούμε σλάλομ, που δεν μετράει η χειρότερη αναλογία του δεύτερου στα κιλά/ίππο, το φορτωμένο θα έβγαινε καλύτερο;
Εγώ ρε φίλε τις έχω κάνει τις δοκιμές μου, οδηγάω 10 χρόνια το ίδιο αμάξι έχω τα παράπονά μου, το έχω πάει στη χώρα που γεννήθηκε, και το νιώθω πως είναι όταν είναι πιό φορτωμένο σαν να είναι μέρος του σώματός μου είναι πλέον. Φορτωμένο γίνεται βαρύδι, αλλά το νιώθω πιό αξιόπιστο οδηγικά με τα 150 κιλά παραπάνω. Αυτό έχω νιώσει, δεν έχω κάνει μετρήσεις να το πώ με απόλυτα νούμερα αλλά η αίσθησή μου είναι πως είναι πιό 'σωστό' όταν έχει λίγο βάρος παραπάνω! Αλλά μην το παρακάνουμε άλλο αυτό το θέμα έλεος, εδώ μιλάμε για το GT και τις απαράδεκτες φήμες όσων ζηλεύουν!
-
Κάτι τέτοιο εκανε και ενας παππους στο χωριό για να στρίβει το Ντάτσουν.
Τσιμέντο Ρούλζζζζ
-
Αύριο σε υλικά οικοδομών, είναι και άσπρο δεν θα ξεχωρίζει στον ασβέστη
Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)