-
Του Κατσιμη διλιτρο? Τωρα εγινε αυτο?
-
Για του Σίδερη ξέρω....Για του Κατσίμη υποθέτω....
-
Μήπως εννοείτε 1800? Απ' ότι ξέρω στην Ε μπορείς να αυξήσεις τον κυβισμό, αλλά μέχρι κάποιο ποσοστό, δεν είναι έτσι?
-
1800 και κάτι.....
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Μήπως εννοείτε 1800? Απ' ότι ξέρω στην Ε μπορείς να αυξήσεις τον κυβισμό, αλλά μέχρι κάποιο ποσοστό, δεν είναι έτσι?Εγώ πάλι ξέρω ότι στην Ε βάζεις οποιοδήποτε κινητήρα της κατασκευάστριας εταιρίας γουστάρεις, αρκεί να είναι μέχρι 2.000 κυβικά για ατμοσφαιρικά.
Τώρα αν ο αρχικός σου κινητήρας ήταν πάνω από 2.000 κυβικά μπορεί να ισχύει αυτό που λες... -
Οτι μπορείς να βάλεις οποιονδήποτε κινητήρα της ίδιας κατασκευάστριας εταιρείας το ξέρω. Πχ, ο Καλαϊτζιάν, ο οποίος στο μινι του έχει βάλει Χόντα 1600άρη, αφού Χόντα και ρόβερ ήταν το ίδιο κάποια εποχή.
Αυτό που έχω ακούσει όμως είναι ότι δεν πρέπει να υπερβαίνει σε κυβισμό τα αρχικά κυβικά +20% ή +200 cc ή κάπως έτσι...
Αν πχ έχεις ένα escort 2λιτρο, μπορείς να το κάνεις 2200 και να πας στην Ε12. Κάποιος να μας διαφωτίσει? Nass?
Και μια ακόμα ερώτηση... στις συμμετοχές αναφέρονται μόνο 8 RX-8. Τα υπόλοιπα τι έγιναν? Κάτι ακουγόταν για 12-15...
-
Κάνουν αποχή για συμπαράσταση!!!!
-
Τοσα τρεχουν στους αγωνες της Ιταλιας ομως στο Spa πηγαν 8 οποτε και που ηρθαν τοσοι στα Μεγαρα ειναι θαυμα.
-
Αν ο αρχικός κινητήρας ήταν < 2000 κυβικά, τότε ο νέος κινητήρας μπορεί να είναι έως 2000 κυβικά.
Αν ο αρχικός κινητήρας ήταν > 2000 κυβικά, τότε ο νέος κινητήρας μπορεί να είναι έως 150% του αρχικού κυβισμού.http://ethea.elpa.gr/news/closeup.php?id=768&cat=133
Το Honda του Σιδέρη είναι όντως Ε.
Του Κατσίμη όμως όχι (θα είναι από το 2007), εκτός και αν είναι άλλο. Ισως έχει γίνει λάθος.
-
-
Καλά ντε, μη βαράτε... Πολύ έπεσε...
Thnx!
-
-
-
Θα κανουν καποια κινηση προς τιμην του αδικοχαμενου Μακρη στη πρωτη τους διοργανωση μετα το Μαυρο Ροδο?
Οποιος παει ας μας πει... -
Πηγα σημερα.Ενταξει εγκαταλειψη του κατσιμη για αλλη μια φορα και προσπαθεια του βαρουτσου εναντι του χοχολη.Καλουτσικη μαχη.Απο κει και κατω τπτ αλλο.
τα Μικρα ειχαν μαχη αν και λιγα αλλα δεν ετρεξαν σε ολο τον αγωνα λογω εξοδου.
στην οπεν ειχαμε αρκετες μαχες αλλα ο Σαμι φαις δεν καταφερε να κανει κατι αξιολογο.ισως να εφταιγε και το αμαξι..
Απογοητευση ο Γατσος που εχασε τη θεση απο το Σιδερη Αληθεια τη μηχανη εχει αυτο του σιδερη?μου φανηκε αρκετα δυνατο αυτη τη φορα.Το rx8 cup ηταν για κλαμματα και δεν νομιζω να εχει κανενας αντιρρηση..Ελαχιστα αυτοκινητα δυσκολοδηγητα και καμια κοντρα.Ειχαμε και καθυστερηση..
Στα ιστορικα περιμεναμε και τη sting ray αλλα δεν ετρεξε.Παρολαυτα η καλυτερη κατηγορια με αρκετες μαχες και πολλες εγκαταλειψεις.
δεν εμεινα ικανοποιημενος.παλι κοιτουσα τις συμμετοχες και 'ενθουσιαστηκα' αλλα τελικα πρεπει να μας γινει μαθημα οτι οταν το παραβολο ειναι μηδενικο θα εχουμε απωλειες.
-
Ο χρήστης faflas έγραψε:
παλι κοιτουσα τις συμμετοχες και 'ενθουσιαστηκα' αλλα τελικα πρεπει να μας γινει μαθημα οτι οταν το παραβολο ειναι μηδενικο θα εχουμε απωλειες.προσπαθώ να το καταλάβω αυτό αλλα δεν μπορώ.Δηλαδή αν είχε παράβολο δεν θα είχε απώλειες?εγκαταλήψεις?πρώτη φορά πήγες μέγαρα?συγνώμη αλλα την φράση που αναφέρεις δεν μπορώ να την καταλάβω με πια ένοια την ενοείς.
-
Τα ιστορικα σημερα ηταν η καλυτερη και πλουσιοτερη σε συμμετοχες κατηγορια με πολυ γρηγορους οδηγους και αυτοκινητα,πολλες μαχες και πανω απ'ολα ηχους που δυσκολα ακουμε πια,οπως λεμε για να θυμουνται οι παλιοι και να μαθαινουν οι νεοι.
-
Ο χρήστης oikonomoy_racing έγραψε:
παλι κοιτουσα τις συμμετοχες και 'ενθουσιαστηκα' αλλα τελικα πρεπει να μας γινει μαθημα οτι οταν το παραβολο ειναι μηδενικο θα εχουμε απωλειες.
προσπαθώ να το καταλάβω αυτό αλλα δεν μπορώ.Δηλαδή αν είχε παράβολο δεν θα είχε απώλειες?εγκαταλήψεις?πρώτη φορά πήγες μέγαρα?συγνώμη αλλα την φράση που αναφέρεις δεν μπορώ να την καταλάβω με πια ένοια την ενοείς.
Ξέρει τι εννοεί ο faflas... Ότι βασιζόμενοι στο μηδενικό παράβολο, πολλοί δηλώνουν (ίσως για να μαζευτούν οι συμμετοχές, ποιος ξέρει) και τελικά δεν πάνε. Ιδιαιτερα 3-4 συγκεκριμένα μεγάλα ονόματα το έχουν κάνει κανόνα από πέρσι...
-
Δεν είναι ακριβώς έτσι διότι όταν δηλώνει κανείς πληρώνει 200 ευρώ, τα οποία τα παίρνει πίσω αν εμφανιστεί στον αγώνα. Τουλάχιστον αυτό ίσχυε πέρισι...
Αυτό όμως που σίγουρα συμβαίνει είναι πως ίσως κάποιοι, ενθαρρυμένοι από το μηδενικό παράβολο, πάνε να τρέξουν χωρίς το αυτοκίνητό τους να είναι στη μηχανική κατάσταση που πρέπει για να αντέξει τις αυξημένες φθορές της πίστας (όσο είναι ένας αγώνας πίστας είναι λίγο-πολύ όλες οι αναβάσεις της χρονιάς)
-
Aπο που να ξεκινήσω και που να τελειώσω, πρεπει να λέγεται αυτός ο Αγώνας Ταχύτητας.
1. Οργάνωση:Για τα ΜΠΑΖΑ στην κυριολεξία.(ευτυχώς που ηταν και η IRON TEAM και ειχαμε λίγο απο Τεντες και online Χρονους σε ολη τη διάρκεια του Αγώνα.)Το Σαββατο επι 15λεπτα ακούγαμε την κα Καιτη να φωνάζει στα μεγάγωνα:'Κε Κωστα, Κε κωστα, Κε κωστα....Ανοιξτε επιτέλους το κινητό σας.'.Ευτυχώς που οι ιταλοί δεν καταλάβαιναν, έμαθαν ομως το Κε Κωστα...
Το Πυροσβεστικό το Σάββατο καθυστέρησε περίπου μια Ωρα με αποτέλεσμα οι μηχανόβιοι να κάνουν δοκιμές στις 20:00 και ολοι εμέις που είμασταν απο τις 06:00 να περιμένουμε...
Χώρος στα pits... Παράδειγμα ο Χοχολης που το 'παιδί' ήρθε απο θεσσαλονίκη και επειδη καθυστέρησε λίγο δεν εβρισκε ουτε 'ποντο' να καθήσει.Οταν δε πήγε στον PITMARSHAL ελαβε και την μυθική απαντηση:'Κανονισέτα μόνος σου.Δεν ξέρω εγώ'Νατοι και οι κριτές που παραπονόνται οτι θέλουν να πάρουν τα αυτοκίνητά τους μέσα στη πίστα.Και βέβαια παραπονιόνται σε λάθος άνθρωπο, αφού ο ΣΟΑΑ δεν ειχε ξυπνησει το πρωί του Σαββάτου.
Ξεκινάει λοιπόν το πρωτο σετ δοκιμών.Ο διάδρομος για την εξοδο στα PITS εχει κλείσει απο φορτηγά.Πολλοι μπαίνουν απο την είσοδο(και λογικό αφουτο 20αλεπτο εχει ξεκινήσει να μετράει) και ο MARSHAL τρέχει και δεν φτάνει... Αρχίζει και φωνάζει στους οδηγούς οι οποίοι φορούν κράνη, μπαλακλάβες, φορμες κλειστα τζάμια και βέβαια τον 'Γράφουν'.
Και έρχεται και η ώρα της Κρίσης...Κάποιο MICRA τουμπάρισε και βγαίνει κοκκινη σημαία.Εκεί να δείτε...Στην αρίστερή πριν τα Pits οι κριτές δεν εχουν σημαία με αποτέλεσμα οι οδηγοί να μην κοβουν και οταν φτάνουν στη δεξιά μπροστά στα Πιτς να αντικρίζουν τον κριτή με την ΚΟΚΚΙΝΗ...αλλους δύο να κάνουν νόημα να κοψουν τα αυτοκίνητα... και καταλαβένεται..Λγο αργότερα ειδαμε και εναν αλλον να παίρνει την σημαία(μαλλον) της Εκκίνησης και να την δείνει σε αυτούς που δεν είχαν.ΚΥΡΙΑΚΗ
Ο Αγώνας αρχίζει.Μερικά 'Γυφτάκια' κυκλοφορουν στα πιτς και παίζουν ανενόχλητα ενώ ο MARSHAL πατάει την κορνα για να τα διώξει και εμείς ψάχνουμε να δούμε ποιος μπαίνει στα ΠΙΤΣ.
Τελικά,
σχεδόν μια απο τα ίδια μονο που η κόκκινη βγήκε σε αγώνα των ΙΤΑΛΩΝ και πάλι στη αριστερή πριν τα πιτς δεν υπήρχε σημαία, 2 MAZDA ΝΑ ΒΓΑΊΝΟΥΝ ΕΚΤΌς ΠΙΣΤΑΣ σβουριζοντας συνέχεια, αλλα να φτάνουν τεζα μπροστά στα πιτς και.... και κανείς δεν ειχε 'καταλάβει' οτι ενα MAZDA ΕΙΧΕ ΓΕΜΙΣΕΙ ΤΗΝ ΠΙΣΤΑ ΛΑΔΙΑ(ΑΦΟΥ ΓΥΡΝΑΓΕ ΕΠΙ 3 ΓΥΡΟΥς ΜΕ ΝΤΟΥΜΑΝΙΑ ΚΑΠΝΟΥ).Το κερασάκι στη Τούρτα... Η απονομή.Αλλα των άλλων τα Κύπελλα.Ο εκφωνητής πιστεύω οτι δεν ειχε παρακολουθήσει καν αγώνα αφού δεν ήξερε ποιός ειναι τι.Την sport 1600 την 'αναβαθμίσανε' σε κύπελλο αφού δώσανε μονο στους 3 πρώτους καθε κλάσης(Α5,Α6,Ν1,Ν2,Ε9).Θεωρώ οτι οταν παραγγείλανε τα Κύπελλα δεν ειχαν διαβάσει καν τον κανονισμό ΠΙΣΤΑΣ.Τελικά οτι περίσεψε το εδωσαν στους παραπονούμενους και βέβαια μην περιμένετε να ειχε την σωστή ετικέτα.(Αντε Ντάκα, παρε και εσύ ενα...)
Και τελειώνοντας αφού η ΑΛΑ είχε αποφασίσει να εχει δωρεάν εισοδο στους θεατες, ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΑΝΑΚΕΊΝΩΣΕ ΠΟΥΘΕΝΑ
Το μονο θετικο, το σπικαζ που ενδεχομένως ηταν απο τα καλύτερα που εχω ακούσει.(χωρίς ειρωνία, πραγματικά)ΠΙΣΤΕΥΩ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΤΑ ΛΙΓΑ ΠΟΥ ΕΓΓΡΑΨΑ, ΓΙΑΤΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ...
ΠΠ Ταχύτητας 2006