Προσωπικα παντως ουτε και το στυλ του Αλονσο μου αρεσει, παρολο που τον παραδεχομαι σαν οδηγο. Οντως ειναι λιγο αντιαισθητικο το πως κανει μοχλο με τους μπρος τροχους για να επερστρεψει ελαφρα, και εκτος απο αυτο θελει και ειδικο στησιμο, και την καταλληλη εγγενη ισορροπια του μονοθεσιου για να πετυχει. Στην R24 δεν πετυχαινε το γλυκο.
Τον βλεπω να ζεσταινει τα λαστιχα και πολλες φορες δεν το πιστευω πως περιστρεφεται το αμαξι. Πρεπει να εχει φοβερη αισηθηση της ισορροπιας ο τυπος, και reflex βεβαια, γιατι λεει οτι το εκανε παντα, απο τα καρτ αυτο.
Για το schumi τωρα, καλο το γκαζοφρενο αλλα οριακο στριψιμο δεν ειναι. Δεν φορτιζει οσο θα μπορουσε τους μπροστινους τροχους με μεταφορα βαρους, προκειμενου να παρει την εισοδο της στροφης γρηγορα. Το καλο ειναι οτι κερδιζει απο το οτι καθυστερει το φρεναρισμα, αλλα μια καλη οδηγηση ¨με τη φορα¨ειναι συνηθως γρηγοροτερη. Οχι παντα, πρεπει ο οδηγος να εχει εμπιστοσυνη στο στησιμο του μονοθεσιου και την κατασταση της πιστας και των ελαστικων. Αν οχι, μπορει να μη συγχωρεσει. Γι αυτο λεω για πολυ γρηγορη και ρυθμισιμη οδηγηση απο τον Schumacher, αλλα οχι οριακη. Τον βοηθαει στη διαρκεια του αγωνα, να παιρνει το 99% απο οτι εχει να δωσει το μονοθεσιο, βιαζοντας το ομως, ειδικα σε λαστιχα.
Για το traction control τωρα, οντως πολλοι νεοι υποτιθεται οτι δεν εχουν καλο throttle control. (Kαι παλι ομως αυτοι που εχουν, πχ Βutton, ξεχωριζουν). Απλα η διαφορα ειναι μικροτερη. Ετσι χανει το μερικως το μειονεκτημα που ειχει ο Schumacher σε σχεση με πολλους της ηλικιας του, και πιθανως σε σχεση με τους καινουριους οπως θα διαμορφωναν το στυλ τους αν δεν υπηρχε traction control, τη λιγο πιο αργη εξοδο. (με ερωτηματικο αυτο).
Kαλα, το κουρασα κι εγω, αλλα to summarize για εμενα το πιο θεαματικο και το πιο γρηγορο στυλ οδηγησης ειναι μια διαρκης ανεπαισθητη πλαγιολισθηση, με τη φορα στην εισοδο και διορθωνοντας με το γκαζι στο apex, προσπαθωντας για γρηγορη, ουδετερη η και λιγο υποστροφικη εξοδο. Το κλασσικο δηλαδη, αλλα που λιγοι μπορουν να το κανουν σε επιπεδο F1. Fast in, fast out, αρκει να εχεις το στησιμο, την ικανοτητα, και τη δυναμη/ελκτικη προσφυση για να το πετυχεις.
Ο Ηakkinen μου αρεσε, και απο τους υπαρχοντες ο Raikonnen.
Τωρα για τα [/u]αποσπασματα τηλεμετριας που απο καιρο σε καιρο 'διαρρεουν', σκεφτειτε και τα κινητρα των ομαδων οταν τα δινουν. Αν ειχαμε πληρη προσβαση στην τηλεμετρια θα βγαζαμε ασφαλη συμπερασματα, αλλα τωρα πρεπει να πιστεψουμε οτι αυτα που μας δινουν ειναι αντιπροσωπευτικες εικονες των οδηγων τους, και δεν ειναι επιλεγμενα ωστε να ειναι υπερβολες υπερ του σταρ της ομαδας.