-
Ο χρήστης red_army7 έγραψε:
Εσυ ησουν. Στην 1600 λεω. Αν θυμαμαι καλα εισαι ξανθος και ψηλος (νομιζω). Σε θυμαμαι γιατι ημουν με φιλαρακια και λεγαμε οτι το πας καλα το σταρλετακι. Το ειχες τελειως γυμνο.Ειχες ξηλωσει καθισματα πισω κ.τ.λ
Ναι, μην κοιτας που τον φωναζουμε Κωστα. Καπως ετσι ειναι --->
-
Ο χρήστης ratanplan έγραψε:
χαχαχαχαχ ναι ο κώστας και ο Μουρεσάν ένα ύψος έχουν!Mpουαχαχα . Ετσι θυμαμαι εγω. Μπορει να κανω και λαθος. Το σιγουρο ειναι οτι θυμαμαι ενα starletaki που ετρεχε στην 1600 και πηγαινε καλα. Επισης τοτε που ειχα παει ο Βουλγαρης με το δικο του Σταρλετ το πισωκινητο ειχε αποκλειστει (ειχε φερει 2 τετ-α-κε). Επισης ηταν κατι ραλακια που εκαναν κατι χρονους.... Ενα ραλακι ξεφτιλισε ενα Εβο 6
-
Ε θυμαμαι επισης ενα καλο οδηγο σε ενα ραλακι που πηγαινε με καμποσα και του πεταει κωλο και το μαζεψε σαν να μην συμβαινει τιποτα.
Παντως η οργανωση ηταν σκατα. Ουτε που ελεγχαν τα αυτοκινητα. Ο αλλος μπορει να ελεγε οτι εχει 1300αρι και να ειχε 2λιτρο. Επισης οι περισσοτεροι οδηγοι ηταν χειροτεροι απο την γιαγια μου. 3-4 ξεχωρισα
-
Παιδες μια απορια.
Σκεφτομαι να μπω πρωτη φορα σε πιστα (Σερρες) με ενα Γκ.Πουντο.
Τι θα πρεπει να προσεξω και τι θα πρεπει να περιμενω να χαλασει/φθαρει για 15-25 γυρους (οχι ολοι γρηγοροι και με διαλειματα).???
Ειναι απαγορευτικο το να μπεις σε πιστα με το μοναδικο σου αυτοκινητο που χρησιμοποιεις καθε μερα?
Αυτο που θελω να κανω σε πιστα ειναι να μαθω το (συγκεκριμενο) αμαξι στο οριο μου (και του), να δω ποσο κραταει σε στροφες πχ. και να ευχαριστηθω λιγο οδηγηση χωρις να με απασχολουν οι κινδυνοι των δημοσιων δρομων.
Με αυτα τα παραπανω υποψιν, λεει ή δεν λεει να μπω?
Σορρυ εκ των προτερων αν ειμαι σε λαθος θρεντ, απλα μιας και αρχισατε να μιλατε για ζημιες και κοστη ειπα να ρωτησω.
Γιαννης
-
Για τις Σέρρες ισχύουν σχεδόν τα ίδια.
Βασικά πρόσεξε να μην το στραμπουλάς το αμάξι, γιατί εκεί η άσφαλτος δεν αστειεύεται!
-
Στραμπουλας???
-
Καλο ειναι να κανεις 3 γυρους +1 για κρυωμα και μετα να βγενεις να αφηνεις λιγο το αυτοκινητο να κρυωσει και μετα να ξαναμπενεις. Επισης καλο θα ηταν να κινησε λιγο πιο κατω απο τους κοφτες. Μην κουραζεις πολυ τα φρενα σου, καλυτερα ενα δυνατο φρεναρισμα παρα ενα παρατεταμενο. Προσπαθησε να μη στραμπουλας το αυτοκινητο γιατι ετσι καταπονεις περισσοτερο τα λαστιχα. Η οδηγηση σου δηλαδη θα πρεπει να προσεχεις να ειναι οσο πιο στροτη γινεται χωρις μουτρα και πλαγιολισθησεις. Σε αυτο θα βοηθησει και η σωστη γραμμη.
Αν δεις οτι σου αρεσει η ολη φαση και γουσταρεις να πηγενεις περισσοτερο στην πιστα τοτε μπορεις να αγορασεις μια 4αδα ζαντολαστιχα για μην καταπονεις τα καθημερινα σου.
Τελος, νομιζω πως αν σεβαστεις το αυτοκινητο σου κανοντας τα παραπανω τοτε θα σε σεβεται και αυτο στις καθημερινες μετακινησεις σου.
-
Ωραια,
Βασικα αυτο που εχω υποψιν μου ειναι οδηγηση 'πιστας' δηλαδη με γραμμες Φ1 (δεν το ειπα και καλα γιατι ειμαι γρηγορος) ακριβειας, και απο κει και περα πειραματα του στυλ= 'πειρα την σωστη γραμμη με ΧΧΧ χαω...κατσε να δω που θα γληστρησει και που θα διορθωσω και πως'
Ελπιζω οτι με τετοια οδηγηση δεν θα εχω προβληματα φθορας στο αμαξι (περαν απο λαστιχα και τακακια)
Αν παω τις πρωτες 1-2 φορες μαμισια και παω νορμαλ (αλλαγες στις 6000σαλ) και οχι ντριφτ και ιστοριες ή πατημα σε κερμπ, διακυνδινευω να χαλασω κατι?
-
Δε θα έχεις κανένα πρόβλημα, μην ανησυχείς καθόλου!! Απλώς φρόντισε αυτό που σου είπε και ο scaraveos, δηλαδή 1 γύρος ζέσταμα, 2-3 'γρήγοροι' γύροι και ένα μετά **απαραίτητα **για κρύωμα. Στο γύρο του κρυώματος, προσπάθησε να μην πατήσεις τα φρένα σου καθόλου. Άσε το αμάξι να φρενάρει με τον κινητήρα.
-
Δε νομιζω. Απλα να σεβεσαι το αυτοκινητο για να σε εξυπηρετει και αυτο μετα.
-
Ο χρήστης yannisLP έγραψε:
Παιδες μια απορια.Σκεφτομαι να μπω πρωτη φορα σε πιστα (Σερρες) με ενα Γκ.Πουντο.
Τι θα πρεπει να προσεξω και τι θα πρεπει να περιμενω να χαλασει/φθαρει για 15-25 γυρους (οχι ολοι γρηγοροι και με διαλειματα).???
Ειναι απαγορευτικο το να μπεις σε πιστα με το μοναδικο σου αυτοκινητο που χρησιμοποιεις καθε μερα?
Αυτο που θελω να κανω σε πιστα ειναι να μαθω το (συγκεκριμενο) αμαξι στο οριο μου (και του), να δω ποσο κραταει σε στροφες πχ. και να ευχαριστηθω λιγο οδηγηση χωρις να με απασχολουν οι κινδυνοι των δημοσιων δρομων.
Με αυτα τα παραπανω υποψιν, λεει ή δεν λεει να μπω?
Σορρυ εκ των προτερων αν ειμαι σε λαθος θρεντ, απλα μιας και αρχισατε να μιλατε για ζημιες και κοστη ειπα να ρωτησω.
Γιαννης
28η Οκτωβρίου,θα είμαστε μερικοί απο το φόρουμ εκεί Γιάννη.
Αμα θέλεις,έλαέχουμε και 'θέμα' στίς 'ανακοινώσεις'
http://www.4troxoi.gr/phpBB2/viewtopic. ... 701#702701
-
Τίμο και Μύθε
είδατε πώς λύνονται όλα τα προβλήματα;
-
Να στε καλα παιδια.
Χαντερ θα το προσπαθησω εαν δεν κατεβω Αθηνα για 4μερο εκεινες τις ημερες.
Ειδαλως να κανονισουμε καμια συναντηση στην Σαλονικα μιας και μετακομισα προσφατα στην ομορφη πολη σας!
-
λοιπον...χρονοι απο μεγαρα...το σαχο το 14αρι που λεγαμε πριν καποιες μερες που ειχε γυρισει στο 1.16.9 σαν 16ν πλεον γυρισε στο 1.13.9 με ψιλοφθερμενα λαστιχα...αρκετα καλος χρονος αν σκεφτει κανεις οτι εμπαινε για πρωτη φορα σαν 16ν και το παιδι δεν το ειχε ξαναπιεσει να δει πως αντιδρα με τα περισσοτερα αλογα αλλα και κιλα...εγω με το 16ν μου που ειναι μαμα μοτερ και αναρτηση group N με στενα 330 lib ε πολιτικα λαστιχα γυρισα στο 1.16.00.πρωτη φορα πηγα πιστα και ηταν ωραια...θα ξαναπαω σιγουρα...αλλα με ιμισλικ και καμπερ να δουμε τοτε...
-
Πολύ καλοί χρόνοι!
Εσύ τι αμάξι έχεις;
-
Ο φίλος με το Yugo πόσο να κάνει άραγες;
-
1.10
-
Συζήτηση χτες περί Μεγάρων...
-Με τι ταχύτητα παίρνεις τις φιστικιές?
-Με 3η.
-Και δε σου κρεμάει?
-Όχι, έχω αρκετές στροφές στην έξοδο και στο τελείωμα του κερμπ έχω πιάσει πάνω από 110 km.
-Μα καλά, πόσα βγάζεις στο τέλος της ευθείας?
-Είδα και 165.
-Δεν φρέναρες καθόλου, ε?Ελπίζω ο φίλος που θα το δει να μην το παρεξηγήσει, χαβαλέ κάνουμε και έτσι όπως τελείωσε ο διάλογος είχε πολύ γέλιο. Εξάλλου μπορώ να πω ότι έβγαλε αρκετά καλό χρόνο εκεί μέσα.
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
-Όχι, έχω αρκετές στροφές στην έξοδο και στο τελείωμα του κερμπ έχω πιάσει πάνω από 110 km.
-Μα καλά, πόσα βγάζεις στο τέλος της ευθείας?
-Είδα και 165.Κι εγώ τόσα βλέπω στο τελείωμα του κερμπ, αλλά στο τέλος της ευθείας πλησιάζω τα 145
-
Χμ κοντα με τα δικα μου δεδομενα, αλλα 110 στο τελειωμα του κερμπ, δεν ειναι υπερβολικα ? Κι εγω 165 βλεπω στο τελος της ευθειας αλλα νομιζω η εξοδος μου απο την Κ5 ειναι κατω απο 100....
Για τι αυτοκινητο μιλαμε ?Edit: Ωχ με προλαβε ο opterios ...
Καλα κι εσυ 110 ??
Xρονοι στην πιστα των Μεγαρων