-
Το ρώτησα κι αλλού (αγγελίες) αλλά εδώ ταιριάζει καλύτερα:
Εχει δοκιμάσει κάποιος να βάλει το navigator μετά στο Golf; Eχω δει στο Ebay να πουλάνε κάποια καινούρια.
Μπορεί αυτό να δουλέψει σωστά κάποια στιγμή και στην Ελλάδα; Γιατί αν με 400$ το αγοράζεις( κάτι παραπάνω από 300 ευρώ δηλαδή...τσάμπα...) το ζήτημα είναι αν αξίζει τον κόπο...
Αν κάποιος το έχει κάνει ή σκέφτεται να το κάνει, παρακαλώ εντυπώσεις. Φαντάζομαι ενδιαφέρει αρκετούς... Δεν ξέρω αν κάποιος το έχει βάλει από την αρχή, έκανε πάνω από 2000 -
§
HighFidelity,
σκεφτόμουν να προσθέσω στο άλλο νήμα ότι το navigation δεν είναι κάτι που αγοράζεις μια φορά αλλά θέλει γενικότερη ανανέωση καθώς οι δρόμοι όπως και τα Points Of Interest αλλάζουν.Κάπου αλλού είχε αναφερθεί ότι μία αναβάθμιση χαρτών (πλέον των χαρτών που μπορεί κάποια στιγμή να χρειαστείς), από τον κατασκευαστή (Mercedes νομίζω), ήταν αρκετά δαπανηρή.
Το κόστος της συσκευής αυτής καθ' αυτής ίσως να μην είναι το μοναδικό κόστος.
Είναι σίγουρα πολύ πιο όμορφο όμως...
§
-
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
φυσιολογικο ειναι αν σκεφτει κανεις οτι το αυτοκινητο εχει 6αρι σασμαν και τα χιλιομετρα αυτα τα εχει σχεδον με 3500 στροφες...γιατι να καψει παραπανω σε αυτες τις στροφες; λογικο ειναι...το θεμα ειναι οτι θα ειναι ηρωας ο οδηγος που θα μπορει να ταξιδευει ετσι...οταν νιωθεις δυναμη σε ανοιχτο δρομο θελεις να το πατησεις...εκει μετα ερχονται τα 15λτ/100xlm και αναρωτιεσαι τι εγινε...και σε αυτο δεν εχει σημασια τι αυτοκινητο εχεις...
τωρα το αν θα σπασει η οχι δεν το ξερω ο χρονος ειπαμε θα δειξει...παντως οσα ακουω ως τωρα ειναι ενθαρρυντικα...καμια σχεση με απλο fsiMα με το πόδι στο πάτωμα ακόμα και τα ατμοσφαιρικά καίνε...
Να μιλήσω για το RAV4 μου που με ελαφρύ ποδι στην εθνική άντε να κάψει με το ζόρι 9 παρά κάτι λίτρα. Αν το πιέζω ανεβαίνει στα 12. Aν το πιέσω σε επαρχιακό θα χτυπήσω 15άρες. Οπότε λογικό είναι να ανέβει ψηλότερα η κατανάλωση στο GT. Δεν το βρίσκω παράλογο. Πάντως για να φτάσει τα 15 λίτρα που ισχυρίζεσαι μου φαίνεται αδύνατο!!!!! -
Είναι πάρα πολύ καλή η κατανάλωση του GT...
-
Στο GT της οικογένειας από την αγορά του μέχρι σήμερα η μέση είναι 8.4 lt/100km. Λίγο πιο πάνω από την Xsara 1.6/03 110hp που βρίσκεται περίπου 1lt/100km πιο κάτω. Για μένα μοτέρ-θαύμα προς το παρόν, αν αποδείξει και την αντοχή του, δείχνει το μέλλον...Μικρά υπερτροφοδοτούμενα μοτέρ με κομπρέσορες ή turbo. Ολοι θα κάνουν το ίδιο αναγκαστικά...
Όσο για το Navigator, πιο πολύ η εμφάνιση είναι, γιατί όντως στην Ελλάδα η ανανέωση χαρτών θα είναι ζόρι, ακόμη κι αν δουλέψουν... Αλλά αξίζει ίσως και ως TV και κάμερα οπισθοπορείας γι' αυτόν που θέλει ν' ασχοληθεί.
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
φυσιολογικο ειναι αν σκεφτει κανεις οτι το αυτοκινητο εχει 6αρι σασμαν και τα χιλιομετρα αυτα τα εχει σχεδον με 3500 στροφες...γιατι να καψει παραπανω σε αυτες τις στροφες; λογικο ειναι...το θεμα ειναι οτι θα ειναι ηρωας ο οδηγος που θα μπορει να ταξιδευει ετσι...οταν νιωθεις δυναμη σε ανοιχτο δρομο θελεις να το πατησεις...εκει μετα ερχονται τα 15λτ/100xlm και αναρωτιεσαι τι εγινε...και σε αυτο δεν εχει σημασια τι αυτοκινητο εχεις...
τωρα το αν θα σπασει η οχι δεν το ξερω ο χρονος ειπαμε θα δειξει...παντως οσα ακουω ως τωρα ειναι ενθαρρυντικα...καμια σχεση με απλο fsiMα με το πόδι στο πάτωμα ακόμα και τα ατμοσφαιρικά καίνε...
Να μιλήσω για το RAV4 μου που με ελαφρύ ποδι στην εθνική άντε να κάψει με το ζόρι 9 παρά κάτι λίτρα. Αν το πιέζω ανεβαίνει στα 12. Aν το πιέσω σε επαρχιακό θα χτυπήσω 15άρες. Οπότε λογικό είναι να ανέβει ψηλότερα η κατανάλωση στο GT. Δεν το βρίσκω παράλογο. Πάντως για να φτάσει τα 15 λίτρα που ισχυρίζεσαι μου φαίνεται αδύνατο!!!!!φυσικα και ολα καινε αν τα λιωνεις...
Το θεμα ειναι οτι αν καποιος καταφερει να οδηγει με συνεση και να εκμεταλλευεται την ροπη του αυτοκινητου του τοτε θα εχει καλη καταναλωση. Για παραδειγμα εχω φωτο απο γερμανικο αυτοκινητοδρομο το σιβικ 1.8 να πηγαινει (φανταζομαι σπασμενο...) με κοντερατα 225 και 5900 στροφες...η καταναλωση ειναι 16+ λιτρα. Αν κανεις το αντιστοιχο με το gt θα εχεις αναλογες καταναλωσεις. Το θεμα ειναι αν εχει νοημα να το κανεις -
Σύνεση και turbo είναι αντιφατικές ένοιες
-
Ο χρήστης JDL έγραψε:
Σύνεση και turbo είναι αντιφατικές ένοιεςΟχι παντα...
-
Ο χρήστης JDL έγραψε:
Σύνεση και turbo είναι αντιφατικές ένοιεςΟχι παντα...
Σωστό, όχι πάντα...
Υπάρχουν και πολλοί 'ατμοσφαιρικοί' που μόνο συνετοί δεν είναι...
Πιο κοντά στην αλήθεια θα ήταν το 'σύνεση και μεγάλη ιπποδύναμη/ροπή είναι αντιφατικές έννοιες' αλλά και αυτό δε θα ήταν απολύτως σωστό. -
σύνεση και VW δεν πάνε μαζί πλέον...
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
σύνεση και VW δεν πάνε μαζί πλέον...Πάνε πάνε...
-
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
Για παραδειγμα εχω φωτο απο γερμανικο αυτοκινητοδρομο το σιβικ 1.8 να πηγαινει (φανταζομαι σπασμενο...) με κοντερατα 225 και 5900 στροφες...η καταναλωση ειναι 16+ λιτρα. Αν κανεις το αντιστοιχο με το gt θα εχεις αναλογες καταναλωσεις. Το θεμα ειναι αν εχει νοημα να το κανειςΕίσαι σίγουρος ότι θα είσαι στα 16 λίτρα για όσο διατηρείς τα 225; Δεν νομίζω...Πολλά παραπάνω θα χρειάζεται...το 16 μήπως ήταν κατανάλωση όλης της ως τότε διαδρομής ή κάποια στιγμιαία κατανάλωση (η οποία αν θέλεις μπορείς να την κάνεις και απόλυτο '0', ανάλογα με το πόσο θα σηκώσεις το πόδι από το γκάζι, ακόμα και στα 225);
Τέλος πάντων, έχεις απόλυτο δίκιο. Ό,τι και να έχεις, αν το λιώσεις, θα κάψει, αλλά τουλάχιστον θα έχεις χαρεί. Στις πόλεις που οι υψηλο-δύναμοι κινητήρες λειτουργούν σαν ελληνικά λαμόγια (κάθονται και τρώνε, χωρίς να τους παίρνεις χαμπάρι) τι θα κάνουμε...Θέλω start-stop τώρα!!!
Ιπποδύναμη/Ροπή και σύνεση είναι πολύ συμβατές έννοιες! Με την ευχαρίστηση υπάρχει λίγο πρόβλημα, εκτός και αν είσαι ο ανώμαλος του 'μια πάνω και αυγό, προσπερνάω;'...
-
ερε αυτο το σιβικ....
-
193σελ....
παντως αν ηθελα να αγορασω γκολφ gt Και εμπαινα να διαβασω αυτο το τοπικ θα επελεγα αλλο αμαξι απλα και μονο για να γλυτωσω το διαβασμα...
-
θα σπάσει το τόπικ
-
technik και kubiak, αδέρφια είστε και έχετε ίδιο avatar;
Όλοι οι πιθανοί αγοραστές να γράψουν τεστ στον TSi κινητήρα! Εξεταστέα ύλη είναι οι πρώτες 192 σελίδες του θέματος!
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
technik και kubiak, αδέρφια είστε και έχετε ίδιο avatar;άλλη στροφή
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
technik και kubiak, αδέρφια είστε και έχετε ίδιο avatar;Όχι, άλλο μέλος είναι αδερφός μου...
Προφανώς ο TechniΚ μοιράζεται την τρέλα μου για το S1.
Θα μπορούσα κάλλιστα να έχω και την S4 ως avatar αλλά ο ήχος του S1 ήταν εξωπραγματικός (όπως και όλο το αυτοκίνητο άλλωστε)... -
Ο χρήστης kubiak έγραψε:
technik και kubiak, αδέρφια είστε και έχετε ίδιο avatar;
Όχι, άλλο μέλος είναι αδερφός μου...
Προφανώς ο Technic μοιράζεται την τρέλα μου για το S1.
Θα μπορούσα κάλλιστα να έχω και την S4 ως avatar αλλά ο ήχος του S1 ήταν εξωπραγματικός (όπως και όλο το αυτοκίνητο άλλωστε)...+1 εκτός από το νικ μου
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Άκουσα κάπου (αρκετά έγκυρη πηγή) ότι πολλά 170άρια έσπασαν μοτέρ, ότι έχει σταματήσει η παραγωγή του και ότι υπάρχει μόνο σε (πολύ μεγάλο) στοκ. Γι' αυτό βγήκε και το 140άρι, σαν πιο ήπια έκδοση. Έχει ακούσει κανείς τπτ?**taurus **καταρχάς τί σημαίνει έγκυρη πηγή, και ποιά θα μπορούσε να αποτελέσει έγκυρη πηγή για σένα?
- Κάποιος φίλος σου Hondakias, Toyotakias κλπ. αντι Golfakias δηλαδή?
- Κάποιος φίλος σου που γενικώς διαβάζει πολύ και έχει άποψη για διάφορα θέματα?
- Κάποιος επαγγελματίας που έχει άποψη?
- Κάποιος συντάκτης?
- Κάποιος που δουλεύει μέσα στην VW εδώ στην Ελλάδα?
- Κάποιος που δουλεύει μέσα στη μαμά VW στην Γερμανία?
- Ο άλλος σου εαυτός που ξαφνικά τον φώτισε το Άγιο Πνεύμα?
Ακούμε λοιπόν τί έγκυρη πηγή ήταν αυτή! Τί είδους πες μας, όχι ποιός είναι!
ΟΚ, ίσως και να έχεις δίκιο... Εγώ όμως γιατί έχω δει ήδη 3 GT πάνω σε γερανό? Και όχι, δεν ήταν τρακαρισμένα...
Απίστευτη κρίση, τί λες ρε, 3 σε γερανό ε?
Χωράνε 3 αμάξια σε ένα γερανό? Εννοείς νταλίκα?Αλλά εγώ ξέρω ότι όπου υπάρχει καπνός, μπορεί να έχει και φωτιά. Και ιδιαίτερα όταν μιλάμε για το VAG, στο σπίτι του κρεμασμένου (VW) δεν μιλάμε για σχοινί (αξιοπιστία). Θα μάθω λεπτομέρειες και θα επανέλθω.
Προκατειλημένος εκ γεννησιμιού σου λοιπόν με τη VW, και επειδή ξέρω ότι είσαι και Hondakias και Saxakias (και καλά κάνεις) όμως ξέρω πως έχεις και έναν λόγο παραπάνω να πιστεύεις όσα αρνητικά ακούς για την VW και κυρίως για τα Golf. Είδες πόσο εύκολα έβγαλες το συμπέρασμα για τα 3 GT πάνω στο γερανό. Αλήθεια πώς κατάλαβες ότι και τα 3 ήταν GT by the way? Απάντησε γρήγορα χωρίς να προλάβεις να σκεφτείς πολύ!
Οπότε συνοψίζοντας, γιατί δεν με πείθει ο taurus και θεωρώ γελοίο το σκεπτικό του.
-
Λέει πως έμαθε από κάποια 'έγκυρη' πηγή (αμφιλεγόμενη μέχρι να την προσδιορίσει) ότι η VW θα αποσύρει ένα ολόκληρο μοντέλο -Golf GT- κλασσική σκέψη Ελληνάρα που έχει όλη την πληροφόρηση και ξέρει καταστάσεις / πηγές [δεν με πείθει]
-
Ο ίδιος μετά εδραιώνει την πληροφορία αυτή γιατί είδε 3 GT σε γερανό (γερανό??) [δεν με πείθει]
-
Απ'την άλλη στον τύπο δεν ξέρω εάν έχει ακουστεί τίποτα [ούτε πείθει ούτε δεν πείθει]
-
Τέλος δεν αξιολογεί ότι, το να σπάει ένα μοτέρ, δεν είναι εύκολο πράγμα στο να υποπέσει μια εταιρία, ειδικά του μεγέθους της VW, που εννοείται πως αυτοί οι κινητήρες -ειδικά οι TSI που έχουν ένα λόγω παραπάνω να σπάνε- έχουν περάσει απεριόριστες δοκιμές πριν βγούν στην παραγωγή. Το ότι στο Golf4 υπήρχαν κάποια προβλήματα (τζάμια κλπ.) δεν είναι καθόλου τόσο σοβαρό όσο το να σπάει κινητήρας ώστε να μιλάει περί σκοινιού στο σπίτι του κρεμασμένου,εκτός και εάν εννοεί κάτι άλλο! [ε μα δεν με πείθει με τίποτα!]
Άρα αναμένουμε να δούμε... Σίγουρα όχι εξαιτίας αυτών των λόγων, οι οποίοι είναι παιδαριώδης και σίγουρα εύκολα 'συναρμολογήθηκαν' από τον **taurus **λόγω της αντιπάθειας του προς τη VW και το Golf!
Τέλος οι νέοι κινητήρες TSI εκ πρώτης όψεως φαίνονται τόσο καλοί που έχουν πονοκεφαλιάσει πάρα πολλοί ανταγωνιστές, δικαιολογημένα λοιπόν όλες αυτές οι φημολογίες που τρέχουν απο εδώ και εκεί!
Υ.Γ.1 taurus δεσμεύτικες να επανέλθεις στο θέμα, είτε έχεις δίκιο, είτε άδικο, αναμένουμε τα νεότερα απ την πηγή σου!
Υ.Γ.2 taurus φιλικά ε!
Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)