-
Ο χρήστης stubos έγραψε:
Νάσο, γιατί έχω την εντύπωση οτι δεν τους πολυσυμπαθείς ?καμμία σχέση... τους συμπαθώ...
Απλά τα 400 μου κακοφάνηκαν...
Ξέρεις, πιστέυω ότι μόλις τώρα έχει αρχίσει να καλλιεργείται ο χώρος των αγώνων regularity για το ευρύτερο κοινό. Οπότε πιστεύω ότι θα έπρεπε πρώτα να είναι όλα αυτά λίγο πιο απλά και πιο λιτά ώστε να μπορέσει να τα γνωρίσει (και ίσως να τα αγαπήσει) ακόμη μεγαλύτερο μέρος κοινού...
Ας αφήσουν το Ακρόπολις να είναι η αφρόκρεμα και αν θέλουν ας το κάνουν ακόμη πιο ακριβό και ακόμη πιο δύσκολο.... Αλλά οι υπόλοιποι αγώνες να είναι προσιτοί... Μην χρειάζεσαι 400συμμετοχή +40licence +200βενζίνες +100τσιγάρα-καφέδες-διόδια.... για ένα ραλλάκι....
Και δεν σου βάζω φυσικά την προετοιμασία του αυτοκινήτου ή κάποιες ενδεχόμενες φθορές... -
Ο χρήστης AlfaRomeo έγραψε:
A, και το design ήταν 'δώρο' από τον Giovanni Michellotti. Εγώ το βλέπω πολύ όμορφο...
Eιλικρινά πολυ΄πιο 'χαρισματικό' σχεδιαστικά από το TR6...Συμφωνώ...
Νομίζω το TR6 ήταν Karmann -
Απο την άποψη αυτή, έχεις δίκιο. Ισως για αυτό το λόγο, το περσινό Φθινοπωρινό ήταν λιγάκι σαν εκδρομούλα με λίγο regularity και είχε όλων των ειδών συμμετοχές : από αδιάφορους τουρίστες μέχρι υποψιασμένους (trip master) κ.λ.π.
Θα σου πω εντυπώσεις επιστρέφοντας απο το φετινό, αλλά θεωρώ οτι τέτοιου είδους 'αγώνες' έχουν και ένα ρόλο εισαγωγής στο regularity με λιγότερο σφιχτές διαδρομές και κουβεντούλα με τους συναγωνιζόμενους.Θα δείξει... -
Ο χρήστης stubos έγραψε:
Θα σου πω εντυπώσεις επιστρέφοντας απο το φετινό,θα περιμένω με αγωνία φώτος και εντυπώσεις
Εγώ σκέφτομαι να βάλω τον Andrew να του κάνω κάτι δουλειές στη μηχανή που χρειάζεται ο καημένος Επομένως δε θα τον έχω για το Φθινοπωρινό. Θα μπορούσα να πάω με δανεικό αμαξι (όπως θα πάω στο Ράλι Δαναών) αλλά δεν σκοπεύω να κάνω τόσα έξοδα χωρίς τον Andrew...
Στο 'Δαναών' όμως θα πάμε ούτως ή άλλως... Είναι μόνο Σαβ/κο, πολύ χαλαρό και οικονομικό... -
Αναφερθηκα γενικα στο DOLOMITE, το οποιο εβγαινε 1500, και 1850, ηταν ασχημα και αναξοιοπιστα αυτ-τα με ελλαχιστες πωλησεις στην Ελλαδα, sprint αμφιβαλω εαν εισηχθη κανενα, αφου τα αλλα με το ζορι τα πωλησαν, το sprint δεν παρουσιαστηκε το 1973.
-
Ο χρήστης STAX έγραψε:
Αναφερθηκα γενικα στο DOLOMITE, το οποιο εβγαινε 1500, και 1850, ηταν ασχημα και αναξοιοπιστα αυτ-τα με ελλαχιστες πωλησεις στην Ελλαδα, sprint αμφιβαλω εαν εισηχθη κανενα, αφου τα αλλα με το ζορι τα πωλησαν, το sprint δεν παρουσιαστηκε το 1973.το θέμα ασχήμιας καταλαβαίνεις ότι είναι θέμα γούστου ε?
Επίσης οι πωλήσεις στην Ελλάδα δεν μου λένε κάτι.
Αναμενόμενο παράδειγμα αλλά όταν η Γαλλία γέμισε ami 6 στην Ελλάδα το ami πήγε κατά διαόλου -
Ο χρήστης STAX έγραψε:
sprint αμφιβαλω εαν εισηχθη κανενα, αφου τα αλλα με το ζορι τα πωλησαν, το sprint δεν παρουσιαστηκε το 1973.γνωρίζω κάποια Sprint που ειχαν πωληθει καινουρια τότε στη χώρα μας. Τα έχουν μέλη του κλαμπ.
Λίγα λόγια τια το Sprint :
Although the Dolomite proved to be both refined and rapid, Competitors such as the BMW 2002 had a performance advantage which was costing Triumph, both in terms of sales and prestige. To remedy this, Triumph unveiled the Dolomite Sprint in the summer of 1973. A team of engineers led by Spen King developed a 16 valve cylinder head to be fitted to the Triumph Slant-4 engine. This engine was revolutionary because all of the valves were actuated using a single camshaft rather than the more normal DOHC arrangement. The capacity was also increased to 1998cm³ , and combined with bigger carburettors the output was upped to 127 bhp. This vehicle has a claim to be the world's first truly mass-produced multi-valve car. Performance was excellent, with the 0–60mph dash taking around 8.4 seconds, with a maximum speed of 119 mph. Trim was similar to the 1850, with the addition of standard alloy wheels (Another first for a british production car), a vinyl roof, front spoiler and lowered suspension. By now seats were in cloth on the 1850, and these were also fitted to the Sprint. Automatic transmissions and a limited slip differential were optional, as was overdrive on early models, although this later became standard.
-
Ο χρήστης STAX έγραψε:
Αναφερθηκα γενικα στο DOLOMITE, το οποιο εβγαινε 1500, και 1850, ηταν ασχημα και αναξοιοπιστα αυτ-ταθα συμφωνήσω μερικώς.
Δεν ήταν και πολύ όμορφα αυτοκίνητα (αν και ιταλικής σχεδίασης) συγκρινόμενα με κάποια Alfa Romeo για παράδειγμα.Αλλά αν αντρέξουμε στη χρονιά που λανσαρίστηκε το Σπριντ και δουμε αλλα γρηγορα σαλουν με κυβισμο γυρω στα 2 λιτρα, θα απογοητευτούμε ακόμη πιο πολύ:
OPEL ASCONA A

εβγαινε και σε εκδοση 1900κ.εκ.OPEL REKORD

έβγαινε τόσο σε 1900 όσο και 2068κ.εκ.Η FORD τότε είχε τα Cortina, Grαnada, Escort κλπ
H BMW είχε τη 2002 και μετέπειτα την 320 σε Ε21 σειρά. Τα sport-sedan της εκείνη την εποχή είχαν την 4θυρη 2000 απέναντι από το Sprint. Στυλ εντελώς παλιομοδίτικο (κατά σύπτωση ίδιου σχεδιαστή με το Sprint) αλλά ήταν άυτοκίνητο που είχε βγει στην αγορά το 1962 για 1η φορά!
Πάντως το 'ομορφο/ασχημο' είναι υποκειμενικό
-
Ο χρήστης stubos έγραψε:

Α Π Ι Σ Τ Ε Υ Τ Ο!
-
Ο χρήστης SPITFIRE έγραψε:
Στο 'Δαναών' όμως θα πάμε ούτως ή άλλως... Είναι μόνο Σαβ/κο, πολύ χαλαρό και οικονομικό...
πόσο?
-

-
Ο χρήστης SirGus έγραψε:
Στο 'Δαναών' όμως θα πάμε ούτως ή άλλως... Είναι μόνο Σαβ/κο, πολύ χαλαρό και οικονομικό...
πόσο?
'Το δικαίωμα συμμετοχής στo ράλλυ για ένα αυτοκίνητο με πλήρωμα 2 ατόμων ορίζεται σε: 200,00
-
ΓΜΤ!! Θα με δεχθούν αν δηλώσω τελευταία στιγμή; Το ΜΒ είναι ψιλοέτοιμο (πλυσιμο θέλει) και το βασικότερο: είναι ήδη κάτω!
Στις 13 παίρνω τη μετάθεση και δεν ξέρω αν θα μου το δώσουν το Σ/Κ άδεια... -
Ο χρήστης stubos έγραψε:
Στο 'Δαναών' όμως θα πάμε ούτως ή άλλως... Είναι μόνο Σαβ/κο, πολύ χαλαρό και οικονομικό...
πόσο?
'Το δικαίωμα συμμετοχής στo ράλλυ για ένα αυτοκίνητο με πλήρωμα 2 ατόμων ορίζεται σε: 200,00
-
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
ΓΜΤ!! Θα με δεχθούν αν δηλώσω τελευταία στιγμή; Το ΜΒ είναι ψιλοέτοιμο (πλυσιμο θέλει) και το βασικότερο: είναι ήδη κάτω!
Στις 13 παίρνω τη μετάθεση και δεν ξέρω αν θα μου το δώσουν το Σ/Κ άδεια...μακάρι!
-
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
ΓΜΤ!! Θα με δεχθούν αν δηλώσω τελευταία στιγμή; Το ΜΒ είναι ψιλοέτοιμο (πλυσιμο θέλει) και το βασικότερο: είναι ήδη κάτω!
Στις 13 παίρνω τη μετάθεση και δεν ξέρω αν θα μου το δώσουν το Σ/Κ άδεια...Οι συμμετοχές τελειώνουν στις 10/11 και στις 13/11 γίνεται ο διοικητικός έλεγχος στην ΕΛΠΑ .... Θεωρητικά δεν θα τα καταφέρεις, αλλά κάνε μια επαφή με τον αρμόδιο ('Για περισσότερες πληροφορίες και δήλωση συμμετοχής επικοινωνήστε με τον ΑΡΣΟΕ στα τηλέφωνα 2751024034 και 6946457687 (Γιάννης Καράμπελας) και στην Ιστοσελίδα μας :
http://www.arsoe.gr και στα e-mail: info@arsoe.gr και info@agis.com.gr') μήπως και μπορείς να δηλώσεις κατ΄αρχήν συμμετοχή και αν δεν προλάβεις να μην σε χρεώσουν. -
stubos
Ευχαριστώ... θα το παρακολουθήσω, όσο γίνεται, από κοντά. -
And.......Porsche wins LeMans:
http://www.lemanszone.dk/portraet/porsc ... 70-087.jpgάλλες 3 βδομάδες έμειναν εκεί πάνω...
Γεια και χαρά παίδες, καλή συνέχεια! -
http://video.google.com/videoplay?docid ... itroen+2CV
http://video.google.com/videoplay?docid ... itroen+2CV
-
Πολύ καλό
ο τύπος με το πινελάκι και οι κυρίες με τα ξεσκονόπανα είναι η τελευταία λέξη της τεχνολογίας, όπως φυσικά και αυτό : http://video.google.com/videoplay?docid ... Citroen+DS[url]
ΚΛΑΣΣΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ [#2]