-
Ο Puntos o 60αρης δεν άντεξε την σχετική πτώση της θερμοκρασίας και άρχισε να βήχει...πολύ! Σε όλο το δρόμο ακούγεται!
Δυσκολεύεται να πάρει μπροστά με τη μίζα, ο θόρυβος είναι αρκετά δυνατός (θυμίζει κωλοφτιαγμένο Punto 60αρι ) και επίσης στο ξεκίνημα με 1η θέλει περισσότερο γκάζι, αλλιώς δείχνει ότι θα σβήσει.
Ιδέες; Από τι μπορεί να συνέβη αυτό; Είναι κάποια στάνταρ βλάβη ή να φοβάμαι ότι στο σέρβις θα ακούσω καμιά σπάνια ασθένεια; Κόστος περίπου, να ξέρω τι να περιμένω;
-
Ο Puntos o 60αρης δεν άντεξε την σχετική πτώση της θερμοκρασίας και άρχισε να βήχει...πολύ! Σε όλο το δρόμο ακούγεται!
Δυσκολεύεται να πάρει μπροστά με τη μίζα, ο θόρυβος είναι αρκετά δυνατός (θυμίζει κωλοφτιαγμένο Punto 60αρι ) και επίσης στο ξεκίνημα με 1η θέλει περισσότερο γκάζι, αλλιώς δείχνει ότι θα σβήσει.
Ιδέες; Από τι μπορεί να συνέβη αυτό; Είναι κάποια στάνταρ βλάβη ή να φοβάμαι ότι στο σέρβις θα ακούσω καμιά σπάνια ασθένεια; Κόστος περίπου, να ξέρω τι να περιμένω;
-
Ο Puntos o 60αρης δεν άντεξε την σχετική πτώση της θερμοκρασίας και άρχισε να βήχει...πολύ! Σε όλο το δρόμο ακούγεται!
Δυσκολεύεται να πάρει μπροστά με τη μίζα, ο θόρυβος είναι αρκετά δυνατός (θυμίζει κωλοφτιαγμένο Punto 60αρι ) και επίσης στο ξεκίνημα με 1η θέλει περισσότερο γκάζι, αλλιώς δείχνει ότι θα σβήσει.
Ιδέες; Από τι μπορεί να συνέβη αυτό; Είναι κάποια στάνταρ βλάβη ή να φοβάμαι ότι στο σέρβις θα ακούσω καμιά σπάνια ασθένεια; Κόστος περίπου, να ξέρω τι να περιμένω;
-
Τι χρώμα είναι;;;;
-
Γαλάζιο, αλλά παίζει ρόλο;
-
Ε ναι. Κατευθείαν στην θάλασσα.
-
Αν ήταν στο χέρι μου...αύριο κιόλας! Αλλά τα λάστιχά του είναι μόλις 6 ετών και λυπάμαι την απώλεια ρε γμτ...
Καμιά ιδέα κανείς;
-
Δόκτορα κορυφαίος. Μέσα στο μυαλό μου είσαι...
-
Απ' ότι ξέρω, όλες οι εξατμίσεις τρυπάνε κάποτε!
Το ότι δυσκολεύεται να πάρει μπρος οφείλεται στην πολύ μειωμένη υποπίεση; Είναι φυσιολογικό;
Καλά πόσα αυτοκίνητα έχεις;
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Αν ήταν στο χέρι μου...αύριο κιόλας! Αλλά τα λάστιχά του είναι μόλις 6 ετών και λυπάμαι την απώλεια ρε γμτ...Καμιά ιδέα κανείς;
Άκου τι θα κάνεις. Αντί να το ρίξεις από την προβλήτα στο άγαλμα του Μ. ΑΛεξάνδρου, πήγαινε πρώτα στα καρνάγια που έχει εκεί στο ΙΚΕΑ, δώσε τους τα λάστιχα για τους ντόκους και ρίξε και το αμάξι από την προβλήτα που έχουν. Για όλα έχουμε λύση.
-
Το Punto είναι τον τελευταίο μήνα υπό την προστασία μου, όπως και το Sunny! Από νταβατζής δεν λέω και πολλά μάλλον!
Και εγώ μειωμένη backpressure μυρίζομαι, αλλά το τρύπημα πού μπορεί να είναι;
Όλες οι εξατμίσεις τρυπάνε κάποτε, ειδικά αν το ταλαιπωρείς το όχημα φαντάζομαι. Ο Puntos είναι αυτοκίνητο που έχει ζήσει ζωή χαρισάμενη...!
-
Δεν έχεις κανένα βενζινάδικο με ράμπα κοντά σου; Ακούς τπτ;
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Το Punto είναι τον τελευταίο μήνα υπό την προστασία μου, όπως και το Sunny! Από νταβατζής δεν λέω και πολλά μάλλον!Και εγώ μειωμένη backpressure μυρίζομαι, αλλά το τρύπημα πού μπορεί να είναι;
Όλες οι εξατμίσεις τρυπάνε κάποτε, ειδικά αν το ταλαιπωρείς το όχημα φαντάζομαι. Ο Puntos είναι αυτοκίνητο που έχει ζήσει ζωή χαρισάμενη...!
Γιατί κολλάς, δεν κατάλαβα!
Εξάτμιση είναι, τρύπησε. Συνήθως τρυπάνε στο τελικό, απ' ότι ξέρω. Την αλλάζεις και τέλος!
-
Κόστος ξέρεις; Τίποτα άλλο εκτός από το προφανές (τρύπιο τελικό) που να κάνει τον τεχνικό να με συνεφέρει με αιθέρα μπορείτε να σκεφτείτε; Εκεί κολλάω!
Επίσης, συνεργείο Φίατ στην Θεσσαλονίκη ξέρουμε;
-
Ε, μπορεί να έχει ραγίσει καμιά πολλαπλή, αλλά σπανιότερο. Αν λες όμως 6 χρόνια, δν μου φαίνεται να περίεργο να τρύπισε απλά το τελικό, όντως. Κόστος εξαρτάται από το τελικό που θα βάλεις.
-
Ε, δεν θα χει κανα εκατοδιακόσια;
Ο corsair λέει καλά λόγια για τον Εσκιάδη (εξουσιοδοτημένο), νομίζω.
Έχουν και περίεργη απόληξη τα πούντο (προς τα κάτω, κρυμμένη
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Κόστος εξαρτάται από το τελικό που θα βάλεις.Σκέφτομαι να βάλω από την ίδια την εταιρεία...διπλό της Brera! Να τα δείχνει ρε σεις τα 60 άλογα, δεν το θέλω διακριτικό!
Άντε πότε θα έρθει ο Ιούνιος να αποχωρήσει!
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Ο Puntos o 60αρης δεν άντεξε την σχετική πτώση της θερμοκρασίας και άρχισε να βήχει...πολύ! Σε όλο το δρόμο ακούγεται!Δυσκολεύεται να πάρει μπροστά με τη μίζα, ο θόρυβος είναι αρκετά δυνατός (θυμίζει κωλοφτιαγμένο Punto 60αρι ) και επίσης στο ξεκίνημα με 1η θέλει περισσότερο γκάζι, αλλιώς δείχνει ότι θα σβήσει.
Ιδέες; Από τι μπορεί να συνέβη αυτό; Είναι κάποια στάνταρ βλάβη ή να φοβάμαι ότι στο σέρβις θα ακούσω καμιά σπάνια ασθένεια; Κόστος περίπου, να ξέρω τι να περιμένω;
Για τον θόρυβο δέν ξέρω, όμως όλα τα άλλα συμπτώματα είναι ακριβώς ίδια με αυτά: http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.php?t=20523
2ον. Τον τελευταίο καιρό δέν κρατούσε ρελαντί με τίποτα και αν δεν έκανα ξερογκαζιές έσβηνε μετά απο μερικά δευτερόλεπτα. Μετά, όταν το ξαναέβαζα μπρός, έπερνε με μεγάλη δυσκολία, σαν να ήταν μπουκωμένο. Και κάτω απο τις 4000 στροφές δέν τράβαγε καθόλου.
Δέν χάνεις τίποτα να ρίξεις μια ματιά στο φίλτρο αέρα και στο σωλήνα των αναθυμιάσεων, μπορεί να βγάζει πολύ κάπνα.
-
Τελικό που τρυπάει δεν μπορεί να κάνει το αμάξι να μην τραβάει, από πολλαπλή να το περιμένεις, η γενικώς σε σημείο κοντά στον λάμδα.
-
Μάστορα! Αν βρήκα το σωστό εξάρτημα στο e-per (σιλανσιέ ), κοστίζει 126 έουρος, με τιμοκατάλογο του 2005.
http://www.spangerum.com:7080/navi?KEY= ... E=S&RMODE=
Ψάχτο και μόνος σου, αλλά από IE.
Ο Ιταλός Ασθενής (Fiat Punto II 60HP)