-
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
460÷ëì åé÷áí êáíåé...åé÷å áëëá 220 óôï ñåæåñâïõáñ õðïëïéðï êáé ìåóç êáôáíáëëùóç óôï ôñéð 6.6 ëô!!!!!!!!!!!! êáé 660 ìå åíá ñåæåñâïõáñ áõôïíïìéá....åéðáôå êáôé?ïåï?
Ôï ÷áëÜêé êÜôù áðü ôï ðåíôÜë ôïõ ãêáæéïý åß÷å ôßðïôá áóðñÜäéá áðü áõãü Þ Þôáí êáèáñü?....
opote ðéóôåõù ïôé ðåöôåé êáé ðéï êáôù......
.......6,4 ............ ìå ìÝóç 110 ÷ëì .....
2 ñåæåñâïõÜñ 1400´÷ëì êáé êÜôé øéëÜ .....2,500 åþò 4,500 óôñ
ìüíéìá 5ç åëÜ÷éóôá 4ç áêüìá ðéï ëßãï 3ç
êáé üëåò ôéò óôñïöÝò áíåõ öñÝíïõ ëüãù ãáëëéêÞò óõìðåñéöïñÜòìÝíïíôáò óôï ÷ùñéü ãéá êÜôé ìÝñåò ôï åß÷á îåöôõëßóåé ,ôï trip Ýäåé÷íå 800+
-
Ο χρήστης nik_marin έγραψε:
Μόνο που ίσως χρειαστεί να περιμένω από 1 μήνα έως 6-7 μήνες!!!
Καλά με τι θα έρθουν…
Δεν κοιτάς και τα B4 τα ενισχυμένα τις blistein που είναι για d ( Ξέρω τα (b6+b8) είναι ποιο ενισχυμένα)
http://www.carparts-cat.com/webkat.asp? ... 5649981804http://www.eurofac.fr/tarif/Suspension-tarifs.pdf
VNE-A895
VNE-A896
BNE-A897Ο Ανδρεαδάκης που τα εισάγει παραγγέλνει ανά 6μηνο. Τέλη Νοεμβρίου έρχεται η τρέχουσα παραγγελία και αν τυχόν δεν έχουμε προλάβει, θα περιμένω την επόμενη του άλλου 6μήνου!!!! Φέξε μου και γλύστρησα δηλαδή...
Δεν λέω, καλά ή και καλύτερα θα είναι τα Bilstein, αλλά τα Record SP περασμένα με 300Ε συνολικά δεν έχουν αντίπαλο... Ειδικά εφόσον τα είχα γλεντήσει όλα τα λεφτά τους την προηγούμενη φορά. Και φαντάσου πόσο καλύτερα θα είναι τώρα φτιαγμένα για πιο ενισχυμένες ράβδους και βάρος. όχι τίποτα άλλο αλλά αν βάλω τις 21άρες τα πίσω αμορτισέρ θα μαμιούνται περισσότερο.
-
μιλτο αν θες να με ακουσεις δοκιμασε και κυρλακιτση....
αν δε μπορεις τσιμπα και 1 πεζο σπορτ απο ντινο για να το μετρησουν και στειλε τα δικα σου να τα επισκευασουν και να τα κανουν οσο γινεται πιο ιδια... -
Ο χρήστης Miltellas έγραψε:
Δεν λέω, καλά ή και καλύτερα θα είναι τα Bilstein, αλλά τα Record SP περασμένα με 300Ε συνολικά δεν έχουν αντίπαλο...
Τα Β4 κάνουν περίπου 250ε (μπορεί και ποιο λίγο) γι αυτό και εγώ σου έγραψα για αυτά, αλλιώς θα σου έλεγα για Β6-Β8
-
Τα SP τα παρήγγειλα. Μόλις τηλεφώνησα και μου είπαν ότι έρχονται με την ερχόμενη παραγγελία τέλη Νοέμβρη. Γιάννη, ελπίζω να προλάβουμε και τα δικά σου. Μου ζήτησε να είμαστε συνεπείς γιατί τα φέρνει για μας και μόνο.
Τα B4 δηλ. κοστίζουν 250Ε η τετράδα; Πολύ καλή τιμή. Αλλά τί σχέση έχουν αυτοί οι κωδικοί με τα Bilstein μαύρα-κίτρινα-PSS-PSS9 κλπ;
-
Τα Β4 μακρια.
Ειναι αντικατασταση των εργοστασιακων.Δεν ξερω καν αν ειναι αεριου λαδιου.
Β6 ειναι τα σπορτ που θα πρπει να κοιταμε σε bilstein.Τελικα τα αμορτισερ του RC αποδειχτηκαν λιγα λογω της διαρκειας τους.
Αυτο μου το ειπε και ενας φιλος μου που του λεω, βαλε RC και μου λεει εχω ακουσει οτι δεν κρατανε.
Τελικα πηρε και αυτος ΚΟΝΙ -
Τα β4 είναι τα λεγόμενα μαύρα τα οποία είναι αεριού λαδιού.
-
Ποιά μαύρα ρε παιδιά. Πλάκα μου κάνετε; Τί σχέση έχουν τα μαύρα bilstein με τα καλά αμορτισέρ. Τα μαύρα πιστεύω ότι είναι χειρότερα από του RC. Απορώ με μερικούς πώς δεν έχουν ακούσει τίποτα γι αυτά και τα βάζουν σε βελτιωμένα.
Κοστίζουν ίδια λεφτά με τα Record SP μόνο που τα SP είναι έτη φωτός καλύτερα... Τα SP τα θεωρώ επιπέδου BILSTEIN κίτρινων με φόβο να τα αδικώ (τα SP), όπως τα αδίκησα κατάφωρα όταν πίστεψα στα μαμίσια αμορτισέρ του RC. Ακόμη και τα πιο νορμάλ Record MaxiGaz είναι καλύτερα. Τα B4 είναι του επιπέδου των βασικών Record Super. Για να ταξινομούμε σωστά κάποια πράγματα...
Όπως έχω πει πολλάκις τα μόνα αμορτισέρ που έχω βρει ότι αξίζουν τα λεφτά τους είναι τα SP και από κει και πέρα φτάνουμε στα ακριβότερα που είναι τα οικονομικά της Peugeot Sport (αν και δεν τα έχει στο site της). Στα πολύ ακριβά συναντάμε την PSS9 αλλά αν είναι να χώσουμε τόσα οι επιλογές πληθαίνουν και έχουμε και πάλι την PS να λοξοκοιτά χαμογελώντας... -
Ο χρήστης Miltellas έγραψε:
και από κει και πέρα φτάνουμε στα ακριβότερα που είναι τα οικονομικά της Peugeot Sport (αν και δεν τα έχει στο site της)Ποια είναι αυτά και που μπορούμε να τα βρούμε ?
-
Τα μαύρα ρε παιδιά δεν είναι για να τα πιέζουμε καθόλου!Μια φορά να περάσουμε τελειωμένοι από την στροφή μαζί με το γιαμπ και θα είναι γεια σας τα αμορτισέρ!Μη λέτε ότι θέλετε!Στην τιμή των Record δεν έχουμε καλύτερα!
Εδώ πάνω τα έχουμε φορέσει σε πολλά αυτοκίνητα και σχεδόν κανένας δεν έχει παράπονο..Όσο για Κυρλαγκίτση, δεν δίνω 1000+ ευρώ αφού μπορώ να κάνω την δουλεία μου με 300!
-
εμενα μου ειπαν αλλου επισκευη 250 και τα 4.....
τα πισω νομιζω ζηταει 250 για καινουργια ο κυρλακιτσης....
μπροστα ζητα 800 για ολο το γονατο με ελατηριο που ναι ειναι κλεψια....profanos τα πισω ειναι μια η αλλη για 206-306 κλπ κπ
νικο οταν λενε πεζο σπορτ εννοουν τη δικια μου...
-
Ο χρήστης pskarm έγραψε:
Nικο οταν λενε πεζο σπορτ εννοουν τη δικια μου...
Γιατί την δικιά σου δεν την έχει ο κατάλογος ?
http://www.cartv.org/Merchant2/merchant ... SUSPENSION
http://www.specialtuninguk.co.uk/acatal ... nsion.html
-
εσυ βλεπεις κωδικους σε αυτο το σαιτ ρε τουρμπιδι............
στη πεζο σπορτ εχει τα πισω δεν εχει ακριβως τους κωδικους των εμπρος...
δε ξερω τι παιζει. και στο 306 που κοιταγα δεν τους ειχε
για λενε ολοι για ελληνικη πατεντα.... -
Η peugeot sport που φοραει ο Παναγιωτης, ειναι peugeot sport road use, και ειναι διαφορετικη απο την αγωνιστικη ps που εχει στο site.
Αυτο φαινεται και απο την τιμη.Λοιπον, η peugeot sport road use ειναι κατασκευασμενη απο τη lion hellas και εχει παρει εγκριση απο την peugeot sport Γαλλιας, για αυτο εν συντομια την αναφερουμε peugeot sport.
Δειτε και εδω:
http://library.techlink.gr/4t/article.asp?mag=1&issue=300&article=7804 -
Με το μικρό σήκωμα πίσω (1.5εκ ψηλότερα από ό,τι πριν) τελικά το αυτοκίνητο συνήλθε αρκετά. Ο κώλος ξανάρχισε παιχνίδι αλλά με πολύ μέτρο. Δεν με χαλάει καθόλου, τουλάχιστον δείχνει ότι συμμετέχει. Το μόνο που δεν μου άρεσε είναι ότι στο όριο έχει την τάση να κάνει ένα μικροτίναγμα κατά την επαναφορά, κάτι που πρέπει να συσχετίζεται με το αδύναμο rebound των πίσω αμορτισέρ, που σε πολύ οριακή κατάσταση μπορεί και να σημαίνει... σφαλιάρα! Είδομεν...
Πληροφοριακά, 1.5εκ ψηλότερα πίσω αντιστοιχεί σε ακριβώς 0.5εκ ψηλότερα εμπρός. Δηλαδή, σήκωσα 1.5εκ πίσω και σηκώθηκε και 0.5εκ εμπρός.
-
Μιλτο τι διαφορα εχεις μπρος πισω αποσταση στα μαρσπιε?
Εγω εγω διαφορα 4 ποντους.
Μετραω εκει που μπαινει ο γρυλος. -
τοσο πρεπει και λιγο ακομα ....
Αυτ/το..................206 1,6 xs......................206 1.6 gti..........206 1,4 ΧΤ
εμπρός...................14,9..................................14,2...................15,7
πίσω.......................19,8..................................18,9...................20,6
Σημείωση...και τα δύο αυτ/τα έχουν μαμά ανάρτηση με σχεδόν 30,000χλμ , ενώ η διαφορά τους είναι στα ελαστικά.
Το XS φοράει Conti 195/55/15 ενώ το Gti φοράει F1 195/50/15.απο το αρχχειο μου. ειχε γρφτει παλια απο το stevon...
-
Το είχα μετρήσει όταν το χαμήλωσα πρώτη φορά και από τότε δεν ασχολήθηκα ξανά!Δεν θυμάμαι όμως τα νούμερα!
-
Ο χρήστης GIANNIS206 έγραψε:
Το είχα μετρήσει όταν το χαμήλωσα πρώτη φορά και από τότε δεν ασχολήθηκα ξανά!Δεν θυμάμαι όμως τα νούμερα!Nα το ξανα μετρησεις παραυτα!
-
Ο χρήστης S3 έγραψε:
Το είχα μετρήσει όταν το χαμήλωσα πρώτη φορά και από τότε δεν ασχολήθηκα ξανά!Δεν θυμάμαι όμως τα νούμερα!
Nα το ξανα μετρησεις παραυτα!
Ok!
Τα πάντα για το Peugeot 206