-
Τα μαμά 195/55/15 Continental δεν μπορώ να τα αξιολογήσω γιατί τα είχα σε εντελώς λάθος πιέσεις και έτσι δεν τα δούλεψα όπως θα ήθελα.
Μετέπειτα έβαλα,τα Michelin Exalto στην ίδια διάσταση.Καλό λάστιχο και στο βρεγμένο πολύ καλό αλλά είχε μαλακά πλαινά και μαγούλιαζε εύκολα!
Μετά άλλαξα και έβαλα το Metzeler σε διάσταση 195/50/15.Άλλο πάτημα άλλος αέρας με έμφαση στην πλευρική πρόσφυση που έδινε το σχετικά άκαμπτο πλαινό.
Και τώρα YOKOHAMA AVS SPORT.ότι καλυτερο έχω φορέσει!Άπαιχτο σε όλες τις συνθήκες.Πολύ καλά χαρακτηριστικά ακόμα και στο βρεγμένο!Μεγάλη αντοχή ακόμα και σε δύσκολα χιλιόμετρα...
Αυτά από εμένα. -
Κοιτάξτε και τι νέα σειρά της Yokohama!!! c.drive για νορμαλ οδήγηση και έμφαση στην άνεση. και s.drive με καθαρά σπορ προσανατολισμό!Εάν δείτε το σχεδιασμό του προφίλ του (ειδικά όσοι στρίβουν) θα πάθετε πλάκα!!Φοβερό!!! Υπάρχει σε 195/50/15 V με τιμή στα 250Ε
-
Σας ευχαριστώ! Θα ρωτήσω και για Yokohama!
-
Και εμένα έρχεται η ώρα αλλαγης ελαστικών και νομίζω θα κολήσω στο ίδιο λάστιχο. Εξάλτο και άγιος ο θεός. Απλά ταλαντεύομαι μεταξύ εργοστασιακής διάστασης 195/50 15 και 205/50 15. Έχει κάποια αισθητή διαφορά άραγε ή το μεγαλύτερο μάγουλο αντισταθμίζει το έξτρα 1 εκατοστο πάτημα?
-
Το θεωρώ υπερβολικό το 205!!!Ποίος ο λόγος να αυξήσεις την διάμετρο του τροχού ΚΑΙ το εμβαδόν επαφής?Έχεις απώλειες από δύο σημεία!!!
Για μένα ούτε να το σκέφτεσαι!
Τώρα στο θέμα της εταιρείας, αφού είσαι ευχαριστημένος πάω πάσο. -
Το θεωρώ υπερβολικό το 205!!!Ποίος ο λόγος να αυξήσεις την διάμετρο του τροχού ΚΑΙ το εμβαδόν επαφής?Έχεις απώλειες από δύο σημεία!!!
Για μένα ούτε να το σκέφτεσαι!
Τώρα στο θέμα της εταιρείας, αφού είσαι ευχαριστημένος πάω πάσο. -
Αν και θα το ψάξω στο manual αν είναι στις 'προτεινόμενε' διαστάσεις του G.Punto από 185/55 R15 σε 195/50 R15 δεν υπάρχει μεγάλη διαφορά στο βήμα ε?
-
Ο χρήστης Farmakopoios έγραψε:
Αν και θα το ψάξω στο manual αν είναι στις 'προτεινόμενε' διαστάσεις του G.Punto από 185/55 R15 σε 195/50 R15 δεν υπάρχει μεγάλη διαφορά στο βήμα ε?Το ύψος του 185άρη τροχού είναι 584,50 mm, του 195άρη 576 και του 205άρη 586 (διορθώστε με αν κάνω λάθος). Στους 4Τροχούς κάποτε (που έκαναν και καμμιά δοκιμή ελαστικών και δημοσίευαν και πίνακες αντιστοιχιών διαστάσεων ελαστικών, αλλά όπως είπα κάποτε... ) η συμβουλή που έδιναν ήταν να μην ξεπερνάμε (προς τα πάνω ή κάτω) τα 5-7 mm (αν θυμάμαι καλά) διαφοράς ύψους τροχού, για να μην υπάρχει διαφορά στην τελική σχέση μετάδοσης. Στην περίπτωσή σου λοιπόν, η 'σωστή' διάσταση είναι η 205/50 και μάλλον είναι καλύτερα να ψάξεις για λάστιχα 185/55, που και αξιοπρεπή να είναι και πάνω από 280-300 ευρώ να μην κοστίζουν. Έχω ακριβώς το ίδιο 'πρόβλημα' με τις διαστάσεις αυτές στο Clio μου και αν και δεν πρόκειται ν' αλλάξω ακόμη λάστιχα (παρά τα Μέγαρα, που μου φάγανε την Κυριακή κάπως το εμπρός αριστερά ...) το 'χω κάπως ψάξει (τιμολογιακά...) και έχω αποφασίσει να μείνω στη διάσταση αυτή...
-
triple post....
-
Το μεταχειρισμένο 2λιτρο Κλειώ που πήρα πρόσφατα φοράει PILOT EXALTO 2 (195/50-15).....Απλά θεϊκά ακόμα και στο τέλος της ζωής τους.....Θα ξαναβάλω τα ίδια!!!! Απλά σε πιό αδύναμα αυτοκίνητα ο δείκτης V θα είναι πρόβλημα....
-
Το μεταχειρισμένο 2λιτρο Κλειώ που πήρα πρόσφατα φοράει PILOT EXALTO 2 (195/50-15).....Απλά θεϊκά ακόμα και στο τέλος της ζωής τους.....Θα ξαναβάλω τα ίδια!!!! Απλά σε πιό αδύναμα αυτοκίνητα ο δείκτης V θα είναι πρόβλημα....
-
Η πιο φτηνη διασταση απο τις 185-55/15,205-50/15 και 195-50/15 ειναι η 195-50/15 .
Τι καλό παίζει από ελαστικά 195 50 R15?