-
Αν ο εγκέφαλος κόψει γκάζι ενώ πατάς πολύ, το μαραφέτι δεν μπορεί να σε βοηθήσει γιατί δεν επεμβαίνει στον εγκέφαλο, μόνο δίνει σήμα στον εγκέφαλο.
-
Ο χρήστης Hammer_ έγραψε:
Αν όντως μιλάμε για κάτι που αλλάζει το σήμα από το πεντάλ μέχρι τον εγκέφαλο, τότε το επιπλέον γκάζι που δίνει το μαραφέτι το κόβει ο εγκέφαλος με τον ίδιο τρόπο που θα έκοβε το σανίδωμα με το πόδι.Δηλαδή, τελικά η συσκευή είναι εξομοιωτής βαριάς πατούσας για ελαφροπόδαρους!
Γαμάτη ορολογία! (Ναι, αυτό είναι)
-
στα 150
-
Σάββα,η γνώμη μου είναι η εξής:
Βρίσκεις ένα παιδί που τό φόρεσε (από κάποιο κλάμπ φαντάζομαι) και τόυ ζητάς να σε αφήσει να το οδηγήσεις
Αν σε ικανοποιεί,πάρτο
Αλλά άμα το αγοράσεις και σου φανεί άχρηστο,θα τα κλάψεις.
200 ευρώ δέν είναι λίγα -
Αυτή είναι προσωπική ερώτηση. Αν δεν σου αρέσει καθόλου η αίσθηση του γκαζιού στο αμάξι σου και δίνεις 150 για να αλλάξει, έχεις την απάντηση.
-
βασικα, ο Μπουλεκος αν θυμαμαι καλα σε αφηνει να το βαλεις στο αμαξι σου για να το δοκιμασεις κανοντας μια μικρη αποσταση. Επομενως μπορεις να καταλαβεις εαν σε ικανοποιει ή οχι.
-
150 παντως δεν μου φαινεται το τρομερο ποσο που θα εκλαιγα 2 μερονυχτα αν μετα δε μου αρεσε!
Βεβαια αυτο ειναι αναλογο με τον καθ'ενα! Εμενα παντως αν δε μου αρεσε η αποκριση του γκαζιου(σαν ενα Ιμπιζα 101 αλογα που ειχα οδηγησει), θα το δοκιμαζα ακομα και εαν τα 'εχανα' τα 150... -
μεγάλο το δίλλημα...
-
Από τη στιγμή που θα κάνετε group-buy, δεν μπορείτε να τον πείσετε να τοποθετήσει ένα για 'test-drive';
-
Μήπως επηρεάζει αρνητικά την κατανάλωση;
-
Åþò ôéò 2500 ÷éë óôñïöåò ôï 1600áñé ìïôÝñ áêïëïõèåß êÜðïéåò ðñïäéáãñáöÝò ñýðùí ðïëý áõóôçñÝò êáé äåí ðñüêåéôáé íá äåßò êÜôé ôï öïâåñü (åêôüò ßóùò êáôáíÜëùóçò) .
Åíá êüëðï åßíáé íá ôïõ áíïßãåéò óôáäéáêÜ ôï ãêÜæé ìÝ÷ñé íá ðåñÜóåéò ôï 'üñéï' áõôü üôáí åßóáé ó÷åôéêÜ ÷áëáñüò êáé íá 'óáíéäþíåéò' áðï åêåß êáé ìåôÜ ,áí êñáôÜò êáé ôéò áëëáãÝò ðñßí ôïí êüöôç ãéá ôçí áêñßâåéá ëßãï ìåôÜ ôçí ìÝãéóôç éððïäýíáìç åßíáé áêüìá êáëýôåñá .
Áí ðáñüëá áõôÜ åðéèõìåßò áèëïðáéäßåò ðñïóðÜèçóå íá ìçí áöÞíåéò ôéò óôñïöÝò íá ðÝöôïõí êÜôù áðï ôéò 3000 êáé íá åßíáé ôï ðüäé óïõ åêåß ðéï æõãéóìÝíï ..Ýíá ãñÞãïñï ðÜôçìá åßíáé ðïëý êáëýôåñï ôïõ Pedal to the metal .
Ðñüóå÷å ëßãï êáé èåñìïêñáóßåò íåñïý ëáäéïý ,áíôéäñÜ ðïëý êáëýôåñá æåóôüò êáé ü÷é ëßãï ðñßí ôï æåóôü .ÁõôÜ ôá ïëßãá áðï Ýíá óõãêñïõðßôç(Psa) ðïõ åßíáé êáé 150 êéëÜ åëáöñýôåñïò .Ìáò ëåßðïõí êõâéêÜ
- Äåí ìðïñþ íá ðþ üôé åíèïõóéÜóôçêá áðï äïêéìÞ ôÝôïéïõ óõóôÞìáôïò ,ï éäéïêôÞôçò ôï âñßóêåé âÝâáéá êáëü .
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Μήπως επηρεάζει αρνητικά την κατανάλωση;Μα οχι βεβαια! Οι κατασκευαστες δινουν συντηρητικες ρυθμισεις στην αποκριση του γκαζιου σε χαμηλες στροφες επειδη ειναι μαρκετινιστες και θελουν το κακο μας! Ο μαστρο-Μπουλεκος ομως ξηγιεται ωραια!
ΥΓ. Προφανως και το αντικτυπο στην καταναλωση ειναι μεγαλο για καποιον που οδηγει σε χαμηλες στροφες...
-
Δεν θα το πάρω τελικά.
Ευχαριστώ που με αποτρέψατε από το να πετάξω(?) τα χρήματά μου.
-
Δεν πετας τιποτα. Πηγαινε στον Μπουλεκο, ζητα να το δοκιμασεις, και **θα δεις μονος σου αν η βελτιωση στην αποκριση του γκαζιου (προσωπικα γουστα ειναι αυτα) δικαιολογει τα χρηματα αυτα. ** Τοσο απλο, δεν ειναι?
οσοι το εχουν βαλει, αλλοι λενε οτι κανει τρομερη διαφορα, αλλοι οτι κανει λιγα πραγματα (παντως εστω και ελαχιστα κανει διαφορα), αναλογα με το αυτοκινητο.
ΥΓ Αν πας, πηγαινε απο δευτερα και μετα που θα ειμαι και εγω εκει
-
εκει δουλευεις???
-
Elteo (και οσοι αλλοι ενδιαφερομενοι) ΜΗΝ πεταξεις/ετε τα χρηματα σου . -
Οπως σωστα αναφερθηκε ειναι απλα ενας 'εξομοιωτής βαριάς πατούσας για ελαφροπόδαρους'. Αλλα για να μην μιλαμε με αερολογιες, εψαξα λιγο παραπανω επειδη ποναω τα χρηματα σου, και ιδου, εν ολιγοις, τι βρηκα:
Παρακατω ακολουθουν δυο διαγραμματα που δειχνουν τι σημα δεχεται ο εγκεφαλος (=ποσο γκαζι πατιεται) και ποσο τελικα ανοιγει η πεταλουδα. Το πρωτο ειναι χωρις το sprint booster το δευτερο με το sprint booster. Ο οριζοντιος αξονας ειναι ο χρονος. Στο πειραμα εγινε ενα μετριο και ενα βαθυ πατημα του γκαζιου.
Χωρις Sprint Booster
Με Sprint Booster
Οπως παρατηρειται στο δευτερο διαγραμμα προφανως η καθυστερηση αποκρισης της μηχανης εξακολουθει να υπαρχει, αλλα η διαφορετικη αισθηση οφειλεται στο οτι το Sprint Booster φροντιζει οταν πατας 40% το γκαζι να αλλαζει το σημα σε 90% γκαζι. Στο δευτερο διαγραμμα φαινεται οτι με 100% γκαζι το Sprint Booster ουσιαστικα δεν κανει τιποτα παραπανω, πραγμα που θα φαινοταν και στο πρωτο διαγραμμα αν ειχει πατηθει 100% γκαζι. Επισης παρατηρωντας τα διαγραμματα και συγκρινοντας την αποκριση αναμεσα στην εντολη και την υλοποιηση της βλεπω πως η μηχανη δεχεται πιο ομαλα σηματα τοσο στο πατημα οσο και στο αφημα του γκαζιου, οποτε ισως θιγεται η μακροχρονια αξιοπιστια μιας μηχανης με Sprint Booster αφου δημιουργει πολυ πιο αποτομα πατηματα και αφηματα γκαζιου, που οσο και να εξομαλυνει ο εγκεφαλος...
Τελος, οπως γραφεται και στο φορουμ, σε συνθηκες χαμηλης προσφυσης ή ανηφορες επιθυμεις να δινεται 90% γκαζι ακομα και αν εχεις πατησει μολις 40%?
Πηγη: προσαρμογη απο τα γραφομενα του χρηστη ferga απο το seatclub.gr/forum, οπως βρισκονται εδω: http://seatclub.gr/forum/index.php?PHPSESSID=85af7db232e42851bfdde04c6af87f18&topic=6785.0
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Äåí èá ôï ðÜñù ôåëéêÜ.Åõ÷áñéóôþ ðïõ ìå áðïôñÝøáôå áðü ôï íá ðåôÜîù(?) ôá ÷ñÞìáôÜ ìïõ.
Äåò ôï êáé áðï ìéá Üëëç ïðôéêÞ ãùíßá ,´~15 ÷ëã ñïðÞò Ý÷åéò ...äåí ðñüêåéôáé íá ðÜíå ðáñáðÜíù . Ç áðüêñéóç Üíôå êáé âåëôéþèçêå ,ôï áðïôÝëåóìá üìùò äåí èá åßíáé ôï ßäéï óå åðéäüóåéò ??
ÂÜëå ðéï åëáöñéÝò æÜíôåò (ðñïôåßíåôáé)
ðÝôá üôé Ü÷ñçóôï Ý÷åéò óôï ÷þñï áðïóêåõþí(óïâáñÞ ðñüôáóç áõôÞ)
ôóÝêáñå êáëýôåñá ôá âåíæéíÜäéêá óå ðïéüôçôá (áêüìá óïâáñüôåñç )
êáé êáèÜñéóå åóý Þ ìç÷áíéêüò ôçí ðåôáëïýäá ãêáæéïý (áí óïõ öáßíåôáé ðåñßåñãï Þ êïõëü óêÝøïõ ôá ößôñá êáìðßíáò Þ áÝñïò üôáí ôá áëëÜæåéò óå ôß êáôÜóôáóç åßíáé êáé ðñüóèåóå ìåñéêÝò áíáèõìéÜóåéò áðï ëÜäé êáé ìéá ðåôáëïýäá ðïõ áðëÜ áíôéóôÝêåôáé áåñïäõíáìéêÜ óôá ðáñáðÜíù )ÖéëéêÜ ðÜíôá
-
Τουλάχιστο δεν είναι απατεωνία όπως οι μαγνήτες. Θυμάμαι παλιά είχα διαβάσει (σε σελίδα του προϊόντος) για κάτι απειροελάχιστες βελτιώσεις στα 0-400μ. (ειλικρινείς).
Αυτό που αλλάζει είναι η αίσθηση του πεντάλ στην οδήγηση (και προφανώς τη κατανάλωση). Αν σε κάποιους αρέσει αυτή η λειτουργία του πεντάλ και δεν θεωρούν ακριβό το sprint-booster, το παίρνουν. Εγώ δεν έχω ηλεκτρονικό γκάζι αλλά κανά δυο νοικιασμένα που οδήγησα δε κατάλαβα υστέρηση - φαίνεται το πατούσα πολύ έτσι κι αλλιώς
Sprint Booster [Boulekos] - Τι λέτε?