-
gianni η ενσταση μου ειναι οτι δυο αμαξι ειδα οτι το γιοκο οταν το εσκιζες παρατεταμενα σε στροφιλικι φυτιλιαζε...δηλαδη μεσα στη πολη ηταν μονιμα μεταξυ ζεστου-κρυου και οταν ανεβαινες βουνο μεσα στα 15πρωτα λεπτα σε ειχε αφησει.....
ο δε ενας κολλητος μου τα ειχε σε ενα....πρασινο γκολφ(για οσους θυμουνται τι συνετα το στριβε στα μεγαρα) και παντα απο γλυφαδα προς σουνιο μεναμε απο λαστιχα στο γυρισμο.
μετα βεβαια εβαλε τα.............μισελεν παιλοτ σπορτ που λες και ειπε το γιοκο ΓΙΟΚΑΡΑ....πρεπει να ειναι οτι χειροτερο εχει βαλει σε 17αρια στο γκολφ. πληρως δυσαρεστημενος. οποτε κανονας για λαστιχα δεν υπαρχει....
το εξαλτο 2 αν και δε μου αρεεσει το συνιστω. τι δε μου αρεσει?
στα πρωτα 10-15000χλμ ηταν σουπερ ζεστο παντα στην αθηνα και στροφες καλο.
μετα σκληρυνε και ηταν μονιμο κρυο μεσα στην αθηνα. κοινως ξεραθηε...οταν ομως παω βουνο το λαστιχο δουλευει οση ωρα και να στριβω και ξερετε οτι στριβω. χαρακτηριστικο το καλοκαιρι στη διαδρομη διακοφτο-καλαβρυτα-κλειτορια-βυτινα-στεμνιτσα-ζυγοβιστι.2ωρες στροφο διαδρομη τεζα παντου....το μοτερ αναψε.ταλαδια εβρασαν. εγω κουραστηκα . τα εξαλτο ομως εκει στο υψος τους. να δουλευουν εστω και σαπουνιασμενα μια χαρα και να μη με πουλανε πουθενα.ααααααααα ειχαν και 35000χλμ τοτε....
-
Ο χρήστης pskarm έγραψε:
εγω παντως δεν ειχα δει με τις ζαντες του ξαρα με 16οφσετ καμια παρενεργεια σε φρεναρισμα και πολλα στην εθνικη. το μονο κακο ηταν το τιμονι.MILTO ΔΩΣΕ ΣΥΓΚΛΙΣΗ...δηλαδη βαλε τις ροδες να κοιτανε μεσα οσο περισσοτερο μπορεις...εδω ο χαρης ουλτρα ονε το εκανε πιο πολυ απο τα ορια βλεπωντας τι τιμες εδινε η πεζο στα 20-5-306 και του βγηκε...
θες πολυ δυνατο turn in tora και οχι σηκωμα κωλου.διαφωνω.
με τις 20αρες θα ειναι οτι να ναι...για δοκιμασε να βγαλεις ρεζερβα...
εππισης για πες τιμες απο ευθυγραμμιση
καμπερ
καστερ
τοε...Θα δοκιμάσω αυτά που λες Παναγιώτη.
Κατέβασα την πίεση εμπρός στα 33 και πίσω στα 32 και βελτιώθηκε κάπως. Η θεωρία λέει ότι όταν φαρδαίνεις ελαστικό κατεβάζεις και λίγο την πίεση.Κάμπερ 1.50
Καστερ 2.5
ΤΟΕ -0.02 -
Τα Yoko AVS Sport έχουν ενισχυμένα πλαϊνά και μάλιστα τα 195/50/15 και 205/50/15 είναι Reinforced.
Παναγιώτη, από την στιγμή που τα Yoko δεν τα φυτιλιάζει ο Γιάννης, δεν τα φυτιλιάζει εύκολα άλλος. Μήπως στο Golf είχαν χαμηλά τις πιέσεις; Μήπως από κακή γεωμετρία; Ο Γιάννης τα έχει με υψηλές (ή μάλλον εκεί που πρέπει για γρήγορη οδήγηση).
-
Μα τα λάστιχα είναι σχεδιασμένα για αυτοκίνητα, όχι Golf...
-
Αυτά περι φυτιλιάσματος δεν μου ακούγονται καθόλου γνωστά!!
Άντε και έχω τόσο λάθος εκτίμηση που δεν έχω...αλλά ας πούμε όι έχω γιατί τρέχω ακόμα σε βουνά και σε λαγκάδια χωρίς να νοιάζομαι για τα λάστιχα?Δεν νοιάζομαι γιατί απλά δεν χρειάζετε!!Επιπλέον παρόλα τα δύσκολα χιλιόμετρα που έχουν κάνει δεν χάνουν αέρα που σημαίνει ότι εκτός ότι δεν πατάω καρφιά,δεν μαγουλιάζει έυκολα.
Από τον Ιούλιο και μέχρι τώρα τα ίδια ακριβώς λάστιχα Yoko 195/50/15 τα φοράει και ένας φίλος μου σε IBIZA 1.6 8v 2000μοντέλο,ο οποίος τα σκίζει και αυτός συνέχεια.Δεν έχει και αυτός κανένα πρόβλημα μέχρι τώρα.Να πω όμως το εξής.Τα είχε στην αρχή σε άλλες πιέσεις και δεν ήταν καλά.Όταν έβαλα αυτές που το πρότεινα άλλαξε άρδην το τοπίο...
Το συμπέρασμα είναι να ψαχτείτε με τις πιέσεις....
Υπάρχει περίπτωση να ήταν μαιμού Υοκο....Τι άλλο να πω ρε παιδιά δεν ξέρω.
Κλείνοντας θέλω να πω ότι από εμένα δεν θα ακούσετε,όπως και δεν ακούτε, να κατακρίνω ελαστικό που δεν έχω χρησιμοποιήσει εγώ! -
Γιάννη, απλά είσαι άψογος. Υπόψιν ότι το παλικάρι με το Ibiza λέγεται Άρης και είναι killer από τους λίγους. Αδυναμία του τα αυτοκίνητα με μεγαλύτερη ιπποδύναμη. Με Opel Corsa
-
Ο χρήστης Miltellas έγραψε:
Επίσης, μακρυά από ημισλίκ σε δημόσιο δρόμο! Με τα UHP AVS Sport έχω τη αίσθηση ότι μόλις εξοικειωθώ θα κάνω παπάδες ενώ ταυτόχρονα είναι φιλικότατα και άνετα (σε σχέση με τα ADVAN Α038R πάντα)... Είδομεν...Γιάννη, σήμερα στην βροχή τα AVS ήταν ΚΑΒΛΑ-ΚΑΒΛΑ-ΚΑΒΛΑ. Επιτέλους να μου φύγει σιγά-σιγά το ψυχολογικό σοκ που διήρκησε 15 μήνες (όσον καιρό είχα τα semi).
Πολύ σημαντικό όντως...
-
Πολύ ευχάριστα τα Μίλτο τα οδηγικά σου νέα βήματα!Είναι τελικά το αυτοκίνητο διαφορετικό και για θέλει την απαιτούμενη προσοχή μέχρι να προσαρμοστείς.
Όσο για τα λάστιχα τι να πω?Είναι πολύ καλά και στην βροχή.
Σημέρα πάλι ένα παλικάρι μου είπε ότι άκουσε για αυτά ότι δεν είναι καλά και ότι φυτιλιάσουν και άλλα τέτοια.Μάλλον το ράδιο αρβύλα καλά κρατεί... -
Τα ίδια δεν λέγανε και για τα κεβλάρινα P7000 που είχα; Θυμάμαι ένας με ίδιο 206 (εσύ τον ξέρεις - ο γνωστός κοντράκιας με εκείνο το γρήγορο 206) που τα φορούσε (ήταν τα γερμανικά Pirelli σαν τα δικά μου!) και μου έλεγε πόσο απαράδεκτα λάστιχα είναι... Μου φαινόταν απίστευτο τότε. Τα ADVAN το καλοκαίρι τα έχω σαπουνιάσει, το ίδιο και τα Conti Premium, αλλά τα P7000 ποτέ! Αλλά τελικά κατάλαβα ότι η ποιότητα ελαστικών είναι είτε ζήτημα άγνοιας της καθοριστικής σημασίας των σωστών πιέσεων είτε ζήτημα κουλαμάρας!
Εδώ με 1-2psi πάνω ή κάτω μπορείς να συμμαζεύεις στο όριο τις μούρες και τους κώλους... -
Βγήκα πουρνό-πουρνό στην πόλη και το έχωνα όπου έβρισκα (το αμάξι μου σε στροφές-στενά κλπ).
Βρήκα ότι προσαρμόζοντας το στυλ μου σε πιο 'υπερστροφικό' μπορώ να βασίζομαι στο απρόσμενα-απίστευτα ακλόνητο πίσω μέρος και να χώνω εύκολα τη μούρη διατηρώντας την υποστροφή στα επίδεδα αίσθησης και όχι ουσίας! Βέβαια, τέτοια οδήγηση ευνοείται πάρα πολύ σε γνωστή διαδρομή γιατί σε άγνωστη το πιθανότερο σφάλμα οδηγεί ευκολότερα σε πιθανότερη έξοδο ελλείψει της υπερστροφικής συμπεριφοράς που ευνοεί καθοριστικά την διόρθωση.Είχα πολύ καιρό να οδηγήσω τόσο γρήγορα. Άρχισα να ξαναβασίζομαι στο αμάξι μου και αυτό δεν οφείλεται στο offset αλλά στα λάστιχα με τις σωστές πιέσεις...
Όλα δείχνουν ότι το ανοιχτό offset μου ταιριάζει. Α, το ψάρεμα στην μούρη σχεδόν το συνήθισα ή μάλλον έμαθα (κιόλας) να το ελέγχω ευκολότερα... Ξαναλέω ότι πρέπει να είναι και ζήτημα στρωσίματος των ελαστικών, εκτός και από το ζήτημα του δικού μου στρωσίματος.
Συνεχίζω μαχόμενος!
-
Miltellas εμπρός για νέες κατακτήσεις!
-
Ω ΝΑΙ!
-
Μιλτο τελικα εκανες τιποτα με το θεμα εξατμισης?
-
Έχω μτχ ραλλοχτάποδο, μτχ καταλύτη, μτχ τελικό... Μένει να πάω να τα βάλω μαζί με σωλήνα (48άρη ή 50άρη; Με το μεσαίο τί να κάνω; ). Αλλά έμεινα για την ώρα πανί με πανί κυριολεκτικά, χώρια που πλέον μου μπήκε και δεν βγαίνει να βάλω 21-23άρες ράβδους... Εκεί που πηγαίνω να βάλω την εξάτμιση έχω τον άλλον τον θεοπάλαβο εκεί χάμου να με μπριζώνει με offset, με ράβδους και με ό,τι δεν τον αφήνει να κοιμηθεί το βράδυ...
Και δεν το μετανιώνω, έχω καβλώσει με το αμάξι μου όσο ποτέ...
Παναγιώτη, έχεις μήπως και καμιά άλλη ανησυχία να συζητήσουμε; -
-
Παιδιά καμμια γνώμη για rc;
-
Ο χρήστης Miltellas έγραψε:
Έχω μτχ ραλλοχτάποδο, μτχ καταλύτη, μτχ τελικό... Μένει να πάω να τα βάλω μαζί με σωλήνα (48άρη ή 50άρη; Με το μεσαίο τί να κάνω; ). Αλλά έμεινα για την ώρα πανί με πανί κυριολεκτικά, χώρια που πλέον μου μπήκε και δεν βγαίνει να βάλω 21-23άρες ράβδους... Εκεί που πηγαίνω να βάλω την εξάτμιση έχω τον άλλον τον θεοπάλαβο εκεί χάμου να με μπριζώνει με offset, με ράβδους και με ό,τι δεν τον αφήνει να κοιμηθεί το βράδυ...Και δεν το μετανιώνω, έχω καβλώσει με το αμάξι μου όσο ποτέ...
Παναγιώτη, έχεις μήπως και καμιά άλλη ανησυχία να συζητήσουμε;Χμμ
Για μεσαιο, αν βαλεις τελικο ελευθερο θα εχεις θορυβο χωρις αυτο.
Και επειδη εχω αλλαξει 7-8 τελικα σε 2 αυτοκινητα, δυστυχως ειμαι σιγουρος γι αυτο.
Αν βαλεις κατι πιο ησυχο πισω οπως custom καζανακι, ή του 2λιτρου που ειναι 48mm, τοτε δε θα εχεις προβλημα με θορυβο χωρις μεσαιο.Απο θεμα ροπης κλπ, οι διαφορες ειναι απειροελαχιστες.
Εξαλου μην ξεχναμε πως κολλοσοι οπως η supersprint δινει και σκετο σωληνα για εμας και με μεσαιο.ιαλεγεις και παιρνεις.Ο kaisaras96 που εχει βαλει ραλλοχταποδο κλπ, δεν εχει βαλει μεσαιο και παει μια χαρα απ'ολες τις αποψεις.(Φορα τελικο custom sebring)
Αυτο που προβληματιζει εμενα και τον Παναγιωτη που εχουμε ελευθερα τελικα για τοποθετηση, ειναι πως θα καταφερουμε να κρατησουμε το θορυβο χαμηλα με οσο πιο μεγαλο μεσαιο γινεται!
Για διαμετρο σωληνας εγω προτεινω καθαρο 48mm εσωτερικη διαμετρο.
-
Ο χρήστης rocsta έγραψε:
Παιδιά καμμια γνώμη για rc;Τι ακριβως ψαχνεις?
Για να το αγορασεις ή για να το βελτιωσεις? -
Για αγορά
-
Καλο γκαζι για τα λεφτα που εχει αυτη τη στιγμη,αλλα απο εκει και περα εγω το θεωρω ενα 206 σαν τα αλλα με μεγαλη μηχανη.
Δε με πειθει δλδ, οτι ειναι κατι ξεχωριστο, οπως το clio RS ας πουμε σε σχεση με τα απλα clio.Γιατi δεν κοιτας για το C4 2.0 VTS?
Τα πάντα για το Peugeot 206