-
Ολα ξεκινησαν σε μια χωρα που στο παγκοσμιο χαρτη του μηχανοκινητου ειναι μια κουκιδα, εκει κοντα στην πινεζα. Ενας απο τους οδηγος της αφου βαρεθηκε τα οσα γινονταν και δε γινονταν στο εσωτερικο την εκανε (για μια ακομη φορα στην πορεια του στους αγωνες) για εξω...
Πηγε λοιπον στη Βρετανια, βρηκε μια σοβαρη ομαδα που δεν τον εβλεπε σαν τον ξενοδοχο απο τη ζουαζιλανδη οπως οι αλλες, καβαλησε μια Porsche που εστηνε ενα αλλο πατριωτακι, φιλος αδερφικος και πετσωσε καμια 15αρια κακομοιρους που βρηκε μπροστα του στην μικρη κλαση του εθνικου πρωταθληματος GT. Στην πατριδα του κανεις δε συγκινηθηκε, στο κατω κατω δεν ετρεχε δα και Ακροπολις...
Την επομενη χρονια εβαλε τον πηχη ψηλοτερα, θελησε να πραγματοποιησει ενα ονειρο παιδικο τρεχοντας στο Μαν και παραλληλα επεσε στο λακο με τα 45 λιονταρια - αντιπαλους που λεγεται FIA GT3...
Στο πρωτο απετυχε, παρα την οικονομικη υποστηριξη της ΕΘΕΑ, βλεπετε ηταν η χρονια που ολοι οι κατασκευαστες κατεβασαν εργοστασιακες ή ημιεργοστασιακες ομαδες κανεις δε θα εμπιστευοταν εναν Ελληνα εκτος αν εφερνε τεραστιο τσεκ...
Στο δευτερο ομως πηρε κεφαλια, φτανοντας λιγο μετα τα μισα στη δευτερη θεση της βαθμολογιας. Σε θεση δηλαδη να γινει ο πρωτος Ελληνας που θα κατακτουσε τιτλο της FIA, η επιτυχια που τοσο θελουμε για να πεισουμε καταρχην τους εαυτους μας οτι μπορουμε. Η επιτυχια που χρονια τωρα ψαχνουμε σε αλλα μερη, βλεπε Ακροπολις, βλεπε ραλι ελπα, τυχαια παραδειγματα φυσικα...
Το μονο που ελειπε ηταν ενα κομματι του προυπολογισμου, αυτο που θα επετρεπε τη συμμετοχη στους δυο τελευταιους αγωνες. Σιγουρα εκεινα τα λεφτα που ηταν διαθεσιμα δυο μηνες πιο πριν για το Μαν, θα ηταν διαθεσιμα και τωρα. Στο κατω κατω ποια εθνικη αρχη του σπορ δε θα ηθελε συμμετοχη στην μεγαλυτερη επιτυχια της χωρας τα τελευταια χρονια...
Οχι η δικη μας παντως Κανεις δεν εδωσε δεκαρα, στο κατω κατω δεν ετρεχε δα και Ακροπολις. Και σιγα την επιτυχια και το πρωταθλημα της πλακας, τα δικα μας καμαρια θα σκισουν τους Βουλγαρους στο ελπα, εκει να δειτε χαρες...
Ο οδηγος αραξε στον καναπε του, πηρε ενα κουτι βαλιουμ και εβαλε την τηλεοραση να δει τους υπολοιπους αγωνες. Οπως το περιμενε το αυτοκινητο του κατεκτησε 3 νικες σε 4 αγωνες και φυσικα τον τιτλο. Στη θεση του Δημητρη βρεθηκε ενας Αγγλαρας που περυσι ειχε φαει σκονη του...
Σκεφτηκε οτι ισως θα μπορουσε να ηταν πρωταθλητης αν εβαζε το χερι ακομη πιο βαθια στη τσεπη, αλλα γιατι; Σε μια χωρα που ΔΕΝ καταλαβαινει, που ΔΕΝ νοιαζεται, που ΔΕΝ εχει κουλτουρα, ποιος ο λογος να ματωσει για μια κουπα; Κανενας φυσικα, εξαλλου αυτος ηξερε ηδη μεσα του οτι θα μπορουσε, δεν ειχε να αποδειξει κατι στον εαυτο του...
Ομως τι ειρωνια σκεφτηκε, την μερα που θα μπορουσαμε να χαιρομαστε μια πραγματικη επιτυχια σε Ευρωπαικο επιπεδο, ειμαστε με τα μουτρα κατω γιατι στο ελπα μας τα πηραν ολα δυο Βουλγαροι...
Τελικα, σκεφτηκε, ο καθενας εχει αυτο ακριβως που του αξιζει...
-
Ολα ξεκινησαν σε μια χωρα που στο παγκοσμιο χαρτη του μηχανοκινητου ειναι μια κουκιδα, εκει κοντα στην πινεζα. Ενας απο τους οδηγος της αφου βαρεθηκε τα οσα γινονταν και δε γινονταν στο εσωτερικο την εκανε (για μια ακομη φορα στην πορεια του στους αγωνες) για εξω...
Πηγε λοιπον στη Βρετανια, βρηκε μια σοβαρη ομαδα που δεν τον εβλεπε σαν τον ξενοδοχο απο τη ζουαζιλανδη οπως οι αλλες, καβαλησε μια Porsche που εστηνε ενα αλλο πατριωτακι, φιλος αδερφικος και πετσωσε καμια 15αρια κακομοιρους που βρηκε μπροστα του στην μικρη κλαση του εθνικου πρωταθληματος GT. Στην πατριδα του κανεις δε συγκινηθηκε, στο κατω κατω δεν ετρεχε δα και Ακροπολις...
Την επομενη χρονια εβαλε τον πηχη ψηλοτερα, θελησε να πραγματοποιησει ενα ονειρο παιδικο τρεχοντας στο Μαν και παραλληλα επεσε στο λακο με τα 45 λιονταρια - αντιπαλους που λεγεται FIA GT3...
Στο πρωτο απετυχε, παρα την οικονομικη υποστηριξη της ΕΘΕΑ, βλεπετε ηταν η χρονια που ολοι οι κατασκευαστες κατεβασαν εργοστασιακες ή ημιεργοστασιακες ομαδες κανεις δε θα εμπιστευοταν εναν Ελληνα εκτος αν εφερνε τεραστιο τσεκ...
Στο δευτερο ομως πηρε κεφαλια, φτανοντας λιγο μετα τα μισα στη δευτερη θεση της βαθμολογιας. Σε θεση δηλαδη να γινει ο πρωτος Ελληνας που θα κατακτουσε τιτλο της FIA, η επιτυχια που τοσο θελουμε για να πεισουμε καταρχην τους εαυτους μας οτι μπορουμε. Η επιτυχια που χρονια τωρα ψαχνουμε σε αλλα μερη, βλεπε Ακροπολις, βλεπε ραλι ελπα, τυχαια παραδειγματα φυσικα...
Το μονο που ελειπε ηταν ενα κομματι του προυπολογισμου, αυτο που θα επετρεπε τη συμμετοχη στους δυο τελευταιους αγωνες. Σιγουρα εκεινα τα λεφτα που ηταν διαθεσιμα δυο μηνες πιο πριν για το Μαν, θα ηταν διαθεσιμα και τωρα. Στο κατω κατω ποια εθνικη αρχη του σπορ δε θα ηθελε συμμετοχη στην μεγαλυτερη επιτυχια της χωρας τα τελευταια χρονια...
Οχι η δικη μας παντως Κανεις δεν εδωσε δεκαρα, στο κατω κατω δεν ετρεχε δα και Ακροπολις. Και σιγα την επιτυχια και το πρωταθλημα της πλακας, τα δικα μας καμαρια θα σκισουν τους Βουλγαρους στο ελπα, εκει να δειτε χαρες...
Ο οδηγος αραξε στον καναπε του, πηρε ενα κουτι βαλιουμ και εβαλε την τηλεοραση να δει τους υπολοιπους αγωνες. Οπως το περιμενε το αυτοκινητο του κατεκτησε 3 νικες σε 4 αγωνες και φυσικα τον τιτλο. Στη θεση του Δημητρη βρεθηκε ενας Αγγλαρας που περυσι ειχε φαει σκονη του...
Σκεφτηκε οτι ισως θα μπορουσε να ηταν πρωταθλητης αν εβαζε το χερι ακομη πιο βαθια στη τσεπη, αλλα γιατι; Σε μια χωρα που ΔΕΝ καταλαβαινει, που ΔΕΝ νοιαζεται, που ΔΕΝ εχει κουλτουρα, ποιος ο λογος να ματωσει για μια κουπα; Κανενας φυσικα, εξαλλου αυτος ηξερε ηδη μεσα του οτι θα μπορουσε, δεν ειχε να αποδειξει κατι στον εαυτο του...
Ομως τι ειρωνια σκεφτηκε, την μερα που θα μπορουσαμε να χαιρομαστε μια πραγματικη επιτυχια σε Ευρωπαικο επιπεδο, ειμαστε με τα μουτρα κατω γιατι στο ελπα μας τα πηραν ολα δυο Βουλγαροι...
Τελικα, σκεφτηκε, ο καθενας εχει αυτο ακριβως που του αξιζει...
-
Ολα ξεκινησαν σε μια χωρα που στο παγκοσμιο χαρτη του μηχανοκινητου ειναι μια κουκιδα, εκει κοντα στην πινεζα. Ενας απο τους οδηγος της αφου βαρεθηκε τα οσα γινονταν και δε γινονταν στο εσωτερικο την εκανε (για μια ακομη φορα στην πορεια του στους αγωνες) για εξω...
Πηγε λοιπον στη Βρετανια, βρηκε μια σοβαρη ομαδα που δεν τον εβλεπε σαν τον ξενοδοχο απο τη ζουαζιλανδη οπως οι αλλες, καβαλησε μια Porsche που εστηνε ενα αλλο πατριωτακι, φιλος αδερφικος και πετσωσε καμια 15αρια κακομοιρους που βρηκε μπροστα του στην μικρη κλαση του εθνικου πρωταθληματος GT. Στην πατριδα του κανεις δε συγκινηθηκε, στο κατω κατω δεν ετρεχε δα και Ακροπολις...
Την επομενη χρονια εβαλε τον πηχη ψηλοτερα, θελησε να πραγματοποιησει ενα ονειρο παιδικο τρεχοντας στο Μαν και παραλληλα επεσε στο λακο με τα 45 λιονταρια - αντιπαλους που λεγεται FIA GT3...
Στο πρωτο απετυχε, παρα την οικονομικη υποστηριξη της ΕΘΕΑ, βλεπετε ηταν η χρονια που ολοι οι κατασκευαστες κατεβασαν εργοστασιακες ή ημιεργοστασιακες ομαδες κανεις δε θα εμπιστευοταν εναν Ελληνα εκτος αν εφερνε τεραστιο τσεκ...
Στο δευτερο ομως πηρε κεφαλια, φτανοντας λιγο μετα τα μισα στη δευτερη θεση της βαθμολογιας. Σε θεση δηλαδη να γινει ο πρωτος Ελληνας που θα κατακτουσε τιτλο της FIA, η επιτυχια που τοσο θελουμε για να πεισουμε καταρχην τους εαυτους μας οτι μπορουμε. Η επιτυχια που χρονια τωρα ψαχνουμε σε αλλα μερη, βλεπε Ακροπολις, βλεπε ραλι ελπα, τυχαια παραδειγματα φυσικα...
Το μονο που ελειπε ηταν ενα κομματι του προυπολογισμου, αυτο που θα επετρεπε τη συμμετοχη στους δυο τελευταιους αγωνες. Σιγουρα εκεινα τα λεφτα που ηταν διαθεσιμα δυο μηνες πιο πριν για το Μαν, θα ηταν διαθεσιμα και τωρα. Στο κατω κατω ποια εθνικη αρχη του σπορ δε θα ηθελε συμμετοχη στην μεγαλυτερη επιτυχια της χωρας τα τελευταια χρονια...
Οχι η δικη μας παντως Κανεις δεν εδωσε δεκαρα, στο κατω κατω δεν ετρεχε δα και Ακροπολις. Και σιγα την επιτυχια και το πρωταθλημα της πλακας, τα δικα μας καμαρια θα σκισουν τους Βουλγαρους στο ελπα, εκει να δειτε χαρες...
Ο οδηγος αραξε στον καναπε του, πηρε ενα κουτι βαλιουμ και εβαλε την τηλεοραση να δει τους υπολοιπους αγωνες. Οπως το περιμενε το αυτοκινητο του κατεκτησε 3 νικες σε 4 αγωνες και φυσικα τον τιτλο. Στη θεση του Δημητρη βρεθηκε ενας Αγγλαρας που περυσι ειχε φαει σκονη του...
Σκεφτηκε οτι ισως θα μπορουσε να ηταν πρωταθλητης αν εβαζε το χερι ακομη πιο βαθια στη τσεπη, αλλα γιατι; Σε μια χωρα που ΔΕΝ καταλαβαινει, που ΔΕΝ νοιαζεται, που ΔΕΝ εχει κουλτουρα, ποιος ο λογος να ματωσει για μια κουπα; Κανενας φυσικα, εξαλλου αυτος ηξερε ηδη μεσα του οτι θα μπορουσε, δεν ειχε να αποδειξει κατι στον εαυτο του...
Ομως τι ειρωνια σκεφτηκε, την μερα που θα μπορουσαμε να χαιρομαστε μια πραγματικη επιτυχια σε Ευρωπαικο επιπεδο, ειμαστε με τα μουτρα κατω γιατι στο ελπα μας τα πηραν ολα δυο Βουλγαροι...
Τελικα, σκεφτηκε, ο καθενας εχει αυτο ακριβως που του αξιζει...
-
Δηλαδή, ο Δεβερίκος (γιατί προφανώς γι' αυτόν μιλάς) τα παράτησε;
-
Κώστα, με έχεις μπερδέψει τώρα τελευταία....
-
Ο χρήστης tazz έγραψε:
Δηλαδή, ο Δεβερίκος (γιατί προφανώς γι' αυτόν μιλάς) τα παράτησε;Ακριβως.
Φυσικα το τι σκεφτηκε - κατα το κειμενο - ο Δημητρης ειναι το φανταστικο κομματι μιας κατα τα αλλα αληθινης και απολυτα Ελληνικης ιστοριας.
-
Aυτό σημαίνει ότι παράτησε τα motorsports γενικά ή ότι επέστρεψε Ελλάδα και θα ασχοληθεί με τα εγχώρια; Μεταξύ των δύο, όσο σκληρό κι αν ακουστεί, εύχομαι να είναι το πρώτο, για τη δική του ψυχική υγεία.
-
καθε φορα που διαβαζω αρθρο για τον Δεβερικο ανατριχιαζω.....
κριμα παντως...
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Ολα ξεκινησαν σε μια χωρα που στο παγκοσμιο χαρτη του μηχανοκινητου ειναι μια κουκιδα, εκει κοντα στην πινεζα. Ενας απο τους οδηγος της αφου βαρεθηκε τα οσα γινονταν και δε γινονταν στο εσωτερικο την εκανε (για μια ακομη φορα στην πορεια του στους αγωνες) για εξω...Πηγε λοιπον στη Βρετανια, βρηκε μια σοβαρη ομαδα που δεν τον εβλεπε σαν τον ξενοδοχο απο τη ζουαζιλανδη οπως οι αλλες, καβαλησε μια Porsche που εστηνε ενα αλλο πατριωτακι, φιλος αδερφικος και πετσωσε καμια 15αρια κακομοιρους που βρηκε μπροστα του στην μικρη κλαση του εθνικου πρωταθληματος GT. Στην πατριδα του κανεις δε συγκινηθηκε, στο κατω κατω δεν ετρεχε δα και Ακροπολις...
..................
Στο κατω κατω ποια εθνικη αρχη του σπορ δε θα ηθελε συμμετοχη στην μεγαλυτερη επιτυχια της χωρας τα τελευταια χρονια...
Οχι η δικη μας παντως Κανεις δεν εδωσε δεκαρα, στο κατω κατω δεν ετρεχε δα και Ακροπολις. Και σιγα την επιτυχια και το πρωταθλημα της πλακας, τα δικα μας καμαρια θα σκισουν τους Βουλγαρους στο ελπα, εκει να δειτε χαρες...Ο οδηγος αραξε στον καναπε του, πηρε ενα κουτι βαλιουμ και εβαλε την τηλεοραση να δει τους υπολοιπους αγωνες. Οπως το περιμενε το αυτοκινητο του κατεκτησε 3 νικες σε 4 αγωνες και φυσικα τον τιτλο. Στη θεση του Δημητρη βρεθηκε ενας Αγγλαρας που περυσι ειχε φαει σκονη του...
...............
Ομως τι ειρωνια σκεφτηκε, την μερα που θα μπορουσαμε να χαιρομαστε μια πραγματικη επιτυχια σε Ευρωπαικο επιπεδο, ειμαστε με τα μουτρα κατω γιατι στο ελπα μας τα πηραν ολα δυο Βουλγαροι...
Τελικα, σκεφτηκε, ο καθενας εχει αυτο ακριβως που του αξιζει...
Aυτό σημαίνει ότι παράτησε τα motorsports γενικά ή ότι επέστρεψε Ελλάδα και θα ασχοληθεί με τα εγχώρια; Μεταξύ των δύο, όσο σκληρό κι αν ακουστεί, εύχομαι να είναι το πρώτο, για τη δική του ψυχική υγεία.
Δυστηχως αποδεικνιεται για αλλη μια φορα η Ελληνικη πραγματικοτητα ...
Καθως επισης διαφενεται και το λαμπρο μελλον του αθληματος αυτου (στη χωρα μας ) ... περιτρανα σε ολο του το μεγαλειο ...ΥΓ *ΑΙΝΤΕ ΚΑΙ ΕΙΣ ΑΝΩΤΕΡΑ ... ΠΑΝΤΑ ΤΕΤΟΙΑ ... (ΠΡΟΣ ΕΘΕΑ)
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Δηλαδή, ο Δεβερίκος (γιατί προφανώς γι' αυτόν μιλάς) τα παράτησε;
Ακριβως.
Φυσικα το τι σκεφτηκε - κατα το κειμενο - ο Δημητρης ειναι το φανταστικο κομματι μιας κατα τα αλλα αληθινης και απολυτα Ελληνικης ιστοριας.
-
Μπάμπη, για το συγκεκριμένο θέμα, αν δεν γνωρίζουμε λεπτομέρειες, ας μην εκφέρουμε άποψη..
Η βοήθεια της ΕΘΕΑ αναφερόταν σε συγκεκριμένη διοργάνωση....
Αλλά ακόμα κι έτσι, ο Δημήτρης ζήτησε βοήθεια και του την αρνήθηκαν;
Και τελικά, δεν έτρεξε επειδή του έλειπαν 30.000 ευρώ;;
Δύσκολο... Έχει χαλάσει εκατοντάδες χιλιάδες στο παρελθόν για θεσμούς στους οποίους δεν διακρίθηκε τόσο όσο φέτος....
Πάντως αν ζήτησε βοήθεια και δεν του δόθηκε, ούτως ή άλλως κακώς.......
-
Ο χρήστης tazz έγραψε:
Aυτό σημαίνει ότι παράτησε τα motorsports γενικά ή ότι επέστρεψε Ελλάδα και θα ασχοληθεί με τα εγχώρια; Μεταξύ των δύο, όσο σκληρό κι αν ακουστεί, εύχομαι να είναι το πρώτο, για τη δική του ψυχική υγεία.Τα παρατησε για φετος. Τωρα το τι θα κανει στο μελλον δεν εχω ιδεα παντως η καλη του πορεια στο πρωταθλημα, ασχετα καταληξης, φανταζομαι δεν περασε απαρατηρητη. Με δεδομενο οτι κερδισε ομαδες που μετρανε στο συγκεκριμενο ειδος αγωνων οπως η Larbre, η Scuderia Italia, η JMB, η AF Corse και η Carsport αν μη τι αλλο θα ανοιξουν αρκετες πορτες. Το αν θα εχει τη δυνατοτητα να εκμεταλλευτει τις ευκαιριες ειναι μια αλλη ιστορια.
-
Ο χρήστης sp0+ έγραψε:
..........
Αλλά ακόμα κι έτσι, ο Δημήτρης ζήτησε βοήθεια και του την αρνήθηκαν;
..........
Πάντως αν ζήτησε βοήθεια και δεν του δόθηκε, ούτως ή άλλως κακώς.......Σπυρο σιγουρα δεν ξερουμε λεπτομεριες (για το τι συνεβει) ...
Η αποψη μου αφορα ακριβως τα σημεια που επισημανες και εσυ
(απλος δεν μπηκα σε διαδικασια να την αναλυσω) -
Κάτι δεν πάει καλά και θα συμφωνήσω με το Σπύρο...>Και τελικά, δεν έτρεξε επειδή του έλειπαν 30.000 ευρώ;;
Δύσκολο... Έχει χαλάσει εκατοντάδες χιλιάδες στο παρελθόν για θεσμούς στους οποίους δεν διακρίθηκε τόσο όσο φέτος....
-
ΔΙΑΓΡΑΦΕΤΑΙ Η ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΗ ΣΕ ΕΝΔΕΙΞΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΓΙΑ ΤHN ΑΠΑΡΑΔΕΚΤH ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΩΝ MODERATORS ΣΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΜΟΥ.
-
Ο χρήστης takinen έγραψε:
Κάτι δεν πάει καλά και θα συμφωνήσω με το Σπύρο...>Και τελικά, δεν έτρεξε επειδή του έλειπαν 30.000 ευρώ;;Δύσκολο... Έχει χαλάσει εκατοντάδες χιλιάδες στο παρελθόν για θεσμούς στους οποίους δεν διακρίθηκε τόσο όσο φέτος....
Δηλαδη με αλλα λογια πιστευετε οτι ο Δημητρης ειχε τη δυνατοτητα για μια τετοια επιτυχια και την αφησε να πεταξει για να μη ξοδεψει 30k ή γιατι 'παιζει κατι αλλο' (sic).
Οκ οτιδηποτε, αλλωστε μαλλον καπως ετσι σκεφτηκε και αυτος που απεριψε το αιτημα του Δημητρη και μας στερησε απο μια μεγαλη χαρα. Εχει λεφτα μωρε αυτος, δε γ@#@ται... Σοφη αποφαση διχως αλλο
Ειπαμε, ο καθενας εχει αυτο ακριβως που του αξιζει...
ΥΓ Κακως μεινατε μονο στο χρηματικο του πραγματος, την ιδια απαθεια με την ΕΘΕΑ εδειξε η συντριπτικη μεριδα των δημοσιογραφων του χωρου που δεν ασχοληθηκε παρα τα ΔΤ που εστελνε ο Δημητρης, την ιδια ο ΣΟΑΑ που θα μπορουσε να απαιτησει να στηριχτει μια επιτυχια που στην τελικη τιμα τον ιδιο τον Ελληνα αγωνιζομενο, την ιδια και ολοι οσοι δεν εγραψαν εστω μια φορα ενα μπραβο για τα παιδια που τρεχουν εξω στο αντιστοιχο thread αυτου του φορουμ. Ολοι συμμετοχοι, ολοι αξιοι της καταστασης μας.
-
Ρε συ Κώστα με το στανιό πρέπει να νοιαστεί κάποιος? Δεν σε καταλαβαίνω.
Όλοι συμμέτοχοι σε τι? Διευκρίνησέ το. -
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Κάτι δεν πάει καλά και θα συμφωνήσω με το Σπύρο...>Και τελικά, δεν έτρεξε επειδή του έλειπαν 30.000 ευρώ;;
Δύσκολο... Έχει χαλάσει εκατοντάδες χιλιάδες στο παρελθόν για θεσμούς στους οποίους δεν διακρίθηκε τόσο όσο φέτος....
Δηλαδη με αλλα λογια πιστευετε οτι ο Δημητρης ειχε τη δυνατοτητα για μια τετοια επιτυχια και την αφησε να πεταξει για να μη ξοδεψει 30k ή γιατι 'παιζει κατι αλλο' (sic).
Οκ οτιδηποτε, αλλωστε μαλλον καπως ετσι σκεφτηκε και αυτος που απεριψε το αιτημα του Δημητρη και μας στερησε απο μια μεγαλη χαρα. Εχει λεφτα μωρε αυτος, δε γ@#@ται... Σοφη αποφαση διχως αλλο
Ειπαμε, ο καθενας εχει αυτο ακριβως που του αξιζει...
ΥΓ Κακως μεινατε μονο στο χρηματικο του πραγματος, την ιδια απαθεια με την ΕΘΕΑ εδειξε η συντριπτικη μεριδα των δημοσιογραφων του χωρου που δεν ασχοληθηκε παρα τα ΔΤ που εστελνε ο Δημητρης, την ιδια ο ΣΟΑΑ που θα μπορουσε να απαιτησει να στηριχτει μια επιτυχια που στην τελικη τιμα τον ιδιο τον Ελληνα αγωνιζομενο, την ιδια και ολοι οσοι δεν εγραψαν εστω μια φορα ενα μπραβο για τα παιδια που τρεχουν εξω στο αντιστοιχο thread αυτου του φορουμ. Ολοι συμμετοχοι, ολοι αξιοι της καταστασης μας.
Θα μας τρελάνεις τελικά.
Όλοι εμείς που αναφέρεις δεν έχουμε ούτε πεπόνι ούτε μαχαίρι και μας ζητάς τα ρέστα γιά μιά προσωπική σου εκτίμηση;
Το πόστο που υπηρετείς τι έκανε γιά πολλά άλλα παιδιά με πηγαία προσόντα; Οι εκδόσεις στις οποίες ανήκει το πόστο σου τι έκαναν γιά τον άγνωστο οδηγό ταλέντο; Μη μου πέις το γίνε διότι οι λόγοι είναι σαφώς άλλοι από αυτούς που μερικοί θέλουν να προβάλουν. Εμπορική συνεργασία και μόνο με θεατρικό χώρο τους αγτώνες και ηθοποιούς του οδηγούς.
Ποιά είναι η άποψη σου γιά την οικονομική διαχείρηση των αγώνων από την ΕΛΠΑ;
Ποιά είναι η άποψή σου γιά την προβολή των αγώνων από την ΕΛΠΑ, όλα αυτά τα χρόνια;
Ποιά είναι η άποψη σου γιά τα οικονομικά μεγέθη που παίζουν γύρω από την διοργάνωση των αγώνω αυτοκινήτου στην Ελλάδα;
Πιστεύω ότι πριν αρχίσεις να καταφέρεσαι κατά δικαίων και αδίκων θα έπρεπε να έχεις μια κατασταλαγμένη άποψη γιά όλα αυτά και τότε θα κατέληγες σε έναν και μοναδικό υπεύθυνο γιά την κατάντια μας. Την ΕΛΠΑ.
Αυτή είναι η άποψή μου και βεβαίως δεν συμφωνώ στην λογική του να τα βάζουμε όλα και όλους στο ίδιο τσουβάλι.roadruanner gr.
(χωρίς γραμμούλα) -
Να καθησω να γραψω την αποψη μου για την οικονομικη διαχειρηση των αγωνων και τα υπολοιπα μετα απο προσκληση καποιου αγνωστου που υπογραφει καθε φορα με αλλο νικ απο κατω (χουμαρακι ε; ) σε ασχετο θεμα; Ευχαριστω αλλα δεν.
Παντως μου εκανε εντυπωση η φραση 'προσωπική σου εκτίμηση'. Επειδη μπορω να το ερμηνεψω με δυο τροπους θα σε παρακαλουσα να το εξηγησεις και θα επανελθω.
Τελος για τις ΤΕ αυτο που ξερω και με ενδιαφερει ειναι οτι στηριζουν οσο κανεις αλλος τα παιδια που τρεχουν εξω. Μονη εξαιρεση τα παιδια του καρτ που σιγουρα αξιζουν πολυ παραπανω απο ενα copy paste του ΔΤ της ΕΘΕΑ. Απο εκει και περα οποιος χριζει υπευθυνη μια εκδοτικη εταιρια για το οτι οι νεοι μας δεν εχουν τις ευκαιριες που θα επρεπε, ειναι πολυ απλα σε λαθος τροπο σκεψεις ειτε ηθελημενα, ειτε οχι. Με δεδομενα παντως τα οσα λες για το Γινε μου ειναι πολυ ευκολο να καταταξω την σταση σου.
-
Ο χρήστης ΛΕΒ έγραψε:
Μη μου πέις το γίνε διότι οι λόγοι είναι σαφώς άλλοι από αυτούς που μερικοί θέλουν να προβάλουν. Εμπορική συνεργασία και μόνο με θεατρικό χώρο τους αγτώνες και ηθοποιούς του οδηγούς.Είτε έτσι είτε αλλιώς έκανε κάποιος άλλος κάτι αντίστοιχο?
Μια ιστορια θα σας πω...