Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Προβολή Ελληνικών Αγώνων στον ειδικό τύπο
    1. Home
    2. Ελληνικοί Αγώνες
    3. Προβολή Ελληνικών Αγώνων στον ειδικό τύπο
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 4 / 7
    Ελληνικοί Αγώνες
    55
    127
    503
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      apr last edited by

      ΕΓΙΝΕ Η ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ , ΚΑΙ ΑΣ ΕΛΘΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΣΠΟΡ ΜΑΣ ....
      Ο ΓΚΡΙΝΙΑΡΗΣ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΑ ΤΟΥ ΠΑΣΧΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙ 4ΤΡΟΧΟΥΣ ΚΑΙ ΤΑ ΨΗΛΟΠΑΙΡΝΕΙ ΟΤΑΝ ΜΕΣΑ ΣΤΙΣ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΣΕΛΙΔΕΣ ΕΧΕΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΔΥΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ , ΑΠ΄ΤΟ ΦΥΤΩΡΙΟ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΙΣ ΑΝΑΒΑΣΕΙΣ , ΤΑ ΑΥΡΙΑΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΤΡΕΞΟΥΝ ΔΕΚΑΔΕΣ ΝΕΟΙ ΣΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΡΙΤΣΩΝΑ .
      ΗΜΑΡΤΟΝ ΒΡΕ ΗΜΑΡΤΟΝ .......
      ΤΟ ΚΑΘΕ ΕΝΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΚΟΣΤΙΖΕΙ ΤΡΙΑ ΜΑΣΤΕΡ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ , ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΠΟΛΟΣ ΕΛΞΗΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΠΟΥ ΘΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΟΥΝ ΤΟ ΑΥΡΙΟ ΤΩΝ ΑΓΩΝΩΝ ΜΑΣ ?
      ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΙΧΕ ΓΡΑΨΕΙ ΕΔΩ , ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΟΥΜΕ ΕΙΔΩΛΑ . ΩΡΑΙΑ , ΠΟΙΑ ΕΙΔΩΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΛΕΦΤΑ ΚΑΙ ΑΠΟΚΤΟΥΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΜΑΚΡΑΝ ΤΟΥ ΣΥΝΑΓΩΝΙΣΜΟΥ , Η ΕΙΔΩΛΑ ΠΟΥ ΜΕ ΕΛΑΧΙΣΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΜΕΣΑ ΟΔΗΓΑΝΕ ΣΑΝ ΤΟΝ ΑΝΕΜΟ ?

      ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΤΑ ΕΙΧΑΜΕ ΦΤΙΑΞΕΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΠΟΛΛΕΣ ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ , ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΣΤΙΣ ΑΝΑΦΟΡΕΣ ΤΟΥ ΠΑΡΕΛΘΟΝΤΩΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ .
      ΤΑ ΔΕΥΤΕΡΑ ΤΑ ΣΝΟΜΠΑΡΟΥΜΕ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΚΕΡΑΣΟΥΝ ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΚΑΦΕ ΣΕ ΣΙΝΙΕ ΜΠΑΡ ? ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΟΥΤΕ ΑΚΡΙΛΙΚΟ ΔΙΠΛΗΣ ΝΑ ΟΜΟΡΦΑΙΝΕΙ Η ΦΩΤΟ ? Η ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ ΤΟ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ Ν , ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΚΑΙ ΠΑΝΕ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΤΟΥΣ?
      ΓΙΑ ΠΙΟ ΦΟΒΕΡΟ ΣΥΝΑΓΩΝΙΣΜΟ ΜΙΛΑΤΕ ?ΤΙ ΧΡΟΝΟΥΣ ΚΑΝΑΝΕ ΤΑ ΔΥΟ ΠΑΝΑΚΡΙΒΑ 2ΛΙΤΡΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΤΟΣΕΣ ΣΕΛΙΔΕΣ ΚΑΘΑΡΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΑ Α6 Π.Χ ? ΠΟΥ ΚΟΣΤΙΖΟΥΝ ΤΟ 1/3 .
      ΜΗΠΩΣ ΜΕ ΤΙΤΛΟΥΣ ΦΟΥΣΚΕΣ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΜΕ ΝΑ ΦΤΙΑΞΟΥΜΕ ΤΑ ΔΗΘΕΝ ΕΙΔΩΛΑ ,ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΔΗΘΕΝ ΠΡΟΤΑΘΛΗΤΕΣ (ΟΠΩΣ ΣΕ ΚΑΠΟΙΕΣ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΕΣ ΕΚΠΟΜΠΕΣ) ? ΕΚΕΙ (4ΤΡΟΧΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ) ΤΙΣ ΣΕΛΙΔΕΣ ΤΙΣ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ , ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΘΕΑΤΕΣ ΤΗΣ ΡΙΤΣΩΝΑΣ , ΟΤΑΝ ΛΟΙΠΟΝ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ ΤΟΥΣ ΧΡΟΝΟΥΣ ΚΑΙ ΤΑ ΕΡΓΑ ΑΥΤΑ , ΑΝΘΡΩΠΟΙ Π.Χ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ 2 ΚΑΙ, ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΑ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΧΡΟΝΟΥΣ ΤΩΝ ΣΗΜΕΡΙΝΩΝ ΤΕΡΑΤΩΝ Ν , ΜΕ Α5 ΣΤΗΝ ΜΑΚΡΙΑ
      ΡΙΤΣΩΝΑ , ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ ΟΤΙ ΚΑΤΙ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΚΑΛΑ ΜΕ ΤΙΣ ΣΕΛΙΔΕΣ ΑΥΤΕΣ .
      Υ.Γ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΜΗΝ ΦΑΝΤΑΣΤΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΙ ΕΧΩ ΤΙΠΟΤΑ , ΜΕ ΤΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ -ΟΔΗΓΟΥΣ , ΜΙΑ ΚΑΙ ΕΧΟΥΜΕ ΕΡΩΤΗΣΗ ΣΑΥΤΟ ΤΟ ΤΟΠΙΚ ΚΑΤΑΘΕΤΩ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΜΟΥ , ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ.

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • G
        gta last edited by

        Xριστός Ανέστη!
        και καλή εβδομάδα κ.λπ, κ.λπ...
        Χρίστο, με όλο τοσεβασό στα χρόνια σου και στην εμπειρία σου, γιατί το βάζεις το θέμα πάλι και πάντα επί προσωπικού... ???
        Τα παλικάρια με το Κλέιώ και το Σιβικ ούτε που τα ξέρουμε, ούτε ξέρουμε τους χορηγούς τους ούτε έχουμε πιεί καφέ μαζί τους. Αυθόρμητα κινηθήκαμε. Το κατεστημένο με το νεοφερμένο... Και άλλες σελίδες ήθελε το αρθράκι, που αδικεί την προσπαθειά τους!. Οπως ήθελε την άποψή μας όπως το κάνουμε 33 χρόνια. Ελείψεις είχε λόγω χώρου, λόγω φόρτου όποιου μπορεί να οδηγήσει ασφαλώς και με άποψη τέτοια ξένα εργαλεία. Μην το απορίπτεις... Μας αδικείς. Ετσι που το βάζεις έχεις ένσταση με τις επιλογές της επιλογής. Ασε μας το δικαίωμα ώστε να προβάλλουμε αυθόρμητα κάτι που μας αρέσει. Εκφράζουμε τη δική μας αισθητική. Εσύ εμβαθήνεις και έχεις τη δική σου. κάνε πρόταση. Μην απορίπτεις! Ηθελες ένα ακόμα κομμάτι με Πεζώ και Σαξό; Να το κάνουμε! Οχι όμως να μην κάνουμε το Κλειώ με το Σιβικ. Σέρνονται αυτοί και πάνε αέρα κάποιοι άλλοι κρυφά ταλέντα; Ας το αποδείξουν, ΦΙΛΕ! Δεν σε έχει κουράσει όλη αυτή η φιλολογία...??? με τους αδικημένους ήρωες που μόλις τους βάλεις μία φωτό σου κόβουν την καλημέρα ή πάνε από κάτω στην πρώτη στροφή του επόμενου αγώνα μη μπορώντας να κουλαντρίσουν το καλά μι τους; Ας αποφασίσοιυμε τι θέμε... Η ας είμαστε τίμιοι και ας πουμε πως θα γράφαμε εμείς αν είχαμε ένα περιοδικό, αν είχαμε την ευθύνη του, ή ανήκαμε στο συντακτικό του επιτελείο...

        Με την ευκαιρία, Νικ, το ξερά σε σχέση με τις σελίδες, είχε να κάνει με τον αριθμό τους, 'οχι με το περιεχόμενο... Η συνολική ύλη ενός περιοδικού σε αριθμό σελίδων, εξαρτάται από τις σελίδες διαφήμισης. Σε σχέση με τη συνολική ύλη οι αγώνες έχουν το ποσοστό τους που στους 4Τροχούς με αντικειμενικά στοιχεία και σε σχέση με την υπεραξία τους είναι πολύ υψηλό. Παράλογα λένε οι έρευνες, αλλά τις γράφουμε και προχωράμε... Εχουμε από 24 έως 32 σελίδες χωρίς να λάβουμε υπόψη διαγωνισμούς ή αναγγελίες γεγονότων όπως το γίνε... Ναι σε μία διαφορετική κατανομή της ύλης. Οι περισσότερες σελίδες είναι αδύνατη επιλογή....
        Επιτρέψτε μου να ξέρω καλά ποιός είναι ο πρώτος που πονάει παρά τις προσβολές που δέχομαι σε κάθε ευκαιρία από δήθεν φίλους και γνωστούς μέσα από τους αγώνες. Τα προσωπικά όμως δεν έχουν σχέση με τη δουλειά και από ισοροπίες πάμε καλά.... Μια και τα λέμε όλα, άσχετα αν δεν τα κρατάτε όλα, σημειώστε πως οι σελίδες των αγώνων, έχουν μηδέν έσοδα για το περιοδικό παρά την εμποκή σημαντικών χορηγών, ετειρειών αλλά και μικρομεσαίων ντιλερ με δυνατή φωνή μάλιστα όταν νοιώθουν ότι αδικούνται. Πάντα σε σχέση με το μέγεθος της φωτό...
        Δεν περιμένω απαντήσεις, τοποθετήσεις και ενστάσεις με πρόταση... Η απωθυμένα και προσβολές θα εισπράξω, ή αδιαφορία. Συνήθισα πλέον... Καλή βόλτα στην πάτρα όσοι ταξιδέψτε για να δείτε! θα λέει...
        Καλο μας βράδυ!
        Στρατης

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • N
          nikoswrc last edited by

          ΕΜΕΝΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΜΕ ΚΑΛΥΠΤΕΙ Η ΚΑΛΥΨΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΑΓΩΝΩΝ ΑΠ ΤΟΥΣ 4ΤΡΟΧΟΥΣ ΑΝ ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΤΕΥΧΟΣ ΣΤΕΝΑΧΩΡΕΘΗΚΑ ΛΙΓΟ ΓΙΑΤΙ ΓΙΑ ΤΟ RALLY ΘΕΡΜΑΙΚΟΥ ΕΙΧΕ ΜΟΝΟ ΜΙΑ ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΗ ΑΝΑΦΟΡΑ ΜΟΛΙΣ ΜΙΑ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟ ΧΩΡΙΣ ΛΕΠΤΟΜΕΡΙΕΣ ΚΑΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ!ΚΑΠΟΥ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΟΤΙ Ο ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΣ ΑΓΩΝΑΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΕΡΟΣ ΠΙΑ ΤΟΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟΣ ΑΓΩΝΑΣ ΠΟΥ ΤΟΝ ΔΙΟΡΓΑΝΩΝΕΙ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΛΕΣΧΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΜΕ ΠΟΛΥ ΕΝΔΟΞΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΚΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΔΟΘΕΙ ΜΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΠΡΟΒΟΛΗ!
          ΜΕ ΚΑΛΗ ΠΡΟΘΕΣΗ ΠΑΝΤΑ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΣΧΟΛΙΟ Η ΜΙΚΡΟ ΠΑΡΑΠΟΝΟ!

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • G
            gta last edited by

            Σωστό Νίκο!
            Καθαρά για λόγους ημερομηνιών περιορίστηκε το Θερμαίκού. Καμία σχέση με το αν και που μετράει... Για τον ΑΟΘ το έχουμε καταθέσει ενυπόγραφα πως είναι ο κα΄ρυφαίος όμιλος της χώρας μακράν!
            καλό βράδυ
            Στρ

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • P
              platis last edited by

              ΧΡΗΣΤΑΚΟ ΘΥΜΩΜΕΝΕ
              ΠΡΕΠΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΝΑ ΔΕΧΘΟΥΜΕ ΟΤΙ ΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΘΕΛΟΥΝ ΛΕΦΤΑ. ΚΙ
              ΟΠΟΙΟΣ ΤΑ ΔΙΝΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΑΝΕΙ ( ΚΑΙ ΠΙΘΑΝΑ ΝΑ ΝΙΚΑΕΙ) ΜΕ ΓΕΙΑ
              ΤΟΥ ΚΑΙ ΧΑΡΑ ΤΟΥ. Η ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ ΤΡΙΤΟΚΟΣΜΙΚΟΥ ΛΑΙΚΙΣΜΟΥ ΠΕΡΑΣΕ ΒΡΕ ΑΔΕΡΦΟΥΛΗ. ΑΣ ΠΑΨΕΙ ΝΑ ΝΤΡΕΠΕΤΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΞΟΔΕΥΕΙ. ΚΙ ΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΕΤΑΙ ΚΙ ΟΠΟΙΟΣ ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ ΞΟΔΕΥΟΝΤΑΣ ΛΙΓΑ, ΕΧΟΝΤΑΣ
              ΦΥΣΙΚΑ ΛΙΓΟΤΕΡΕΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ. ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ 100+ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΚΑΙ ΑΝΑΛΟΓΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΟΛΟΙ. ΘΑ ΤΟ ΠΩ ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ
              ΦΟΡΑ. ΑΞΙΑ ΕΧΕΙ Ο ΑΓΩΝΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΤΑ ΕΡΧΕΤΑΙ Η ΑΠΑΙΤΗΣΗ ΓΙΑ
              ΔΙΚΑΙΩΣΗ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑ. ΚΙ ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΚΑΝΕΙ ΚΙ ΕΝΑΝ ΘΕΙΚΟ ΧΡΟΝΟ, ΜΠΡΑΒΟ ΤΟΥ, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΚΑΤΟΧΥΡΩΝΕΙ ΔΑ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ
              ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΟΣ. Ο ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΣ ΣΤΗΝ ΑΝΑΦΟΡΑ ΤΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟΝ.
              ΚΑΙ ΟΙ ΤΡΟΧΟΙ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΤΗΡΟΥΝ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΣΧΟΛΑΣΤΙΚΑ. ΜΗΝ ΘΕΣ ΝΑ ΣΟΥ ΘΥΜΙΣΩ ΑΛΛΑ ΜΕΣΑ ΠΟΥ ΑΡΧΙΖΑΝ ΑΠΟ
              ΤΟΝ ΔΕΥΤΕΡΟ.( Ο ΣΤΡΑΤΗΣ ΞΕΡΕΙ) . ΑΠΟ ΚΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΑ Η ΥΠΟΛΟΙΠΗ ΥΛΗ, Η ΟΠΟΙΑ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ Η ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ , ΒΑΣΙΖΕΤΑΙ ΣΕ ΚΑΝΟΝΕΣ,
              ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΝΑΓΚΕΣ ΠΟΥ ΕΜΕΙΣ (ΟΙ ΑΠ ΕΞΩ) ΠΙΘΑΝΑ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ, Η ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΕΚΤΙΜΗΣΟΥΜΕ. ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ-ΤΕΛΟΣ
              ΟΙ ΤΡΟΧΟΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΤΟΥ ΣΟΑΑ, ΑΡΑ ΔΕΝ ΤΙΘΕΤΑΙ ΘΕΜΑ
              ΔΙΚΗΟΥ ΚΙ ΑΔΙΚΙΑΣ. ΚΑΙ ΤΟ ΟΤΙ ΤΟΥΣ ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΜΕΡΑ, ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΘΑ ΜΑΣ ΚΑΤΑΒΑΛΟΥΝ ΚΑΙ ΕΦ ΑΠΑΞ ΚΑΙ ΣΥΝΤΑΞΗ........ΞΕΡΩ-ΞΕΡΩ, ΕΙΜΑΙ ΣΥΝΔΚΑΛΙΣΤΗΣ ΓΙΑ ΚΛΑΜΑΤΑ ΟΠΩΣ
              ΛΕΣ
              ΣΤΡΑΤΗ
              ΙΣΩΣ ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΠΟΥ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΝΤΑΙ Η ΕΝΙΣΤΑΝΤΑΙ ΝΑΧΟΥΝ ΔΙΚΗΟ ΣΕ ΚΑΤΙ. ΣΤΟ ΟΤΙ Η ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΧΡΩΜΑ. ΙΣΩΣ ΚΑΙ ΛΙΓΟ 'ΜΥΣΤΗΡΙΟ'. ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΠΟΣΟΤΗΤΑ, ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΠΙΟ ΘΕΛΚΤΙΚΟ ΚΑΙ ΠΙΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ. ΤΟ ΤΜΗΜΑ ΤΩΝ ΑΓΩΝΩΝ, ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ ΤΗΝ ΜΟΡΦΗ ΑΣ ΠΟΥΜΕ ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΥ, ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΠΙΑ ΠΛΉΘΩΡΑ ΜΙΚΡΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ. (ΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΤΑΛΗΞΕΙ ΑΝ ΕΙΜΑΙ ΣΥΜΦΩΝΟΣ Μ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΜΕΤΕΞΕΛΙΞΗ-ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΕΛΑΦΡΥΝΕΙ ΠΟΛΥ) ΑΝ ΤΟ ΕΚΦΡΑΖΩ ΣΩΣΤΑ.
              Α. ΜΕ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΣΕ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΚΑ ΚΑΘΙΣΜΑΤΑ. ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΕΛΛΕΙΠΕ ΗΤΑΝ ΜΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΤΗΣ ΜΑΜΑΣ ΜΕ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΑΓΚΑΛΙΑ ΣΤΟ ΚΑΘΙΣΜΑ ΤΟΥ ΣΥΝΟΔΗΓΟΥ, ΕΙΚΟΝΑ ΠΟΛΥ ΚΟΙΝΗ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΕΞΟΔΟΥ. ΕΥΧΗ ΜΟΥ ΝΑ ΞΑΝΑΘΥΜΗΘΟΥΝ ΟΙ ΤΡΟΧΟΙ ΤΟ ΤΕΣΤ ΤΩΝ ΛΑΔΙΩΝ ΣΤΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ, ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΙ ΑΛΛΑ ΤΕΤΟΙΑ (ΚΑΙ
              ΔΥΣΚΟΛΑ).
              ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΠΑΙΔΙΑ.ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΣΤΗ ΦΤΕΡΗ.

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • S
                sx last edited by

                Ο χρήστης TOMMI03 έγραψε:
                Εμείς τραβήξαμε το βίντεο στην αρχή λέγαμε να κάτσουμε εκεί που είναι ο φωτογράφος αλλά όταν είδαμε την επικινδυνότητα την κάναμε πριν ξεκινήσει.
                Εκεί που κάτσαμε τελικά θεωρήσαμε ότι δεν υπάρχει κίνδυνος και ήμασταν ακόμα πιο πίσω από την κορδέλα μάλιστα ρώτησα αν εδώ υπάρχει πρόβλημα. Σε όλους τους αγώνες που παρακολουθούμε το πρώτο που μας ενδιαφέρει είναι να κάτσουμε κάπου που να έχει ασφάλεια και σεβόμαστε τις υποδείξεις των κριτών.

                Πάντα φιλικά U.P. TEAM

                Kαλημέρα!
                ΕΥΓΕ!! Εξαιρετική δουλειά τα βιντεάκια!!
                Κάτι ο Κώστας, ο χωμάτινος, κάτι εσείς με τη δουλειά σας, μας ξυπνάτε μας προβληματίζετε και κρατάτε ανοικτό το κεφάλαιο Ελληνικοί αγώνες, που τους καταντήσαμε με τη μας και την εσωστρέφιά μας, υστερόγραφο.
                Κρίμα, κυρίως που δεν μπορούμε πλέον να προσφέρουμε ως επαγγελματίες στην όποια προβολή.

                Συνεχίστε με το ίδιο κουράγιο και το αντίστοιχο ήθος που βγάινει μέσα και από τις τοποθετήσεις σας στο φόρουμ.
                Τι να πω; τα λέει όλα το σλογκαν του Χριστάρα. Εμ, δε σώνεται με τιποτα, εμ το σκοτώσαμε με τις κωλοτούμπες μας.
                Στρατισινο

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • G
                  gregorym last edited by

                  Ο χρήστης sx έγραψε:

                  Εμείς τραβήξαμε το βίντεο στην αρχή λέγαμε να κάτσουμε εκεί που είναι ο φωτογράφος αλλά όταν είδαμε την επικινδυνότητα την κάναμε πριν ξεκινήσει.
                  Εκεί που κάτσαμε τελικά θεωρήσαμε ότι δεν υπάρχει κίνδυνος και ήμασταν ακόμα πιο πίσω από την κορδέλα μάλιστα ρώτησα αν εδώ υπάρχει πρόβλημα. Σε όλους τους αγώνες που παρακολουθούμε το πρώτο που μας ενδιαφέρει είναι να κάτσουμε κάπου που να έχει ασφάλεια και σεβόμαστε τις υποδείξεις των κριτών.

                  Πάντα φιλικά U.P. TEAM

                  Kαλημέρα!
                  ΕΥΓΕ!! Εξαιρετική δουλειά τα βιντεάκια!!
                  Κάτι ο Κώστας, ο χωμάτινος, κάτι εσείς με τη δουλειά σας, μας ξυπνάτε μας προβληματίζετε και κρατάτε ανοικτό το κεφάλαιο Ελληνικοί αγώνες, που τους καταντήσαμε με τη μας και την εσωστρέφιά μας, υστερόγραφο.
                  Κρίμα, κυρίως που δεν μπορούμε πλέον να προσφέρουμε ως επαγγελματίες στην όποια προβολή.

                  Συνεχίστε με το ίδιο κουράγιο και το αντίστοιχο ήθος που βγάινει μέσα και από τις τοποθετήσεις σας στο φόρουμ.
                  Τι να πω; τα λέει όλα το σλογκαν του Χριστάρα. Εμ, δε σώνεται με τιποτα, εμ το σκοτώσαμε με τις κωλοτούμπες μας.
                  Στρατισινο

                  καλημέρα κ. Στρατή

                  να σας υποβάλλω μια ερώτηση ....

                  και για πιο λόγο δεν μπορεί το παλιότερο περιοδικό που ασχολείται με την μηχανοκίνηση να ασχοληθεί/προβάλλει το μηχανοκίνητο αθλητισμό στην Ελλάδα και όχι μόνο όπως έκανε τα παλιότερα χρόνια ;;;

                  YΓ πριν λίγες με ένα φίλοξεφύλλιζα περιοδικά των προηγούμενων ετών (απο 1997-2005) όπως το δικό σας και το drive και είχε από αναλυτικό ρεπορτάζ για τον κάθε αγώνα της τάξεως των 2-3 σελίδων για τους εγχώριους όσο και γα τους εξωτερικούς αγώνες όπως και παρουσιάσεις αγωνιστικών αυτοκινήτων και ομάδων

                  μια μόνο άντε δυο σελίδες τώρα δεν αρκούν ... μπορούν να γίνουν πολλά πράγματα αλλά χρειάζεται θέληση και μεράκι ..... μήπως κάποιοι έχουν κουραστεί ...... δώστε τόπο στα νιάτα να ξεχυθούν στα βουνά και να έχουν σαν οδηγητές τους παλιότερους...

                  και δυο βιντεάκια απο μένα

                  Youtube Video

                  Youtube Video

                  Με πάρα πολύ εκτίμηση

                  ένας απλός θεατής του μηχανοκίνητου

                  Υγ λησμονώ να ζήσω και εγώ την δεκαετία του 80 και του 90 που τρέχατε και εσείς και τα βουνά γέμιζαν από θεατές μιας και τότε ήμουν αρκετά μικρός.τώρα αυτοί που παρακολουθούν τους αγώνες σε όλη την Ελλάδα είμαστε πλέον δυστυχώς μια μικρή παρέα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • T
                    tommi03 last edited by

                    Ο χρήστης sx έγραψε:

                    Εμείς τραβήξαμε το βίντεο στην αρχή λέγαμε να κάτσουμε εκεί που είναι ο φωτογράφος αλλά όταν είδαμε την επικινδυνότητα την κάναμε πριν ξεκινήσει.
                    Εκεί που κάτσαμε τελικά θεωρήσαμε ότι δεν υπάρχει κίνδυνος και ήμασταν ακόμα πιο πίσω από την κορδέλα μάλιστα ρώτησα αν εδώ υπάρχει πρόβλημα. Σε όλους τους αγώνες που παρακολουθούμε το πρώτο που μας ενδιαφέρει είναι να κάτσουμε κάπου που να έχει ασφάλεια και σεβόμαστε τις υποδείξεις των κριτών.

                    Πάντα φιλικά U.P. TEAM

                    Kαλημέρα!
                    ΕΥΓΕ!! Εξαιρετική δουλειά τα βιντεάκια!!
                    Κάτι ο Κώστας, ο χωμάτινος, κάτι εσείς με τη δουλειά σας, μας ξυπνάτε μας προβληματίζετε και κρατάτε ανοικτό το κεφάλαιο Ελληνικοί αγώνες, που τους καταντήσαμε με τη μας και την εσωστρέφιά μας, υστερόγραφο.
                    Κρίμα, κυρίως που δεν μπορούμε πλέον να προσφέρουμε ως επαγγελματίες στην όποια προβολή.

                    Συνεχίστε με το ίδιο κουράγιο και το αντίστοιχο ήθος που βγάινει μέσα και από τις τοποθετήσεις σας στο φόρουμ.
                    Τι να πω; τα λέει όλα το σλογκαν του Χριστάρα. Εμ, δε σώνεται με τιποτα, εμ το σκοτώσαμε με τις κωλοτούμπες μας.
                    Στρατισινο

                    Μας τιμά ιδιαίτερα η τοποθέτηση σας.
                    Εμείς τα βίντεο τα ανεβάζουμε καθαρά από προσωπική ευχαρίστηση δεν έχουμε καμία σχέση με καμία λέσχη ή με κάποιον αγωνιζόμενο δεν κερδίζουμε κάτι μόνο χάνουμε (χρόνο κυρίως) ασχέτως που μπορεί να στείλουμε κάποιο βίντεο σε κάποιον φίλο αγωνιζόμενο αν μας ζητήσει το πέρασμα του για παράδειγμα.

                    Και πώς να σωθεί; εδώ έγινε σοβαρό θανατηφόρο ατύχημα και δεν άλλαξε στην ουσία ΤΙΠΟΤΑ τι θα μπορούσε να αλλάξει από μερικά βίντεο στο YouTube που ανεβάζουμε εμείς και τα υπόλοιπα παιδιά από τους αγώνες ;

                    Συμφωνώ με το φίλο gregorym ότι κάποιοι έχουν κουραστεί και έχει καταντήσει η όλη φάση μια επαναλαμβανόμενη ρουτίνα.
                    Φιλικά U.P. TEAM

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • G
                      gregorym last edited by

                      Ο χρήστης TOMMI03 έγραψε:

                      Μας τιμά ιδιαίτερα η τοποθέτηση σας.
                      Εμείς τα βίντεο τα ανεβάζουμε καθαρά από προσωπική ευχαρίστηση δεν έχουμε καμία σχέση με καμία λέσχη ή με κάποιον αγωνιζόμενο δεν κερδίζουμε κάτι μόνο χάνουμε (χρόνο κυρίως) ασχέτως που μπορεί να στείλουμε κάποιο βίντεο σε κάποιον φίλο αγωνιζόμενο αν μας ζητήσει το πέρασμα του για παράδειγμα.

                      Και πώς να σωθεί; εδώ έγινε σοβαρό θανατηφόρο ατύχημα και δεν άλλαξε στην ουσία ΤΙΠΟΤΑ τι θα μπορούσε να αλλάξει από μερικά βίντεο στο YouTube που ανεβάζουμε εμείς και τα υπόλοιπα παιδιά από τους αγώνες ;

                      Συμφωνώ με το φίλο gregorym ότι κάποιοι έχουν κουραστεί και έχει καταντήσει η όλη φάση μια επαναλαμβανόμενη ρουτίνα.
                      Φιλικά U.P. TEAM

                      +1000...... σας νιώθω

                      Απλά Ultimate Passion For Motorsport !!!!!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • S
                        sx last edited by

                        Βάζετε δύσκολα!
                        θα σας απαντήσω με αλήθειες, σωστά, ή λάθος!

                        Τυπικά. Οι Ελληνικοί αγώνες δεν . Δυνατός πυρήνας, αλλά λίγοι οι αναγνώστες τους, κάθε ποιοτική έρευνα, έβγαζε και βγάζει πως ο δντης του περιοδικού το σκοτώνει με όλες αυτές τις σελίδες.

                        Τις μαζέψαμε λοιπόν ειδικά στο νέο καθεστώς,οπότε πρέπει να να είμαστε περισσότερο μέσα στις προδιαγραφές, παρά παρορμητικοί και συναισθηματικοί. Το νέο αφεντικό λέει, άλλο τι μας αρέσει και άλλο τι αρέσει. Από την άλλη, η παλιά καλή ομάδα και χάρη στον ΚΚ, δεν θέτει βέτο για την περιγραφή αγώνων, ώστε να μείνει πεντακάθαρο το περιεχόμενο της κριτικής των αυτοκινήτων και να μη χαθεί η αξιπιστία μας.

                        Δοκιμάσαμε με αγωνιστικά θέματα, όπως με την περιγραφή του παλλάδιου μέσα από το αυτοκίνητο του Δημήτρη Αμαξόπουλου, ή μέσα από τις αγωνιστικές γνωριμίες όπως το άρθρο του Νίκου Τσάδαρη με τα ΕΒΟ. Δεν είμαστε σίγουροι ότι αρέσουν, ότι βρίσκουν ανταπόκριση.

                        Εν τέλει, υπολογίστε πως μεγαλώσαμε και η νέα γενιά δεν τρελλαίνεται με τους ελληνικούς αγώνες και όποτε το έκανε με συνέπεια και βρισκότανε σε βουνά και λαγκάδια τα πσκ ήταν αποτέλεσμα εξτρα οικονομικής σχέσης που σήμερα πλέον δεν μπορούμε να καλύψουμε.

                        Πέρα από το περιοδικό όμως φτιάξαμε το rally gr. Ταλαιπωρηθήκαμε επίσης. Κόπος, γκρίνια, πήγαινε-έλα, τρελλό κόστος και για τους ανθρώπους που έχουν την τεχνική ευθύνη και εν τέλει, τι;;;
                        Γκρίνια, υπονοούμενα (μέχρι ο ΣΟΑΑ μας σταύρωσε τότε με εκείνη την περίπου αποχή) και μηδέν έσοδα. Ευκαιριακοί αιμοδότες όπως ο Δήμος Ριζικάρης, ο Τερασίνο, ο Κώστας Αποστόλου και μέχρις εκεί και βέβαια χωρίς συνέχεια.
                        Για να καταλάβεις, η μόνη διαφήμιση που είχαμε ήταν από το ΡΟΝ του φίλου μου του Μανώλη, αλλά και αυτοί λύγισαν και την απέσυραν θεωρώντας ότι η κριτική που του έγινε μέσα στο σαιτ και στο φορουμ δεν ήταν αντικειμενική.
                        Εκτιμώ πως ήταν δικαιολογία, αφού ουσιαστικά δεν είχαν όφελος. Βλέπεις, το έχουμε αφήσει στον αυτόματο πιλότο και λειτουργεί μόνο επειδή οι άνθρωποι της Τεχνόπολις δεν θέλουν να μας πικράνουν και επειδή ο Πάνος, ο Φαμπ και βέβαια ο Μαθιός αρνούνται να δεχτούν ότι πέθανε.

                        Οι μεγάλες εταιρείες που εμπλέκονται σε WRC & F1 & WTCC? Εχουν δική τους θεωρεία. Αν κερδίζω θα γράφετε, αν όχι θα γράφετε για τους άλλους...

                        Αυτά, σε δέκα γραμμές, αλλά το θέμα είναι τεράστιο.
                        Στη διαθεσή σας, με εκτίμηση

                        Στράτης

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • K
                          karapetsanosj last edited by

                          Ο χρήστης sx έγραψε:
                          Βάζετε δύσκολα!
                          θα σας απαντήσω με αλήθειες, σωστά, ή λάθος!

                          Τυπικά. Οι Ελληνικοί αγώνες δεν . Δυνατός πυρήνας, αλλά λίγοι οι αναγνώστες τους, κάθε ποιοτική έρευνα, έβγαζε και βγάζει πως ο δντης του περιοδικού το σκοτώνει με όλες αυτές τις σελίδες.

                          Τις μαζέψαμε λοιπόν ειδικά στο νέο καθεστώς,οπότε πρέπει να να είμαστε περισσότερο μέσα στις προδιαγραφές, παρά παρορμητικοί και συναισθηματικοί. Το νέο αφεντικό λέει, άλλο τι μας αρέσει και άλλο τι αρέσει. Από την άλλη, η παλιά καλή ομάδα και χάρη στον ΚΚ, δεν θέτει βέτο για την περιγραφή αγώνων, ώστε να μείνει πεντακάθαρο το περιεχόμενο της κριτικής των αυτοκινήτων και να μη χαθεί η αξιπιστία μας.

                          Δοκιμάσαμε με αγωνιστικά θέματα, όπως με την περιγραφή του παλλάδιου μέσα από το αυτοκίνητο του Δημήτρη Αμαξόπουλου, ή μέσα από τις αγωνιστικές γνωριμίες όπως το άρθρο του Νίκου Τσάδαρη με τα ΕΒΟ. Δεν είμαστε σίγουροι ότι αρέσουν, ότι βρίσκουν ανταπόκριση.

                          Εν τέλει, υπολογίστε πως μεγαλώσαμε και η νέα γενιά δεν τρελλαίνεται με τους ελληνικούς αγώνες και όποτε το έκανε με συνέπεια και βρισκότανε σε βουνά και λαγκάδια τα πσκ ήταν αποτέλεσμα εξτρα οικονομικής σχέσης που σήμερα πλέον δεν μπορούμε να καλύψουμε.

                          Πέρα από το περιοδικό όμως φτιάξαμε το rally gr. Ταλαιπωρηθήκαμε επίσης. Κόπος, γκρίνια, πήγαινε-έλα, τρελλό κόστος και για τους ανθρώπους που έχουν την τεχνική ευθύνη και εν τέλει, τι;;;
                          Γκρίνια, υπονοούμενα (μέχρι ο ΣΟΑΑ μας σταύρωσε τότε με εκείνη την περίπου αποχή) και μηδέν έσοδα. Ευκαιριακοί αιμοδότες όπως ο Δήμος Ριζικάρης, ο Τερασίνο, ο Κώστας Αποστόλου και μέχρις εκεί και βέβαια χωρίς συνέχεια.
                          Για να καταλάβεις, η μόνη διαφήμιση που είχαμε ήταν από το ΡΟΝ του φίλου μου του Μανώλη, αλλά και αυτοί λύγισαν και την απέσυραν θεωρώντας ότι η κριτική που του έγινε μέσα στο σαιτ και στο φορουμ δεν ήταν αντικειμενική.
                          Εκτιμώ πως ήταν δικαιολογία, αφού ουσιαστικά δεν είχαν όφελος. Βλέπεις, το έχουμε αφήσει στον αυτόματο πιλότο και λειτουργεί μόνο επειδή οι άνθρωποι της Τεχνόπολις δεν θέλουν να μας πικράνουν και επειδή ο Πάνος, ο Φαμπ και βέβαια ο Μαθιός αρνούνται να δεχτούν ότι πέθανε.

                          Οι μεγάλες εταιρείες που εμπλέκονται σε WRC & F1 & WTCC? Εχουν δική τους θεωρεία. Αν κερδίζω θα γράφετε, αν όχι θα γράφετε για τους άλλους...

                          Αυτά, σε δέκα γραμμές, αλλά το θέμα είναι τεράστιο.
                          Στη διαθεσή σας, με εκτίμηση

                          Στράτης

                          ΤΩΡΑ ΝΑ ΚΛΑΨΩ ΜΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ Η ΝΑ ΟΥΡΛΙΑΞΩ.θΑ ΒΓΕΙ ΚΑΤΙ? ΤΑ ΕΙΠΕΣ ΟΛΑ ΟΠΩΣ ΑΝΑΜΕΝΟΤΑΝΕ ΜΕ 3 ΣΕΙΡΕΣ. ΓΙ ΑΥΤΟ ΣΕ ΣΥΝΕΙΔΗΣΕΙΣ ΕΧΘΡΩΝ ΚΑΙ ΦΙΛΩΝ ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ 'ΠΥΡΟΒΟΛΑΡΧΗΣ'. ΚΡΙΜΑ ΠΟΥ ΚΟΥΡΑΣΤΗΚΕΣ Η ΣΕ ΑΝΑΓΚΑΣΑΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΝΑ ΚΟΥΡΑΣΤΕΙΣ. ΠΑΡΑ ΤΑΥΤΑ ΟΙ ΑΕΤΟΙ ΠΕΘΑΙΝΟΥΝ ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ, ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΚΑΙ ΔΥΝΑΤΟΙ, ΚΑΙ ΔΕΝ ΔΕΧΟΝΤΑΙ ΝΑ ΕΚΤΕΛΕΣΤΟΥΝ ΣΤΟ ΒΩΜΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΣΥΝΤΕΧΝΙΩΝ. ΣΥΜΦΩΝΕΙΣ?
                          ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΑΡΑΠΕΤΣΑΝΟΣ

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • D
                            dobermann last edited by

                            Όπως η συμμετοχή στους αγώνες προϋποθέτει 'αιμοδοσία' από τους περισσότερους οδηγούς, έτσι και η προβολή τους απαιτεί 'θυσίες' εκ μέρους των εκδοτών, οι οποίοι, εφ' όσον δεν έχουν κανενός τύπου εξαρτήσεις, θα μπορούσαν να ασχοληθούν στα έντυπά τους και με όσα θέματα κατά την άποψή τους 'δεν πουλάνε'. Το να ασχολούμεθα όλοι αποκλειστικά και μόνο με 'ό,τι πουλάει', μάς θέτει σε τηλεοπτική λογική. Δυστυχώς, οι Ελληνικοί αγώνες έχουν εγκαταλειφθεί συνολικά από τον Τύπο (ο οποίος προτιμά σαφώς τα Παγκόσμια πρωταθλήματα, όχι μόνο και απαραίτητα γιατί 'πουλάνε περισσότερο' αλλά γιατί ενδιαφέρουν τους μεγάλους διαφημιζόμενους). Αλλά ακόμα κι αν υπάρξει κάποιος αρκετά 'τολμηρός' εκδότης ή δημοσιογράφος που θα αφιερώσει χώρο στο έντυπό του αποκλειστικά για τους Ελληνικούς αγώνες, ουδείς θα το αντιληφθεί! Πρόσφατο (και τρέχον) παράδειγμα η ύπαρξη Ελληνικού περιοδικού για κλασσικά αυτοκίνητα, σχεδόν αφιερωμένο στους Ιστορικούς αγώνες sporting και regularity (με εκατοντάδες φωτογραφίες αγωνιζομένων). Περί του εντύπου αυτού τηρείται 'σιγή ασυρμάτου'! Κανείς δεν το αναφέρει, ούτε σε fora, ούτε σε sites, ούτε και σε έντυπα. Άρα, από τη μία δεν δημοσιεύονται Ελληνικοί αγώνες γιατί 'δεν πουλάνε', και από την άλλη δεν αναφέρονται όσοι δημοσιεύουν Ελληνικούς αγώνες ('πουλάνε' δεν 'πουλάνε'!), μάλλον εξ' αιτίας του 'υποσυνείδητου ανταγωνισμού' που σχεδόν κάθε Έλλην επαγγελματίας νοιώθει για τον 'συνάδελφό' του. ΟΚ, ίσως υπάρχουν εξαιρέσεις. Το παράδειγμα όμως που έφερα, δηλαδή το Ελληνικό περιοδικό κλασσικού αυτοκινήτου, το έχουν εξαιρέσει ακόμα και οι 'εξαιρέσεις'. (Το ξέρεις μ' αρέσεις/κι ας μη με πιστέψεις!).

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • S
                              sx last edited by

                              Με κάποιους έρχομαι σε αμηχανία...
                              Πάντως... Για το έντυπο του Δημήτρη Παπανδρέου (για αυτό δε μιλάμε;;), το έμαθα προχθές από τον Πάυλο (Μοσχούτη) και το Δημήτρη (Βαζάκα) και βέβαια πρόκειται ακόμα μία φορά για την εσωστρέφεια σε όλο της το μεγαλείο.
                              Ούτε ένα δελτίο Τύπου, ούτε ένα μέιλ από το φίλο εκδότη που θα πιστεύει πως θα το πετάξουμε αν και έχουμε αποδείξει πως δεν λειτουργούμε έτσι. Ανταλλαγή διαφημίσεων κάναμε με περιοδικό για ιστορικά που εκδίδεται στην Κρήτη, γιατί απλά μας άρεσε σαν έντυπο.
                              Ενώ όλοι ξέρετε καλά τι έχουμε τραβήξει από διάφορους ο Νίκος Τσάδαρης και εγώ, ΄΄οταν αγωνιζόμασταν. Το ίδιο και το και όσοι αθλητές προέκυψαν από αυτή την προσπάθεια.

                              Πάντως και έχετε το λόγο μου τον αγωνιστικό των Σημάντρων και του Μεκούρη. Η προβολή στα παγκόσμια δεν έχει να κάνει με τις εταιρείες οτο. Μακάρι να πίστευαν στη συμμετοχή των εταιρειών τους σε παγκόσμια οι ψευτογιάπηδες.

                              Τέλος, με αξαίρεση τους δικούς μας παναγιώτη και νώντα που όμως έμπλεξαν με άλλους χώρους πιό σημαντικούς για την καριέρα τους και τους κυρίους Κώστα Λεώνη και Στάθη Πετρόπουλο, δεν έχω βρει άλλο πίτσι με άποψη, ήθος και κέφι που να θέλει και να μπορεί να περιγράφει Ελληνικούς αγώνες με κείμενα που να έχουν ενδιαφέρον.

                              Πάντα στη διαθεσή σας

                              Στράτης

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • P
                                platis last edited by

                                Το ειπες! Το ειπες! Ψαχνεις Πιτσι...

                                ΕΔΩ ΕΙΜΑΙ
                                .
                                .
                                .
                                .
                                /Φτου γαμωτο, λαθος αιωνας

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • G
                                  gregorym last edited by

                                  εμένα με κάλυψαν όλοι οι προηγούμενοι (dobermann,karapetsanosj, johanndelta ) ....

                                  αλλά να σταθώ στο γεγονός ότι τον τελευταίο καιρό όλο νέοι σύνδεσμοι/ λέσχες/επιτροπές δημιουργούνται και δεν ξέρω ποιο είναι το όφελος από αυτό.μόνο δημιουργούνται ίντριγκες μεταξύ των εμπλεκομένων γιατί όλοι στην Ελλάδα θέλουν ένα τίτλο και γενικώς να ηγούνται των πραγμάτων ..... και στέκομαι σε αυτό το γεγονός για τους πολλούς αγώνες που έχουν ακυρωθεί και για αυτούς που έγιναν με πολύ λίγες συμμετοχές εξαιτίας των προβλημάτων που δημιουργήθηκαν από τους πολλούς συνδέσμους/ επιτροπές/λέσχες

                                  αν δεν είμαστε όλοι ενωμένοι πως θα πάμε μπροστά και πως θα προβάλλουμε τον 'προϊόν' ελληνικοί αγώνες μηχανοκίνητου αθλητισμού ..... ένα θέλουν όλοι .... να γίνονται επιτυχημένοι αγώνες.τα πράγματα είναι πολύ απλά.....

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • H
                                    hannibal last edited by

                                    Ο χρήστης johanndelta έγραψε:

                                    Τέλος, με αξαίρεση τους δικούς μας παναγιώτη και νώντα που όμως έμπλεξαν με άλλους χώρους πιό σημαντικούς για την καριέρα τους και τους κυρίους Κώστα Λεώνη και Στάθη Πετρόπουλο, δεν έχω βρει άλλο πίτσι με άποψη, ήθος και κέφι που να θέλει και να μπορεί να περιγράφει Ελληνικούς αγώνες με κείμενα που να έχουν ενδιαφέρον.

                                    Ποσο δυσκολο δλδ ειναι για καποιον να κανει μια περιγραφη ενος αγωνα;

                                    Προταση: Οι ιδιοι οι αγωνιζομενοι. Δεν θα βρεθει ενας να το κανει; Εγω πιστευω πως (οι ρομαντικοι) μεχρι και τιμη τους θα θεωρησουν (μη βαρατε) να δουν ενα κειμενο απο τα χερια τους στο περιοδικο που αγαπησαν. Προσκαλεστε ανοικτα, ενα mail ειναι. Δειτε την ανταποκριση και μπορει απο εκει να 'ψαρευτει' το πιτσι που ζητατε και μαλιστα 'ψημμενο'. Εδω αλλοι τρελοι δεν χανουν αγωνα με την καμερα στο χερι. Απλα, για συναισθημα, θελει καποιον να το ζει απο μεσα το πραγμα, οπως εσεις, αλλοτε...

                                    Johan, den einai eykolo. Oso kairo trexame ekswteriko estelna aneleipos deltia me keimena perigrafes fwto kai video kai na einai kala ta paidia poy htan akoma ekei kai ta bazane.... Fetos logo fwrtoy ergasias ta paramelysa ta deltia kai omws otan kaname to 1-2-3 Ellhniko sto Yas kseklepsa xrono kai esteila deltia typoy KAI sto rally.gr. Alla distyxws to mono poy grafthke htan gia ton Margarith.... Anyway... Poy 8elw na katalhksw.... An ta paidia poy syntyroyn me eneseis to rally.gr den broyne ton xrono tote osa deltia oses perigrafes kai na steiloyn oi agwnizomenoi den prokeite na ginei tpt.....
                                    KAi distyxws ayto dhmioyrgei kai problhma stoys agwnes... Otan perisy kaname thn protash ston sponsora mas na feroyme gia 1-2 agwnes to Leon kai to Clio sthn Ellada gia kalokairinh proetoimasia h apanthsh toy htan oti den yparxei koino kai diafhmish (meta apo ereyna poy ekane)... Gia na mhn milhsw gia thn SEAT poy akoma perimenw na me paroyn thlefwno na moy poyn an endiaferontoysan na feroyme to LEON sthn Ellada gia enan agwna kai na doyn oi agwnizomenoi kai 8eates ena ergostasiako aytokinhto ENNIAIOY.....

                                    Pros S.X..... Polla xairethsmata apo ton Costa....

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • S
                                      sx last edited by

                                      Hannibal, λυπάμαι γαμώτο! Τι να πω; Συγγνώμη και το εννοώ. Χαίρε σε Κώστα !!!
                                      Σ

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • T
                                        tommi03 last edited by

                                        Όταν μιλάνε οι μεγάλοι (κυριολεκτικά και μεταφορικά 😉 του χώρου εμείς πρέπει να ακούμε και να μαθαίνουμε. Να πω μόνο ότι για να γεμίσουν τα βουνά πάλι με κόσμο πρέπει να έχουν και κάποιο λόγο για να πάνε. Με 40-50 συμμετοχές δεν ξυπνάς πρωί-πρωί κυριακάτικα για να τρέχεις στα βουνά. Όταν επιστρέψει το θέαμα θα επιστρέψει και ο κόσμος (να υπάρχει και κάποια σχετική ενημέρωση από τα μέσα επικοινωνίας) να θυμίσω μόνο τον χαμό που είχε δημιουργηθεί Ριτσώνα 2007 πολλές καλές συμμετοχές πολύ διαφήμιση και show από τους ιάπωνες αποτέλεσμα; Δεν είχαμε που να σταθούμε.

                                        http://www.youtube.com/watch?v=PK9y3mtSakA
                                        (κρίμα να την βλέπεις τότε πράσινη και τώρα μόνο τα καμένα)

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • F
                                          faflas last edited by

                                          Η αληεθαι ειναι πως αναμεσα στον Τσαδαρη και το ΣΧ παντα προτιμουσα τον πρωτο διοτι θεωρουσα τον λογο του πιο μεστο και αμεσο χωρις κυκλους και πολλα ονοματα που μονο ο ιδιος γνωριζε.Η απαντηση του εδω ομως ειναι αφοπλιστικη.

                                          Παντως Στρατη να ξερεις οτι ειναι πολυ θλιβερο να διαβαζεις 5 κυριολετικα σειρες(χωρις φωτογραφιες) για αγωνα πρωταθληματος(αναβαση ή ταχυτητα) και μετα σε καθε προσωπικο αθρο να βλεπεις την κλαψα για την καταντια των αγωνων.Αυτο που θελω να πω ειναι οτι,οπως ειπε και ο johndelta,και τα περιοδικα μπορουν να δημιουργησουν συνηδεισεις και ζητηση για ενα προιον(ελληνικοι αγωνες).Στην αρχη θα ναι δυσκολο σιγουρα οπως και το καθε τι αλλα μετα οταν με τη συλλογικη προσπαθεια οι αγωνες ανακαμψουν καπως θα ειστε ολοι μετοχοι αυτης της προσπαθειας.Και ρεαλιστικα μιλωντας αυτη τη στιγμη υπαρχει ενα προιον που σιγουρα για τα σκουπιδια δεν ειναι.Καλοι οδηγοι και προσπαθεια υπαρχει,θεαμα σε καποιες περιπτωσεις επισης,ενω με το γενικοτερο ξεκαθαρισμα που γινεται ισως προκυψουν και ανθρωποι που πραγματικα αγαπανε αυτο το σπορ οποτε δεν ειναι σωστο να ααπαξιωνεται ετσι κατι που φυτοζωει αλλα σας εχει ζησει 40 χρονια.

                                          Ακομα και το rally.gr πλεον δελτια τυπου ανακοινωνει ακομα και μετα τη ληξη του αγωνα

                                          Ενας φιλος των 4τ και των ελληνικων αγωνων.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • S
                                            sx last edited by

                                            Φοβάμαι πως πρέπει να προσπαθήσουμε πάλι από την αρχή και να κάνουμε και υπομονή.
                                            Για την ιστορία, δεν πάω πλέον σε αγώνες ούτε σαν θεατής, αφού η αποτυχημένη εμπλοκή μου με τα διοικητικά με φέρνει σε αμηχανία και δεν έχω απάντηση στις απορίες αγωνιζομένων και θεατών.
                                            Να παραδεχτούμε πάντως ότι το θέαμα δεν είναι το ανάλογο του κόστους σε πολλές περιπτώσεις και κυρίως στα Ράλλυ, όπου οι μπαίνω δεν μπαίνω στην πεντάδα τη δεκαετία του 1990 σήμερα πρωταγωνιστούν. Χάθηκαν οι καλοί συνδυασμοί. Ηρθαν και δεν έμειναν οι νέοι από το γίνε και από τα καρτ, οπότε η μετριότητα πρωταγωνιστεί. Μακάρι να βρουν κουράγιο και να έχουν χρήματα ώστε να μείνουν οι Κυρίτσης και Μίχος και κρίμα που δεν έχουμε στην άσφαλτο Παπαχριστόπουλο και Σωτήρχο. Στις αναβάσεις, οι εικόνες είναι 1995 (εξαίρεση το 207) και ευτυχώς κάτι κινείται στη Ν σε κορυφή και κλάσεις. Περασμένης 20 ετίας είναι και η νοοτροπία με τον έναν να ψάχνει τα οκτάνια του άλλου.
                                            Τώρα επί της ουσίας. Υπόσχομαι με την ευκαιρία του Λαμίας να επιστρέψουμε και θα προσπαθήσουμε για την ολική επαναφορά από το τεύχος Ιούλιος των 4Τ. Προβληματίζουν τα σχόλίά σας σε σχέση με τα παγκόσμια.
                                            Να σας θυμίσω πάντως πως ως Ράλλυ gr ξαναπληρώναμε τα αποτελέσματα που ήδη είχε πληρώσει ο οργανωτής και τα δημοσιεύαμε ηλεκτρονικά. Παραπάνω σας είπα τι εισπράξαμε.
                                            Και βέβαια η συνεργασία με τις λέσχες δεν ήταν πάντα άψογη. Ξεχωρίζουν στην Τρίπολη, στην Κόρινθο, στη Λαμία, είναι σοβαροί στο Βόλο και στη Βέροια, το παλεύουν έντιμα στα Ιωάννινα, γίνεται μάχη σε Κρήτη και Ζάκυνθο, ενώ ζωγραφίζουν σε Τρίπολη και σε Χαλκιδική, όπως μεμονομένα και αλλού στη ΒΕ όπου ο ΣΟΑΑΒΕ είναι δυνατός και ανήσυχος. Δύναμη ήταν και θα είναι ο ΑΟΘ και η ΠΑΛΑΣ. Από εκεί και πέρα;;; Παραγωντιλίκια, αρπαχτούλες και κυρίως οι αθλητές μακριά από τις λέσχες, κάτι που δεν ήταν έτσι τότε... Οργάνωση για ηλεκτρονική διαχείριση της προσπάθειάς τους καμία. Γραφεία Τύπου ουσιαστικά πουθενά εκτός από Τρίπολη, Κόρινθο και Λαμία. Για τα άλλα ψάχνεις. Ο Στράτης Φωτεινέλης με τον Στάθη Πετρόπουλο και τη διακριτική υποστήριξη της ΕΘΕΑ και κυρίως με τις φωτό του Ράλλυ pres κάτι ξεκίνησαν να κάνουν προς τη σωστή κατεύθυνση, όπως πάλεψε να το κάνει ο γιατρός πριν δύο χρόνια. Αγνωστο το αύριο και πάντως, εμείς πρώτοι καταντήσαμε να ενημερώνουμε με τα δ.Τ του , δηλώνοντας αδυναμία στην υποστήριξη αποστολών και , ακόμα και εντός Αττικής.
                                            Σας ζάλισα, κατακεραυνώσαμε τη Θίσβη, αλλά το θέμα είναι μεγάλο.
                                            Ισως μάλιστα ο Nass που κάνει την τέλεια δουλειά εδώ,(thanx Νάσσος), να πρέπει να μετακινήσει τα περί προβολής σε άλλη εννότητα.
                                            Στράτης

                                            Υ.Γ. Για ΔΠ. Με πας, δε με πας, σε πάω, δε σε πάω, με τρόμαζες με το 175, έλιωνα στην αγωνία όταν ήσουν με το γιαμάχα του μακαρίτη του Μάνου και βέβαια, σε ποιόν δεν αρέσει να βλέπει ένα όμορφο ζευγάρι, με μία προσεγμένη ΜΚ2;;; Τεσπα, παραδοσιακά κάπου χανόμαστε.

                                            Το παρόν θέμα του 2003 'αναστήθηκε' και συγχωνεύθηκε με τη συζήτηση περί προβολής από την ανάβαση Θίσβης. Επίσης άλλαξε ελαφρά ο τίτλος από 'στους 4Τ' σε 'στον ειδικό τύπο'. Διευκρίνηση: ο χρήστης GTA ήταν ο σημερινός sx [Mod]

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 4 / 7
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr