-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Γνωρίζει κανείς τι σημαίνουν οι ενδείξεις στο clima (στις δύο μικρές οθόνες -- δεξιά και αριστερά -- που είναι για τη θερμοκρασία), όταν πατηθούν ταυτόχρονα το κουμπί ECON και το κουμπί με την κατεύθυνση του αέρα προς τα επάνω; (οι οποίες αλλάζουν όταν περιστραφεί ο διακόπτης του ανεμιστήρα).
ελάχιστες... αυτή που σ'ενδιαφέρει είναι στο 19,2 ή 19,3 που δείχνει τη θερμοκρασία ψυκτικού
Στο 19,0 ή 19,1 δειχνει την πραγματική ταχύτητα
Πως φαίνεται ο γνώστης ε? Δωστου VAG και πάρτου την ψυχή!
θυμάσαι κάτι δωράκια; ΞΕΧΝΑ ΤΑ
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Γνωρίζει κανείς τι σημαίνουν οι ενδείξεις στο clima (στις δύο μικρές οθόνες -- δεξιά και αριστερά -- που είναι για τη θερμοκρασία), όταν πατηθούν ταυτόχρονα το κουμπί ECON και το κουμπί με την κατεύθυνση του αέρα προς τα επάνω; (οι οποίες αλλάζουν όταν περιστραφεί ο διακόπτης του ανεμιστήρα).
ελάχιστες... αυτή που σ'ενδιαφέρει είναι στο 19,2 ή 19,3 που δείχνει τη θερμοκρασία ψυκτικού
Στο 19,0 ή 19,1 δειχνει την πραγματική ταχύτητα
Πως φαίνεται ο γνώστης ε? Δωστου VAG και πάρτου την ψυχή!
θυμάσαι κάτι δωράκια; ΞΕΧΝΑ ΤΑ
Το περίμενα ότι θα τα κράταγες για πάρτυ σου, είσαι ερωτευμένος με το Fox.
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Το περίμενα ότι θα τα κράταγες για πάρτυ σου, είσαι ερωτευμένος με το Fox.ούτε σε 1:48
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Το περίμενα ότι θα τα κράταγες για πάρτυ σου, είσαι ερωτευμένος με το Fox.
ούτε σε 1:48
Yeah, right..
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Το περίμενα ότι θα τα κράταγες για πάρτυ σου, είσαι ερωτευμένος με το Fox.
ούτε σε 1:48
Yeah, right..
κι ανεβαίνω next week
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Το περίμενα ότι θα τα κράταγες για πάρτυ σου, είσαι ερωτευμένος με το Fox.
ούτε σε 1:48
Yeah, right..
κι ανεβαίνω next week
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Γνωρίζει κανείς τι σημαίνουν οι ενδείξεις στο clima (στις δύο μικρές οθόνες -- δεξιά και αριστερά -- που είναι για τη θερμοκρασία), όταν πατηθούν ταυτόχρονα το κουμπί ECON και το κουμπί με την κατεύθυνση του αέρα προς τα επάνω; (οι οποίες αλλάζουν όταν περιστραφεί ο διακόπτης του ανεμιστήρα).
ελάχιστες... αυτή που σ'ενδιαφέρει είναι στο 19,2 ή 19,3 που δείχνει τη θερμοκρασία ψυκτικού
Στο 19,0 ή 19,1 δειχνει την πραγματική ταχύτητα
Πως φαίνεται ο γνώστης ε? Δωστου VAG και πάρτου την ψυχή!
θυμάσαι κάτι δωράκια; ΞΕΧΝΑ ΤΑ
κι άλλο ένα πρέπει να θυμάται...
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Γνωρίζει κανείς τι σημαίνουν οι ενδείξεις στο clima (στις δύο μικρές οθόνες -- δεξιά και αριστερά -- που είναι για τη θερμοκρασία), όταν πατηθούν ταυτόχρονα το κουμπί ECON και το κουμπί με την κατεύθυνση του αέρα προς τα επάνω; (οι οποίες αλλάζουν όταν περιστραφεί ο διακόπτης του ανεμιστήρα).
ελάχιστες... αυτή που σ'ενδιαφέρει είναι στο 19,2 ή 19,3 που δείχνει τη θερμοκρασία ψυκτικού
Στο 19,0 ή 19,1 δειχνει την πραγματική ταχύτητα
Πως φαίνεται ο γνώστης ε? Δωστου VAG και πάρτου την ψυχή!
θυμάσαι κάτι δωράκια; ΞΕΧΝΑ ΤΑ
κι άλλο ένα πρέπει να θυμάται...
Μου λείπουν τα φετινά ρε.
Είμαστε off-topic, θα μας την πούνε. Σταματάω. -
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Το περίμενα ότι θα τα κράταγες για πάρτυ σου, είσαι ερωτευμένος με το Fox.
ούτε σε 1:48
Yeah, right..
κι ανεβαίνω next week
@ Kid
αυτό είναι απειλή
-
ESP plus steering
-
Για μένα που παρήγγειλα το Golf μου τον Οκτώβρη θά έχει ESP plus steering?
-
Καλησπέρα. Επειδή βαριέμαι να διαβάζω 190+ σελίδες δεν ξέρω αν αναφέρθηκε. Άκουσα κάπου (αρκετά έγκυρη πηγή) ότι πολλά 170άρια έσπασαν μοτέρ, ότι έχει σταματήσει η παραγωγή του και ότι υπάρχει μόνο σε (πολύ μεγάλο) στοκ. Γι' αυτό βγήκε και το 140άρι, σαν πιο ήπια έκδοση. Έχει ακούσει κανείς τπτ?
-
αν ήταν άκυρη η πηγή τι θα έλεγε;
μαζί με αυτά έχει σπάσει και το 90% των GTI -τα λευκά εξαιρούνται- και το 50% των νέων TSI ανάλογα τη μέρα παραγωγής.
Πιο επικίνδυνες μέρες θεωρούνται οι μονές -επειδή τα 140 είναι ζυγά-
Φήμες επίσης αναφέρουν ότι μετά τα 100 -πιο πάνω δεν πάνε- αρχίζει και φεύγει το χρώμα από το αμάξωμα
Το δε πρωτότυπο IROC με τον 1.4 TSI στα 210 κάηκε ολόκληρο αφού δεν άντεξε ούτε σβηστό τον κινητήρα
-
ΟΚ, ίσως και να έχεις δίκιο... Εγώ όμως γιατί έχω δει ήδη 3 GT πάνω σε γερανό? Και όχι, δεν ήταν τρακαρισμένα...
-
§
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Καλησπέρα. Επειδή βαριέμαι να διαβάζω 190+ σελίδες δεν ξέρω αν αναφέρθηκε. Άκουσα κάπου (αρκετά έγκυρη πηγή) ότι πολλά 170άρια έσπασαν μοτέρ, ότι έχει σταματήσει η παραγωγή του και ότι υπάρχει μόνο σε (πολύ μεγάλο) στοκ. Γι' αυτό βγήκε και το 140άρι, σαν πιο ήπια έκδοση. Έχει ακούσει κανείς τπτ?Στο συγκεκριμένο νήμα είναι λίγο παρακινδυνευμένο να το αναφέρεις αυτό καθώς η αξιοπιστία του μοτέρ είναι και το βασικότερο σημείο στο οποίο εστιάζουν όλοι .
Έχουν ακουστεί τόσα για αυτό το μοτέρ που καλό είναι να δίνουμε αναλυτικές πληροφορίες για τέτοια θέματα.
Γιατί τα 'άκουσα', 'μου είπε ο φίλος του μπαντζανάκη της ξαδέρφης μου' κλπ, είναι αυτονόητο να προκαλούν τους άλλους.Για το λόγο αυτό αν μπορείς ρώτα την πηγή σου, πόσα έσπασαν, που έσπασαν, πότε έσπασαν, και που εντοπίστηκε το σπάσιμο (στο μπλοκ, στο compressor, στο turbo ή κάπου αλλού)...
§
-
ΟΚ, θα επανέλθω.
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
ΟΚ, ίσως και να έχεις δίκιο... Εγώ όμως γιατί έχω δει ήδη 3 GT πάνω σε γερανό? Και όχι, δεν ήταν τρακαρισμένα...Κι ήταν και τα 3 από σπασμένο κινητήρα; στο είπε ο οδηγός;
Το καπό ήταν στη θέση του ή είχε αρπάξει κι ήταν καμένο;
-
Νταξ, μπορεί και να 'χεις δίκιο να ειρωνεύεσαι. Αλλά εγώ ξέρω ότι όπου υπάρχει καπνός, μπορεί να έχει και φωτιά. Και ιδιαίτερα όταν μιλάμε για το VAG, στο σπίτι του κρεμασμένου (VW) δεν μιλάμε για σχοινί (αξιοπιστία). Θα μάθω λεπτομέρειες και θα επανέλθω.
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
ΟΚ, ίσως και να έχεις δίκιο... Εγώ όμως γιατί έχω δει ήδη 3 GT πάνω σε γερανό? Και όχι, δεν ήταν τρακαρισμένα...μήπως ήταν καινούρια προς παράδοση?
εγώ πάλι άκουσα, ότι επειδή τα 170 έσπασαν (κοινώς-μπούμ! ), η VW,
σε μια ύστατη προσπάθεια να ανακτήσει τη φήμη του κινητήρα,
έβγαλε τον TSI 140 χωρίς κομπρέσσορα όμως-γιατί ήταν επικίνδυνος...no comments.............
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Νταξ, μπορεί και να 'χεις δίκιο να ειρωνεύεσαι. Αλλά εγώ ξέρω ότι όπου υπάρχει καπνός, μπορεί να έχει και φωτιά. Και ιδιαίτερα όταν μιλάμε για το VAG, στο σπίτι του κρεμασμένου (VW) δεν μιλάμε για σχοινί (αξιοπιστία). Θα μάθω λεπτομέρειες και θα επανέλθω.μόνο και μόνο για το γεγονός ότι η 'έγκυρη πηγή' μιλάει για... στοκ, είναι απλώς γελοίο! οι δύο κινητήρες είναι IΔΙΟΙ και διαφέρουν μόνο στη χαρτογράφηση του εγκεφάλου.
Δηλαδή η χαζή VW έφτιαξε κάνα εκατομμύριο κινητήρες -χωρίς να υπολογίσει τη ζήτηση ή την παραγωγή των Golf συνολικά- και τώρα τους έχει σε μία τεράστια... αποθήκη και μουχλιάζουν
Όλοι οι κινητήρες είναι GT κι όχι TSI κι αφού είδε ότι σπάνε του GT δεν μπορεί ν'αλλάξει το... λογισμικό του εγκεφάλου, αλλά προτιμά να... κατασκυάζει νέους... TSI
Ρε τι άλλο θα διαβάσουμε. Εγώ λέω ότι θα τους πουλήσει στη Seat επειδή τους ζητάει εναγωνίως για να σπάνε τα Seat κι όχι τα VW
Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)