-
το αμαξι με σκουπα και προγραμμα Revo παει 110 αλογα.-
15+ ροπη ξεχασε το!
το προγραμμα εχει 404ευρω στη Σεατ και η σκουπα αναλογα 200-300ευρω.
ναι αξιζει να τα βαλεις, αλλαζει αισθητα το αυτοκινητο.
αντε να αλλαξει και καμια εξατμιση και να παει λιγο καλυτερα ακομη. Απο εκει και περα δεν αξιζει να ριξει ουτε δραχμη παραπανω.
-
η ροπη στο δικο μου εγινε 119,0Nm/4409 στους τροχους.
τα 110 που αναφερω πριν ειναι στο στροφαλο (κατα προσεγγιση). Στους τροχους ειναι 100-101. -
§
Διορθώστε με αν κάνω λάθος αλλά οι βελτιώσεις τέτοιου είδους αλλάζουν και το ωφέλιμο εύρος στροφών του κινητήρα, πρώτον το πιέζουν προς τα επάνω και δεύτερον το μικραίνουν, ενώ επηρεάζουν αυξητικά και την κατανάλωση...
( βέβαια μια φορά είχα δει και μία βελτίωση όπου είχε τοποθετηθεί κάτι στη ντίζα του γκαζιού που κατα βούληση μείωνε ή αύξανε μήκος της ή κάτι τέτοιο ώστε να μην ανοίγει πλήρως -- έχει δει κανένας τίποτα τέτοιο; )...
§
-
και εγω γιατι βλεπω τα περιοδικα το απλο 1.4 101 του VAG να το δυναμομετρουν στα 109 αλογα?
και μαλιστα σε δοκιμη του power με βενζινη 100 οκτ ειχε βγαλει 112 αλογα... επαναλαμβανω οτι δε μιλαω για το top gun...
αν παρουμε αυτο σε δεδομενο τοτε μιλαμε για ελαχιστα οφελη απο τη βελτιωση του seat force... ακομα και να βγαλει 115 αλογα πραγματικα, δεν ξεκινα απο τα 101 αλλα απο τα 109...
οσο για τις δυναμομετρησεις μπορουν να στο βγαλουν και 125 αλογα με αλλαγες στις ρυθμισεις της θερμοκρασιας, της πιεσης κτλ... -
Ο χρήστης kubiak έγραψε:
§Διορθώστε με αν κάνω λάθος αλλά οι βελτιώσεις τέτοιου είδους αλλάζουν και το ωφέλιμο εύρος στροφών του κινητήρα, πρώτον το πιέζουν προς τα επάνω και δεύτερον το μικραίνουν, ενώ επηρεάζουν αυξητικά και την κατανάλωση...
( βέβαια μια φορά είχα δει και μία βελτίωση όπου είχε τοποθετηθεί κάτι στη ντίζα του γκαζιού που κατα βούληση μείωνε ή αύξανε μήκος της ή κάτι τέτοιο ώστε να μην ανοίγει πλήρως -- έχει δει κανένας τίποτα τέτοιο; )...
§
δεν αλλαζει το οφελιμο ευρος στη συγκεκριμενη μετατροπη, αντιθετα το αμαξι κεδριζει σε ροπη και ισχυ σε ολη τη κλιμακα των στροφων!
-
Ο χρήστης endless έγραψε:
και εγω γιατι βλεπω τα περιοδικα το απλο 1.4 101 του VAG να το δυναμομετρουν στα 109 αλογα?
και μαλιστα σε δοκιμη του power με βενζινη 100 οκτ ειχε βγαλει 112 αλογα... επαναλαμβανω οτι δε μιλαω για το top gun...
αν παρουμε αυτο σε δεδομενο τοτε μιλαμε για ελαχιστα οφελη απο τη βελτιωση του seat force... ακομα και να βγαλει 115 αλογα πραγματικα, δεν ξεκινα απο τα 101 αλλα απο τα 109...
οσο για τις δυναμομετρησεις μπορουν να στο βγαλουν και 125 αλογα με αλλαγες στις ρυθμισεις της θερμοκρασιας, της πιεσης κτλ...109 αλογα εβγαζε η 1η εκδοση του μοτερ πριν πολλααα χρονια...
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
δεν αλλαζει το οφελιμο ευρος στη συγκεκριμενη μετατροπη, αντιθετα το αμαξι κεδριζει σε ροπη και ισχυ σε ολη τη κλιμακα των στροφων!οk, είχα λάθος άποψη...
Από κατανάλωση τι επιπτώσεις έχει τέτοια επέμβαση; -
Ο χρήστης kubiak έγραψε:
δεν αλλαζει το οφελιμο ευρος στη συγκεκριμενη μετατροπη, αντιθετα το αμαξι κεδριζει σε ροπη και ισχυ σε ολη τη κλιμακα των στροφων!
οk, είχα λάθος άποψη...
Από κατανάλωση τι επιπτώσεις έχει τέτοια επέμβαση;αμα σου πω οτι δεν εχω διαπιστωσει διαφορα?
ισως ειναι της ταξης 0,1-0,2 λτ/100χλμ.
-
[quote='endless']και εγω γιατι βλεπω τα περιοδικα το απλο 1.4 101 του VAG να το δυναμομετρουν στα 109 αλογα?
και μαλιστα σε δοκιμη του power με βενζινη 100 οκτ ειχε βγαλει 112 αλογα... επαναλαμβανω οτι δε μιλαω για το top gun...
quote]1.Παραμυθια της Χαλιμας
2.Σπανια αυτοκινητα, δηλαδη παιρνουμε ενα αυτοκινητο που ειναι one in a million (ενδεχομενως και πολυ λιγο πειραγμενο) και το δινουμε στους δημοσιογραφους για δυναμομετρηση. -
@Spiros
Όταν λες αισθητά πώς το εννοείς?
Όσο γι'αυτό που πες περι κατανάλωσης,έχει σημασία και τι πόδι έχεις...Πιστεύω ότι πάει αναλογικά ή μπορεί πλέον να σου 'φτάνει' η δύναμη που βγάζει (έστω από πιο χαμηλά) και να μη θες να το ανοίγεις συχνά όπως παλιά...γι'αυτό και να σου έχει μείνει σταθερή η κατανάλωση
Αν έχω καταλάβει καλά,έχεις κάνει δυναμομέτρηση.Μπορείς να ανεβάσεις τα διαγράμματα ή έστω να μου τα στείλεις με κάποιο mail?(αν είναι για mail στείλε μου pm )@Tiger
Το αμάξι το αγοράσε 13500 μετρητής (το Ibiza Sport μαύρο με υποβραχιόνιο και συναγερμό).Ακόμα και άλλα 3000 να έδινε και να έφτανε στα 16.500,πάλι δεν έπαιρνε τίποτα που να βγάζει κάτι παραπάνω άλογα (στην κατηγορία του ibiza με 4 δισκόφρενα, abs κτλ-κτλ)...Εκτός του ότι αυτά τα λεφτά θα τα ρίξει σταδιακά μέσα στα επόμενα 2 χρόνια ΑΝ τα ρίξει τελικά και δεν θα τα έδινε μια κι έξω...(που ούτως ή άλλως δεν είχε να τα δώσει εξαρχής και γι'αυτό δεν πήρε το Polo ή κάποιο άλλο αμάξι) -
Πολλες πληροφοριες μαζι με μετρησεις, εντυπωσεις κτλ κτλ υπαρχουν εδω:
http://www.4troxoi.gr/phpBB2/viewtopic.php?t=6531
http://www.4troxoi.gr/phpBB2/viewtopic.php?t=13557
ορεξη να εχεις για διαβασμα....
-
Υπάρχει ακόμα η Seat Force??
-
Ευχαριστώ πολύ spiros.Αν και διάβαζα για αρκετή ώρα άξιζε μιας και έλυσα αρκετές απορίες μου.Πάντως ακόμα έχω την εντύπωση ότι τα 800 ευρώ που ζητάει η Seat force είναι πολλά...
Η seat force υπάρχει ακόμα...
Φτιάξιμο από Seat Force