Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Peugeot 207 2006
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Peugeot 207 2006
    • 1
    • 2
    • 30
    • 31
    • 32
    • 33
    • 34
    • 35
    • 36
    • 32 / 36
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    7
    702
    2384
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      drdino last edited by

      Αν μπορείς να περιμένεις, τον καινούριο 16αρη. Αλλιώς τον τωρινό 16αρη. Το 1,4 απόφυγε το καλύτερα, εφόσον μπορείς να πας σε 1,6.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        tazz last edited by

        Πολύ θετικές οι πρώτες οδηγικές εντυπώσεις από το turbo:
        http://www.channel4.com/4car/di/peugeot/207/4114/

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          prisma last edited by

          Εχω το 207 3 μηνες τωρα (το 1.4) και οι επιδοσεις του ειναι μαλλον μετριες. Το ιδιο εχω διαβασει και για το 1.6 αν και δεν το εχω οδηγησει. Παντως ειναι αρκετα 'ζωντανο' το συνολο. Στρωσιμο μεχρι τα 1500 χλμ. (τωρα εχει 5200χλμ). Ανεση, αναρτησεις, πλαισιο, συμπεριφορα χαλαρα στα συν του αυτοκινητου. Το βασικο μειονεκτημα για μενα ειναι οι χωροι στο πισω καθισμα. Μπροστα αντιθετα εχεις μεγαλη ανεση και το εσωτερικο (ταμπλο κλπ) ανωτερο του 307 σε σχεδιαση!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            krusenstern last edited by

            Ο χρήστης prisma έγραψε:
            Εχω το 207 3 μηνες τωρα (το 1.4) και οι επιδοσεις του ειναι μαλλον μετριες. Το ιδιο εχω διαβασει και για το 1.6 αν και δεν το εχω οδηγησει. Παντως ειναι αρκετα 'ζωντανο' το συνολο. Στρωσιμο μεχρι τα 1500 χλμ. (τωρα εχει 5200χλμ). Ανεση, αναρτησεις, πλαισιο, συμπεριφορα χαλαρα στα συν του αυτοκινητου. Το βασικο μειονεκτημα για μενα ειναι οι χωροι στο πισω καθισμα. Μπροστα αντιθετα εχεις μεγαλη ανεση και το εσωτερικο (ταμπλο κλπ) ανωτερο του 307 σε σχεδιαση!

            ...και ανώτερο του ανταγωνισμού γενικώς. Το μόνο που λείπει είναι δύναμη. Το 1,6 πάει καλύτερα, αλλά όχι τίποτα θεαματικό. Στο δρόμο το αυτοκίνητο συμπεροφέρεται εκπληκτικά πάντως. Άιντε να δούμε το τούρμπο.

            Δυστυχώς (προς το παρόν) τα δύο καλύτερα της κατηγορίας (207, GP) στερούνται ίππων και ροπής για το αυξημένο βάρος τους.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              kostasy last edited by

              Τα δύο καλύτερα της κατηγορίας 207 και GP?
              Ξέχασες το CLIO που έχει καλύτερο κινητήρα και από τα δύο

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                adis4gr last edited by

                Ο χρήστης kostasy έγραψε:
                Τα δύο καλύτερα της κατηγορίας 207 και GP?
                Ξέχασες το CLIO που έχει καλύτερο κινητήρα και από τα δύο

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • P
                  popol-ros last edited by

                  Ο χρήστης kostasy έγραψε:
                  Τα δύο καλύτερα της κατηγορίας 207 και GP?
                  Ξέχασες το CLIO που έχει καλύτερο κινητήρα και από τα δύο

                  αυτο το αμαξι τελικα ηρθε με τα φοντα του πρωτου και τελικα , ολοι το ξεχνανε να το καταταξουν καπου.......

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    krusenstern last edited by

                    Ο χρήστης kostasy έγραψε:
                    Τα δύο καλύτερα της κατηγορίας 207 και GP?
                    Ξέχασες το CLIO που έχει καλύτερο κινητήρα και από τα δύο

                    Ναι έχει. Και; Δεν κάνει ΜΟΝΟ ο κινητήρας το αυτοκίνητο.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • F
                      funkyreverend last edited by

                      E, όμως και τα υπόλοιπα δεν πάνε και πολύ πίσω. Ξεκολλήστε από τη μανία.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • D
                        drdino last edited by

                        Και ένα yugograle έχει πολύ καλύτερη μηχανή από τα 2.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • P
                          prisma last edited by

                          Επειδη ειδα το Clio το μονο καλυτερο που εχει απο το 207 ειναι χωροι πορτ-μπαγκαζ και πισω καθισμα. Οκ εχει και καλυτερες επιδοσεις! Απο κει και περα μην αναφερθω στα απαραδεκτα πλαστικα του και στο κατω του μετριου Value for money (εξοπλιστικα τουλαχιστον το 207 υπερτερει σε σχεση με τη τιμη).

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • F
                            funkyreverend last edited by

                            Είδες τα καλά πλαστικά ή τα 'μάπα' του Clio; Μλκία μεν ο διαχωρισμός κατά τη γνώμη μου, αλλά το 'καλό' εσωτερικό δεν νομίζω καν ότι το πλησιάζει το 207. Πολύ παππουδίστικη καμπίνα ρε γμτ...Στο 1.6Τ φυσικά δεν παίζει ΚΑΝΕΝΑΝ ρόλο κατά τη γνώμη μου...

                            Το 'α, και καλύτερες επιδόσεις' είχε πολύ πλάκα...σαν να λες 'α, έχει και υαλοκαθαριστήρες πιο απλωτούς'! Αν είναι ρε παιδιά να παίρνουμε 1.6αρια για να είμαστε πιο αργοί από τα 1.4αρια της προηγούμενης γενιάς, το χάσαμε το παιχνίδι...

                            Για την τιμή του 207 συμφωνώ...αν έχει ψάξει κανείς και πιο συγκεκριμένες συγκρίσεις, μας βγάζει από τον κόπο;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • P
                              prisma last edited by

                              Ειδα και τα καλα και τα 'μαπα'. Αλλα πιστευω ειναι κοροιδια να δωσεις σχεδον 15.500 ευρω γιαυτο το λογο (τοσο κανει με τα καλα πλαστικα!) και με εξοπλισμο καλο μεν αλλα οταν στο απλο Clio μου λενε '100 ευρω επιπλεον για πισω προσκεφαλα!!! και αλλα 100 για ρυθμιζομενο σε υψος καθισμα οδηγου ΜΟΝΟ' και το 207 τα εχει στανταρ (μαλιστα ρυθμιζομενα σε υψος ειναι και τα 2 καθισματα) και με ηλεκτρικους καθρεφτες επισης στανταρ καθως και ρυθμιζομενο απο το τιμονι radio-cd (extra στο Clio) τοτε τι να λεμε!!! Μιλαω για το απλο 207 παντα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                tazz last edited by

                                Και άλλοι διθύραμβοι για το 1.6t:
                                http://www.autoexpress.co.uk/news/motor ... 07_gt.html

                                'Simply put, the 207 GT is one of the best handling cars Peugeot has built since the firm's Eighties heyday. It offers keen drivers some real fun in twisty bends'

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • W
                                  wannabe last edited by

                                  το 207 1,6Τ υπάρχει σκέψη για 5θ? ή μόνο 3θ

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • W
                                    wannabe last edited by

                                    το 207 1,6Τ υπάρχει σκέψη για 5θ? ή μόνο 3θ

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • P
                                      pskarm last edited by

                                      3porto...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • F
                                        funkyreverend last edited by

                                        Το 1.6Τ μου ακούγεται πολύ καλή περίπτωση...σε αντίθεση με τις απλές εκδόσεις...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • D
                                          drdino last edited by

                                          Kαι το 1,6 καλό είναι, μην τα ισοπεδώνουμε όλα... το 1,4 βέβαια και ακόμα χειρότερα το 8βάλβιδο...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • F
                                            funkyreverend last edited by

                                            Το 8βάλβιδο θέλω να το οδηγήσω οπωσδήποτε!!! Σοβαρά μιλάω!

                                            Και το ατμοσφαιρικό μια χαρά είναι, αλλά αν είναι να πάρεις 1.600αρι για να πηγαίνεις σαν 1.400αρι της σημερινής εσοδείας...πάνε πάρε ένα Focus να τελειώνουμε!

                                            Η ισοπέδωση είναι φυσικά κακή, αλλά προσωπικά όταν το 1.6Τ κάνει -20Κ φίσκα στον εξοπλισμό και με κινητήρα που θα αναδείξει το αυτοκίνητο, το θεωρώ μλκία να δώσω 15-16 για να πάρω την ατμόσφαιρα...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 30
                                            • 31
                                            • 32
                                            • 33
                                            • 34
                                            • 35
                                            • 36
                                            • 32 / 36
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr