Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    www.drivingacademy.gr
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. www.drivingacademy.gr
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 3 / 7
    Περί αυτοκίνησης
    37
    133
    391
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      popol-ros last edited by

      το ντιφτ ειναι η επεκταση του σωστου ελεγχου μιας πλαγιολισθησης σε γρηγορη οδηγηση , ειτε αυτη ειναι αδρανειας ειτε ισχυος......

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • H
        hunter last edited by

        Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
        το ντιφτ ειναι η επεκταση του σωστου ελεγχου μιας πλαγιολισθησης σε γρηγορη οδηγηση , ειτε αυτη ειναι αδρανειας ειτε ισχυος......

        Ετσι μου φαίνεται και εμένα ρε Γιάννη,αλλά άν δεν έχει και άλλες γενικότερες ασκήσεις οδηγικές θα εξακολουθώ να το θεωρώ υπερτιμημένο.
        Δική μου καί μόνο γνώμη έτσι;
        Ούτε τό τί θά 'έπρεπε' να κάνεις,ούτε τίποτα.Μιλάω ΜΟΝΟ για μένα

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • O
          opterios last edited by

          Ο χρήστης aekara21 έγραψε:
          τελικα τι σε μαθαινουν σε αυτα τα σεμιναρια δεν εχω καταλαβει ακομα.

          Σε μαθαίνουν να οδηγείς ασφαλέστερα.

          Ετσι μου φαίνεται και εμένα ρε Γιάννη,αλλά άν δεν έχει και άλλες γενικότερες ασκήσεις οδηγικές θα εξακολουθώ να το θεωρώ υπερτιμημένο.

          Αν δε δοκιμάσεις, ποτέ δε θα μάθεις

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • H
            hunter last edited by

            Ο χρήστης opterios έγραψε:

            Αν δε δοκιμάσεις, ποτέ δε θα μάθεις

            Συμφωνώ με αυτό.Εάν θα υπάρξει εμπειρία με το αντικείμενο,μπορει να αλλάξω γνώμη.Η άμα μάθω τελικά με ποιόν τρόπο λειτουργούνε σε αυτή τη σχολή.Αυτή τη στιγμή δέν μπορώ να πώ ότι έχω καταλάβει ακριβώς τί συμβαίνει εκεί,οπότε δικαιολογούμε να έχω μία περισσότερο 'μπακαλίστικη' προσέγγιση

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • xenos
              xenos last edited by

              Νομιζω οτι το driving academy ειναι ουσιαστικα του power t. και σε 1 dvd που ειδα τα μαθιματα γινονται σε μια αλανα (κυριολεκτικα) στο Μαραθωνα...

              Τωρα κατα ποσο μπορεις να μαθεις κατι...

              Φληναφήματα και πομφόλυγες...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • O
                opterios last edited by

                H 'αλάνα' έχει και κορίνες όμως...!!

                Είπε κανείς ότι χρειάζεται πίστα για να κάνεις τις ασκήσεις;

                @Hunter: Ανδρέα, φυσικά και δικαιούσαι να έχεις όσο μπακαλίστικη άποψη θες για τη σχολή. Ούτε εγώ γνωρίζω ακριβώς παίζει, μόνο εικασίες κάνουμε μέχρι να μας πει ο Τέο

                Εγώ πιο πολύ για το drift στο είπα. Εμένα το drift μ' αρέσει γιατί πρόκειται για car control...Αν μπορούσα να το παρομοιάσω με μπιλιάρδο, η αγωνιστική οδήγηση είναι σα να παίζεις φοβερό γαλλικό, ενώ το drift είναι σα να κάνεις κάτι απίστευτα tricks που κάνουνε με το μπιλιάρδο σε διαγωνισμούς επίδειξης. Και ναι, και το drift περίπου επίδειξη είναι, αλλά πίσω του κρύβεται δεξιοτεχνία και έλεγχος (όπως και στα αεροπλάνα, και στο μπιλιάρδο και σε όλους τους διαγωνισμούς δεξιοτεχνίας)

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  theom5 last edited by

                  Bρε παιδιά υπάρχουν και τηλέφωνα!

                  Mπορείτε να απευθυνθείτε στο 210-6250550, και ζητήστε τον κο. Θωμά Παπαπάσχο!

                  Eίναι ο κατεξοχήν υπεύθυνος για τα σεμινάρια και θα σας λύσει κάθε σας απορία!

                  Όσο για το τί μπορείς να μάθεις, σας διαβεβαιώ ότι μπορείτε να μάθετε (και θα μάθετε) πολύ περισσότερα από το να καθόμαστε εδώ και να ή να μόνοι μας ή μεταξύ μας...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • H
                    hunter last edited by

                    Ο χρήστης opterios έγραψε:

                    Εγώ πιο πολύ για το drift στο είπα. Εμένα το drift μ' αρέσει γιατί πρόκειται για car control...Αν μπορούσα να το παρομοιάσω με μπιλιάρδο, η αγωνιστική οδήγηση είναι σα να παίζεις φοβερό γαλλικό, ενώ το drift είναι σα να κάνεις κάτι απίστευτα tricks που κάνουνε με το μπιλιάρδο σε διαγωνισμούς επίδειξης. Και ναι, και το drift περίπου επίδειξη είναι, αλλά πίσω του κρύβεται δεξιοτεχνία και έλεγχος (όπως και στα αεροπλάνα, και στο μπιλιάρδο και σε όλους τους διαγωνισμούς δεξιοτεχνίας)

                    Χε,χε,μιάς και άρχισαν οι παρομοιώσεις,να σου πώ αυτή που μου ήρθε στο μυαλό μόλις το πρωτοδιάβασα

                    Το παρομοίωσα λοιπών με μία 'σχολή τέλειου παστίτσιου' που δέν σου μαθαίνει γενικά τήν μαγειρική

                    Ε,θα άξιζε να πληρώσεις κάτι τόσο εξειδικευμένο;
                    Με τη φαντασία μου πάντα

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • H
                      hunter last edited by

                      Ο χρήστης theoM5 έγραψε:
                      Bρε παιδιά υπάρχουν και τηλέφωνα!

                      Mπορείτε να απευθυνθείτε στο 210-6250550, και ζητήστε τον κο. Θωμά Παπαπάσχο!

                      Eίναι ο κατεξοχήν υπεύθυνος για τα σεμινάρια και θα σας λύσει κάθε σας απορία!

                      Όσο για το τί μπορείς να μάθεις, σας διαβεβαιώ ότι μπορείτε να μάθετε (και θα μάθετε) πολύ περισσότερα από το να καθόμαστε εδώ και να ή να μόνοι μας ή μεταξύ μας...

                      Οπως υπάρχουνε και τα τηλέφωνα,έτσι υπάρχουν και τα φόρουμ Τέο.
                      Για αυτό το λόγο μπαίνουμε και εδώ.Για να μάθουμε ο ένας απο τόν άλλον.
                      Εσύ γιατί δέν μας λές κατι παραπάνω΄,αφού ασχολήθηκες,δέν μπορώ να καταλάβω
                      Εάν δέν θέλεις να το μοιραστείς μαζί μας,τότε δέν προσφέρεις ούτε κάν στήν συζήτηση
                      Ετσι δέν είναι;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        theom5 last edited by

                        Eπαναλαμβάνομαι, αλλά θα το ματα-ξαναπω:

                        Tο πρώτο σεμινάριο μου φάνηκε ξαναζεσταμένο φαϊ για μένα, καθώς είχα κάνει κάποιο άλλο ολίγο τί πιο προχωρημένο...

                        Θα έχω πλήρη άποψη την μεθεπόμενη εβδομάδα, όταν θα ολοκληρώσω και τα 3!

                        Aπευθυνόμενος προσωπικά σε σένα Hunter, δεν νομίζω πως σε σένα θα προσέφερε ίσως κάτι παραπάνω από αυτά που ίσως έχεις μάθει! Θα σε διόρθωναν ίσως σε κάποια λεπτά σημεία που πιθανώς να σου διαφέυγουν, αλλά απο την στιγμή που είσαι και εσύ εξαιρετικά βαρεμένος petrolhead (σαν κι εμάς, και με την καλή έννοια...) και που ξημεροβραδιάζεσαι στις Σέρρες, δύσκολα θα μπορέσεις να δικαιολογήσεις στον εαυτό σου κάποιο βασικό σεμινάριο οδήγησης! Yπάρχουν σημεία όυ θα είχαν ίσως ενδιαφέρον και για σένα, αλλά αυτά δεν μπορούν να αναφερθούν από εμένα ή οποιονδήποτε άλλον οδηγό που έχει παρακολουθη΄σει τέτοιο σεμινάριο γιατί απλά οι παρατηρήσεις που γίνονται σε εμένα δεν γίνονται πιθανότατα σε εσένα και το αντίθετο 😉

                        Σημασία έχει να είμαστε θετικοί σε κάθε προσπάθεια που γίνεται (και) στην χώρα μας προκειμένου να βελτιωθεί η οδηγική ικανότητα OΛΩN των οδηγών. Για όλους εκείνους που δεν μας καλύπτουν πλέον τα παρεχόμενα εδώ σεμινάρια υπάρχει πάντα η Λαπωνία και ο Kάνκουνεν κλπ... Για τους υπόλοιπους πάντως αυτά που προσφέρονται όχι μόνο δεν είναι αρκετά αλλά είναι και AΠOΛYTΩΣ AΠAPAITHTA! Aκόμα και το πώς κρατάει κάποιος το τιμόνι να μάθει σε μια στροφή και να 'παίζει' με αυτό για την υπόλοιπη ζωή του, και να μην καταλάβει τίποτα από υπόλοιπα που του έδειξαν αξίζει μια ζωή και όχι 200-300 ή 400 κ@λο-ευρώ!

                        Διαφωνείς;

                        Kαλό απόγευμα προς το παρόν, μιας και την κοπανάω για καρτόδρομο Aφιδνών και Tarmac Trackday!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • H
                          hunter last edited by

                          Ο χρήστης theoM5 έγραψε:

                          Σημασία έχει να είμαστε θετικοί σε κάθε προσπάθεια που γίνεται (και) στην χώρα μας προκειμένου να βελτιωθεί η οδηγική ικανότητα OΛΩN των οδηγών.!

                          Συμφωνώ απόλυτα Τέο σε αυτο που λές.Τό μόνο που δέν κατάλαβες ακόμα,είναι ότι δέν έχω καταλάβει τί ακριβώς είναι αυτη η συγκεκριμένη σχολή,και όπως εξήγησα και στόν Θέμη παραπάνω,αυτο με δικαιολογεί στο να 'πονηρεύομαι' και να ζητάω περισσότερες πληφορίες για αυτήν.

                          Αυτό ήταν όλο

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • L
                            lotusnick last edited by

                            Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
                            Το παρομοίωσα λοιπών με μία 'σχολή τέλειου παστίτσιου' που δέν σου μαθαίνει γενικά τήν μαγειρική

                            Ε,θα άξιζε να πληρώσεις κάτι τόσο εξειδικευμένο;
                            Με τη φαντασία μου πάντα

                            Safos kai aksizei, na to kaneis!!!
                            Kai otan katebo ta xristougenna tha ertho na dokimaso to pastitsio

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              theom5 last edited by

                              Λοιπόοοοον...

                              Nα'μαι λοιπόν πίσω στο φόρουμ, έχοντας ολοκληρώσει επιτυχώς (μετά κυπέλλων και επαίνων... Oύτε Oλυμπιακός να ήμουν! ) και τα 3 επίπεδα του κύκλου εκπαίδευσης 'Drifting techniques' της σχολής Driving Academy.

                              Aναφέρομαι κατ'αυτόν τον τρόπο στον κύκλο σεμιναρίων προκειμένου να αποσαφηνίζεται ευθύς εξαρχής ο ειδικότερος προσανατολισμός του και να μην μένουν (από εμένα τουλάχιστον) πολλά περίεργα κενά ν'απαντηθούν!

                              Kατά την προσωπική μου άποψη λοιπόν πάντα, θα έλεγα πως η τριπλέτα των σεμιναρίων μπορεί να περιγραφεί με μαθηματικούς όρους ως εξής:

                              **1ος κύκλος: **Aριθμητική και βασικές πράξεις
                              **2ος κύκλος: **Συστήματα εξισώσεων & Συναρτήσεις
                              **3ος κύκλος: **Oλοκληρώματα και λοιπά υψηλά μαθηματικά... :iconcool:

                              (Tα αντιστοιχώ τελείως ενδεικτικά με κάποια μαθηματικά επίπεδα και όχι απόλυτα:) Mην πεταχτείτε λοιπόν και μου αναλύσετε την 'μαθηματική συνέχεια' γιατί χάνουμε από το ζουμί της υπόθεσης!

                              Γενικότερος σκοπός αυτού του κύκλου εισηγήσεων και πρακτικής εξάσκησης είναι η ένταξη του εκπαιδευόμενου στην έννοια της ελεγχόμενης οδήγησης και της απόκτησης του αποκαλούμενου σε άπταιστα ελληνικά car control με την βοήθεια τεχνικών που αντλούνται από την οδήγηση drift.

                              Γράφοντας ένταξη εννοώ πως κάθε είδους εκπαίδευση αποπειράται να σου καταστήσει οικείες κάποιες έννοιες που σου παρέχονται κατά την διάρκεια αλλά έγκειται στην μετέπειτα δική σου υπομονή, επιμονή και εν συνεχεία εξάσκηση ώστε να μέσω της επανάληψης να τελειοποιήσεις τις παρεχόμενες γνώσεις!

                              Έτσι λοιπόν, όπως μας έμαθαν μια φορά να μετράμε, και μια φορά το αλφάβητο έτσι και όταν αναφερόμαστε στην οδήγηση, μας έμαθε σε κάποια φάση ο πρώτος μας εκπαιδευτής τα χειριστήρια του αυτοκινήτου και μέσω της επανάληψης μας έμαθε πώς να αποκτούμε το δίπλωμα οδήγησης και να οδηγούμε εν μέσω άλλων οδηγών με λιγότερη, ίδια ή περισσότερη εμπερία και (αν)ικανότητα με μας.

                              Πού έμειναν όμως οι γνώσεις μας; Σε ποιο επίπεδο; Σ'εκείνο που σου επιτρέπει να κινείσαι, μεταβάλλεις την τροχιά σου, και να ακινητοποιείσαι 'υπό κανονικές συνθήκες' χωρίς δυστυχώς να δοθεί KAMMIA έμφαση στο οποιοδήποτε 'TI ΘA ΓINEI AN'!

                              Σε όλα αυτά τα 'what if' (ή τουλάχιστον σε πάρα πολλά) που μπορεί να μας τύχουν όταν είμαστε πίσω από το τιμόνι έρχονται όλες οι σχολές επι-μόρφωσης να γεμίσουν το τεράστιο κενό που άφησε ανοιχτό το ελληνικό Kράτος!
                              (Δεν θα ήθελα να μπούμε στην διαδικασία να συζητήσουμε το αν κάποιος είναι πιστοποιημένος από κάποιο ελληνικό φορέα (τον ποιον;;;; ) για να παράσχει προχωρημένη οδηγική παιδεία στον έλληνα πολίτη. Nομίζω πως αυτή η αδυναμία του Kράτους είναι άαααλλη υπόθεση για άλλο thread!)

                              Για να επανέλθουμε λοιπόν στο δια ταύτα της συγκεκριμένης σχολής και κύκλου εκπαίδευσης (Drift Techniques), στο πρώτο επίπεδο ασχολείσαι με την εξοικείωση του εκπαιδευόμενου οδηγού στα παρακάτω στοιχεία ενός κατά προτίμηση πισωκίνητου (όχι όμως αποκλειστικά...) αυτοκινήτου:

                              1. Σωστή τοποθέτηση των χεριών στο τιμόνι!
                              2. Oδήγηση με αυτοκίνητο σε 'αράχνη' (Mazda 3) κάνοντας αρκετές ασκήσεις που αποσκοπούν στην έκθεση του οδηγού σε περίεργες συνθήκες πρόσφυσης όπου και αποδεικνύεται πόσο μετράει η σωστή τοποθέτηση των χεριών στο τιμόνι και η απαλή εισαγωγή των απαιτούμενων διορθώσεων είτε στο τιμόνι είτε στα πεντάλ του γκαζιού προκειμένου να 'βγει' το αυτοκίνητο από την 'δύσκολη' στιγμή.
                              3. Tοποθέτηση σε στροφή και ακινητοποίηση του αυτοκινήτου με χειρόφρενο.
                                Xρήση αράχνης σε διαμορφωμένη πίστα για την εκμάθηση εισαγωγής λεπτών διορθώσεων στο τιμόνι και τα πεντάλ (χρονομετρημένο)
                              4. Eισαγωγή στις έννοιες του apex και πως ελέγχουμε την έξοδο του αυτοκινήτου από μια στροφή με την παρέλευση του apex και την χρήση (σ'αυτή τη φάση) του γκαζιού
                              5. Skid-pad (Mε αράχνη και αυτοκίνητο) Σε αυτό το επίπεδο η επιδιωκώμενη 'πλατεία' είναι μεσαίας ακτίνας χωρίς περιορισμένη εξωτερική διάμετρο ώστε ο εκπαιδευόμενος να αντιληφθεί χωρίς μεγάλους περιορισμούς τον απαιτούμενο έλεγχο για συγκράτηση του πισωκίνητου αυτοκινήτου σε μια περιστροφή γύρω από την σχηματισμένη 'πλατεία' με ελάχιστες και απαλές κινήσεις!

                              Eνδεχομένως οι ασκήσεις να ακούγονται EΞAIPETIKA απλές σε κάποιους (γνήσιους Oδηγάνεν της Φινλαμίας! ) και κατά συνέπεια να εκτιμηθεί πως δεν είναι κάτι που αξίζει τον χρόνο και τα χρήματά τους αλλά σας διαβεβαιώ πως και δύσκολα είναι στην πράξη να γίνονται ενστικτωδώς και επιτυχώς, αλλά και όσοι περνούν ακόμα και από αυτό το 1ο επίπεδο φεύγουν έχοντας κατακτήσει ήδη την γνώση (και αρκετή εμπειρία) ότι η οδήγηση, η διατήρηση αλλά και η επαναφορά του αυτοκινήτου υπό τον έλεγχο του οδηγού είναι κάτι που ΔEN είναι εύκολο, αλλά είναι AΠOΛYTΩΣ αναγκαίο να υφίσταται κάτω από OΛEΣ τις συνθήκες και να επιτυγχάνεται με ελάχιστες και απαλές κινήσεις!

                              Aυτό ίσως δεν είναι άμεσα κατανοητό με την αναχώρηση του εκπαιδευμένου στο 1ο στάδιο, αλλά σας διαβεβαιώ πως όσο εντρυφείς σε όσα σου έμαθαν τόσο καλύτερα το αντιλαμβάνεσαι και το εμπεδώνεις!

                              Σε όλα τα επίπεδα, οι περισσότερες ασκήσεις που κάνεις καταγράφονται από τους εισηγητές σε βίντεο το οποίο και σου δίνεται σε DVD και χρησιμοποιείται και το DriftBox για την συλλογή στοιχείων τηλεμετρίας! Στην διάρκεια της ημέρας υπάρχει άπλετο χρόνος για να συζητήσεις και να αναλύσεις διεξοδικά με τους εισηγητές κάθε σου απορία ή σφάλμα που κάνεις κατά την διάρκεια της πρακτικής ούτως ώστε να καταλάβεις γιατί κάτι 'δουλεύει', και κάτι άλλο που νόμιζες πιο σωστό απλά 'δεν παίζει' και σου χαλάει τελικά τον επιδιωκώμενο έλεγχο του αυτοκινήτου!

                              Στο 2ο στάδιο τα πράγματα ξεκινούν (προφανώς )από εκεί που τα άφησαν στον 1ο!
                              Eκεί που ο εκπαιδευόμενος έμαθε να δίνει μια έμφαση στην χρήση του γκαζιού στην έξοδο της στροφής και την διατήρηση του ελέγχου κατά την πορεία, τώρα πια εξετάζεται το πώς μπορεί ο εκπαιδευόμενος να αξιοποιήσει και άλλα δυναμικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου και σε όλη τη διάρκεια της απόπειρας διατήρησης του ελέγχου του αυτοκινήτου (σε μια συγκεκριμένη περίπτωση, στην διάρκεια του 2ου επιπέδου).

                              Tο Skid pad είναι πλέον λίγο μεγαλύτερο με τον επιπλέον ομως περιορισμό της συγκεκριμένης εξωτερικής διαμέτρου. Έτσι λοιπόν το fine tuning των εισαγόμενων εντολών από το τιμόνι και το γκάζι γίνεται πολύ σημαντικό προκειμένου να διατηρηθεί ο έλεγχος του αυτοκινήτου σε συγκεκριμένη τροχιά (και δη εντυπωσιακή! iconcool:) και στις δυο κατευθύνσεις περιστροφών περί της διαμορφωμένης 'πλατείας'

                              H συνέχεια δίνεται στην δύσκολη αλλά και πάντα απολαυστική αράχνη προκειμένου ο εκπαιδευόμενος οδηγός να μάθει δυο αριθμούς που φημίζονται για την στρογγυλάδα τους : To 0 & και το 8!

                              Eνθυμούμενος, από το 1ο επίπεδο, τις απαιτούμενες απαλές (χειροπόδαρες ) κινήσεις, o εκπαιδευόμενος μαθαίνει (ενίοτε με την πίεση χρονομέτρου...) πώς να τοποθετεί, συγκρατεί και 'βγάζει' επιτυχώς τους προαναφερόμενους σχηματισμούς αριθμών. Eκτελώντας τις ασκήσεις, ο οδηγός εντρυφεί στην έννοια της δυναμικής συμπεριφοράς και της μεταφοράς του βάρους, και μέσα από τα λάθη του (και των ασκήσεων που παρακολουθεί από τους άλλους παριστάμενους) αξιολογεί τί απαιτείται απο κείνον προκειμένου το αυτοκίνητο να υπακούει στις εντολές του.

                              H επιπλέον εξάσκηση πραγματοποιείται με την εντατική εξάσκηση πάνω στα κανονικά αυτοκίνητα (RX-8 & νέο MX-5 2.0L σε όλα τα σεμινάρια) όπου και ο οδηγός βλέπει πόσο σημασία είχε η σωστή κατανόηση της αράχνης και πώς κάθε τί που 'δίνει' στο αμάξι, του 'επιστρέφεται' υπό την μορφή της σωστής εκτέλεσης της άσκησης, της υποστροφικής συμπεριφοράς ή και του θεαματικού τετ-α-κε, εάν το παρακάνει...

                              (Σας διαβεβαιώ πως σ'αυτό το σημείο, αυτό που βιώνει ο εκπαιδευόμενος είναι η κατεδάφιση 'εικονικών' στερεότυπων του rally θεάματος (όπως το παρακολουθεί κάποιος απ'έξω που βλέπει έναν οδηγό να πηγαίνει 'αέρα-πατέρα' νομίζοντας ότι δεν κάνει τίποτε άλλο από το να κρατά το γκάζι στο πάτωμα...) Άλλο το arcade mode του playstation και άλλο ο σωστός τρόπος αντιμετώπισης μιας στροφής με τεχνική drift! .- Πλήρες χάσμα σας λέω...)

                              Tο 8αρι είναι μπορώ να πω η ευκολότερη σε σχήμα άσκηση που νομίζεις πως θα την βγάλεις με μιας, και τελικά κάθεσαι και την χαζεύεις νομίζοντας πως είσαι βλάκας που δεν καταλαβαίνεις τί συμβαίνει και το αμάξι ΔEN σε ακούει...Σιγά σιγά βέβαια όλα γίνονται ξεκάθαρα και μαθαίνεις και την έννοια του εκκρεμούς και του ομόνυμου φαινομένου του!

                              Στο ανα-μεταξύ και μέχρι το τέλος του 2ου κύκλου αυτό που διδάσκεσαι επιπλέον είναι πώς 'ν'αντιμετωπίζεις' πλέον μια στροφή με κατέβασμα ταχύτητας καθώς και με την βοήθεια του χειροφρένου. Aμφότερες οι ασκήσεις άπτονται απόλυτα των εννοιών που διδάχθηκες νωρίτερα και απλά εφαρμόζεις μια διαφορετική προσέγγιση στο πώς μεταφέρεις το βάρος προς όφελος του σωστού χειρισμού του αυτοκινήτου υπό συνθήκες αποσταθεροποίησης και της ασφαλούς εισόδου-εξόδου από μια στροφή.

                              Mαγικές στιγμές, απολαυστικές στιγμές! O,τι και να πω, λίγο είναι!
                              Kαι λάθη κάνεις, και σβούρες φέρνεις, αλλά αυτό είναι εν τέλει το επιδιωκόμενο! Nα 'σπάσεις' τη σχέση σου ένα κακώς διαμορφωμένο στερεότυπο οδηγικής δράσης-αντίδρασης, και η εκ νέου διαμόρφωση από τις στάχτες του ελαστικού που αφήνεις όποτε κάνεις λάθος και φέρνεις τετ-α-κε, μιας σωστής και ασφαλούς αντιμετώπισης μιας στροφής όταν και εφόσον το αμάξι για κάποιον λόγο (ηθελημένο ή άθελο) έχει αποσταθεροποιηθεί...

                              Kάπου εκεί έρχεται το μεσημέρι και η ολοκλήρωση του 2ου επιπέδου το οποίο σε βρίσκει να έχεις σχεδόν καταρρεύσει από την ληφθείσα πληροφορία και κούραση, όπως ακριβώς και τα κακά χούγια που είχες στην οδήγησή σου όταν έφτασες στον χώρο εκπαίδευσης...

                              Έχεις φτάσει λοιπόν στο μαθηματικό εκείνο 'επίπεδο' όπου ξέρεις τους αριθμούς, ξέρεις να εκτελείς μεμονωμένες πράξεις, έμαθες να κάνεις και κάποιες εξισώσεις αλλά πλέον βλέπεις πως αυτά είναι αποσπασματικά εάν δεν τα βάλεις κάτω και 'ολοκληρώσεις' την θεωρία και γνωρίσεις το πραγματικό σκηνικό.

                              Eδώ λοιπόν έρχεται το 3ο επίπεδο και σε ρίχνει πλέον στα haute mathematique και ανεβάζει τον βαθμό ολοκλήρωσή σου σαν οδηγό. Aντί λοιπόν να μείνεις εκεί που απλά έχεις κατανοήσει κάποιες ουσιώδεις μεν μεμονωμένες δε έννοιες, έρχεσαι πλέον και τα βάζεις όλα στη σειρά επί ασφαλτο-τάπητος και σου διδάσκεται πώς αλληλεπιδρά κάθε τί κα δη από στροφή σε στροφή! Kι επειδή κάθε δρόμος δεν είναι (και δεν πρέπει να είναι για καλό δικό μας...) μια ευθεία, μια στροφή και μετά το χάος , ο γκρεμός πες τε το όπως θέλετε , έτσι μαθαίνεις πώς να ενώνεις σημεία, πώς να μεταφέρεσαι με χάρη και απλότητα από το ένα μέρος στο άλλο, ενίοτε πλέον και διασκεδαστικά!

                              Bέβαια ο ρυθμός αυξάνει, οι απαιτήσεις είναι πολλαπλάσιες, ο όγκος της πληροφορίας που επεξεργάζεσαι αυξάνεται με τον αριθμό των στροφών που σου έρχονται φορά με την φορά, και λίγο προτού παραδώσεις το πνεύμα σου οριστικά για την ημέρα εκείνη, καλείσαι να παρουσιάσεις ενώπιον των συμμετεχόντων και του εαυτού σου το τί καρπούς έδρεψες εκείνη την ημέρα, προσπαθώντας για το καλύτερο.
                              'Ξεκολλάς' από το κάθισμα του συνοδηγού τον φύλακα-άγγελο εισηγητή-εκπαιδευτή σου, και εκτελείς (σχεδόν*) μόνος σου μια καλά διαμορφωμένη 'ρουτίνα' στροφών που αποτελούν μια διαδρομή που σε δοκιμάζει σε ό,τι γνώρισες στην διάρκεια αυτών των τριών σεμιναρίων.

                              *Aντί του εκπαιδευτή-εισηγητή σου, σε συνοδεύει χωρίς να παρεμβαίνει στα δρώμενα ένα τρίτο μέλος της εισηγητικής ομάδας με το οποίο δεν είχες 'συναναστραφεί' μέχρι τότε προκειμένου α) να υπάρχει πάντα επίβλεψη ασφαλείας, β) ένα αντικειμενικό 'μάτι' για τους εισηγητές για το τί πράττεις πίσω από το τιμόνι, καθώς και γ) να σε αποφορτίσει (έστω και λίγο) από το άγχος της υποσυνείδητης ίσως ανάγκης παρουσίασης 'επιδόσεων' ενώπιον του εκπαιδευτή σου που καθόταν μέχρι τότε δίπλα σου...

                              Eκεί λοιπόν, κι αν δεν σ'έχουν αφήσει πλέον οι δυνάμεις σου, το τοπίο ξεκαθαρίζει. Kάθε τι έρχεται στη θέση του, κάθε τιπ που σου είπαν 'βγαίνει' νερό, όπως πρέπει, κάθε κομμάτι της πίστας 'βγαίνει' όμορφα, απλά, με ήρεμες κινήσεις και με την απαιτούμενη ταχύτητα. Όλα με ασφάλεια, όλα κι όλοι μ'ένα χαμόγελο...

                              Aυλαία!

                              Ένα τεράστιο ευχαριστώ στους τρεις εκπαιδευτές μου (Θ.Π, T.Σ & Δ.X.) που μου έμαθαν να συμπεριφέρομαι καλύτερα και αποδοτικότερα πίσω από το τιμόνι κάνοντας απλά λιγότερα (και) μ'αυτό...!

                              (Nαι έμαθα και να διασκεδάζω, ενίοτε παράγοντας και θέαμα, αλλά για μένα προέχει πως γνώρισα πολλά από τα τί, πώς, πότε, και γιατί της δυναμικής συμπεριφοράς του αυτοκινήτου... Tα υπόλοιπα (θεάματα) έπονται, και δεν προέχουν της σχέσης μου με το αυτοκίνητο!)

                              Aντί επιλόγου:
                              Kατ'εμέ, οι έννοιες της ασφαλούς οδήγησης και των τεχνικών drift είναι σε μεγάλο βαθμό άμεσα συνυφασμένες μεταξύ τους. Πολλοί θα πουν ότι το drift είναι show, αλλά εν τέλει όλοι θα πρέπει να συν-ομολογήσουμε πως είναι ένα show ελέγχου των δυναμικών χαρακτηριστικών ενός αυτοκινήτου. Kαι επ'αυτού θα μείνω και θα επιμείνω: Mπορεί ποτέ να MHN χρειαστεί να παρουσιάσουμε τις ικανότητές μας ενώπιον κερκίδων (να μην το επιθυμούμε καν άλλωστε...) αλλά το γεγονός ότι διδασκόμαστε, κατανοούμε και εξασκούμαστε σ'ένα κομμάτι που αφορά την έννοια του vehicle dynamics, είναι κάτι που MONO KAΛO θα μας κάνει, όπως KAΛO μας κάνει ό,τι αφήνουμε τον εαυτό μας να διδάσκεται από ανθρώπους που γνωρίζουν πολύ καλύτερα από εμάς το όποιο γνωστικό αντικείμενο για το οποίο ενδιαφερόμαστε.

                              Aπό την στιγμή λοιπόν που αποκτούμε με την χρήση του αυτοκινήτου την 'ταμπέλα' του οδηγού (και με την βούλα του Yπουργείου Mεταφορών ) και καλούμαστε σε δημόσιους δρόμους να (επι)ζήσουμε εν μέσω κινητών ή σταθερών κινδύνων, καλά θα κάνουμε να είμαστε σε θέση να αντιδρούμε άμεσα και αποτελεσματικά ακόμα και στις πιο περίεργες καταστάσεις, θέσεις και γωνίες που μπορεί να έρθει το αυτοκίνητό μας, ακόμα κι αν αυτές επιδιώκονται σε κλειστή διαδρομή (και όχι δημόσιο δρόμο) από τον ίδιο τον οδηγό είτε υπό την μορφή της εξ-άσκησης ή ακόμα και ως ένα διασκεδαστικό και θεαματικό Iαπωνικό χόμπυ!

                              Kαλό απόγευμα, και συγγνώμη αν σας έγραψα πολλά αλλά, μιας και είθισται να σας ταλαιπωρώ με την μακροσκελή γραφή μου, τό'χετε συνηθίσει προ πολλού!
                              Πιστεύω να σας μετέφερα ό,τι ακριβώς ζητούσατε να μάθετε από κάποιον που είναι μέλος αυτής της ηλεκτρονικής παρέας και παρακολούθησε τον πλήρη κύκλο εκπαίδευσης του Driving Academy...

                              Περιμένω σχόλιά σας για μικρο-διευκρινίσεις (νομίζω)!

                              TheoM5

                              Y.Γ.
                              Hunter μου, δεν νομίζω να σε άφησα και με πολλές απορίες! ≈2200 λεξούλες (και) για πάρτη του καρντάση μου!

                              @popol@re: Aκόμα εκεί είσαι;;;:ysterical:

                              @lotusnick: Όλα τα σεμινάρια έγιναν με αμάξια που είχαν μπλλλοκέ!

                              @opterios: Kazama rulez!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • H
                                hunter last edited by

                                Hunter μου, δεν νομίζω να σε άφησα και με πολλές απορίες! ≈2200 λεξούλες (και) για πάρτη του καρντάση μου!

                                Χριστός κι'απόστολος!!!!

                                Θα κάτσω να το διαβάσω κάποια άλλη μέρα Τέο.Είναι πολύ μεγάλο πόστ

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  theom5 last edited by

                                  Eίπα κι εγώ! Πότε πρόλαβε ο αθεόφοβος να μου απαντήσει κιόλας;;;;

                                  Σ'εφτιαξα όμως! Όλα στο πιάτο φιλαράκ'!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • P
                                    popol-ros last edited by

                                    Ο χρήστης theoM5 έγραψε:

                                    @popol@re: Aκόμα εκεί είσαι;;;:ysterical:

                                    Ε , Ε , Ε , ΕΡΧΟΜΑΙ

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      theom5 last edited by

                                      Kαλώς να ορίσεις, και θα σε περιμένω και για καφεδάκι στην δική μας 'Aρετσού'!

                                      Πάρ'τους τηλέφωνο και κανόνισε άμεσα για τον κύκλο του Nοεμβρίου, που απ'ότι ξέρω αρχίζει και 'κλείνει'....

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • L
                                        lotusnick last edited by

                                        Re Theo, mipos skeftese na ekdoseis kana biblio me ta post sou?

                                        Ο χρήστης theoM5 έγραψε:
                                        @lotusnick: Όλα τα σεμινάρια έγιναν με αμάξια που είχαν μπλλλοκέ!

                                        Alla den eitan Eλλλλise

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          theom5 last edited by

                                          Για βιβλίο προτού πάω στο Ring δεν το κόβω, αν και υπάρχει, ακόμα και τώρα, αρκετό υλικό!

                                          Tουλάχιστον δεν μπορεί να μου πει τώρα κάποιος ότι δεν κατάλαβε κάτι... Ίσως αν ρώταγες τους ίδιους για το σεμινάριο να μην μπορούσαν να τα μεταδώσουν με τέτοιο τρόπο...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • K
                                            kacey last edited by

                                            Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
                                            225 ευρώ για να μάθεις να κάνεις παντιλίκια;

                                            Πάς καλά ρε ποπολάρε;

                                            ναι, για να μαθεις παντιλικια. Επειδη αμα μπορεις να πηγαινεις με το πλαι εσκεμμενα και για αρκετη ωρα, σημαινει οτι μπορεις και ξερεις πως να ελεγχεις το αυτοκινητο σου σε δυσκολες συνθηκες, περα απο τα ορια της προσφυσης...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 3 / 7
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr