-
Θα ηθελα να ρωτησω ολουs τουs φιλουs που ασχολουνται με τουs αγωνεs,αν γνωριζει κανειs τι γινεται,αν γινεται κατι,απ τη μερια του υπουργιου συγκ. σχετικα με τιs πινακιδεs ΕΘΕΑ. Σε καποιεs εκπομπεs του Στρατου του Φωτινελη παλαιοτερα ειχαμε ακουσει ακομη και για υποσχεσειs απ τη μερια του υπουργου για αυτο το θεμα. Τελικα ξερει κανειs κατι σχετικα?Υπαρχει η δυνατοτητα να γινει κατι με τα αυτοκινητα που φερουν τετοιεs πινακιδε
-
Θα ηθελα να ρωτησω ολουs τουs φιλουs που ασχολουνται με τουs αγωνεs,αν γνωριζει κανειs τι γινεται,αν γινεται κατι,απ τη μερια του υπουργιου συγκ. σχετικα με τιs πινακιδεs ΕΘΕΑ. Σε καποιεs εκπομπεs του Στρατου του Φωτινελη παλαιοτερα ειχαμε ακουσει ακομη και για υποσχεσειs απ τη μερια του υπουργου για αυτο το θεμα. Τελικα ξερει κανειs κατι σχετικα?Υπαρχει η δυνατοτητα να γινει κατι με τα αυτοκινητα που φερουν τετοιεs πινακιδε
-
Θα ηθελα να ρωτησω ολουs τουs φιλουs που ασχολουνται με τουs αγωνεs,αν γνωριζει κανειs τι γινεται,αν γινεται κατι,απ τη μερια του υπουργιου συγκ. σχετικα με τιs πινακιδεs ΕΘΕΑ. Σε καποιεs εκπομπεs του Στρατου του Φωτινελη παλαιοτερα ειχαμε ακουσει ακομη και για υποσχεσειs απ τη μερια του υπουργου για αυτο το θεμα. Τελικα ξερει κανειs κατι σχετικα?Υπαρχει η δυνατοτητα να γινει κατι με τα αυτοκινητα που φερουν τετοιεs πινακιδε
-
Τελικά κανείς δεν ξέρει;
-
.....τουλαχιστο Πετρο μου πηρα μια απαντηση(απο σενα),στο θεμα που ειχα θεσει για τιs πινακιδεs.Tελικα μαλλον εχουν μεινει λιγοι με αυτοκινητα που εχουν τετοιεs πινακιδεs ....ελα ομωs που δεν υπαρχουν λεφτα για να παρουμε αλλο...! Καληνυχτα! Υ.Σ. αν γνωριζειs πεs μου το username του παιδιου που σου εδοσε τιs ραβδουs.
-
Επαναφέρω το θέμα του φίλου team racing για να ρωτήσω κάτι σχετικό:
Έχω διαβάσει τις εγκυκλίους στο site της EΘΕΑ, αλλά θα ήθελα μία πιο άμεση απάντηση στην παρακάτω ερώτηση, γιατί δεν μπορώ να πω ότι καλύφθηκα.
Ένα αυτοκίνητο που έχει διαγραφεί (δηλαδή έχουν κατατεθεί μόνιμα οι πινακίδες και η άδεια κυκλοφορίας του), μπορεί να συμμετάσχει σε αγώνα ράλλυ, σπριντ, ανάβασης κτλ και πως (πχ μόνο με τις πινακίδες που δίνει η λέσχη κατά την διάρκεια του αγώνα); Χρειάζονται άλλα έγγραφα;
Το ΔΤΤ εκδίδεται κανονικά στην περίπτωση διεγραμμένου αυτοκινήτου που έχει επισκευαστεί και προετοιμαστεί για αγώνες;
Συγχωρέστε την ασχετοσύνη μου στο συγκεκριμένο θέμα, αλλά όποιος δεν ξέρει ...ρωτάει!
-
Δεν υπάρχουν 'πινακίδες που δίνει η λέσχη κατά τη διάρκεια του αγώνα'. Αν εννοείς τις πινακίδες ΕΘΕΑ, καλύτερα ένα τηλέφωνο στην ΕΘΕΑ 2106068885. Πάντως δεν μπορεί να τρέξει αγωνιστικό αυτοκίνητο χωρίς πινακίδες κυκλοφορίας, είτε κανονικές, είτε ΕΘΕΑ, είτε ΙΟ (Ιστορικού Οχήματος).
Για να εκδοθεί ΔΤΤ πρέπει να έχει πινακίδες κυκλοφορίας.
-
Μάλιστα.
Άρα οι πινακίδες για τις οποίες διάβασα σε μία εγκύκλιο ότι ο αγωνιζόμενος μπορεί να τις παραλάβει λίγο πριν τον αγώνα, και υποχρεούται να τις επιστρέψει καθαρές μετά κλπ, κλπ είναι οι πινακίδες ΕΘΕΑ.
Από ότι καταλαβαίνω, είναι πιο απλά τα πράγματα όταν το αγωνιστικό έχει κανονικές πινακίδες κυκλοφορίας. Εκτός των άλλων λύνεται και το πρόβλημα της μετακίνησης. Βέβαια δεν ξέρω πως και αν περνάει ΚΤΕΟ ένα αυτοκίνητο gr Α ή ΕΕ...
-
Από ότι έλεγε ο glf, το ΚΤΕΟ περνάει είτε 'πλαγίως', είτε που το ξανακάνεις ΙΧ, το περνάς και το ξανακάνεις αγωνιστικό (προτιμότερο από κάθε άποψη να του βάλεις μπουρλότο να το δεις να καίγεται και να πάρεις άλλο...)
Όσο για το πρόβλημα μετακίνησης, λύνεται ΜΟΝΟ αν το πας αυτοδύναμα στον αγώνα... Δηλαδή αν έχεις το Σούπερ 1600, και θες να πας για αγώνα στον Βόλο, θα πρέπει να εύχεσαι να μην σου βγάλει κάτι στην 'απλή' των 300βάλε χιλιομέτρων πήγαινε έλα... Επίσης αν είναι κάτι που καίει ακρβό καύσιμο, θα πρέπει να υπολογίζεις και αυτό...
Αντιθέτως αν έχεις πινακίδες έχεις και μείον...
Πρώτον τα ΚΤΕΟ, δεύτερον την ασφάλιση που μάλιστα ΔΕΝ ισχύει για αγώνες (πολύ πρακτικό για ένα αμάξι που το θες ΜΟΝΟ για αγώνες...), τρίτον παλιότερα τα τεκμήρια, αλλά και τα τέλη κυκλοφορίας για ένα αμάξι που δεν κυκλοφορείς...Πάντως λόγω του ΟΥ ΜΠΛΕΞΕΙΣ με την ΕΛΠΑ, μάλλον προτιμότερο χωρίς πινακίδες ΕΘΕΑ...
-
όπως τα λεει ο tabs... και να θες να είσαι νόμιμος δε σε αφήνουν με τίποτα
είπαμε... κάθε αυτ/το που κυκλοφορεί με κλουβί μπορεί να φάει κλήση από μικτό κλιμάκιο ΚΤΕΟ - συγκοινωνιών για μεταποίηση εσωτερικού. απλά τα πράματα. η μόνη λύση είναι να πάρει ο κάθε αγωνιζόμενος κλειστό φορτηγό για τη μεταφορά του... ασφαλισμένου του αγωνιστικού που έχει φροντίσει να το περάσει ΚΤΕΟ τις απόκριες (όταν θα το έχει μασκαρέψει σε πολιτικό αυτοκίνητο). ΜΕ ΤΟ ΖΟΡΙ ΠΑΡΑΝΟΜΟΣ ΛΕΜΕ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
λέτε να το πιάσει το θέμα κάνας Σύνδεσμος οδηγών ?
-
Το κύριο πρόβλημα που σχετίζεται με αυτά που λέμε και, όσο και αν φαίνεται απίστευτο, ένα από τα μεγάλα προβλήματα των ελληνικών αγώνων, είναι το ό,τι δεν επιτρέπεται η χρήση τρέιλερ για μεταφορά αυτοκινήτων (αυτοκίνητα μπορείς να μεταφέρεις μόνο πάνω σε φορτηγό - νταλίκα κτλ.) και άρα αν βάλεις το αυτοκίνητο σε τρέιλερ κινδυνεύεις να σε γράψουν. Σίγουρα κάτι πρέπει να γίνει για αυτό.
Πάντως με καθαρόαιμο αγωνιστικό με τίποτα δεν πας οδηγώντας από την Αθήνα στο Βόλο ή τη Θεσσαλονίκη. Το κόστος είναι τεράστιο (βενζίνες, φθορές) αλλά και ο 'μπελάς' επίσης (κίνδυνος, εκνευρισμός κοκ.)
Από εκεί και πέρα, αν έχεις 'πινακιδάτο' αυτοκίνητο για χρήση ΜΟΝΟ σε αγώνες, δεν βλέπω γιατί να πληρώνεις ασφάλεια. Ξέρω πως είναι παράνομο αλλά αν είναι προσεκτικός κανείς στις απλές διαδρομές ενός ράλι (ώστε να μην τον γράψουν για υπερβολική ταχύτητα ή να μην τρακάρει, αν και αυτό το τελευταίο δεν είναι στον έλεγχό μας πάντοτε...) μπορεί να το ρισκάρει.
Για το ΚΤΕΟ δεν βλέπω άλλη λύση από αυτή που ανέφερε ο glf (λαδάκι... ). Ωστόσο θα ήθελα να ξέρω με βάση ποιούς κανονισμούς κόβεται ένα αγωνιστικό από το ΚΤΕΟ. ΟΚ, αν εκπέμπει πολλά καυσαέρια ή κάνει πολύ θόρυβο το καταλαβαίνω. Αλλά είναι δυνατόν να κόβεται επειδή έχει αφαιρέσει τα πίσω καθίσματα ή επειδή έχει roll cage ? Προτρέπω τους δικηγόρους-αγωνιζόμενους (και στο ΔΣ του ΣΟΑΑ...) να το ψάξουν αυτό το ζήτημα.
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Για το ΚΤΕΟ δεν βλέπω άλλη λύση από αυτή που ανέφερε ο glf (λαδάκι... ). Ωστόσο θα ήθελα να ξέρω με βάση ποιούς κανονισμούς κόβεται ένα αγωνιστικό από το ΚΤΕΟ. ΟΚ, αν εκπέμπει πολλά καυσαέρια ή κάνει πολύ θόρυβο το καταλαβαίνω. Αλλά είναι δυνατόν να κόβεται επειδή έχει αφαιρέσει τα πίσω καθίσματα ή επειδή έχει roll cage ? Προτρέπω τους δικηγόρους-αγωνιζόμενους (και στο ΔΣ του ΣΟΑΑ...) να το ψάξουν αυτό το ζήτημα.
το είχα γράψει και παλιότερα. έβαλα τον διευθυντή του ΚΤΕΟ εδώ να μου δείξει το έγγραφό που με κόβει για το ρολλ μπαρ. και μου έδειξε μια εγκύκλιο από το Συγκοινωνιών που είχε τις τελευταίες προσθήκες για τα σημεία που μπορεί να κοπεί ή να παρατηρηθεί ένα όχημα. ε και κάπου στη λίστα είχε 'Παραποιηση καμπίνας/εσωτερικού'. Απο εκεί ο καθένας το μεταφράζει όπως θέλει βέβαια, και το μόνο φαντάζομαι που χρειάζεται είναι να γίνει χαρτι από την ΕΘΕΑ προς το Συγκοινωνιών που να λέει οτι ένας εγκατεστημένος κλωβός ασφαλείας δεν είναι λόγος να μην περάσει ΚΤΕΟ το όχημα. Αλλιώς, το ξαναλέω......
ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΑΡΑΝΟΜΟΙ ΟΤΑΝ ΜΕΤΑΚΙΝΟΥΜΑΣΤΕ ΣΤΙΣ ΑΠΛΕΣ !!!!!!!!!!!!!!
-
Μήπως τώρα με τα ΔΤΤ μπορεί να γίνει κάτι με τα ΚΤΕΟ ;;
Ισως αν η ΕΛΠΑ έστελνε ένα χαρτί στο υπουργείο στο οποίο να εξηγούσε ότι τα αυτοκίνητα με ΔΤΤ πληρούν τις προδιαγραφές της FIA όσον αφορά τα rollcages - πυροσβέσεις κλπ. να μπορούσε να γίνει κάτι επίσημο.
Πινακιδεs ΕΘΕΑ