-
το 2004, στο Κένταυρος, έτυχε να εγκαταλείψουν ή να έχουν προβλήματα στη μέση του αγώνα οι πιο δυνατοί συνδυασμοί στα Ν/2 και βρέθηκα να ξεκινώ την 4η ειδική μαζί με το φίλο μου τον Παφίλη (το δεξί μπάκετ) από τις 6 με ενάμισο λεπτό διαφορά από τον δεύτερο.
ε, είπα θα το πάω ήρεμα μιας και σκεφτόμουν και τη φθορά στα pirelli....
κάναμε κανονικά την Πορταριά με 0 ρίσκο και φυλαγμένα το Καράβωμα μιας και ήδη πανυγηρίζαμε για τη νίκη. όμως δεν το χαιρόμασταν...και πάλι καλά που μου τη βάρεσε αρκετά στον εγκέφαλο και έκανα όσο πιο καλά και γρήγορα μπορούσα τις Μηλιές και χάρηκα και πάλι οδήγηση και αυτή την ειδικάρα.
στο τέλος του αγώνα ΜΕΤΑΝΙΩΣΑ που δεν πήγα δυνατά την 4η και την 5η και με είχαν περάσει στη γενική κάποια αυτοκίνητα !!!!
απο τότε δεν το ξαναέκανα !!!! χεχεχε
αποκορύφωμα βέβαια το περυσινό ΔΕΘ που ενώ έβλεπα οτι θα την φάω (για τα 8 χιλιοστά του ύψους...), που φυσικά ΔΕΝ ΤΟ ΑΛΛΑΞΑ ΜΕΣΑ ΣΤΟ σερβις μιας και δεν είχα ποτέ μου μηχανικό να με περιμένει, ΠΗΓΑ ΤΑΠΑ, έκανα νέο προσωπικό ρεκόρ εκεί που ήθελα και γι'αυτο και χάρηκα εκείνη την ημέρα. με κόψανε και πήγα χαρούμενος σπιτι. (άσχετο αλλά ο Τακης που πολύ τον πάω για 5 κιλά πήρε 20 λεπτά, εγώ για 8 χιλιοστά γιατί κόπηκα ?? χοοχχοοχ)
είναι τι γουστάρει να παίρνει από την ημέρα του ο καθένας. βέβαια πιστεύω οτι με τα... χρόνια φεύγει η κάψα και μένει η λογική (να το πω κομψά).
-
[quote='glf']το 2004, στο Κένταυρος, έτυχε να εγκαταλείψουν ή να έχουν προβλήματα στη μέση του αγώνα οι πιο δυνατοί συνδυασμοί στα Ν/2 και βρέθηκα να ξεκινώ την 4η ειδική μαζί με το φίλο μου τον Παφίλη (το δεξί μπάκετ) από τις 6 με ενάμισο λεπτό διαφορά από τον δεύτερο.
ε, είπα θα το πάω ήρεμα μιας και σκεφτόμουν και τη φθορά στα pirelli....
κάναμε κανονικά την Πορταριά με 0 ρίσκο και φυλαγμένα το Καράβωμα μιας και ήδη πανυγηρίζαμε για τη νίκη. όμως δεν το χαιρόμασταν...και πάλι καλά που μου τη βάρεσε αρκετά στον εγκέφαλο και έκανα όσο πιο καλά και γρήγορα μπορούσα τις Μηλιές και χάρηκα και πάλι οδήγηση και αυτή την ειδικάρα.
στο τέλος του αγώνα ΜΕΤΑΝΙΩΣΑ που δεν πήγα δυνατά την 4η και την 5η και με είχαν περάσει στη γενική κάποια αυτοκίνητα !!!!
απο τότε δεν το ξαναέκανα !!!! χεχεχε
ειχε εγκαταληψει ο Σιωτης????
-
Aς γραψουν και αλλοι θεατες/αναγνωστες τη γνωμη τους.
-
Είναι δυνατόν να ρωτάτε ρε παιδιά άν ικανοποιείται ο θεατής απο κάποιον που πάει αργά για να μαζέψει βαθμούς;
-
Ο χρήστης rallycards έγραψε:
Γιατί πριν μερικά χρόνια (περίπου) ήμασταν πιο γρήγοροι?ΓΙΑΤΙ ΝΟΜΙΖΑΜΕ ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΑΝ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΟΙ...
-
Αν αλλάζει η νοοτροπία του πιτσιρικά;
Εδώ βλέπαμε παλιότερα τον Πάνο να βάζει φωτιά σε κάθε επιφάνεια και τώρα με αυτοκίνητο γενικής να πηγαίνει για τους βαθμούς με κάτι 2-4 θέσεις... -
Νομιζω πως μπορω να πω και εγω τη γνωμη μου μιας και μεχρι φετος ειμουν απο τη μερια του θεατη.
Στους Ελληνικους αγωνες θεωρω πως δε μπορουμε να μιλαμε για πρωταθληματαν μιας και δεν εχουμε πχ 10 σταθερες συμμετοχες σε καθε κατηγορια που ξεκινανε την αρχη της χρονιας και φτανουν μεχρι τελους.Συνηθως εχουμε 2-3 που φαγωνονται για την πρωτη θεση και ολοι οι αλλοι στον αγωνα μας οποτε εχουμε λεφτα να τρεξουμε.
Με αυτη τη λογικη κρινω τον οδηγο απο τον καθε αγωνα ξεχωριστα και οχι απο το αν πηρε πρωταθλημα ή οχι.
Τελος πιστευω πως οποιος ειναι αληθινος σπορτσμαν και τον νοιαζει πρωταρχηκα η δικια του ευχαριστηση θα παει ταπα στον αγωνα χωρις να φυλαξει το αυτοκινητο ια τον επομενο και στον επομενο θα το φυλαξει για τον μεθεπομενο και δεν θα κανει την τελευταια ριτσωνα της χρονιας μιας και εχει καθαρισει το πρωταθλημα απο την πορταρια και θα φυλαξει τα φραγκα του για την επομενη χρονια που θα θελησει να επαναλαβει τον αθλο του.Ισως αυτη τη λογικη να εχει και ο Πλατης που τρεχει 20 χρονια τωρα (απο το εννιαιο με τα γιουγκο) και μαλλον διαφορετικη λογικη καποιοι που ηρθαν πηραν καπου καποτε ενα πρωταθλημα και μετα εξαφανιστηκαν.
-
Ο χρήστης Lef205 έγραψε:
Νομιζω πως μπορω να πω και εγω τη γνωμη μου μιας και μεχρι φετος ημουν απο τη μερια του θεατη.
Στους Ελληνικους αγωνες θεωρω πως δε μπορουμε να μιλαμε για πρωταθληματαν μιας και δεν εχουμε πχ 10 σταθερες συμμετοχες σε καθε κατηγορια που ξεκινανε την αρχη της χρονιας και φτανουν μεχρι τελους.Συνηθως εχουμε 2-3 που φαγωνονται για την πρωτη θεση και ολοι οι αλλοι στον αγωνα μας οποτε εχουμε λεφτα να τρεξουμε.
Με αυτη τη λογικη κρινω τον οδηγο απο τον καθε αγωνα ξεχωριστα και οχι απο το αν πηρε πρωταθλημα ή οχι.
Τελος πιστευω πως οποιος ειναι αληθινος σπορτσμαν και τον νοιαζει πρωταρχηκα η δικια του ευχαριστηση θα παει ταπα στον αγωνα χωρις να φυλαξει το αυτοκινητο ια τον επομενο και στον επομενο θα το φυλαξει για τον μεθεπομενο και δεν θα κανει την τελευταια ριτσωνα της χρονιας μιας και εχει καθαρισει το πρωταθλημα απο την πορταρια και θα φυλαξει τα φραγκα του για την επομενη χρονια που θα θελησει να επαναλαβει τον αθλο του.Ισως αυτη τη λογικη να εχει και ο Πλατης που τρεχει 20 χρονια τωρα (απο το εννιαιο με τα γιουγκο) και μαλλον διαφορετικη λογικη καποιοι που ηρθαν πηραν καπου καποτε ενα πρωταθλημα και μετα εξαφανιστηκαν.
Θα συμφωνήσω πολύ με τον Lef205...
Το θέαμα είναι αυτο που μετρά για τους θεατές! Το κυνήγι είναι αυτό που μετρά για τους 'αθλητες' ! Εκεί φαίνετε αν κάποιος το κάνει για την 'τρέλα' του, επειδή είναι 'αθλητής' ή για τα κύπελλα, κόβει αποκόμματα απο εφημερίδες και στο τέλος της χρονιάς τα πάει στον χορηγό του!
Το να μείνεις κρατημένος για το σίγουρο κύπελλο, δεν είναι κάτι που μ'αρέσει...
Πρώτον, γιατί ναί μεν το άθλημα αυτό είναι και άθλημα τακτικής, αλλά κυρίως είναι τρέλα. Τί επαγγελματίες και κουραφέξαλα αναφέρουμε...Υπάρχει υποδομή στην Ελλάδα για επαγγελματίες;;;
Μια απλή γραμματέας είμαι, και μάλλον ούτε καν θεατής, γιατί δεν μου δίνετε η ευκαιρία πίσω απο το κομπιουτερ να βλέπω περάσματα....αλλά ακούω τις αντιδράσεις του κόσμου... Και όλοι χειροκροτούν τα περάσματα, γνωρίζουν τους 'ταρζανιάριδες' οδηγούς, αυτούς που οδηγούν και το χαίρονται, και όχι αυτούς που οδηγούν μετρημένα και εχοντας μελετήσει πόσα θέλουν για την κατηγορία τους-κλάση τους-χώρα τους-ομαδα τους-παρέα τους...κοκ....
Τώρα κατα πόσο ενδιαφέρει τους χορηγούς το κύπελλο, δεν το γνωρίζω κατ'ιδίαν. Ο 'επενδυτής' θέλει αυτοκίνητο που το γνωρίζει ο κόσμος...υποθέτω. Και μάλλον ο κόσμος γνωρίζει περισσότερο τον 'τρελαμένο' απο τον 'τακτικό και μετρημένο'!!!
Εγώ τουλάχιστον, αν έβαζα διαφήμιση σε ένα αγωνιστικό θα έβαζα σε ένα αυτοκίνητο που οι θεατές τρέχουν στο βουνό για να το δούνε! Γιατί ξέρουν οτι στη φουρκέτα θα τα δώσει όλα, θα αφήσει θέαμα, και πολύ καλά βιντεακια στα κινητα τηλεφωνα!!!
Ένα απλό παράδειγμα που μου έρχετε στο μυαλό είναι οι 'φτωχές πλην τίμιες' δεξιοτεχνίες... (αθλοπαιδείες)
Κατηγορία Α γρήγορα - ευέλικτα αυτοκίνητα, σβέλτοι οδηγοί, πολύ καλοί χρόνοι... Κατηγορία Γ όμως (ή κοινα Πισωκίνητα) τρελαίνουν τους θεατές. Βλέπεις τις δεξιοτεχνίες, (που είναι κ ένα φυτώριο), και μπορείς ίσως να καταλάβεις τί θέλει ο κόσμος... Ποιός θυμάται το Ραλλάκι που στην προηγούμενη δεξιοτεχνία έκανε το χρόνο της ημέρας; Σίγουρα οι εκατονταπλάσιοι θεατές θυμούνται το Ασκόνα που ζωγράφισε το πάρκινγκ, άφησε ροδιές στην άσφαλτο και ξεσήκωσε το κόσμο !!!...
Ταπεινή μου γνώμη.....κ αποψη...
Φιλιά
Αννα
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Είναι δυνατόν να ρωτάτε ρε παιδιά άν ικανοποιείται ο θεατής απο κάποιον που πάει αργά για να μαζέψει βαθμούς;ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ Η ΕΡΩΤΗΣΗ HUNDER , ΓΙΑ ΤΗΝ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ ΣΥΖΗΤΑΜΕ ΤΗΣ ΤΑΚΤΙΚΗΣ ΟΔΗΓΩΝ .
ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΤΑΚΤΙΚΗ ΓΙΑ ΝΑ ΤΕΡΜΑΤΙΣΗΣ ΤΡΙΤΟΣ ΣΤΟ ΕΛΠΑ π.χ. , ΟΤΙ ΠΑΣ ΣΑΝ ΚΟΤΑ ΚΑΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΜΑΤΙ ....
αλλο......
ΟΤΑΝ ΕΝΑΣ ΟΔΗΓΟΣ ΕΧΕΙ ΦΤΑΣΕΙ ΣΤΟ ΤΕΡΜΑ ΕΝΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ , ΜΙΑΣ ΧΡΟΝΙΑΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΔΕΙΞΕΙ ΤΗΝ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΤΟΥ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΜΕ ΑΝΤΑΞΙΟΥΣ ΑΝΤΙΠΑΛΟΥΣ , ΚΑΙ ΤΟΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ , ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΧΕ ΑΝΤΙΡΗΣΗ , ΠΟΣΟ ΜΑΛΛΟΝ ΑΝ ΗΤΑΝ ΚΑΙ Ο ΠΡΩΤΟΣ ΤΟΥ ΤΙΤΛΟΣ .
ΑΝ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΕΚΑΝΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΙ ΟΡΜΑΓΕ ΜΕ ΤΟ ΠΑΘΟΣ ΠΟΥ ΤΟΝ ΔΙΑΚΡΙΝΕΙ , ΓΙΑΤΙ ..... ΤΡΕΧΕΙ ΓΙΑΤΙ ΤΗΝ ΠΕΡΑ ΑΠ'ΤΗΝ ΚΛΑΣΣΙΚΗ ΛΟΓΙΚΗ ..... ΘΑ ΤΟΝ ΚΑΤΑΚΡΙΝΑΤΕ Η ΟΧΙ ?υ.γ. απαντηστε ελευθερα δεν σας βαθμολογει κανενας για τις γνωσεις σας , για το πως αισθανεστε ρωταω , απλα γιατι μπορει διαβαζοντας οι πρωταγωνιστες που δεν σας αρεσουν , να αλλαξουν τακτικη και να σας ικανοποιουν , αν δεν , τωρα .
-
αν ο πιτσιρικας προκειτε στον τελευταιο αγωνα να τερματισει στην τριτη θεση κ απο κει να παρει τιτλο , μαγκια του γιατι θα ναι ο πρωτος τιτλος θα ναι μεγαλη
χαρα , για ποιο λογο να ρισκαρει κ να χασει πολλα? αλλα οχι κ να πηγαινει σαν κοτα κ να φαινεται κ με το ματι οπως λεει κ ο apr .φυσικα εγω σαν θεατης γουσταρω τυπους που πανε για το κεφι τους, πανε τεζα, , κ αν καποιος παει για κυπελο η οτιδηποτε καλο θα ηταν απο την αρχη εως το τελος ενως αγωνα, να πηγαινει το ιδιο...δεν ειναι WRC εδω
αυτο το αθλημα δεν παει καθολου καλα , εχουν γινει τα πραγματα....αστα
νομιζω πως εδω στην Ελλαδα το αθλημα ηταν πιο 'ρομαντικο' πιο 'ερασιτεχνικο' κ πιο καλυτερο απο το 2000 μεχρι το 2003. δεν ξερω ισως ειναι ιδεα μου αυτο
-
Ο χρήστης APR έγραψε:
Στην τρίτη θέση του αγώνα και την πρώτη ανάμεσα στους Έλληνες, τερμάτισαν οι Λεωνίδας Κύρκος – Γιώργος Πολυζώης, **που οδήγησαν μυαλωμένα, δεν παρασύρθηκαν από το ρυθμό των Βούλγαρων **και εντέλει, εκμεταλλεύθηκαν στο έπακρο την εγκατάλειψη των Άρη Βωβού – «ΕΛ ΕΜ», που με το Renault Clio S1600 πάλευαν και αυτοί (αμυαλα θα μπορουσε να γραφει)? για την πρώτη ελληνική θέσηEΔΩ ΜΑΣ ΒΟΗΘΑΕΙ Ο ΝΕΑΡΟΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ , ΜΕ ΕΝΑ ΑΠ'ΤΑ STATUS ΠΟΥ ΤΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΕΡΑΣΕΙ ΟΙ ΔΑΣΚΑΛΟΙ ΤΟΥ , ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΕΠΙΚΡΑΤΗΣΕΙ ΝΑ ΘΕΩΡΗΤΑΙ ....ΩΣ Η ΣΩΣΤΗ .
ΣΥΜΦΩΝΕΙΤΕ ?
ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ Η ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΟΥ ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΣΥΜΠΑΘΕΣΤΑΤΟΥ ΝΩΝΤΑ, ΗΤΑΝ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΑΤΟΠΗΜΑ.
ΤΙ ΠΑΕΙ ΝΑ ΠΕΙ 'ΜΥΑΛΩΜΕΝΑ' ΑΓΑΠΗΤΕ ΝΩΝΤΑ ???
ΟΤΑΝ ΕΧΕΙΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΜΕΝΑ 43 ΧΛΜ Ε.Δ. ΚΑΙ ΒΡΙΣΚΕΣΑΙ ΜΟΛΙΣ 11 ΔΕΥΤΕΡΑ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΡΩΤΟ,Η ΕΙΚΟΝΑ ΤΩΝ ΒΑΘΜΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΤΙΤΛΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΒΑΘΟΣ ΤΟΥ ΜΥΑΛΟΥ ΣΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΕ ΠΡΩΤΟ ΠΛΑΝΟ!!!
ΣΟΥ ΘΥΜΙΖΩ ΟΤΙ ΠΡΙΝ ΤΙΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ 'ΚΟΡΦΕΣ' ΗΜΑΣΤΑΝ ΤΕΤΑΡΤΟΙ ΓΕΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΒΑΛΑΜΕ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΚΑΤΩ ΠΕΤΥΧΑΙΝΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΤΗΣ Ε.Δ. ΚΑΙ ΠΕΡΝΟΝΤΑΣ ΠΡΩΤΟΙ ΓΕΝΙΚΗΣ.
ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΑΓΩΝΕΣ. Ο ΝΟΥΣ ΣΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΟΥΣ ΒΑΘΜΟΥΣ.
ΑΝ ΤΩΡΑ ΕΡΘΕΙ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟ ΚΑΛΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ, Ε ΕΥΠΡΟΣΔΕΚΤΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ.
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΧΑΝΕΙΣ ΣΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ Ε.Δ. ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ 20 ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΥΝΑΓΩΝΙΣΜΟ, ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΟΠΟΙΟΥ ΕΠΑΞΙΑ ΗΣΟΥΝ ΓΙΑ ΔΥΟ ΗΜΕΡΕΣ .ΚΑΤΙ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΚΑΛΑ.
ΜΙΖΕΡΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ!!!
ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΓΚΑΤΑΛΗΨΗ ΜΑΣ ΜΕ ΕΠΙΑΣΑΝ ΠΟΛΛΟΙ ΘΕΑΤΕΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΛΥΠΟΙ ΜΟΥ ΕΛΕΓΑΝ 'ΔΗΛΑΔΗ ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΘΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΕΛΛΗΝΑΣ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΜΑΣ ?' ΤΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ?
ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
Υ.Γ. ΕΔΩ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΓΡΑΨΩ ΔΗΜΟΣΙΑ, ΟΤΙ ΕΝΩ ΟΙ ΣΧΕΣΕΙΣ ΜΑΣ ΜΕ ΤΟΝ ΛΕΑ ΔΕΝ ΗΤΑΝ (ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ) ΟΙ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ,ΗΤΑΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΡΩΤΟΥΣ ΠΟΥ ΜΕ ΠΗΡΑΝ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΞΟΔΟ ΜΑΣ ΝΑ ΡΩΤΗΣΕΙ ΑΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΛΑ.
-
'EL-EM'
Υ.Γ. ΕΔΩ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΓΡΑΨΩ ΔΗΜΟΣΙΑ, ΟΤΙ ΕΝΩ ΟΙ ΣΧΕΣΕΙΣ ΜΑΣ ΜΕ ΤΟΝ ΛΕΑ ΔΕΝ ΗΤΑΝ (ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ) ΟΙ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ,ΗΤΑΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΡΩΤΟΥΣ ΠΟΥ ΜΕ ΠΗΡΑΝ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΞΟΔΟ ΜΑΣ ΝΑ ΡΩΤΗΣΕΙ ΑΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΛΑ.
ΕΤΣΙ ... ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΑΜΦΙΒΑΛΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΙ Ο ΛΕΟ ΕΙΝΑΙ ΑΠ'ΤΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΨΥΧΕΣ ΤΩΝ ΑΓΩΝΩΝ .....
-
Ο χρήστης APR έγραψε:
γιατι μπορει διαβαζοντας οι πρωταγωνιστες που δεν σας αρεσουν , να αλλαξουν τακτικη και να σας ικανοποιουν , αν δεν , τωρα .Η πραγματικη λυση ειναι να υπαρχει τοσος συναγωνισμος που κανεις να μην μπορει να το ριξει στην ασφαλη συλλογη βαθμων. Το φιλοτιμο δεν μπορεις να το επικαλεστεις, τουλαχιστον οχι για ανθρωπους τετοιας ηλικειας με πληρως διαμορφωμενη συνειδηση.
-
Ο καθε αγωνιζωμενος ειναι υπευθυνος της οποιας τακτικης του. Σιγουρα ολοι θελουμε να βλεπουμε μαχη και οριακη οδηγηση. Εγω θα ηθελα ο Λεας να το παλεψει, γιατι ποτε δεν ξερεις τι γινεται. Ειδικα οταν η γνωση δρομου ειναι καλυτερη απο αυτη των ξενων, επρεπε να κινηθει οριακα. Τωρα απο εκει και περα ποιος ηταν ο λογος που εκοψε, ειναι κατι που μονο οι ιδιοι το ξερουν.
Βλεπωντας μια ειδικη και τους χρονους των αγωνιζομενων, πρεπει να πω ενα μπραβο στον Βωβο για την προσπαθεια να παει ετσι με ενα αμαξι που δεν γνωριζει οσο το WRC και N4, ενα μπραβο στον Αρη που με το παλιο Punto εκανε οτι καλυτερο γινοταν, στον Κωστα που επιτελους πηρε το αποτελεσμα που δεν ειχε ερθει, κανοντας σιγουρα ενα παρα πολυ γρηγορο και σταθερο αγωνα. Οσο για τον Λεα, μπραβο, αλλα μεχρι πριν τις δυο τελευταιες ειδικες. Απο τον Πανο, και ειδικα στην ασφαλτο περιμενα να ειναι πιο γρηγορος, αλλα με ενα νεο αυτοκινητο και ειδικα Subaru που λενε οτι ειναι δυσκολο, μαλλον αυτος ξερει τι φταιει, αν φταιει κατι.
Πολυ καλοι ηταν και οι χρονοι και τα περασματα του Σωτηρχου.
Κατι ακομα:Οι Βουλγαροι με 4 περασματα δεν ενιωθαν ανασφαλεια? -
Κατι ακομα:Οι Βουλγαροι με 4 περασματα δεν ενιωθαν ανασφαλεια?
mmm ... ΚΑΛΗ Η ΣΠΟΝΤΙΤΣΑ ΣΟΥ ΛΑΜΠΡΟ ΜΟΥ , ΜΗΠΩΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΙ ΚΑΝΟΥΝ ΤΙΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΤΡΕΧΟΥΝ ΣΕ ΑΓΩΝΑ **ΟΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΙ **ΦΙΛΟΙ ΜΑΣ ΓΕΙΤΟΝΕΣ ?
ΚΑΙ ΠΟΣΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ?ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΜΕ ΛΙΓΟ ΜΕ ΤΑ ΑΞΙΟΠΡΟΣΕΚΤΑ ΤΟΥ ΕΛΠΑ , Ο ΛΕΟ ΕΙΠΕ ΚΑΙ ΤΟ .....ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΠΡΟΠΟΝΗΤΟΙ ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΤΟ .... ΥΠΕΝΘΥΜΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΑΣΦΑΛΤΟΥ ΠΟΥ ΧΑΘΗΚΕ , ΓΙΑ ΝΑ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΑΚΟΜΑ ΟΤΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΧΩΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΓΑΖΕΙ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ ΜΕ ΤΑ ΑΛΛΑ ΚΡΑΤΗ (ΑΣ ΠΟΥΜΕ) ΜΙΑ ΚΑΙ ΕΧΟΥΜΕ ΠΟΛΛΕΣ ΧΩΜΑΤΙΝΕΣ ΕΙΔΙΚΕΣ ΩΡΑΙΕΣ .
ΤΟ ΘΕΜΑ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ , ΛΕΦΤΑ ΒΡΗΣΚΟΥΝ ΟΙ ΟΔΗΓΟΙ ΜΑΣ ΣΗΜΕΡΑ , ΓΙΑ ΧΩΜΑΤΙΝΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΑ , ΜΕ ΣΥΝΑΓΩΝΙΣΜΟ ΓΙΑ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ?
-
Προσωπικά καί μόνον,χωρίς να μπορώ να πώ ότι εκπροσωπώ τήν άποψη τών 'θεατών',θα πώ τα εξής:
Για εμένα ή μόνη επιβράβευση που μπορώ να έχω όταν είμαι στό βουνό,είναι να δώ γρήγορα περάσματα.
Θα χειροκροτήσω τόν οδηγό-μαχητή (ανεξαρτήτως αυτοκινήτου) που πάει γαμιώντας,και θα χαρώ να πώ και τα καλά μου λόγια για αυτόν σε μία συζήτηση.Από εκεί και έπειτα,δέν μπορώ να κατηγορήσω τόν οδηγό που πάει για τούς βαθμούς,μιάς και αυτό είναι ΔΙΚΗ ΤΟΥ δουλειά,και καλά κάνει άμα κοιτάει να τήν κάνει
Αυτός επενδυσε,αυτός αγωνίζεται,και αυτος θα κρίνει με ποιόν τρόπο θέλει να επιβραβευτεί
Αλλος διαλέγει να γουστάρει οδήγηση και να ξεσηκώνει τούς θεατές,και άλλος θέλει να πάρει κάποιον τίτλο
Φυσικά δέν γίνεται τόσο ενθουσιώδεις μία συζήτηση στο βουνό,όταν μιλάμε για τούς βαθμοθήρες,όσο για τούς 'Ινδιάνους'Οσο για τούς χορηγούς που λέγατε πιό πρίν,φυσικά θα διαλέξουν τόν συνδυασμό με τα καλύτερα αποτελέσματα,διότι όταν τα 'πρώτα' πληρώματα τελειώνουν,λιγοστεύουνε τα μάτια που απομένουν στίς πλαγιές για να δούνε τους τελευταίους και τούς χορηγούς τους
Αν ο βαθμοθήρας ξεκινάει στήν πρώτη δεκάδα,θα τόν δούνε εκατό φορές περισσότεροι απο τόν οποιονδήποτε που θα ξεκινάει μέ νούμερο 70,και άς 'τό πάει γαμιώντας'
Ετσι δεν είναι;
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Προσωπικά καί μόνον,χωρίς να μπορώ να πώ ότι εκπροσωπώ τήν άποψη τών 'θεατών',θα πώ τα εξής:Για εμένα ή μόνη επιβράβευση που μπορώ να έχω όταν είμαι στό βουνό,είναι να δώ γρήγορα περάσματα.
Θα χειροκροτήσω τόν οδηγό-μαχητή (ανεξαρτήτως αυτοκινήτου) που πάει γαμιώντας,και θα χαρώ να πώ και τα καλά μου λόγια για αυτόν σε μία συζήτηση.Από εκεί και έπειτα,δέν μπορώ να κατηγορήσω τόν οδηγό που πάει για τούς βαθμούς,μιάς και αυτό είναι ΔΙΚΗ ΤΟΥ δουλειά,και καλά κάνει άμα κοιτάει να τήν κάνει
Αυτός επενδυσε,αυτός αγωνίζεται,και αυτος θα κρίνει με ποιόν τρόπο θέλει να επιβραβευτεί
Αλλος διαλέγει να γουστάρει οδήγηση και να ξεσηκώνει τούς θεατές,και άλλος θέλει να πάρει κάποιον τίτλο
Φυσικά δέν γίνεται τόσο ενθουσιώδεις μία συζήτηση στο βουνό,όταν μιλάμε για τούς βαθμοθήρες,όσο για τούς 'Ινδιάνους'Οσο για τούς χορηγούς που λέγατε πιό πρίν,φυσικά θα διαλέξουν τόν συνδυασμό με τα καλύτερα αποτελέσματα,διότι όταν τα 'πρώτα' πληρώματα τελειώνουν,λιγοστεύουνε τα μάτια που απομένουν στίς πλαγιές για να δούνε τους τελευταίους και τούς χορηγούς τους
Αν ο βαθμοθήρας ξεκινάει στήν πρώτη δεκάδα,θα τόν δούνε εκατό φορές περισσότεροι απο τόν οποιονδήποτε που θα ξεκινάει μέ νούμερο 70,και άς 'τό πάει γαμιώντας'
Ετσι δεν είναι;
δεν ειναι ετσι γιατι αλλο το νουμερο 70 να το τρεχει καποιος (αγνωστος)
και αλλο να το τρεχει ενα ονομα γνωστο το οποιο κινηται γρηγορα και κανει χρονους γενικης.εκει σιγουρα θα καθοσουν και θα το εβλεπες. -
Αν έκανε χρόνους γενικής, σίγουρα δεν θα είχε το 70.... (λέμε τώρα...)
-
Ο χρήστης sp0+ έγραψε:
Αν έκανε χρόνους γενικής, σίγουρα δεν θα είχε το 70.... (λέμε τώρα...)Γαμιώντας ρε συ Σπύρο,δέν πάνε μόνο τα Μίτσου.
Πάνε και τα 106,πάνε και τα μίκρα,πάνε και τα 'κάπ'
Δέν κάνουν χρόνους γενικής,αλλά ο οδηγός με κότσια ξεχωρίζει άνετα και εκεί.Προσωπικά εμένα με ευχαριστεί περισσότερο (άν θέλετε το πιστεύετε αυτό) ο αμάσητος πιτσιρίκος που μασάει σίδερα με το μίκρα του,από ότι τα θηρία που δέν σηκώνουν σκόνη όταν περνάνε
-
Μα συμφωνώ!!!!!!
TI ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΤΙ , ΤΙ ΝΑ ΤΡΑΓΟΥΔΗΣΟΥΜΕ