-
Την Benetton Εννοώ. αλλά όχι για τον 'κορυφαίο' team mate, αλλά διότι μ'ένα κατώτερο μονοθέσιο -και όση βοήθεια μπορεί να είχε εκεί- κατάφερε να κερδίζει καλύτερους συνδυασμούς. Κυρίως όμως γιατί εκεί κέρδισε το δικαίωμα να απαιτήσει κάποια πράγματα στην επόμενή του ομάδα...Όπως ο Alonso με τον Kimi τώρα.
Ο χρήστης Frontier έγραψε:
Για αυτό και μόνο λέω ότι ο ms είναι μεν απ'τους καλύτερους, αλλά και απίστευτα 'τυχερός'.Ελάχιστοι θα μπορούσαν να διαφωνήσουν μ'αυτό...κι εγώ δεν είμαι ένας από αυτούς!
-
O Schumacher ηταν και τυχερος οντας ο ταχυτερος νεος Γερμανος σε μια εποχη που οι μεγαλες εταιρειες της χωρας του ηθελαν να μπουν στην f1. (90-93. Τον πηραν απο το dtm, o ιδιος δεν ηταν φαν της f1.)
Eφαγε πολλη προωθηση ετσι.
Οχι οτι δεν αξιζει βεβαια. -
Frontier
συμφωνώ ότι δεν είχε team-mates. Οι αντίπαλοί του τι έκαναν; (βγάλε 200-2002-2004) -
Ο χρήστης ipan έγραψε:
Frontier
συμφωνώ ότι δεν είχε team-mates. Οι αντίπαλοί του τι έκαναν; (βγάλε 200-2002-2004)Οι περισσότεροι έκαναν αυτό που μπορούσαν με βάση τα μονοθέσια που είχαν στη διάθεσή τους, προφανώς δεν ευθύνεται ο ms για τα χάλια των άλλων.
Π.χ το 1998 η McLaren είχε από τα καλύτερα μονοθέσια γιαυτό και ο Hakkinen πήρε τίτλο. Από το '99 και μετά που άρχισε να πέφτει σαν ομάδα - ενώ η Ferrari ανέβαινε διαρκώς - δεν ξανασταύρωσε τίποτα (και ο Mika και η McLaren).
Επί εποχής Benetton πάλι ο ms είχε στη διάθεσή του ένα αξιόλογο μονοθέσιο. Ποτέ όμως δεν διεκδίκησε τίτλο ο ms με μονοθέσια που δεν ήταν ανταγωνιστικά - όπως πολλοί εδώ μέσα πιστεύουν θεοποιώντας τον.
Και όπως βλέπεις δεν αναφέρομαι στη γνωστή καραμέλα του '94, του '97, περί αντιαθλητισμού κ.λπ.
Επίσημο thread: GP Κίνας-Σαγκάη