-
Έχει τοποθετήσει κανείς στο αυτοκίνητό του την κατασκευή που διαθέτει ο κύριος Βαλασόπουλος; Αν ναι, ποιες είναι οι εμπειρίες;
Αυτά που έχω διαβάσει σε διάφορα περιοδικά, κλπ, είναι αρκετά ενθαρρυντικά, και δεν γεννάται ζήτημα για την ικανότητα του ανθρώπου, απλώς θα ήθελα να ξέρω αν κάποιος έχει πρακτική εμπειρία.
-
Έχει τοποθετήσει κανείς στο αυτοκίνητό του την κατασκευή που διαθέτει ο κύριος Βαλασόπουλος; Αν ναι, ποιες είναι οι εμπειρίες;
Αυτά που έχω διαβάσει σε διάφορα περιοδικά, κλπ, είναι αρκετά ενθαρρυντικά, και δεν γεννάται ζήτημα για την ικανότητα του ανθρώπου, απλώς θα ήθελα να ξέρω αν κάποιος έχει πρακτική εμπειρία.
-
Έχει τοποθετήσει κανείς στο αυτοκίνητό του την κατασκευή που διαθέτει ο κύριος Βαλασόπουλος; Αν ναι, ποιες είναι οι εμπειρίες;
Αυτά που έχω διαβάσει σε διάφορα περιοδικά, κλπ, είναι αρκετά ενθαρρυντικά, και δεν γεννάται ζήτημα για την ικανότητα του ανθρώπου, απλώς θα ήθελα να ξέρω αν κάποιος έχει πρακτική εμπειρία.
-
Απολύτως κανείς, έτσι;
-
Εχει χρησιμοποιησει και μαλιστα σε αγωνα ο Ν.Τ. στο Yaris του περισυ. Ρωτησε τον....
-
Ενας γνωστος ειχε βαλει σε 106 και μετα απο καποιες χιλιαδες χλμ,δε θυμαμαι ποσα,20-30 χιλ? , μου ειπε οτι δε δουλευε σωστα και οτι θα το εβγαζε.
Οποτε τιθεται θεμα αξιοπιστιας ισως! -
Ο χρήστης S3 έγραψε:
Ενας γνωστος ειχε βαλει σε 106 και μετα απο καποιες χιλιαδες χλμ,δε θυμαμαι ποσα,20-30 χιλ? , μου ειπε οτι δε δουλευε σωστα και οτι θα το εβγαζε.
Οποτε τιθεται θεμα αξιοπιστιας ισως!Αυτό μου φαίνεται παράξενο, δεδομένου ότι από κατασκευής του υποτίθεται ότι έχει ελάχιστες ανάγκες συντήρησης.
Τι εννούσε ο φίλος σου, 'δεν δουλεύει σωστά'; Και τι αρχικές ρυθμίσεις/επιλογές είχε κάνει (ποσοστό εμπλοκής);
-
πληροφοριακα
υπαρχουν τρια 'διαφορικα μπουμπη'
το ενα αστε το ειναι αλλη φαση
τα αλλα δυο ειναι παρομοια, στηριζονται στην ιδια πατεντα και απλα το δευτερο ειναι το version2 του πρωτου χωρις ομως να καταργειται το πρωτο
προσωπικα εχω μιλησει με τον μπουμπη και εχω δει και πιασει τα δυο αυτα διαφορικα
δεν τα εχω ομως δοκιμασει παρολο που δεν αποκλειεται να γινει και αυτοκατασκευαστικα το νεο μοντελο δικαιολογει νομιζω την διαφορα τιμη τοσο απο αποψη αναμενομενης αξιοπιστιας οσο και αναμενομενης λειτουργιας
πλησιαζει ομως επικυνδυνα σε τιμη αλλες κατασκευες (βλεπε Quaife) αρα πλεον δεν ειναι η φθυνη λυσηπαντως για να το βελτιωσει ο μπουμπης κατι θα ξερει, καποια προβληματα θα ειδε στο παλιο
αυτα τα ολιγα
-
Ο χρήστης predator έγραψε:
πληροφοριακαυπαρχουν τρια 'διαφορικα μπουμπη'
το ενα αστε το ειναι αλλη φαση
Δηλαδή;
Μη μας αφήνεις σε αγωνία...
κατασκευαστικα το νεο μοντελο δικαιολογει νομιζω την διαφορα τιμη τοσο απο αποψη αναμενομενης αξιοπιστιας οσο και αναμενομενης λειτουργιας
πλησιαζει ομως επικυνδυνα σε τιμη αλλες κατασκευες (βλεπε Quaife) αρα πλεον δεν ειναι η φθυνη λυσηΜια τιμή που είχα υπόψη μου ήταν στα 500-600 Ευρώ. Αυτή ίσχυε για την version 1?
αυτα τα ολιγα
Όχι, μη μας το χαλάς τώρα... κάτι ακόμα θα υπάρχει...
-
αντε
αφου ο λαος θελει κιαλλα θα τα εχειλοιπον το πρωτο διαφορικο ειναι μια πατεντα που εχω δει μονο στα χαρτια, απο οτι ξερω δεν υπαρχει στην παραγωγη, δεν χρησιμοποιει το δικο σου παλιο διαφορικο αλλα ειναι κατι εντελως πρωτοτυπο, καινουργιο, χωρις γραναζια ......
γιαυτο λεω ξεχασε τοη τιμη που λες μαλλον αναφερεται στο παλιο διοτι αν θυμαμαι καλα το καινουργιο ειναι πανω απο 700
αλλα αυτο με ενα τηλεφωνο μπορεις να το διαπιστωσεις σιγουραξερω σιγουρα οτι παλιοτερα (το παλιο) το ρυθμιζε χαμηλα, δηλαδη εκει που επρεπε αλλα μολις εστρωνε χαλαρωνε και γιαυτο τωρα το ρυθμιζει λιγο ψηλοτερα και στο λεει να προσεχεις για τα πρωτα χιλιομετρα μεχρι να στρωσει
κατι αντιστοιχο θα ισχυει σιγουρα και για το καινουργιο πιθανως σε μικροτερο βαθμο αλλα η κατασκευη του δεν μπορω να πω οτι φαινοταν να εχει αυτο το στοχο ωστε καποιος να περιμενει διαφορα εκει
κατασκευαστικες διαφορες
-μεγαλυτεροι δισκοι τριβης
-καλυτερη στηριξη του αξονα τους (και στο κελυφος)
-πιθανως επαναδιαστασιολογηση κιαλλων κομματιων(εδρανα, ασφαλειες κτλ)αυτα τα περισσοτερα
-
Ο χρήστης predator έγραψε:
αντε
αφου ο λαος θελει κιαλλα θα τα εχειλοιπον το πρωτο διαφορικο ειναι μια πατεντα που εχω δει μονο στα χαρτια, απο οτι ξερω δεν υπαρχει στην παραγωγη, δεν χρησιμοποιει το δικο σου παλιο διαφορικο αλλα ειναι κατι εντελως πρωτοτυπο, καινουργιο, χωρις γραναζια ......
γιαυτο λεω ξεχασε τοη τιμη που λες μαλλον αναφερεται στο παλιο διοτι αν θυμαμαι καλα το καινουργιο ειναι πανω απο 700
αλλα αυτο με ενα τηλεφωνο μπορεις να το διαπιστωσεις σιγουραξερω σιγουρα οτι παλιοτερα (το παλιο) το ρυθμιζε χαμηλα, δηλαδη εκει που επρεπε αλλα μολις εστρωνε χαλαρωνε και γιαυτο τωρα το ρυθμιζει λιγο ψηλοτερα και στο λεει να προσεχεις για τα πρωτα χιλιομετρα μεχρι να στρωσει
κατι αντιστοιχο θα ισχυει σιγουρα και για το καινουργιο πιθανως σε μικροτερο βαθμο αλλα η κατασκευη του δεν μπορω να πω οτι φαινοταν να εχει αυτο το στοχο ωστε καποιος να περιμενει διαφορα εκει
κατασκευαστικες διαφορες
-μεγαλυτεροι δισκοι τριβης
-καλυτερη στηριξη του αξονα τους (και στο κελυφος)
-πιθανως επαναδιαστασιολογηση κιαλλων κομματιων(εδρανα, ασφαλειες κτλ)αυτα τα περισσοτερα
Πολύ διαφωτιστική η ανάλυση, thanks!
Τελικά, για προσθιοκίνητο που δεν προορίζεται για ... φανάρια, δηλαδή με ένα ποσοστό εμπλοκής γύρω στο 25-30% (δική μου εκτίμηση), αξίζει να πάει κανείς σε μπλοκέ; Ή μήπως, με το ίδιο κόστος, είναι προτιμότερο να πειράξει 'επιστημονικά' την ανάρτηση;
Προσοχή, δεν αναφέρομαι σε αγωνιστικές συνθήκες, αλλά για ένα σχετικά δυνατό προσθιοκίνητο το οποίο θα κινείται τόσο στο οποιοδήποτε ορεινό στροφιλίκι όσο και (σπανιότερα) στην πίστα.
-
να σου ξεκαθαρισω οτι δεν εχω κανει ποτε μου δοκιμες ωστε να μιλαω με σιγουρια
αυτα που λεω ειναι εκτιμησειςπιστευω λοιπον οτι
σε προσθιοκινητο ή και πισωκινητο στην ελλαδα αξιζει το μπλοκε αν εχει κατω απο 7 περιπου κιλα στον ιππο
δηλαδη ενα μαμα ραλλυ δεν θελει ενω ενα δευτερο σταδιο θελει
ενα κλιο διλιτρο μαμα θελει
ενα VTI παλιο θελει κ.τ.λ.αυτο δεν σημαινει οτι δεν προτεινω και ψαξιμο αναρτησης
για να καταλαβεις με ενα φιλο που φτιαχνουμε το ραλλυ του home made το σχεδιο ειναι
γυρω στα 140-145 πραγματικα αλογα (δηλαδη 150 απο αυτα που υποσχονται )
αναρτηση peugeot sport ,
διαφορικο μπουμπισιο το καλο απο τα δυο,
λαστιχα ελαφρως καλυτερα απο τα μαμα (τα οποια ειναι αρκετα μετρια), καλυτερα τακακια (τα οποια ετσι κιαλλιως ηθελαν αλλαγη)
συνολικο κοστος για να καταλαβεις δεν υπερβαινει ενα πληρες προτινομενο δευτερο σταδιο απο καποιον απο τους γνωστους βελτιωτες μονο για μοτεραυτα
-
Ο χρήστης predator έγραψε:
για να καταλαβεις με ενα φιλο που φτιαχνουμε το ραλλυ του home made το σχεδιο ειναι
γυρω στα 140-145 πραγματικα αλογα (δηλαδη 150 απο αυτα που υποσχονται )
αναρτηση peugeot sport ,
διαφορικο μπουμπισιο το καλο απο τα δυο,
λαστιχα ελαφρως καλυτερα απο τα μαμα (τα οποια ειναι αρκετα μετρια), καλυτερα τακακια (τα οποια ετσι κιαλλιως ηθελαν αλλαγη)
συνολικο κοστος για να καταλαβεις δεν υπερβαινει ενα πληρες προτινομενο δευτερο σταδιο απο καποιον απο τους γνωστους βελτιωτες μονο για μοτερΚαταρχάς να βάλουμε τα πράγματα στη θέση τους: καλό είναι να μιλάμε μόνο για άλογα στον τροχό. Κάθε σοβαρός άνθρωπος ξέρει ότι τα άλογα στο στρόφαλο, πέραν του παιχνιδιού των εντυπώσεων στο δυναμόμετρο, δεν μπορούν να υπολογιστούν παρά μόνο με δυναμόμετρο πάγκου.
Το σωστό λοιπόν θα ήταν να μετράμε πριν και μετά στον τροχό και να υπολογίζουμε τη διαφορά ως κέρδος της βελτίωσης.
Έτσι, βάσει μετρήσεων και ... λογικής, τα 145 άλογα στο στρόφαλο θα πρέπει να είναι 120-125 στον τροχό. Αν είναι 120-125 στον τροχό πρέπει να είναι γύρω στα 145 στο στρόφαλο. Αν το δυναμόμετρο δείχνει .... 160, τότε κάτι δεν πάει καλά.
-
Ο φίλος του οποίου το Rallye 'φτιάχνεται' είμαι εγώ
Τα αμορτισέρ-ελατήρια και το μπλοκέ του Μπούμπη θα μπούν την ερχόμενη βδομάδα Θεού θέλοντος. Τη Δευτέρα θα το πάω στο συνεργείο και λογικά μέχρι Τετάρτη-Πέμπτη θα το έχω παραλάβει. Όταν τα βάλω θα πω εντυπώσεις.
Βασίλη, όταν φτιάχνεις ένα μοτέρ, αυτό που σε ενδιαφέρει για να δεις την επιτυχία της βελτίωσης, είναι να δεις πόσα άλογα έχεις κερδίσει στο στρόφαλο, διότι αυτό σου δείχνει πόσο έχεις κερδίσει από το μοτέρ. Βέβαια, το πού μπορεί να βρεθεί δυναμόμετρο που θα δώσει αξιόπιστες μετρήσεις, είναι μια άλλη, πολύ μεγάλη ιστορία. -
Ο χρήστης TheoRallye έγραψε:
Ο φίλος του οποίου το Rallye 'φτιάχνεται' είμαι εγώ
Τα αμορτισέρ-ελατήρια και το μπλοκέ του Μπούμπη θα μπούν την ερχόμενη βδομάδα Θεού θέλοντος. Τη Δευτέρα θα το πάω στο συνεργείο και λογικά μέχρι Τετάρτη-Πέμπτη θα το έχω παραλάβει. Όταν τα βάλω θα πω εντυπώσεις.
Βασίλη, όταν φτιάχνεις ένα μοτέρ, αυτό που σε ενδιαφέρει για να δεις την επιτυχία της βελτίωσης, είναι να δεις πόσα άλογα έχεις κερδίσει στο στρόφαλο, διότι αυτό σου δείχνει πόσο έχεις κερδίσει από το μοτέρ. Βέβαια, το πού μπορεί να βρεθεί δυναμόμετρο που θα δώσει αξιόπιστες μετρήσεις, είναι μια άλλη, πολύ μεγάλη ιστορία.Καλή επιτυχία!
Περιμένω τις εντυπώσεις σου. Αν επιτρέπεται, τι επιλογή έχεις κάνει στο ποσοστό εμπλοκής; Η ανάρτηση είναι Peugeot sport;
Δυστυχώς απλά δεν γίνεται να πάρεις 'αξιόπιστες μετρήσεις' στο στρόφαλο, είναι αποτέλεσμα υπολογισμού και πάλι, τον οποίο μπορείς να κάνεις και μόνος σου, αν ξέρεις την ιπποδύναμη στον τροχό.
Τελικά, αν δεν έχει αλλάξει τίποτα στη μετάδοση (ακόμα και το μέγεθος των τροχών παίζει ρόλο!), τότε το ποσοστό απωλειών θα είναι πρακτικά το ίδιο. Μόνο αν διπλασιαστεί, για παράδειγμα, η ιπποδύναμη, θα έχεις απόκλιση από την υπολογιζόμενη τιμή.
Αν δεν είναι ... μυστικό, τι επιλογές έχετε κάνει στο μοτέρ; Επίσης, τελικά το κόστος της όλης βελτίωσης πόσο είναι; Το ρωτάω γιατί νομίζω ότι μια τέτοιου επιπέδου μετατροπή θα ενδιαφέρει αρκετό κόσμο...
-
Φίλε Βασίλη, ευχαριστώ για τις ευχές σου καταρχήν.
Για το ποσοστό εμπλοκής δεν έχω αποφασίσει ακόμη, αλλά λογικά θα είναι γύρω στο 25-30 %. Μέχρι τη Δευτέρα που θα πάω το διαφορικό στον Μπούμπη θα ξέρω . Η ανάρτηση είναι Peugeot Sport. Συγκεκριμένα είναι τα αμορτισέρ 'δρόμου' της Peugeot Sport (αυτά που ήταν στο συγκριτικό τεστ αναρτήσεων του Drive ) αλλά όχι με τα στενά ελατήρια της Peugeot Sport. Τα ελατήρια είναι τα 'τρίποντα' της Eibach τα οποία χαμηλώνουν το αυτοκίνητο κατά 22 χιλιοστά. Ο συνδυασμός είναι αυτός που προτείνει για χρήση δρόμου η Peugeot Sport Γαλλίας και αυτά έστειλαν σε φίλο μου που παράγγειλε ανάρτηση για χρήση δρόμου. Περιττό να πω ότι δεν τα αγόρασα από την Peugeot Sport Ελλάδας, διότι μόνο τα αμορτισέρ κοστολογούνται στην Ελλάδα 730 (!) Ευρώ. Τα αμορτισέρ αυτά μπορεί να τα στείλει η Peugeot Sport Γαλλίας στο σπίτι σου με courier με 440 Ευρώ, ενώ εγώ τα βρήκα από κάποιον ανεξάρτητο εισαγωγέα στη Θεσσαλονίκη ο οποίος μου τα χρέωσε 405 Ευρώ (τα 5 Ευρώ ήταν η μεταφορά με το ΚΤΕΛ ).
Όσον αφορά τη δυναμομέτρηση, μάλλον δεν πρόκειται να δωσω λεφτά ούτως ή άλλως για να μου δώσει κάποιος μια καμπύλη σε χαρτί .
Για το τι έχουμε κάνει στο μοτέρ, κοίταξε αυτό το θέμα όπου έχουν γραφτεί περισσότερα: http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.php?t=2510 -
Ο χρήστης TheoRallye έγραψε:
Φίλε Βασίλη, ευχαριστώ για τις ευχές σου καταρχήν.
Για το ποσοστό εμπλοκής δεν έχω αποφασίσει ακόμη, αλλά λογικά θα είναι γύρω στο 25-30 %. Μέχρι τη Δευτέρα που θα πάω το διαφορικό στον Μπούμπη θα ξέρω . Η ανάρτηση είναι Peugeot Sport. Συγκεκριμένα είναι τα αμορτισέρ 'δρόμου' της Peugeot Sport (αυτά που ήταν στο συγκριτικό τεστ αναρτήσεων του Drive ) αλλά όχι με τα στενά ελατήρια της Peugeot Sport. Τα ελατήρια είναι τα 'τρίποντα' της Eibach τα οποία χαμηλώνουν το αυτοκίνητο κατά 22 χιλιοστά. Ο συνδυασμός είναι αυτός που προτείνει για χρήση δρόμου η Peugeot Sport Γαλλίας και αυτά έστειλαν σε φίλο μου που παράγγειλε ανάρτηση για χρήση δρόμου. Περιττό να πω ότι δεν τα αγόρασα από την Peugeot Sport Ελλάδας, διότι μόνο τα αμορτισέρ κοστολογούνται στην Ελλάδα 730 (!) Ευρώ. Τα αμορτισέρ αυτά μπορεί να τα στείλει η Peugeot Sport Γαλλίας στο σπίτι σου με courier με 440 Ευρώ, ενώ εγώ τα βρήκα από κάποιον ανεξάρτητο εισαγωγέα στη Θεσσαλονίκη ο οποίος μου τα χρέωσε 405 Ευρώ (τα 5 Ευρώ ήταν η μεταφορά με το ΚΤΕΛ ).
Όσον αφορά τη δυναμομέτρηση, μάλλον δεν πρόκειται να δωσω λεφτά ούτως ή άλλως για να μου δώσει κάποιος μια καμπύλη σε χαρτί .
Για το τι έχουμε κάνει στο μοτέρ, κοίταξε αυτό το θέμα όπου έχουν γραφτεί περισσότερα: http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.php?t=2510Συγχαρητήρια και σε εσένα και στον predator για τις επιλογές. Επιτέλους και κάποιοι άνθρωποι που έχουν μυαλό στο κεφάλι τους!
Πιθανώς θα σε ξαναενοχλήσω σε 7-8 μήνες, που υπάρχει σοβαρότατη περίπτωση να αγοράσω ένα από τα τελευταία Rallye που θα βγουν από το εργοστάσιο. Τότε θα συζητήσουμε, ειδικά για τις επιλογές σε ανάρτηση/μετάδοση.
Καλά κάνεις και δεν εμπιστεύεσαι τα δυναμόμετρα. Η μέθοδος που περιέγραψε ο predator με τη μέτρηση επιτάχυνσης από στάση και εν κινήσει είναι πολύ διαφωτιστική για την αποκάλυψη του μεγέθους της βελτίωσης. Εξ'ού και τα διάφορα VBox κλπ. Σε κάθε περίπτωση η ιπποδύναμη στον στρόφαλο είναι υπολογιζόμενη, εντός αν βγάλεις τη μηχανή, μαζί με την εξάτμιση και τη μετάδοση, συν το υδραυλικό τιμόνι και τα βάλεις όλα αυτά σε δυναμόμετρο πάγκου, με εξομειούμενες συνθήκες θερμοκρασίας και υγρασίας. Αυτό κάνουν οι κατασκευαστές.
Το θέμα είναι: εσένα η αίσθηση του αυτοκινήτου σου φαίνεται καλύτερη; Όλα τα άλλα είναι φλούδες.
-
Σήμερα το απογευματάκι πρέπει να είναι έτοιμο το αυτοκίνητο. Το περιμένω με ανυπομονησία, αλλά δυστυχώς, απ'ότι μου είπε ο μηχανικός θα πρέπει να περιμένω λίγο για να 'στρώσει' το διαφορικό πριν το πιέσω.
Νεώτερα σύντομα. -
Όλα καλά! Το διαφορικό έχει στρωθεί μετά από κάποιες βολτίτσες και μέχρι στιγμής με έχει ενθουσιάσει αν και δεν είχα ακόμη την ευκαιρία για καλή δοκιμή. Το χαρακτηριστικό είναι ότι στις στροφές, εκεί που νιώθεις ότι πρέπει να 'αφήσεις' διότι θα βγάλει μούτρα, πατάς το γκάζι και τραβά τη μούρη μέσα. Για περισσότερα θα γράψω μετά από μια πιο 'εκτεταμένη' δοκιμή. Οι αναρτήσεις φαίνονται επίσης πολύ καλές και η άνεση δεν έχει επηρεαστεί σημαντικά.
-
Το μπλοκέ ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΤΑΙ!!
Πήγα σήμερα 2 βολτίτσες (τη μία μαζί με τον predator ) μέχρι τις κεραίες στον Υμηττό και έμεινα. Το αυτοκίνητο βάζει τη δύναμη κάτω και πραγματικά μπορεί να κάνει πράγματα που δεν μπορούσε να κάνει πριν.
Σε κλειστές στροφές πατάς γκάζι και η μούρη ακολουθεί την τροχιά που έχεις επιλέξει από το τιμόνι χωρίς μούτρα. Και όλα αυτά με τα άθλια μαμά λάστιχα που έχουν στην πλάτη τους 18000 και βάλε.
Είμαι πολύ ευχαριστημένος και για μένα σίγουρα άξιζαν τα λεφτά τους το μπλοκέ και οι αναρτήσεις. Αυτό που μένει να αποδειχτεί είναι η αντοχή στο χρόνο.
Υποθέτω θα γράψει και ο predator τις εντυπώσεις του, αφού το οδήγησε.
Εγώ πάντως έχω ενθουσιαστεί
"Μπλοκέ" διαφορικό από τον "Μπούμπη"