-
Kαι εσενα με 8000χλμ θα πηγαινει ΠΟΛΥ καλυτερα!
Εγω σε 200 χιλιομετρα κανω το πρωτο σερβις, και του εκανα ενα ανοιγμα ετσι για να ξεμπουκωσει, και εφτασα σχετικα ευκολα τα 110χλμ/ω και μαλιστα με βαλιτσα 35λιτρα πισω(εχουμε το ιδιο)
-
Ο χρήστης After έγραψε:
Kαι εσενα με 8000χλμ θα πηγαινει ΠΟΛΥ καλυτερα!Εγω σε 200 χιλιομετρα κανω το πρωτο σερβις, και του εκανα ενα ανοιγμα ετσι για να ξεμπουκωσει, και εφτασα σχετικα ευκολα τα 110χλμ/ω και μαλιστα με βαλιτσα 35λιτρα πισω(εχουμε το ιδιο)
Eύκολα?? Πόσα κιλά είσαι, 70??
Εγώ έχω 3ψήφιο αριθμό φίλε.......
-
Ο χρήστης PuntoLord έγραψε:
Kαι εσενα με 8000χλμ θα πηγαινει ΠΟΛΥ καλυτερα!
Εγω σε 200 χιλιομετρα κανω το πρωτο σερβις, και του εκανα ενα ανοιγμα ετσι για να ξεμπουκωσει, και εφτασα σχετικα ευκολα τα 110χλμ/ω και μαλιστα με βαλιτσα 35λιτρα πισω(εχουμε το ιδιο)
Eύκολα?? Πόσα κιλά είσαι, 70??
Εγώ έχω 3ψήφιο αριθμό φίλε.......
75 κιλα ειμαι.
Παντως γενικα σε αυτα τα κυβικα, και μικρη να ειναι η ανηφορα, εχει σημαντικη διαφορα -
Ο χρήστης After έγραψε:
Kαι εσενα με 8000χλμ θα πηγαινει ΠΟΛΥ καλυτερα!
Εγω σε 200 χιλιομετρα κανω το πρωτο σερβις, και του εκανα ενα ανοιγμα ετσι για να ξεμπουκωσει, και εφτασα σχετικα ευκολα τα 110χλμ/ω και μαλιστα με βαλιτσα 35λιτρα πισω(εχουμε το ιδιο)
Eύκολα?? Πόσα κιλά είσαι, 70??
Εγώ έχω 3ψήφιο αριθμό φίλε.......
75 κιλα ειμαι.
Παντως γενικα σε αυτα τα κυβικα, και μικρη να ειναι η ανηφορα, εχει σημαντικη διαφορα...έτσι εξηγείται...
-
Eκανα το πρωτο service
Με γδυσανε μιλαμε!
......15
-
[quote='After']Eκανα το πρωτο service
Με γδυσανε μιλαμε!
......15
-
Στο servise της honda για το inovva τα πραγματα ειναι λιγο διαφορετικα.
Στα πρωτα 1000χλμ εκανα αλλαγη λαδιων και ρυθμιση βαλβιδων και κατι αλλα ψιλολογια . τεντωμα αλυσιδας και λοιπα στον Κουτσουμπο και πληρωσα 15ε.
Τις αλλαγες ανα 1000χλμ τις κανω μονος μου.
Στις 5,000 χλμ ειναι το μεγαλο servise και λογο της εγγυησης το πηγα ξανα στον Κουτσουμπο.
-Αλλαγη λαδιων
-Καθαρισμος φιλτρου αερα
-Ρυθμιση βαλβιδων
-Αλλαγη τακακια μπροστα
-και αλλα τσεκαρισματα, σφιξηματα.ΚΑΙ ΠΛΗΡΩΣΑ 70Ε... μου ηρθε ταμπλας.
ΤΕΛΟΣ , απο δω και στο εξης μονος μου ΟΛΑ οπως τα εκανα και στα υπολοιπα μηχανακια που ειχα.
ΚΛΕΕΕΕΕΦΤΕΕΕΕΕΕΣ......
-
After,δεδομενου οτι σου αλλαξαν μονο λαδια και σου εβαλαν ορυκτελαια τα 15 ειναι πολλα,1 λιτρο motul το αγοραζω 5 ευρω και δεν το περνει ολο μεσα
-
Σιγουρα ειναι περισσοτερα, αλλα βαλτε και την εργασια μεσα!
Καλυτερα να πληρωνουμε την παροχη υπηρεσιων, γιατι μονο απο αυτο υπαρχει κερδος πλεον, ΣΕ ΟΛΑ τα επαγγελματα
Και αμα δεν εχει λεφτα ο ''διπλα'', σε λιγο δεν θα εχουμε ουτε εμεις!Βασικα το ειπα χαριτολογοντας το ''με γδυσανε'', γιατι οταν ειμαι συνηθισμενος να πληρωνω 200αρες για το Ζ750s καθε 6000χλμ...καταλαβαινετε
Gfon, τι αλλαγες κανεις ανα 1000χλμ?
-
Ο χρήστης STAX έγραψε:
After,δεδομενου οτι σου αλλαξαν μονο λαδια και σου εβαλαν ορυκτελαια τα 15 ειναι πολλα,1 λιτρο motul το αγοραζω 5 ευρω και δεν το περνει ολο μεσαΠοιο MOTUL παιρνεις 5 ε να το βρω και εγω????
-
Ο χρήστης After έγραψε:
Gfon, τι αλλαγες κανεις ανα 1000χλμ?
Λαδια μηχανης, καθε 1000χλμ αλλαγη λαδιων.
Τα μηχανακια αυτα εχουν πολυ μικρο καρτερ, 700ml, και ασχετα με το τι λεει ο κατασκευαστης, αν του αλλαζεις λαδια καθε 1000χλμ θα σου κρατησει πολλααα χρονια χωρις το παραμικρο τσιμπηματακι λαδιων.
Μικρο καρτερ , σε συνδιασμο με αεροψηκτο κινητηρα σε θερμοκρασιες Ελλαδας, ειναι πολυ ασχημος συνδιασμος.
-
Το 3000 20-50 απο Λαμπριανιδη καλλιροης εναντι Φιξ
-
Ο χρήστης GFON έγραψε:
Gfon, τι αλλαγες κανεις ανα 1000χλμ?
Λαδια μηχανης, καθε 1000χλμ αλλαγη λαδιων.
Τα μηχανακια αυτα εχουν πολυ μικρο καρτερ, 700ml, και ασχετα με το τι λεει ο κατασκευαστης, αν του αλλαζεις λαδια καθε 1000χλμ θα σου κρατησει πολλααα χρονια χωρις το παραμικρο τσιμπηματακι λαδιων.
Μικρο καρτερ , σε συνδιασμο με αεροψηκτο κινητηρα σε θερμοκρασιες Ελλαδας, ειναι πολυ ασχημος συνδιασμος.
Αλλαγη τελειως?
Τουλαχιστον ενα συμπληρωμα το πολυ.
Για εντελως αλλαγη ειναι πολυ μικρο το διαστημα -
Ο χρήστης After έγραψε:
Gfon, τι αλλαγες κανεις ανα 1000χλμ?
Λαδια μηχανης, καθε 1000χλμ αλλαγη λαδιων.
Τα μηχανακια αυτα εχουν πολυ μικρο καρτερ, 700ml, και ασχετα με το τι λεει ο κατασκευαστης, αν του αλλαζεις λαδια καθε 1000χλμ θα σου κρατησει πολλααα χρονια χωρις το παραμικρο τσιμπηματακι λαδιων.
Μικρο καρτερ , σε συνδιασμο με αεροψηκτο κινητηρα σε θερμοκρασιες Ελλαδας, ειναι πολυ ασχημος συνδιασμος.
Αλλαγη τελειως?
Τουλαχιστον ενα συμπληρωμα το πολυ.
Για εντελως αλλαγη ειναι πολυ μικρο το διαστημαΔεν ειναι λιγα.
Ακολουθω αυτη την τακτικη χρονια τωρα, και εχω ενα αλλο παπι με 60,000 χλμ και δεν εχει καψει ουτε σταγονα λαδιου.Αν στα 1,000 χλμ χρειαστεις συπληρωμα τοτε χαθηκε το παιχνιδι.
-
Και εγω τις αλλαγες στο παπι τις κανω απο 1000- 2000max. με καλο ορυκτελαιο
-
Κοπος δεν ειναι, ισως καλο θα ηταν καθε 3000 τουλαχιστον, να το αλλαζω και εγω
Ειδικα αν υπολογιζω οτι πρεπει να το σκιζω για να παει λιγο γρηγορα
Παντως το kristar, μετα απο 1400χλμ, δειχνει να ανοιγει σιγα σιγα, και παει ολο και καλυτερα, κυριως στις επιταγχυνσεις -
re paidia to modenas xcite 135 den to skefteste ka8olou???
-
Ο χρήστης MonteChristos έγραψε:
re paidia to modenas xcite 135 den to skefteste ka8olou???Τα greeklish δεν επιτρεπονται στο φορουμ,γραφε με ελληνικους χαρακτηρες[mod]
-
Ο χρήστης MonteChristos έγραψε:
re paidia to modenas xcite 135 den to skefteste ka8olou???Yπήρχε το 06? Ρε τι ξεθάβετε!
-
Ο χρήστης MonteChristos έγραψε:
re paidia to modenas xcite 135 den to skefteste ka8olou???Πριν 5 χρονια που εχει να ενημερωθει η παραπανω συζητηση δεν υπηρχε....
Τωρα ισως και να επαιζε στις κορυφαιες επιλογες...
Ποιό παπάκι να πάρω