Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    F1C ROUND 17- RH 2005 - 9/10/06
    1. Home
    2. Formula 1
    3. F1C ROUND 17- RH 2005 - 9/10/06
    • 1
    • 2
    • 2 / 2
    Formula 1
    6
    33
    42
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      pininfarina last edited by

      Σε 10 λεπτα ανοιγει ο server!

      1 Reply Last reply Reply Quote 4
      • P
        pininfarina last edited by

        Server on

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • P
          pininfarina last edited by

          Δοκιμαστικα

          patro 1.28.764
          pini 1.29.070
          fanis 1.29.188
          turbakiass 1.30.385

          Αγωνας

          pini 0.19.45.812
          fanis +04.213
          patro +08.338 - fl 1.29.269
          turbakiass +47.776

          Replay

          Στα δοκιμαστικα ο Patro εριξε τη βομβα απο την πρωτη του βολτα κατεβαινοντας το 1.29, το οποιο και βελτιωσε αργοτερα. Οποτε στοχος μου ηταν να περασω το fani, που κοντα στο τελος το πετυχα με νεο pb και στο τελευταιο run κατεβασα ακομα περισσοτερο. Μαλιστα εχασα 1-2 δεκατα στη φουρκετα, αλλα με τιποτα δε θα μπορουσα να φτασω τον patro, που φαινοταν το μεγαλο φαβορι για τον αγωνα.

          Στον αγωνα ετοιμαζομουν για σφαγη με τους αλλους 2 αφου ειχα κανει αρκετη δουλεια σε race setup. Ομως στον 1ο γυρο ο patro εχει εξοδο στο ιδιο σημειο που βγηκε ο ms. Μετα απο λιγο τον βλεπω αρκετα πισω στην πιστα, οποτε χωρις λαθος δικο μου δε θα με απειλουσε. Απο κει και περα ο αγωνας ηταν ιδιος με αυτον της Κινας. Υπηρχε αρκετη ενταση λογω της παραπλησιας αποδοσης, αλλα με τη σιγουρια των πολλων stints της εβδομαδας μπορουσα να κρατησω ανετα ενα καλο ρυθμο, και η διαφορα ανοιγε λιγο αλλα σταθερα φτανοντας τελικα τα 5 δευτερα. Μονο στο τελος εχασα λιγο τη συγκεντρωση μου, αφου αναγκαστηκα να τρεξω ολη την περιοδο των δοκιμαστικων, και οπως φαινεται η πιστα αυτη μου τεντωνει τα νευρα. Παντως ο patro απο πισω εδινε ρεσιταλ, πηγαινοντας σα δαιμονισμενος και κατεβαζοντας καθε τρεις και λιγο τον ταχυτερο γυρο. Μαλιστα 2-3 ακομη γυρους και θα περναγε 2ος (!!!) Ηταν χωρις αμφιβολια ο ηθικος νικητης αυτου του αγωνα. Αν και η ιστορια εγραψε οτι εκανα το χατ-τρικ απο τοτε που ξαναρχισε το πρωταθλημα

          ΥΓ Φανη για το συμβαν των δοκιμαστικων δε θα πω τιποτα παρα μονο οτι αν θες να σε σεβομαστε πρεπει και να μας σεβεσαι (φιλικα και χωρις καμια ορεξη για τσακωμους )

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • P
            patro last edited by

            εγω να πω Φανη οτι δεν υπαρχει κανενας λογος να μη θελουμε να παρεις την pole.

            ηταν ενας αγωνας που ειχα το πανω χερι γιατι ειχα βρει αρκετο χρονο που οι αλλοι δε καταφεραν να βρουν.στα δοκιμαστικα ηταν ανετη επικρατηση.

            στον αγωνα εκανα στο 1ο γυρο λαθος και αργησα το φρεναρισμα με κρυα λαστιχα και βαρυ αμαξι εχασα λιγο χρονο και με περασαν ολοι,μετα στο 2ο ξανα λαθος μαζι με τον tourbakia και στον 3ο λαθος στη πρωτη στροφη και εκει τελειωσε και ο αγωνας.
            μετα δεν ειχα κανεναν μπροστα μου και ανεβασα ρυθμο,περασα τον turbakia(οι σβουρες στη 130R ολα τα λεφτα ) και αρχισα να κατεβαζω τους χρονους γυρο με το γυρο,τελικα δε προλαβα.

            το προβλημα μου ειναι οτι δε μπορω να οδηγησω με αμαξια να αναβοσβηνουν μπροστα μου γαμωτο ειναι πολυ δυσκολο να δεις το δρομο ετσι.

            anyway συνεχιζω με ανεβασμενο ηθικό(θα κρεμασω και στο τοιχο τα fastest laps ) αλλα το ιδιο ελπιζω να μη ξανασυμβει,γιατι και στο silverstone ετσι απετυχα να παρω τη νικη.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • F
              fanis-f1 last edited by

              Εγω πια δεν καθομαι να ασχοληθω με λεπτομερειες, ολα εγιναν πολυ γρηγορα (δυστυχως το replay δεν σωθηκε...), για να εχουμε μια καλυτερη αποψη αλλα καθησα και σκεφτηκα πως για μικροπραγματα ολα μπορουν να κριθουν...

              Τα πραγματα ειχαν ως εξης: Τελευταια χρονομετρημενη προσπαθεια μου, ο καλυτερος χρονος που ειχα σημειωσει μεχρι τοτε ηταν 1.29.188. Στο 1ο κομματι ειχα βελτιωσει οριακα κατω απο 1 δεκατο, στο τελος του 2ου sector θυμαμαι πολυ καλα οτι ημουν -0.397, και φτανουμε στην επιμαχη φαση του τελευταιου s, οπου στην αριστερη στροφη τα παιδια ισχυριζονται οτι εκοψα δρομο με συνπεια να γραψω χρονο στο 1.28.649. Προσωπικα θυμαμαι οτι το μονοθεσιο καβαλησε υπερβολικα το kerb πατωντας και λιγο γρασιδι. Βλεποντας αυτον τον χρονο τα παιδια και μην ξερωντας ποσο ειχα κατεβασει στο 2ο κομματι πιστεψαν οτι κερδισα 6 δεκατα σε εκεινο το σημειο...αν ειναι δυνατον...
              Και συν τοις αλλοις, στις κατατακτηριες εκανα παντα 2 γρηγορους γυρους. Την τελευταια φορα που βγηκα εξω το χρονομετρο εδειχνε 29.43 (στα 25 σταματαει η περιοδος), πως γινεται λοιπον να ημουν εκτος χρονου? Δεν εχουμε πει χιλιαδες εφ'οσον περασουμε την γραμμη πριν τα 25 μετραει ο γυρος, οπως συμβαινει και την πραγματικοτητα? Γιατι στο τελος εκει μου φαινεται οτι βρηκατε την δικαιολογια για να μην μετρησει ο χρονος...

              Τεσπα, εγω απλα εγραψα οτι συνεβη για να ξερουν και οι απ'εξω τι περιπου συνεβη...

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • P
                pininfarina last edited by

                Ο χρήστης Fanis F1 έγραψε:
                Προσωπικα θυμαμαι οτι το μονοθεσιο καβαλησε υπερβολικα το kerb πατωντας και λιγο γρασιδι. Βλεποντας αυτον τον χρονο τα παιδια και μην ξερωντας ποσο ειχα κατεβασει στο 2ο κομματι πιστεψαν οτι κερδισα 6 δεκατα σε εκεινο το σημειο...αν ειναι δυνατον...

                Το θεμα δεν ειναι για μενα ποσο και αν κερδισες, αλλα οτι πηρες το s τελειως ευθεια (ουτε καν αμφισβητουμενο). Δεν υπαρχει αμφιβολια, και δυστυχως που δεν εχουμε το replay. Edit: Οπως θα ξερεις απο τις δοκιμες το τελευταιο sector ειναι πολυ μικρο και βασικα ειναι μονο μια στροφη, οποτε 2 δεκατα ειναι μεγαλο κερδος (αν και δε λεει τιποτε αυτο και δε χρειαζεται να απαντησεις)

                Και συν τοις αλλοις, στις κατατακτηριες εκανα παντα 2 γρηγορους γυρους. Την τελευταια φορα που βγηκα εξω το χρονομετρο εδειχνε 29.43 (στα 25 σταματαει η περιοδος), πως γινεται λοιπον να ημουν εκτος χρονου? Δεν εχουμε πει χιλιαδες εφ'οσον περασουμε την γραμμη πριν τα 25 μετραει ο γυρος, οπως συμβαινει και την πραγματικοτητα? Γιατι στο τελος εκει μου φαινεται οτι βρηκατε την δικαιολογια για να μην μετρησει ο χρονος...

                Στην προκειμενη προλαβα και προσεξα οτι πριν τον επιμαχο γυρο ειχες κανει ηδη 2 χρονομετρημενους (μαλιστα σκεφτηκα οτι μαλλον δε θα μειωσεις στον 3ο σερι). Επισης το χρονομετρο οταν εφευγες απ'τη φουρκετα ηταν κατω απο 24 λεπτα και στην ευθεια μετα τη spoon 23 και τριαντακατι οπως επιβεβαιωσε και ο patro, και οταν αρχισαμε να μιλαμε κατω απο 23. Ο γυρος ηταν καθαρα εκπροθεσμος, δεν υπαρχει αμφιβολια ουτε γι'αυτο.

                Το οτι σε ειδαμε ολοι και προσπαθεις να μας πεισεις για τα αυτονοητα δε σε τιμαει και τοσο...

                1 Reply Last reply Reply Quote 5
                • F
                  fanis-f1 last edited by

                  Συγγνωμη υπηρχε περιπτωση να πηρα ευθεια το s, και επειτα να προσπαθουσα να σας πεισω οτι ημουν στα νομιμα ορια, πιστευεις οτι σας θεωρω τοσο μαλακες?

                  Εγω προσωπικα οτι εχω να πω το ειπα, το θεμα το θεωρω ληξαν εφ'οσον δεν υπαρχει και το replay...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 5
                  • C
                    cordoba_turbogt last edited by

                    Φανταστικος αγωνας απο τον turbakia καταφερε να βρισκεται κοντα στους αντιπαλους του σε ολο τον αγωνα και να διεκδικει ακομα και τιν 1η!! θεση! .Αντε παμε βραζιλια μπας και κανουμε τπτ!!

                    ps:Patro κολπο ειναι που αναβοσβινω το αμαξι για να σε κανω να βγαινεις εξω!!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • P
                      pininfarina last edited by

                      Εγω ενα εχω να πω, κλεινοντας ισως αυτο το topic:

                      Οταν 10 χρονια πριν φορτωσα για 1η φορα το πρωτο μου εγχρωμο παιχνιδι f1 (Microprose Grand Prix), αυτη την πιστα επελεξα να τρεξω.

                      Αντιο Suzuka

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • F
                        fanis-f1 last edited by

                        Μην εισαι τοσο απαισιοδοξος pini...
                        Yπαρχει περιπτωση να την εχουμε του χρονου ως Pacific GP.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • F
                          fanis-f1 last edited by

                          Ειναι κανεις για server?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            cordoba_turbogt last edited by

                            vrazilia se ti xronous paizete?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • P
                              patro last edited by

                              1.8.000 χοντρικα

                              δυσκολα πεφτουν οι χρονοι

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                cordoba_turbogt last edited by

                                kai egw ekei eimai!ante kai enas agwnas pou tha sas plisiasw ligo!!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • First post
                                  Last post
                                • 1
                                • 2
                                • 2 / 2
                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΕΛΛΑΔΑ
                                  • ΚΟΣΜΟΣ
                                  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • TEST
                                  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                  • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                  • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                • VIDEO
                                  • 4TTV
                                  • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • CANDID CAMERA
                                • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΛΕΞΙΚΟ
                                • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • FORMULA 1
                                  • WRC
                                  • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • 4T CLASSIC
                                  • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                  • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                • ΑΓΟΡΑ
                                  • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                  • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                  • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                  • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • CLASSIC
                                • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                • MENU
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                • ΚΟΚ

                                logo footer

                                coty











                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • CLASSIC
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • VIDEO
                                • FORUM
                                4T FORUM
                                4T LIBRARY
                                • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                Powered by nxcode.gr