Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    www.drivingacademy.gr
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. www.drivingacademy.gr
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 2 / 7
    Περί αυτοκίνησης
    37
    133
    400
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      theom5 last edited by

      Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
      theoM5 πολύ επιθετικότητα βρε αδερφέ...

      Το μέρος που γίνεται το σεμινάριο είναι κάτι σαν μεγάλο πάρκινγκ;

      Το γεγονός ότι σε κάποιους φάνηκε εξαντλητικό/πολύ δύσκολο, μάλλον δείχνει ότι έχει αρκετό 'βάθος'.

      Η όποια 'επιθετικότητα' διέκρινες δεν απευθύνεται σε πρόσωπα του παρόντος φόρουμ αλλά σε νοοτροπία, την οποία νομίζω και όλοι μας αποδοκιμάζουμε...

      Επόμενως θα παρακαλούσα να μην το πάρει κάποιος προσωπικά.... 😉

      Όσο για το 'βάθος', δεν μπορώ να πω ακριβώς την γνώμη μου, μιας και όπως ο Θέμης, έχω 'σπουδάσει' το τιμόνι στα εξωτερικά, και εκεί η προσφορά γνώσης το βάθος της και ο τρόπος μεταφοράς της σε πράξη πίσω από το τιμόνι δικαιολογεί απόλυτα τις υψηλές τιμές που έχουν (και προφανώς τις ψιλικατζίδικες τιμές που έχουν εδώ... Ό,τι πληρώνεις, παίρνεις άλλωστε, χωρίς αυτό να σημαίνει πως εν τέλει αυτά που σου 'δίνουν' εδώ δεν είναι τίποτα! Απλά τα σεμινάρια 'έξω' είναι πολύ πιο εντατικά 😉

      Πάντως στο driving academy φάνηκε πως η μεγάλη πλειοψηφία δεν είχε πραγματικά ιδέα το τί γίνεται πίσω απο το τιμόνι, και πως το αποτέλεσμα ήταν πολύ θεαματικό γιατί όλοι έφυγαν κατευχαριστημένοι, ολίγον ταλαιπωρημένοι, και με πολλές σκέψεις για παρακάτω....

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        theom5 last edited by

        Θέμη, λες να πάμε από του χρόνου στο BMW Motorsport Nurburgring Training????

        Πάντως ψάχνομαι πολύ για κάτι στο εξωτερικό πάλι, και είτε θα είναι αυτό που προανέφερα, είτε κάποιο τρελλό Winter Ice driving με Audi, Porsche ή BMW στην Λαπωνία!

        Έρχεσαι race partner?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          charmak66 last edited by

          Ο χρήστης theoM5 έγραψε:

          theoM5 πολύ επιθετικότητα βρε αδερφέ...

          Το μέρος που γίνεται το σεμινάριο είναι κάτι σαν μεγάλο πάρκινγκ;

          Το γεγονός ότι σε κάποιους φάνηκε εξαντλητικό/πολύ δύσκολο, μάλλον δείχνει ότι έχει αρκετό 'βάθος'.

          Η όποια 'επιθετικότητα' διέκρινες δεν απευθύνεται σε πρόσωπα του παρόντος φόρουμ αλλά σε νοοτροπία, την οποία νομίζω και όλοι μας αποδοκιμάζουμε...

          Επόμενως θα παρακαλούσα να μην το πάρει κάποιος προσωπικά.... 😉

          Οκ! Παρεξηγησις!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • P
            phaethon last edited by

            Όσα σεμινάρια και να κάνει κανείς στο εξωτερικό, καλούς τρόπους δε σου μαθαίνουν πάντως.

            Εγώ θα συνεχίσω με το δικό μου τρόπο, έτσι κι αλλιώς.

            Το συγκεκριμένο σεμινάριο, το Safetrack, πιστεύω ότι δεν αξίζει να το πληρώσεις 250 ευρώ. Καλή προσπάθεια είναι, οκ, αλλά αφορά καθαρά στοιχειώδη-βασικά θέματα οδικής ασφάλειας και όχι ανάπτυξη δεξιοτήτων σε οριακές καταστάσεις. Τα αυτοκίνητα είναι χαμηλών επιδόσεων και το πιό προηγμένο σύστημα που υπάρχει είναι η ηλεκτροϋδραυλική αράχνη. Θα ήταν καλό, όμως, να υπήρχε σαν κομμάτι εξετάσεων για δίπλωμα, εξετάζοντας τα βασικά για όλους όσοι θέλουν να πιάνουν τιμόνι στους δρόμους.

            Επειδή σχολιάστηκε κάπως περίεργα ο διαγωνισμός, χωρίς να ξέρω καν και το λόγο... ας πως ενα-δυο πράγματα, απλά για διευκρίνιση:
            Ο διαγωνισμός τότε υπήρχε κανονικά σε κουπόνι συμμετοχής μέσα στο περιοδικό των 4Τ και του τότε Formula1 (δεν εκδίδεται πλέον). Έστελνες ταχυδρομικά τη συμμετοχή, υπήρχε μια κλήρωση. Αν επιλεγόσουν (όπως έτυχε σε μένα) έκανες εργομετρικά τεστ για διαπίστωση φυσικής κατάστασης, μετά έκανες το Safetrack με κάποιες τροποποιήσεις-πινελιές αγωνιστικές και μετά είχε ένα τελικό σε biland kart. Από κάθε στάδιο υπήρχε συγκριτική αξιολόγηση για να περάσεις στο επόμενο.

            Για εκείνο το σεμινάριο που είχε δοκιμάσει ο Θέμης (και έχουμε συζητήσει κατ'ιδίαν εκτενώς) τα έδινα κι εγώ τα 200+, αν τα είχα πρόχειρα. Αλλά δεν τα έχω προς το παρόν.

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • P
              popol-ros last edited by

              Ο χρήστης Phaethon έγραψε:
              Όσα σεμινάρια και να κάνει κανείς στο εξωτερικό, καλούς τρόπους δε σου μαθαίνουν πάντως.

              Εγώ θα συνεχίσω με το δικό μου τρόπο, έτσι κι αλλιώς.

              Το συγκεκριμένο σεμινάριο, το Safetrack, πιστεύω ότι δεν αξίζει να το πληρώσεις 250 ευρώ. Καλή προσπάθεια είναι, οκ, αλλά αφορά καθαρά στοιχειώδη-βασικά θέματα οδικής ασφάλειας και όχι ανάπτυξη δεξιοτήτων σε οριακές καταστάσεις. Τα αυτοκίνητα είναι χαμηλών επιδόσεων και το πιό προηγμένο σύστημα που υπάρχει είναι η ηλεκτροϋδραυλική αράχνη. Θα ήταν καλό, όμως, να υπήρχε σαν κομμάτι εξετάσεων για δίπλωμα, εξετάζοντας τα βασικά για όλους όσοι θέλουν να πιάνουν τιμόνι στους δρόμους.

              Επειδή σχολιάστηκε κάπως περίεργα ο διαγωνισμός, χωρίς να ξέρω καν και το λόγο... ας πως ενα-δυο πράγματα, απλά για διευκρίνιση:
              Ο διαγωνισμός τότε υπήρχε κανονικά σε κουπόνι συμμετοχής μέσα στο περιοδικό των 4Τ και του τότε Formula1 (δεν εκδίδεται πλέον). Έστελνες ταχυδρομικά τη συμμετοχή, υπήρχε μια κλήρωση. Αν επιλεγόσουν (όπως έτυχε σε μένα) έκανες εργομετρικά τεστ για διαπίστωση φυσικής κατάστασης, μετά έκανες το Safetrack με κάποιες τροποποιήσεις-πινελιές αγωνιστικές και μετά είχε ένα τελικό σε biland kart. Από κάθε στάδιο υπήρχε συγκριτική αξιολόγηση για να περάσεις στο επόμενο.

              Για εκείνο το σεμινάριο που είχε δοκιμάσει ο Θέμης (και έχουμε συζητήσει κατ'ιδίαν εκτενώς) τα έδινα κι εγώ τα 200+, αν τα είχα πρόχειρα. Αλλά δεν τα έχω προς το παρόν.

              400

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • T
                theom5 last edited by

                Kανενα πρόβλημα Phaethon!

                Mέχρι που να τύχει να βρεθώ στην Xονολουλού, ποιος ξέρει; μπορεί και να έχω μάθει να απευθύνομαι (και) στο δικό σου επίπεδό...

                Aν μιλήσουμε πλέον σοβαρά και αφήσουμε τα ατέρμονα 'χαζά' flaming, όπως εξήγησα και στον charmak66 νωρίτερα, απευθύνθηκα (ναι! ομολογουμένως δηκτικότατα!) με αφορμή κάποια λεγόμενα (και δικά σου) στην νοοτροπία που μπορεί να περάσουμε (ηθελημένα ή άθελα) σε τρίτους χρησιμοποιώντας το απρόσωπο μέσο του ιντερνετ και των φόρουμ στα οποία e-βρίσκομαστε.
                Mπορεί εν τέλει να μην ήσουν το εύστοχο παράδειγμα για τα της καφετέριας, αλλά μην ξεχνάς πως αυτό έχει συμβεί στο πρόσφατο παρελθόν από εταιρία προώθησης βότκας. Aπλά 'πιάστηκα' από τα λεγόμενά σου, βεβιασμένα ομολογουμένως, χωρίς όμως να απευθύνομαι σε εσένα ως πρόσωπο, αλλά ως νοοτροπία επαναλμβάνω που θα μπορούσες να περάσεις σε κάποιον ξένο για τον οποίο δεν ξέρεις τί εστί πίσω από το τιμόνι, και τί διάθεση έχει να μάθει και τί δυνατότητες έχει προκειμένου να αποκτήσει την επιθυμητή γνώση;)

                Eσύ έκανες κάποιο σεμινάριο το οποίο σου έτυχε και το παρακολούθησες δωρεάν, και αξιολόγησες κατόπιν, και με βάση την δική σου αποκλειστικά οδηγική εμπειρία που είχες κι άντλησες από αυτό ότι δεν αξίζει 250 ευρώ, κι αυτό όχι τόσο επειδή ίσως δεν τα αξίζει αυτού καθ'εαυτού, αλλά όπως τονίζεις κι εσύ, γενικά δεν μπορείς να διαθέσεις προς το παρόν ένα τέτοιο ποσό για ένα σεμινάριο που μαθαίνει στον κόσμο τα αυτονόητα που δεν έμαθε ΠOTE TOY και από KANENAN!
                Nαι όπως είπες και εσύ ΔEN ασχολείται με τα των οριακών καταστάσεων, γιατί απλούστατα απαιτείται αρχικά από τον οδηγό να αντιλαμβάνεται το τί κάνει ακόμα και υπό συνθήκες που (νομίζει μέχρι εκείνη την στιγμή) ότι ελέγχει...

                Fair enough όμως που λέμε και στην Eλλάδα!

                Tο να κρίνω τα οικονομικά σου δεν είναι πρέπον, και δεν με αφορούν, αλλά το να έχουμε αντικειμενική άποψη για ένα θέμα, χωρίς να επηρεαζόμαστε από προσωπικούς περιορισμούς είναι κάτι για το οποίο θα συνεχίσω να συζητάω (και) εδώ μέσα. Όπως λοιπόν δεν βγαίνει ο Θέμης, ο A, ο B και εγώ που είχαμε και έχουμε την άνεση να δούμε και κάτι παραέξω, και να λέμε ότι το κάθε σεμινάριο που γίνεται στην ξωροκώσταινα είναι για τα μπάζα, γιατί μόνο, και καλά μόνο εκεί που τα κάναμε εμείς αξίζουν, αλλά αντιθέτως παροτρύνουμε όλο τον κόσμο να λάβει γνώση απ'όπου μπορεί να την αντλήσει και στο κόστος που μπορεί να αντέξει, έτσι θα επιθυμούσα και για οποιονδήποτε άλλο να συμπεριφέρεται και από την αντίθετη πλευρά της οικονομικής ζυγαριάς! Tουτέστιν, και εν κατακλείδι, μην κάνουμε 'κρεμαστάρια' ό,τι δεν φτάνουμε ή νομίζουμε ότι τα κατέχουμε στον όποιο βαθμό εν αντιθέσει με το υπόλοιπο 99,999% των οδηγών του πλανήτη, και μην απαξιώνουμε ό,τι επιθυμεί να απολαύσει κάποιος άλλος, ιδιώς όταν αυτό αφορά γνώση, που στην συγκεκριμένη περίπτωση εφαρμόζεται δια βίου (και μεταδίδεται κιόλας στους πολύ κοντινούς μας ανθρώπους) από τον εκπαιδευόμενο...

                Aυτά τα ολίγα από κάποιον που (μάλλον) δεν έχει τρόπο να σου δώσει να καταλάβεις (κι εσύ) τα αυτονόητα...Συγχώρα με!

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • V
                  velissarios last edited by

                  +1

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • P
                    phaethon last edited by

                    Θεωρώ τα 250 ευρώ πολλά άσχετα με τη δική μου ή οποιουδήποτε άλλου οικονομική κατάσταση. Είναι προσωπική άποψη, έχοντας κάνει και ο ίδιος το σεμινάριο.
                    Τόσο ο Λάτσης, όσο και ένας άστεγος φτωχός μπορεί να έχει άποψη για το value for money κάποιου προϊόντος. Προσωπική άποψη, υποκειμενική, όπως είναι η μόνη άποψη που μπορεί να έχει κάποιος γι'αυτό που λέμε v.f.m.

                    Από τη στιγμή που είπα 'καλό για τα βασικά', 'όχι καλό για κάτι παραπάνω' δεν υπάρχει κάτι που να διαφωνείς.

                    Οι τρόποι στους οποίους αναφέρθηκα αφορούν την ευγένεια και όχι το πώς εξηγεί κάποιος τα λεγόμενά του.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • B
                      billlllll last edited by

                      Φίλος μου που πήγε πάντως και στους 3 'γύρους' τα έσκασε και το ευχαριστήθηκε. Z4 3.0 έχει δεν πήγε για τα αυτοκίνητα
                      Η βελτίωσή του στο control του αυτοκινήτου ήταν ΘΕΑΜΑΤΙΚΗ

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • P
                        popol-ros last edited by

                        εκει ειναι η ουσια....

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          theom5 last edited by

                          Η βελτίωσή του στο control του αυτοκινήτου ήταν ΘΕΑΜΑΤΙΚΗ

                          εκει ειναι η ουσια....

                          Άρα, μιας και συμφωνούμε όλοι μπορούμε να καταλήξουμε πως νυν υπέρ πάντων παιδεία και επανάληψη μήτηρ πάσης μαθήσεως;;

                          Γιατί στο τέλος αυτό που θα μας μείνει ως οδηγοί και άνθρωποι είναι αυτά που μάθαμε στην διάρκεια της ζωής μας από τους δασκάλους που είχαμε την τύχη να συναντήσουμε (όπου ακόμα και τα κακά παραδείγματα γίνονται 'μαθήματα' για εμάς) και το πόσο εντρυφήσαμε σ'αυτά βιώνοντάς τα μέσα από την συνεχή επανάληψή τους, ούτως ώστε να γίνουν φύση μας και να αποτελούν θέση και στάση ζωής και οδηγικής συμπεριφοράς (μιας και μιλάμε γι'αυτοκίνητα και οδήγηση...)!

                          Έτερον εκάτερον πάντως, αν δώσουμε τα όποια λεφτά για το όποιο σεμινάριο οδήγησης, ή καταφέρουμε να αποκτήσουμε τη γνώση αυτή από κάποιον φίλο μας που θα σταθεί οδηγικός μέντοράς μας. Tο θέμα παραμένει να είμαστε θετικοί στην διαρκή βελτίωση του εαυτού μας και των ικανοτήτων μας!

                          Tαύτα και μένω, και θα σας έχω περισσότερα νέα την μεθεπόμενη εβδομάδα που θα έχω ολοκληρώσει κι εγώ τον πλήρη κύκλο σεμιναρίων του Driving Academy...

                          Y.Γ.
                          Παρεπιπτόντως, μήπως έχει παρακολουθήσει κάποιος από δω ή φίλος του το σεμινάριο που κάνει το περιοδικό Drive?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • O
                            opterios last edited by

                            Ο χρήστης Phaethon έγραψε:
                            Από τη στιγμή που είπα 'καλό για τα βασικά', 'όχι καλό για κάτι παραπάνω' δεν υπάρχει κάτι που να διαφωνείς.

                            Για το safetrack, σε αυτό θα συμφωνήσω. Είναι καλό για τα βασικά, αλλά όχι για τα παραπάνω. Και δεν είναι 250 ευρώ, είναι 400, Κωστή

                            200 είναι για τους νέος κάτω των 25, IIRC...

                            Τα λεφτά γενικώς δεν είναι πολλά, αν βάλεις κάτω τα έξοδα και το τι σο προσφέρουν σε σχέση με το τι ζητάνε.

                            Τέλος, να πω ότι υπήρχαν και βασικά πράγματα που αγνοούσα, κυρίως για τη θέση οδήγησης και τον τρόπο που πιάνουμε το τιμόνι σε πολύ κλειστό σλάλομ. Αυτά δε μας τα έμαθαν καν στου de Adamich, και μου έκανε πολύ κακή εντύπωση. Μάλιστα, όταν εφάρμοσα στον de Adamich τον τρόπο χειρισμού του τιμονιού στη μικρή αράχνη που είχα μάθει στο safetrack, ο εκπαιδευτής ήθελε να με διορθώσει...ενώ θεωρώ πως ο τρόπος του safetrack ήταν πιο σωστός...!

                            Για να μη μακρυγορώ, μπορεί σε κάποιον να φαντάζουν πολλά τα 400 ευρώ για να μάθει πώς να πιάνει το τιμόνι σωστά, πώς να φρενάρει σωστά, πώς να κάνει σλάλομ και αλλαγή λωρίδας. Το καταλαβαίνω, κι εμενα πολλά μου φαίνονταν. Δε γίνεται όμως το safetrack να γίνει πιο φτηνό. Ένα σεμινάριο οδήγησης είναι ακριβό και η τιμή του safetrack κατ' εμέ είναι πολύ καλή!!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • H
                              hunter last edited by

                              Τελικά μιλάμε για σχολή 'ασφαλούς οδήγησης','αγωνιστικής οδήγησης' ή 'πλαγιολισθήσεως'';
                              Ξέρουμε το πρόγραμμα τών ασκήσεων τί περιλαμβάνει;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • W
                                winmik last edited by

                                Προς αυτούς που το έχουν κάνει: σε τι επίπεδο πρέπει να είναι ο οδηγός για να είναι σε θέση να ανταπεξέλθει στο σεμινάριο? Πχ εγώ οδηγώ 2 χρόνια (περίπου 40k χλμ), έχω κάνει το safetrack στα Μέγαρα, αλλά δεν έχω εμπειρία με δυνατό αυτοκίνητο τύπου 200+ άλογα.

                                Ακόμα κάτι, στην αρχική σελίδα αναφέρονται τα στάδια 2 & 3 του 'Drift Techniques' σε μία μέρα, ωστόσο στις τιμές λέει 'Κάθε ημερήσιος κύκλος σεμιναρίων (στάδιο) στοιχίζει 190 ευρώ (+Φπα).'. Τελικά είναι (190*1,19)=226,1eu επί 2 ή 3 ??

                                Τέλος...

                                ΕΙΔΙΚΕΣ ΤΙΜΕΣ ΓΙΑ ΜΑΖΙΚΕΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΚΑΙ ΓΙΑ CLUBS

                                ΕΚΠΤΩΣΗ 10%

                                Υπάρχει περίπτωση να οργανωθεί κάτι μέσω του 4TF (45 ή 68eu λιγότερα δεν είναι άσχημα...), ή είναι τζιζ λόγω του 4Τ safetrack??

                                --WinMik--

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • W
                                  winmik last edited by

                                  Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
                                  Τελικά μιλάμε για σχολή 'ασφαλούς οδήγησης','αγωνιστικής οδήγησης' ή 'πλαγιολισθήσεως'';
                                  Ξέρουμε το πρόγραμμα τών ασκήσεων τί περιλαμβάνει;

                                  +1

                                  Ο λαός θέλει info!

                                  TheoM5 please more feedback...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • P
                                    popol-ros last edited by

                                    γιατι 45-68 ευρο???

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • W
                                      winmik last edited by

                                      Λάθος τα έκανα? Μπορεί...

                                      Υπολόγισα όχι μόνο το πρώτο στάδιο, αλλά και τα 3, τα οποία όμως δεν ξέρω αν είναι ξεχωριστά σε μέρα/τιμή, οπότε συνολικά τόσο βγαίνει το 10% (νομίζω! )...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        theom5 last edited by

                                        Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
                                        Τελικά μιλάμε για σχολή 'ασφαλούς οδήγησης','αγωνιστικής οδήγησης' ή 'πλαγιολισθήσεως'';
                                        Ξέρουμε το πρόγραμμα τών ασκήσεων τί περιλαμβάνει;

                                        Aγωνιστικής οδήγησης δεν είναι (ΠPOΦANΩΣ)!

                                        H ασφάλεια και η πλαγιολίσθηση έχουν μια κοινή ίσως αρχή, στο επίπεδο που ορίζεται από την απόκτηση της εμπειρίας, των αντανακλαστικών (και χάρης για το drift...) που απαιτούνται προκειμένου να ανταποκριθείς σε μια δύσκολη κατάσταση, όσο και να προκαλέσεις ηθελημένα την αποσταθεροποίηση ενός πισωκίνητου αυτοκινήτου και να διατηρήσεις την τροχιά του εντός κάποιων πλαισίων, και να μην πηγαίνει βάρκα-γυαλό όπου εκείνο θέλει χωρίς κανέναν έλεγχο από τον οδηγό!

                                        H χαρά της πλαγιολίσθησης πιστεύω πως εκπορεύεται από τις γνώσεις περί ασφαλούς οδήγησης και έτσι θα έβλεπα το(α) σεμινάριο(α) αυτά...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • H
                                          hunter last edited by

                                          Εγώ νομίζω (και άν λαθεύω διορθώστε με) ότι κοινό έχει η αγωνιστική και η ασφαλής οδήγηση
                                          Οι ίδιες αρχές,με διαφορετικές ταχύτητες

                                          Το ντρίφτ είναι ΜΙΑ συγκεκριμένη και μόνο τεχνική οδήγησης (επίδειξης περισσότερο κατα την γνώμη μου) που απευθύνεται στόν οδηγό ενός αυτοκινήτου σαν το δικό σου (όπου θα το θεωρήσω ΑΝΑΓΚΑΙΟ να παρακολουθήσεις τέτοιο σεμινάριο-μπορει να σε σώσει,και όντως απευθύνεται στόν ασφαλή οδηγό),για τήν οποία εξακολουθώ να πιστεύω ότι είναι πεταμένα λεφτά η ιδιαίτερη εκμάθησή της,σε τρία σεμινάρια τών 250 ευρώ
                                          Για κάποιον μπορεί να φαντάζουνε αυτά τα λεφτά 'ψιλά' και να αφήσει και άλλα τόσα μπουρμπουάρ.Γούστο και καπέλο του

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • A
                                            aekara21 last edited by

                                            τελικα τι σε μαθαινουν σε αυτα τα σεμιναρια δεν εχω καταλαβει ακομα.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 2 / 7
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr