-
Εγώ μόνο 90 στο τελείωμα του κερμπ
-
πριν το κερμπ εχω σπασμενη 2α (85χαω), στην εξοδο περιπου 90. Στο τελος της ευθειας περιπου 140-145 (κοντερ).
Συγκεκριμενα εχει μπει στον κοφτη η 3η (135χαω πραγματικα) και βαζω τεταρτη για λιγα μετρα. -
Το λάντα σε οποιοδήποτε φρενάρισμα φλικαρε απο μονο του.. Θυμάμαι τοτε που πεταχτηκε ο σκυλος σε μια ανηφορα στην Καντζα και τα ειδα ολα (την ελιά να έρχεται)
-
Ναι ... και αυτο που κολλαει ... ?
-
για το μαμα βήμα η κ5 είναι χάλια, α νείχα λίγο πιο κοντή 3η θα ήταν ότι πρέπει!
-
Μαμα 106 Rallye εννοεις. Εξαρταται...
-
Ο χρήστης scaraveos έγραψε:
Μην κουραζεις πολυ τα φρενα σου, καλυτερα ενα δυνατο φρεναρισμα παρα ενα παρατεταμενο.Από άποψη χρόνου γύρου είναι προφανές γιατί είναι προτιμότερο το δυνατό φρενάρισμα την τελευταία στιγμή από το παρατεταμένο. Από άποψη **'κούρασης' των φρένων ** όμως σηκώνει ανάλυση το θέμα.
Η απλή φυσική μας λέει ότι αν αρχίσεις να φρενάρεις νωρίτερα και πιο προοδευτικά από τα 160 χ.α.ω. κοντά στο τέλος της ευθείας και όχι καθυστερημένα και πιο δυνατά από τα 165 (τυχαία τα νούμερα, αλλά έστω ότι αν καθυστερήσεις λίγο το φρενάρισμα προλαβαίνεις να φτάσεις τα 165 χ.α.ω.) για να στρίψεις τελικά και στις δύο περιπτώσεις με 80, στην πρώτη περίπτωση θα έχεις μετατρέψει λιγότερη κινητική ενέργεια σε θερμότητα κι άρα θα έχεις 'κουράσει' λιγότερο τα φρένα σου απ' ότι στην δεύτερη. Καθώς, δε, η ενέργεια που μετατρέπεται σε θερμότητα στα φρένα είναι ανάλογη του τετραγώνου της ταχύτητας, μια αύξηση της ταχύτητας κατά 5% θα επιφέρει αύξηση της ενέργειας που θα πρέπει να μετατραπεί σε θερμότητα επάνω στα φρένα κατά ~10%.Εδώ σταματάω κι αφήνω τους πιο ειδικούς να συνεχίσουν...
-
Ο χρήστης timkoul έγραψε:
Edit: Ωχ με προλαβε ο opterios ...
Καλα κι εσυ 110 ??Για να μη λέω μ@λ@κίες, ρε Τίμο...θα το ξανατσεκάρω. Αυτό που θυμάμαι σίγουρα είναι ότι βλέπω 95 λίγο πριν βγω στο κερμπ, και 110 στο τελείωμα, το οποίο όμως είναι πολύ παρακάτω...!! Εξαρτάται και πότε βάζει τα μάτια του ο καθένας στο κοντέρ...και του miata το κοντέρ κλέβει και 5-6χλμ στα 100
-
Κατι πρεπει να παιζει με τα MX 5 και την Κ5 (ισως οτι εχουν τα 2 το '5' μεσα ?? ), και περνανε με μπολικο χιλιομετρο απο κει. Το ιδιο μου χει πει κι ο bugs μια μερα που ειχε οδηγησει ενα εκει μεσα....
-
Η απάντηση στην απορία σου έχει όνομα: TORSEN
-
LSD εχουμε κι εμεις ομως. Οχι torsen αλλα παιζει ρολο? Με γκαζι περναμε ...
-
Έχεις δίκιο...Δεν πρέπει να παίζει τόσο ρόλο...!!
Απορώ με πόσα θα περνούσα από εκεί με ημισλίκς....!!
-
Το νου σας στις φυστικές...αν βγεις με τα 4 εκεί στην αμμοπαγίδα η τούμπα είναι σχεδόν σίγουρη...
-
Εγώ πάντως εκεί, αν δεν φτιάξουν λίγο το κερμπ στο τέλος και την αμμοπαγίδα στην έξοδο, δεν πρόκειται να περάσω flat-out και ας χάνω και κάμποσα δέκατα από 'κει. Το θέλω το αμαξάκι μου σε ένα κομμάτι...
-
Δεν υπαρχει ιδιαιτερο προβλημα με τα 106 ακομα κι ανεβαινεις σε ολοκληρο σχεδον το κερμπ στην εξοδο. Λογω υποστροφικης τασης στο γκαζι, το αυτοκινητο πιθανοτατα στην εξοδο θα βγει με τη μουρη εμπρος, οποτε δεν κινδυνευεις απο τουμπα τοσο...
-
Αν κάνεις μοχλό βγαίνοντας στα χώματα, μια χαρά τουμπάρεις. Ιδιαίτερα όταν η αμμοπαγίδα είναι καμιά 20αριά πόντους πιο κάτω από την άσφαλτο.
Πάντως έχω δει και προσθιοκίνητο να τουμπάρει εκεί.
-
από την Κ5 στην έξοδο έχω 110+-5χλμ
rallye 106 με 280lbs και Ζ211 Hard
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Αν κάνεις μοχλό βγαίνοντας στα χώματα, μια χαρά τουμπάρεις. Ιδιαίτερα όταν η αμμοπαγίδα είναι καμιά 20αριά πόντους πιο κάτω από την άσφαλτο.Πάντως έχω δει και προσθιοκίνητο να τουμπάρει εκεί.
Συμφωνω, απλα για να κανεις μοχλο θα πρεπει να βγεις με το πλαι τουλαχιστον (πρωτα ο πισω τροχος κατα προτιμηση). Οχι οτι δεν γινεται, αλλωστε μπορει να βγει με τα μουτρα, λιγο πριν φτασει στην ακρη να φοβηθει και να αφησει, να γυρισει και να πιασει αμμο οπως λεω (πισω πρωτα) οποτε .... flip..!!
-
1:22 με Σκόντα Οκτάβια 4Χ4 1,Τ περίπου 200 ίππων και 1400 κιλών, λάστιχα δρομίσια Avon ZV3 205/55-16 μεταχειρισμένα (ψιλολιώμα), προοριζόμενα για αυτόν το σκοπό.
-
Ο χρήστης timkoul έγραψε:
Ναι ... και αυτο που κολλαει ... ?Koλλάει φίλε μου στη μ@λ@κια που με δέρνει.. Αλλού ήθελα να το γράψω αλλού το έγραψα. Σόρρυ παιδιά το έχω κάψει,.
Xρονοι στην πιστα των Μεγαρων