Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Εντυπώσεις από VW Golf V GTI
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Εντυπώσεις από VW Golf V GTI
    • 1
    • 2
    • 16
    • 17
    • 18
    • 19
    • 20
    • 26
    • 27
    • 18 / 27
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    101
    528
    3952
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lkar last edited by

      Ο χρήστης b_x έγραψε:

      Για να το καταλάβω:τις τιμές των μεγεθών αυτών,στις βγάζει στην οθόνη που γράφει τη θερμοκρασία;Και πατάς το ECON και μετά τι άλλο;Και πως ξέρεςι τι είναι το καθετί;Έχει και μονάδες κάπου;

      ECON + πάνω βελάκι για τον αέρα.

      Αυτό λέω, ότι ξέρω μερικές από τις άπειρες τιμές και ψάχνω τις υπόλοιπες

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        tm last edited by

        Ο χρήστης predalien έγραψε:

        .. εχει παρει παρει κανεις το option rcd 500? ή ολοι ειστε με το 'στανταρ' rcd 300?
        (υπαρχει καμμια περιπτωση να ακουσουμε κανενα?? )

        Δεν αξίζει τα παραπάνω

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          cpp last edited by

          Το δικό μου IV GTI από τα πρώτα του 1999 είχε αλλαγή λαδιών κάθε 7,500χλμ όπως και έτσι κάνω!!!!! Χθες πήγα για την αλλαγή των 150,000 χλμ (από τα περισσότερα χλμ που έχουν δει σε 1.8Τ) και επειδή τα λέμε παραπάνω με τα παιδια, γιατι με έχουν καλομάθει πλέον ειναι έκπληκτοι ότι ο κινητήρας δουλεύει ακόμα με πολύ καλή απόδοση χωρίς απώλειες και όπως μου έλεγε και ο ιδιοκτήτης της αντιπροσωπείας ο κινητήρας είναι σε καλύτερη κατάσταση απο αρκετά 1.8Τ που κάνουν service κάθε 15,000χλμ και μετά τα 12,000χλμ τσιμπάνε λίγο λαδάκι.
          Επ ευκαιρίας κοίταξαν στον υπολογιστή για ένα στατιστικό που ζήτησα... και έτσι από το 1999 - 2006 έχω πληρώσει 7,200 euro σε συντήρηση!!!!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • L
            lkar last edited by

            Το χεις 'αναβαθμίσει' καθόλου το μοτέρ;

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • P
              pskarm last edited by

              σε τρωω...
              εχω κολλητο με γκολφ του 98.... 4αρι.
              το αμαξι ξεκινησε απο 1.4 και καπου πριν 4χρονια αν θυμαμαι εγινε Gti.
              συνολικα εχει πανω απο 270000χλμ.
              το αμαξι κανει χαλαρα 35000χλμ το χρονο.
              εχει και κ3σπορτ εχει και προγραμμα εχει και κατι βαλβιδες κλπ κλπ βγαζει και 190αλογα και το κωλομοτερ κιχ δεν εχει κανει. λαδι γιοκ και το αλλαζει καθε 15000 ....

              οι μονες βλαβες ειναι 3-4 φορες σταυρο διαφορικου, κατι παραθυρα που επεφταν (κλασικα), και αρκετες λαμπες πισω φωτων καμμενες

              επισης το αμαξι τωρα που το παιδι ειναι εκτος και το κυκλοφορει η μανα του καιει μεσα στην αθηνα ..........................γλυφαδα πειραια 8.3-8.6 στο οικονομετρο

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                cpp last edited by

                Πρέπει να είναι από τα μοναδικά GTI ντιζάτα μαμά με 150 άλογα

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • P
                  pskarm last edited by

                  XA...kai toy παιδιου ντιζατο ειναι....

                  θα πω 2 τιμες μονο.....

                  προγραμμα σε τσιπ (εσας κολλανε-ξεκολλανε απο εγκεφαλο οπως παλια...) απο ιντερνετ ..............................12.5ευρω και 6 μεταφορικα και 80 για να φτιαξει βαση για να τα αλλαζει!

                  τουρμπινα 160δολλαρια τελικη τιμη εδω....

                  αυτο το μοτερ ειναι εγκλημα να ειναι μαμα...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • B
                    b_x last edited by

                    Άκουσα ότι οι αντιπροσωπείες της Σκόντα,στα RS TFSI έχουν αρχίσει και βάζουν 5-30 ή 5-40 μετά από φαινόμενα καμμένων λαδιών...
                    (Το διάβασα στο skoda club για να είμαι ειλικρινής )
                    Έχει ακουστεί και για τη VW τίποτα τέτοιο;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      tm last edited by

                      ειδα 2 χθες το βραδυ...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • V
                        vasgti last edited by

                        Ο χρήστης b_x έγραψε:
                        Άκουσα ότι οι αντιπροσωπείες της Σκόντα,στα RS TFSI έχουν αρχίσει και βάζουν 5-30 ή 5-40 μετά από φαινόμενα καμμένων λαδιών...
                        (Το διάβασα στο skoda club για να είμαι ειλικρινής )
                        Έχει ακουστεί και για τη VW τίποτα τέτοιο;

                        Σε επίσκεψή μου σε έναν έμπορο λιπαντικών (τον οποίο βρήκα πολύ καλά ενημερωμένο περί αυτοκινήτων- κινητήρων και ανάλογων λιπαντικών) για TFSI και εκείνος θεώρησε ιδανικότερο (κοιτώντας και τις ετικέτες στο πίσω μέρος- έχουν κωδικούς ανα μάρκα αυτοκινήτου) το 5-40 της Castrol.

                        Στο βιβλίο του κατασκευαστή, η ίδια η VW από ότι διάβασα προτείνει 5-30 της Castrol...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • B
                          bj-travel last edited by

                          κοκκινο 3πορτο 1 ετους περιπου 45000 κμ με dsg 25000-26000 ειναι καλα;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            cap-dim last edited by

                            Ο χρήστης bj travel έγραψε:
                            κοκκινο 3πορτο *1 ετους περιπου 45000 κμ *με dsg 25000-26000 ειναι καλα;

                            μηπως ειναι 4500 χλμ ???

                            αν ειναι 45000 χλμ ειναι σαν ενα αυτοκηνητο 3 ετων(15000χλμ τον χρονο μο), αρα εισαι γυρο στα 23Κ

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • rocsta
                              rocsta last edited by

                              Aν ήταν 4500 τότε θα ηταν 2 χιλιάδες κατω απ την τιμή του καινούριου

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                technik last edited by

                                Ο χρήστης CAP DIM έγραψε:

                                κοκκινο 3πορτο *1 ετους περιπου 45000 κμ *με dsg 25000-26000 ειναι καλα;

                                μηπως ειναι 4500 χλμ ???

                                αν ειναι 45000 χλμ ειναι σαν ενα αυτοκηνητο 3 ετων(15000χλμ τον χρονο μο), αρα εισαι γυρο στα 23Κ

                                25-26K είναι μια λογική τιμή πώλησης του αυτοκινήτου.

                                Το ότι έχει παραπάνω km δε σημαίνει ότι η απαξίωση είναι αντίστοιχη σε 3ετή χρήση του αυτοκινήτου.

                                Σήμερα, το εν λόγω GTI κοστίζει περίπου 32Κ.
                                Αν ήταν δικό σου, θα το πουλούσες 9Κ χαμηλότερα μέσα σε 1 χρόνο?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • N
                                  nikos last edited by

                                  Golf GTI η BMW 120i????

                                  Nikos @ YouTube

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    cap-dim last edited by

                                    Ο χρήστης technik έγραψε:

                                    κοκκινο 3πορτο *1 ετους περιπου 45000 κμ *με dsg 25000-26000 ειναι καλα;

                                    μηπως ειναι 4500 χλμ ???

                                    αν ειναι 45000 χλμ ειναι σαν ενα αυτοκηνητο 3 ετων(15000χλμ τον χρονο μο), αρα εισαι γυρο στα 23Κ

                                    25-26K είναι μια λογική τιμή πώλησης του αυτοκινήτου.

                                    Το ότι έχει παραπάνω km δε σημαίνει ότι η απαξίωση είναι αντίστοιχη σε 3ετή χρήση του αυτοκινήτου.

                                    Σήμερα, το εν λόγω GTI κοστίζει περίπου 32Κ.
                                    Αν ήταν δικό σου, θα το πουλούσες 9Κ χαμηλότερα μέσα σε 1 χρόνο?

                                    εσυ αν ησουν ο αγοραστης, θα επερνες ενα μεταχ. αμαξι με 45000χλμ 2000-3000 Ε κατω απο την αρχικη τιμη αγορας του

                                    ολλα μα ολλα τα αμαξια χανουν ενα -20% τον πρωτο χρονο ανεξαρτητα απο χλμ, γενικη κατασταση, ζημιες κλπ

                                    υπαρχει ενα ποσο που αναλογα με το ποσο πανω η κατω εισαι απο το υποτιθεμενα χλμ που θα πρεπει να εχεις ( για ενα χρονο ειναι τα 15000χλμ), ανεβαζει η κατεβαζει τη τιμη του αυτοκινητου

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • rocsta
                                      rocsta last edited by

                                      Ο χρήστης Nikos147 έγραψε:
                                      Golf GTI η BMW 120i????

                                      Kάνε ενα καινουριο τοπικ και βαλε μια ψηφοφορία γι αυτό

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • N
                                        nikos last edited by

                                        Eνας τυπος για την αποτιμηση του αυτοκινητου ειναι...

                                        20% κατω τη πρωτη χρονια...και μετα απο κει και περα 8% κατω καθε επομενο χρονο. Οτι εξοπλισμο extra εχετε βαλει...προσθετεται το 4% της αξιας του.

                                        Nikos @ YouTube

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          technik last edited by

                                          Ο χρήστης technik έγραψε:

                                          κοκκινο 3πορτο *1 ετους περιπου 45000 κμ *με dsg 25000-26000 ειναι καλα;

                                          μηπως ειναι 4500 χλμ ???

                                          αν ειναι 45000 χλμ ειναι σαν ενα αυτοκηνητο 3 ετων(15000χλμ τον χρονο μο), αρα εισαι γυρο στα 23Κ

                                          25-26K είναι μια λογική τιμή πώλησης του αυτοκινήτου.

                                          Το ότι έχει παραπάνω km δε σημαίνει ότι η απαξίωση είναι αντίστοιχη σε 3ετή χρήση του αυτοκινήτου.

                                          Σήμερα, το εν λόγω GTI κοστίζει περίπου 32Κ.
                                          Αν ήταν δικό σου, θα το πουλούσες 9Κ χαμηλότερα μέσα σε 1 χρόνο?

                                          εσυ αν ησουν ο αγοραστης, θα επερνες ενα μεταχ. αμαξι με 45000χλμ 2000-3000 Ε κατω απο την αρχικη τιμη αγορας του

                                          ολλα μα ολλα τα αμαξια χανουν ενα -20% τον πρωτο χρονο ανεξαρτητα απο χλμ, γενικη κατασταση, ζημιες κλπ

                                          Δε μιλάμε για 2,000 με 3,000 ευρώ, αλλά για 6 με 7
                                          Σίγουρα όλα τα αυτοκίνητα χάνουν ένα ποσοστό τον πρώτο χρόνο,
                                          το οποίο μπορεί να είναι 15%-17%-20%, ανάλογα με: την εμπορικότητα του μοντέλου/κατάσταση/υπάρχουσες προσφορές κτλ..
                                          Ακόμα και για 20% απαξίωση να μιλάμε, το αυτοκίνητο 'κατεβαίνει' στα 25,5Κ

                                          υπαρχει ενα ποσο που αναλογα με το ποσο πανω η κατω εισαι απο το υποτιθεμενα χλμ που θα πρεπει να εχεις ( για ενα χρονο ειναι τα 15000χλμ), ανεβαζει η κατεβαζει τη τιμη του αυτοκινητου

                                          Εξαρτάται! Δεν υπάρχει 'νόμος' που να υποδεικνύει πόσα km πρέπει να κάνεις το χρόνο. Μπορεί να κάνεις 15-20-25-30, ανάλογα με τη χρήση.
                                          Η τιμή εξαρτάται κατά πολύ και από την κατάσταση του αυτοκινήτου.
                                          Θα έπαιρνες ένα αυτοκίνητο με 45.000χλμ σε άριστη κατάσταση (λέμε τώρα), ή ένα 'με μέσο όρο 15,000χλμ' το οποίο θα ήταν χτυπημένο?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • rocsta
                                            rocsta last edited by

                                            Για gti με dsg βαλτε και τους μηνες παράδοσης καινούριου μέσα και ίσως η τιμη αρχίζει να φαίνεται λογική

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 16
                                            • 17
                                            • 18
                                            • 19
                                            • 20
                                            • 26
                                            • 27
                                            • 18 / 27
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr