-
Επειδή θέλω ν'αλλάξω το αντιψυκτικό στο αυτοκίνητο((matiz) έχω δει στην αγορά ότι κυκλοφορούν δύο τύποι κόκκινο & πράσινο(μάρκες δεν θυμάμαι).Υπάρχουν διαφορές ανάμεσά τους & μπορώ να βάλω όποιο νά'ναι;;
Ευχαριστώ. -
Επειδή θέλω ν'αλλάξω το αντιψυκτικό στο αυτοκίνητο((matiz) έχω δει στην αγορά ότι κυκλοφορούν δύο τύποι κόκκινο & πράσινο(μάρκες δεν θυμάμαι).Υπάρχουν διαφορές ανάμεσά τους & μπορώ να βάλω όποιο νά'ναι;;
Ευχαριστώ. -
Επειδή θέλω ν'αλλάξω το αντιψυκτικό στο αυτοκίνητο((matiz) έχω δει στην αγορά ότι κυκλοφορούν δύο τύποι κόκκινο & πράσινο(μάρκες δεν θυμάμαι).Υπάρχουν διαφορές ανάμεσά τους & μπορώ να βάλω όποιο νά'ναι;;
Ευχαριστώ. -
Πιθανότατα το χρώμα έχει σχέση με τον βαθμό προστασίας στις θερμοκρασίες. Οχι όμως πάντα.
(π.χ το πράσινο παράδειγμα να είναι μέχρι -20 και το κόκκινο μέχρι -30) -
IIRC einai diaforetikou typou (kokkino/kitrino vs mple/prasino) kai den prepei na anamignionte.
Pare to idio xrwma me auto pou exei twra to autokinito sou. -
Ο χρήστης lotusnick έγραψε:
IIRC einai diaforetikou typou (kokkino/kitrino vs mple/prasino) kai den prepei na anamignionte.
Pare to idio xrwma me auto pou exei twra to autokinito sou.Μαύρο Μεταλλικό;
-
Ο χρήστης htanso21 έγραψε:
IIRC einai diaforetikou typou (kokkino/kitrino vs mple/prasino) kai den prepei na anamignionte.
Pare to idio xrwma me auto pou exei twra to autokinito sou.Μαύρο Μεταλλικό;
Πάντως έχω ακούσει οτι καλό ειναι να μην μπλέκουμε διαφορετικά παραφλού μιας και χάνουν έτσι τις ιδιότητές τους...
-
Πάλι εδώ!!
Έσω παρατηρήσει τον τελευταίο καιρό ένα με τη θερμοκρασία.Ο δείκτης αργεί ν'ανέβει πάρα πολύ με αποτέλεσμα αυτό τον καιρό με το κρύο να μην έχει απόδοση καλή το καλοριφέρ,& όταν ανεβεί μετά από ώρα όλα είναι καλά.Νόμισα ότι ήταν η βαλβίδα την άλλαξα αλλά πάλι τα ίδια!Τι άλλο μπορεί να φταίει;Να έχει κολλήσει ο θερμοστάτης & όλα να μην δουλεύουν καλά;
Μήπως έχει το ίδιο αυτ/το & κάποιος άλλος φίλος να μέ διαφωτίσει καλύτερα;; -
Ο χρήστης HUNTER.GR έγραψε:
Πάλι εδώ!!
Έσω παρατηρήσει τον τελευταίο καιρό ένα με τη θερμοκρασία.Ο δείκτης αργεί ν'ανέβει πάρα πολύ με αποτέλεσμα αυτό τον καιρό με το κρύο να μην έχει απόδοση καλή το καλοριφέρ,& όταν ανεβεί μετά από ώρα όλα είναι καλά.Νόμισα ότι ήταν η βαλβίδα την άλλαξα αλλά πάλι τα ίδια!Τι άλλο μπορεί να φταίει;Να έχει κολλήσει ο θερμοστάτης & όλα να μην δουλεύουν καλά;
Μήπως έχει το ίδιο αυτ/το & κάποιος άλλος φίλος να μέ διαφωτίσει καλύτερα;;Θερμοστατης;
-
Ο χρήστης HUNTER.GR έγραψε:
Πάλι εδώ!!
Έσω παρατηρήσει τον τελευταίο καιρό ένα με τη θερμοκρασία.Ο δείκτης αργεί ν'ανέβει πάρα πολύ με αποτέλεσμα αυτό τον καιρό με το κρύο να μην έχει απόδοση καλή το καλοριφέρ,& όταν ανεβεί μετά από ώρα όλα είναι καλά.Νόμισα ότι ήταν η βαλβίδα την άλλαξα αλλά πάλι τα ίδια!Τι άλλο μπορεί να φταίει;Να έχει κολλήσει ο θερμοστάτης & όλα να μην δουλεύουν καλά;
Μήπως έχει το ίδιο αυτ/το & κάποιος άλλος φίλος να μέ διαφωτίσει καλύτερα;;Ιδιο αυτοκινητο δεν εχουμε αγαπητε κυνηγε, αλλα εχουμε το ιδιο 'προβλημα'. Μενεις μηπως σε περιαστικη περιοχη και με το που ξεκινας εισαι σε ανοιχτες διαδρομες?
Το θετω με την εξης εννοια... και μενα το Punto αργει να σηκωσει θερμοκρασια τον χειμωνα επειδη με το που βγαινω απο το σπιτι και μεχρι να μπω στην πολη βρισκομαι με 70-120χλμ/ωρα και 1500-2500 στροφες.... οποτε δεν ζεστενεται ευκολα. Αν παλι ξεκινησω με κινηση εντος πολης, η θερμοκρασια φτανει γρηγορα στην θεση της.
Με την Merc βεβαια, δεν ισχυει κατι τετοιο γιατι και μονο ο Kompressor ειναι ενα μικρο ηφαιστειο απο την στιγμη που αναψει. -
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Πάλι εδώ!!
Έσω παρατηρήσει τον τελευταίο καιρό ένα με τη θερμοκρασία.Ο δείκτης αργεί ν'ανέβει πάρα πολύ με αποτέλεσμα αυτό τον καιρό με το κρύο να μην έχει απόδοση καλή το καλοριφέρ,& όταν ανεβεί μετά από ώρα όλα είναι καλά.Νόμισα ότι ήταν η βαλβίδα την άλλαξα αλλά πάλι τα ίδια!Τι άλλο μπορεί να φταίει;Να έχει κολλήσει ο θερμοστάτης & όλα να μην δουλεύουν καλά;
Μήπως έχει το ίδιο αυτ/το & κάποιος άλλος φίλος να μέ διαφωτίσει καλύτερα;;Ιδιο αυτοκινητο δεν εχουμε αγαπητε κυνηγε, αλλα εχουμε το ιδιο 'προβλημα'. Μενεις μηπως σε περιαστικη περιοχη και με το που ξεκινας εισαι σε ανοιχτες διαδρομες?
Το θετω με την εξης εννοια... και μενα το Punto αργει να σηκωσει θερμοκρασια τον χειμωνα επειδη με το που βγαινω απο το σπιτι και μεχρι να μπω στην πολη βρισκομαι με 70-120χλμ/ωρα και 1500-2500 στροφες.... οποτε δεν ζεστενεται ευκολα. Αν παλι ξεκινησω με κινηση εντος πολης, η θερμοκρασια φτανει γρηγορα στην θεση της.
Με την Merc βεβαια, δεν ισχυει κατι τετοιο γιατι και μονο ο Kompressor ειναι ενα μικρο ηφαιστειο απο την στιγμη που αναψει.Η αλήθεια είναι φίλε μου ότι είναι ανοιχτός ο δρόμος & δεν κόβω πουθενά.Μετά από περίπου 6-7 χλμ που φτάνω στον προορισμό μου τότε αρχίζει να ανεβαίνει ο δείκτης & να έχω καλοριφέρ.Εντός της πόλης στην κίνηση ανεβαίνει κανονικά(λίγο πριν τη μέση).Επειδή βγήκα 2 φορές εθνική ο δείκτης έπεσε κατευθείαν στο μηδέν όπως όταν είναι σβηστή η μηχανή & πάλι χωρίς καλοριφέρ.
Βέβαια με τ'άλλα αυτ/τα είναι εντελώς το αντίθετο.Και με το ibiza & με το ford σε 2 λεπτά έχει ανέβει κανονικότατα η θερμοκρασία. -
Γιατι γράφεις με bold?
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Γιατι γράφεις με bold?Χωρίς λόγο.
-
Ο χρήστης HUNTER.GR έγραψε:
Γιατι γράφεις με bold?
Γιατί;;
-
Ο χρήστης HUNTER.GR έγραψε:
Γιατι γράφεις με bold?
Χωρίς λόγο.
Δεν γράφεις λοιπόν τότε κανονικά για να μπορείς να τονίσεις με bold μόνο εκεινα που πρέπει?
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Γιατι γράφεις με bold?
Χωρίς λόγο.
Δεν γράφεις λοιπόν τότε κανονικά για να μπορείς να τονίσεις με bold μόνο εκεινα που πρέπει?
Καλώς.
-
Σ' ευχαριστώ
-
Νά'σαι καλά!
-
Αν έχει αλλάξει συμπεριφορά σε σχέση με παλιότερα, μάλλον είναι κολλημένος ανοιχτός (ή μισάνοιχτος) θερμοστάτης. Βρες μια μεγάλη κατηφόρα και άστο να κυλήσει με 2000-2500rpm και 5η, χωρίς καθόλου γκάζι, και παρατήρησε τη θερμοκρασία. Αν στο τέλος έχει πέσει, τότε είναι πάρα πολύ πιθανό να είναι θερμοστάτης. Καλό πεδίο δοκιμών είναι η κατηφόρα της Κατεχάκη από Άλιμο πριν φτάσεις Πολυτεχνειούπολη (αλλά μόνο βράδυ που δεν έχει κίνηση) και η κατηφόρα της ΕΟ προς Λαμία, αμέσως πριν τα διόδια Αφιδνών.
Σε μένα που είχε κολλήσει εντελώς ανοιχτός ο θερμοστάτης, όταν έφτανα Πολυτεχνειούπολη και σταμάταγα στο φανάρι, ο θείκτης θερμοκρασίας είχε φτάσει στον πάτο και το ρελαντί ήταν 1200rpm λόγω κρύου!
-
Ο χρήστης Hammer_ έγραψε:
Αν έχει αλλάξει συμπεριφορά σε σχέση με παλιότερα, μάλλον είναι κολλημένος ανοιχτός (ή μισάνοιχτος) θερμοστάτης. Βρες μια μεγάλη κατηφόρα και άστο να κυλήσει με 2000-2500rpm και 5η, χωρίς καθόλου γκάζι, και παρατήρησε τη θερμοκρασία. Αν στο τέλος έχει πέσει, τότε είναι πάρα πολύ πιθανό να είναι θερμοστάτης. Καλό πεδίο δοκιμών είναι η κατηφόρα της Κατεχάκη από Άλιμο πριν φτάσεις Πολυτεχνειούπολη (αλλά μόνο βράδυ που δεν έχει κίνηση) και η κατηφόρα της ΕΟ προς Λαμία, αμέσως πριν τα διόδια Αφιδνών.Σε μένα που είχε κολλήσει εντελώς ανοιχτός ο θερμοστάτης, όταν έφτανα Πολυτεχνειούπολη και σταμάταγα στο φανάρι, ο θείκτης θερμοκρασίας είχε φτάσει στον πάτο και το ρελαντί ήταν 1200rpm λόγω κρύου!
Παλιότερα δεν ξέρω πως ήτανε γιατί το πήρα μεταχειρισμένο & έτσι ήτανε.Σ'αυτη την κατηφόρα το είδα(στην εθνική) & στην πορεία όπως πήγαινα πάλι στον πάτο ήτανε,αλλά μόλις σταματούσα ή πήγαινα με πολύ μικρή ταχύτητα άρχιζε ν'ανεβαίνει σιγά σιγά.Ειδικά τώρα με τα κρύα ούτε που ανεβαίνει η !
ΑΠΟΡΙΑ...