Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΚΛΑΣΣΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ [#2]
    1. Home
    2. Κλασικά και Ιστορικά Μοντέλα
    3. ΚΛΑΣΣΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ [#2]
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 66
    • 67
    • 3 / 67
    Κλασικά και Ιστορικά Μοντέλα
    67
    1322
    2451
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      d-jet last edited by

      ΟΚ η Bristol δεν μπορεί να είναι....
      η Mustang δε νομίζω...
      χμμμμ....
      ( )

      (πέρα από την πλάκα, όποιος δει το MkII του Νάσου από κοντά θα του κοπεί ο χαβαλές στο πιτς φιτίλ...)

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        spitfire last edited by

        Ο χρήστης D-Jet έγραψε:

        Ford (Mustang) Shelby GT 350

        τη Shelby MONO βλεπεις εσυ?
        ...

        ΕΜΠΟΡΙΑ ΜΑΡΜΑΡΩΝ ΚΑ(Ι)
        ΧΩΜΑΤΟΥΡΓΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕ(Σ)
        Tα μικρά δεν τα βγάζω....
        ( )

        Τα λες αυτα, γιατι αφησα πολλές Mercedes και Porsche πίσω μου, στην τελική κατάταξη

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          d-jet last edited by

          Ο χρήστης SPITFIRE έγραψε:
          Τα λες αυτα, γιατι αφησα πολλές Mercedes και Porsche πίσω μου, στην τελική κατάταξη

          Κοίτα... απο τη μια οι Porsche είναι αγωνιστικά αυτοκίνητα και δεν είναι τώρα για 'παιχνιδάκια' με 35 και 50 χ.α.ω. οπότε τις δικαιολογώ απόλυτα αλλά και από την άλλη τα mercedes είχαν κανονίσει από πριν να σε αφήσουν να περάσεις για να μη γκρινιάζεις...
          Αυτή είναι η αλήθεια , κύριοι!
          ( )

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            spitfire last edited by

            Ο χρήστης D-Jet έγραψε:

            Τα λες αυτα, γιατι αφησα πολλές Mercedes και Porsche πίσω μου, στην τελική κατάταξη

            Κοίτα... απο τη μια οι Porsche είναι αγωνιστικά αυτοκίνητα και δεν είναι τώρα για 'παιχνιδάκια' με 35 και 50 χ.α.ω. οπότε τις δικαιολογώ απόλυτα αλλά και από την άλλη τα mercedes είχαν κανονίσει από πριν να σε αφήσουν να περάσεις για να μη γκρινιάζεις...
            Αυτή είναι η αλήθεια , κύριοι!
            ( )

            Ενταξει... το δεχομαι...
            Θα στειλω επιστολή στην ΕΛΠΑ λοιπον, να ακυρωσει ολες τις ΜΒ και τις Porsche που 'καταδεχτηκαν' να τερματισουν πιο ψηλα απο μενα στο 'Ιστορικό Ακρόπολις'

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • S
              sirgus last edited by

              μου λέτε πως θα βρω τις φωτογραφίες που με έβγαζαν όλοι οι περαστικοι?

              να βάλω αγγελία?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                spitfire last edited by

                Ο χρήστης SirGus έγραψε:
                μου λέτε πως θα βρω τις φωτογραφίες που με έβγαζαν όλοι οι περαστικοι?
                να βάλω αγγελία?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  sirgus last edited by

                  Η σημαία φεύγει και τα λίγα άλογα αρχίζουν και δίνουν τη δύναμη τους για τα επόμενα 230 χιλιόμετρα που έρχονται. 230 χιλιόμετρα που για πρώτη φορά μετά από 30 χρόνια θα διανύσει το ami όχι για να πάει μια βόλτα, μια εκδρομή, αλλά για να βγει πρώτο σε ράλι! Ποιος το περίμενε άραγε…
                  Ακούω τις συμβουλές και όντως προσπαθώ να κερδίσω χρόνο εκεί που μπορώ. Τα πρώτα λεπτά στο Ίλιο περνάνε με γρήγορους ρυθμούς για διαδρομή εντός πόλης αλλά σύντομα βγαίνουμε στην Λ.Αθηνών. Εκεί μπροστά μου βλέπω τρομερή κίνηση στο δρόμο και μια Mercedes με το νούμερο 65 να έχει κολλήσει και αυτή. Λίγες σφήνες και βρισκόμαστε στην αριστερή λωρίδα τρέχοντας όσο μπορώ. Περνάμε λίγα χιλιόμετρα και ποιος το πιστεύει…ακούγεται από το ami ένας θόρυβος σαν να χτυπάς ένα σίδερο με ένα άλλο στους ρυθμούς των στροφών. Ανάβω alarm, κάνω δεξιά σβήνω μηχανή…περιμένω λίγο και βάζοντας πάλι μπρος ο θόρυβος δεν υπάρχει. Για πρώτη φορά δεν με ενδιέφερε το αυτοκίνητο, αλλά ο αγώνας. Πρώτη φορά συμμετοχής και βλάβη στα 10 χιλιόμετρα? Ο αδερφός μου να υπολογίζει σαν τρελός ιδανικούς χρόνους και αποστάσεις. Εξάλλου με τα λίγα μέσα που είχαμε στο αυτοκίνητο οι υπολογισμοί έπρεπε να βγουν εκείνη την ώρα. Περνάνε τα χιλιόμετρα και πλέον τρέχουμε τρεις αγωνιζόμενοι μαζί. Εγώ, ένα πανέμορφο μπλε cooper και η πράσινη Mercedes.
                  Φεύγουμε από την εθνική και κατευθυνόμαστε σε επαρχιακούς δρόμους πλέον κομβόι το ami, 2 cooper και 2 πανέμορφες 911, μια κόκκινη και μια άσπρη. Ατέλειωτες ευθείες και σπάνιο θέαμα να βλέπεις 6-7 αυτοκίνητα εποχής στο δρόμο με αριθμούς στις πόρτες.

                  Η ειδική έφτασε...αλλά σύντομα ο ένας τρόπος που είχαμε σκεφτεί να χρησιμοποιήσουμε αποδείχθηκε λάθος και γιαυτό και οι 127 πόντοι ποινής. Συνεχίζουμε και οι επόμενες 2 ειδικές πάνε πολύ καλά! Περίπου 15 πόντοι ποινής για κάθε μια …άψογο αποτέλεσμα για τα δεδομένα που έχουμε στα χέρια μας!

                  Μπορώ να ξεχάσω τα παιδάκια στα μικρά χωρία να φωνάζουν «Πάτα κόρνα!!!!» και μόλις εσύ πατάς να ουρλιάζουν από χαρά? Γίνεται να ξεχάσεις τα πρόσωπα των κατοίκων λίγο απορημένα, λίγο με θαυμασμό ? Τέλος πρώτου leg και η Ελληνική ταβέρνα και πάλι εδώ! Καλό και περιποιημένο φαγητό , κουβέντα και κουτσομπολιά στο τραπέζι, ο χρόνος περνάει και μέσα στο ami και πάλι μετά από 2 περίπου ώρες για το 2ο και τελευταίο leg.

                  Εκκίνηση και τα δύσκολα αρχίζουν. Συνειδητοποιούμε ότι έχουμε χαθεί. Σε 300 μέτρα περίπου πρέπει να έχω στρίψει δεξιά αλλά πώς να βρω τα 300 μέτρα σε οδόμετρο που μετράει χιλιόμετρα μόνο? Λίγοι κύκλοι εμείς και το μουσταρδί cooper και τελικά ακολουθούμε για καλό μας το γνωστό...μπλε cooper που περνάει κάθετα μπροστά μας!

                  Είμαστε και πάλι σωστοί και στις πρώτες ανηφόρες το θόρυβος πιο έντονος από ποτέ. Παύσεις να κρυώσει και πλέον τον εφιάλτη του γερανού τον έχω στο μυαλό μου... Για άγνωστο μέχρι στιγμής λόγο όταν το ami αρχίζει και ζεσταίνεται και πάλι, ο θόρυβος φεύγει και ετοιμαζόμαστε για την 1η ειδική. Δύσκολες στροφές, φουρκέτες, και ανηφόρες εφιαλτικές για τα 602 cc. Πώς να υπολογίσω 40 km/h όταν στην ανηφόρα θα πάω με 20? Κάτι καταφέρνουμε να κάνουμε και έτσι περνάει και η 2η ειδική. Έρχεται και η 3η και χάνουμε την ταμπέλα που μας δείχνει την αλλαγή της μέσης ταχύτητας. Συνεχίζουμε με την προηγούμενη πιο μεγάλη ταχύτητα και τελικά σίγουρα είμαστε 15 δευτερόλεπτα πιο γρήγοροι! Άρα, πρώτη και τελευταία ειδική, εφιαλτικές! Ο αγώνας τελείωσε και η επιστροφή για το Ίλιο έχει φτάσει. Καθόλου εύκολο όμως! Κίνηση στο δρόμο, άγνωστα στενά, λίγα κυβικά να βοηθούν, κούραση, άγχος και τελικά καταφέρνουμε να τερματίσουμε 4 λεπτά πριν τον ιδανικό χρόνο.
                  Να ξεχάσω από το 2ο leg τα 2 παιδάκια πάνω στην διακλάδωση του δρόμου που εγώ συνεχίζω ευθεία αντί να στρίψω αριστερά? Όσο πιο δυνατά μπορούσαν φώναζαν «Κύριε πάτω λάθος! Από εδώ πήγαν και οι άλλοι!» Φρένο..όπισθεν, αναστροφή και μόλις περνάω από μπροστά τους ακούω «καλή επιτυχία!!!»
                  Τι να πω…δεν περιγράφεται ένα τέτοιο συναίσθημα...

                  Απονομή αναμνηστικής πλακέτας , πειράγματα, ανταλλαγή εντυπώσεων και άπειρες αναμνήσεις στο μυαλό μας.

                  Ελπίζω να είμαι καλά να μπορώ να συναγωνίζομαι σύντομα μια Porsche 911, Bristol, αγωνιστικά Triumph και Alfa romeo, την αδυναμία μου Χ 1/9 και άλλα τόσα αυτοκίνητα που κάποιοι τα αγαπούν όσο τίποτα.

                  Ευχαριστώ το Triumph Club για την άψογη διοργάνωση και …το ami μου που για άλλη μια φορά μετά από 30 χρόνια δεν με πρόδωσε όπως δεν πρόκειται να το κάνει ποτέ.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    spitfire last edited by

                    Ηταν μια απο τις σπανιοτατες στιγμες, που ακουσα το ξυπνητηρι...

                    Το προηγουμενο βραδυ, ειχα μεινει μεχρι αργα στο κλαμπ, μιας και τα παιδια στην οργανωτική επιτροπή του ράλλυ χρειάζονταν τη βοήθειά μου

                    Ολη η εβδομαδα ηταν κουραστική, μιας και τους ειχα υποσχεθει οτι θα εκανα ο,τι περνουσε απο το χερι μου για να βοηθησω (ίσως αυτό να ήταν που εκτιμήθηκε από τους διοργανωτές, και φρόντισαν μερικά κυπελάκια και για μένα

                    Ξεκιναμε λοιπόν πρωί πρωί έχοντας κοιμηθεί (εγώ προσωπικά) κάτι λιγότερο από 3 ώρες

                    Μπαίνω στο γκαράζ και βλέπω τον Andrew να μου εχει γυρισμενη τη πλάτη (όλη την προηγούμενη εβδομάδα τον είχα παραμελήσει. Ούτε για μια δοκιμή δεν είχαμε πάει αυτή το φορά... Ίσως αυτο να τον εκανε να νοιωθει καποια ανασφάλεια).

                    Λίγο πιο κάτω σταματάμε για καφέ. Μονό espresso για να ξυπνήσουμε και εναν freddo cappucino για το δρομο.

                    Σε λίγο φτάνουμε έξω από το Δημαρχείο Ιλίου. Ήδη τα μισά αυτοκίνητα σχεδόν έχουν συγκεντρωθεί. Αυτή τη φορά αποφασίζουμε από κοινού να μείνει μακρυά από το κέντρο του ενδιαφέροντως, και δεν υπάρχει ιδανικότερη θέση για παρκάρισμα, από τη σκιά της πανέμορφης Shelby.

                    Chit-chat με αλλους φίλους, γνωστούς και αγνώστους και μια σύντομη βόλτα ανάμεσα στους 'ανταγωνιστές' μας... Έτσι για να δούμε τι παίζει.

                    Η ώρα περνάει ευχάριστα μα και πολύ γρήγορα μαζί... Σιγά σιγά πέρνουμε τη θέση μας στην ουρά για την εκκίνηση. Πάντα πίσω από τη Shelby των Κατσαούνη-Μανσόλα, μιας και αυτοί είναι που έχουν το νο.17 (ένα μικρότερο από το δικό μας)

                    Η ώρα έφτασε... Φτάνουμε δίπλα στον Αλυτάρχη που θα μας δώσει εκκίνηση... 3-2-1-Φύύύγαμεεεε...

                    Ο Πάυλος κρατάει road-book, χρονόμετρα, πινακάκια και bulletin για τις ειδικες διαδρομες (και όχι μόνο).... και ο αγώνας έχει μόλις αρχίσει....

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • C
                      charmak66 last edited by

                      Μπράβο στα παιδιά!

                      Άντε και καλή συνέχεια!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        sirgus last edited by

                        Ο χρήστης SirGus έγραψε:

                        Φεύγουμε από την εθνική και κατευθυνόμαστε σε επαρχιακούς δρόμους πλέον κομβόι το ami, 2 cooper και 2 πανέμορφες 911, μια κόκκινη και μια άσπρη. Ατέλειωτες ευθείες και σπάνιο θέαμα να βλέπεις 6-7 αυτοκίνητα εποχής στο δρόμο με αριθμούς στις πόρτες.

                        http://www.filestore.nl/sirgus/4troxoi/amicooper911.avi

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • ?
                          A Former User last edited by

                          Δυστυχώς εγώ έχασα την ευκαιρία να είμαι ο συνοδηγός του αυτοκινήτου με τον αριθμό 01 (Bristol) λόγω άλλης υποχρέωσης. Φαίνεται όμως ότι περάσανε καλά όσοι πήγανε και θέλουν κι άλλο!!
                          Ελπίζω να μου τύχει κι εμένα την επόμενη φορά. Μέχρι τότε θα μελετήσω για να καταλάβω τους κανονισμούς αλλά και τυχόν τεχνικές. Όποιος ξέρει κάτι που να βοηθάει (και δεν το φυλάει σαν επτασφράγιστο μυστικό) ας το μοιραστεί με τους άλλους. Υπάρχουν τίποτα τυφλοσούρτες, τρόποι λειτουργίας κλπ?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            stubos last edited by

                            Κανένας τυφλοσούρτης .....
                            Λίγη προετοιμασία χρειάζεται και κάμποση υπομονή.
                            Α.... και γερό στομάχι !!!! Δεν είναι τόσο απλό, για τον συνοδηγό, να προσέχει το Road Book , να κρατάει χρόνους , να ελέγχει τον χιλιομετρητή και να κάνει
                            υπολογισμούς, πάνω σε φουρκέτες με 48,2km/h. (για να ευλογήσουμε και τα γένια μας, οι συνοδηγοί)
                            Οσο για την υπομονή που αναφέρω παραπάνω, μην περιμένει κανείς καλά αποτελέσματα από τις πρώτες φορές γιατί απλά δεν γίνεται !
                            Παρεμπιπτόντως, τα αποτελέσματα του SirGus με το ΑΜΙ για μένα είναι άθλος
                            (καλά ο Spitfire είναι μάστορας ...)
                            Α... και για να μην το ξεχάσω ... καλώς σας βρήκα !!!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              sirgus last edited by

                              Ο χρήστης stubos έγραψε:
                              Κανένας τυφλοσούρτης .....
                              Λίγη προετοιμασία χρειάζεται και κάμποση υπομονή.
                              Α.... και γερό στομάχι !!!! Δεν είναι τόσο απλό, για τον συνοδηγό, να προσέχει το Road Book , να κρατάει χρόνους , να ελέγχει τον χιλιομετρητή και να κάνει
                              υπολογισμούς, πάνω σε φουρκέτες με 48,2km/h. (για να ευλογήσουμε και τα γένια μας, οι συνοδηγοί)
                              Οσο για την υπομονή που αναφέρω παραπάνω, μην περιμένει κανείς καλά αποτελέσματα από τις πρώτες φορές γιατί απλά δεν γίνεται !
                              Παρεμπιπτόντως, τα αποτελέσματα του SirGus με το ΑΜΙ για μένα είναι άθλος
                              (καλά ο Spitfire είναι μάστορας ...)
                              Α... και για να μην το ξεχάσω ... καλώς σας βρήκα !!!

                              καλώς ήρθες στην παρέα μας!

                              Ευχαριστώ πολύ για τα καλά λόγια για τα αποτελέσματα μου!

                              Είχες πάρει μέρος και εσύ αν κατάλαβα καλά?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                sirgus last edited by

                                Ο χρήστης SirGus έγραψε:

                                Μπορώ να ξεχάσω τα παιδάκια στα μικρά χωρία να φωνάζουν «Πάτα κόρνα!!!!» και μόλις εσύ πατάς να ουρλιάζουν από χαρά?Γίνεται να ξεχάσεις τα πρόσωπα των κατοίκων λίγο απορημένα, λίγο με θαυμασμό ?

                                http://www.filestore.nl/sirgus/4troxoi/ ... r911-2.avi

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  sirgus last edited by

                                  Ο χρήστης SirGus έγραψε:
                                  Ο αγώνας τελείωσε και η επιστροφή για το Ίλιο έχει φτάσει. Καθόλου εύκολο όμως! Κίνηση στο δρόμο, άγνωστα στενά, λίγα κυβικά να βοηθούν, κούραση, άγχος και τελικά καταφέρνουμε να τερματίσουμε 4 λεπτά πριν τον ιδανικό χρόνο.

                                  http://www.filestore.nl/sirgus/4troxoi/amifinish.avi

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    stubos last edited by

                                    Δεξί κάθισμα στην θρυλική DS.
                                    Τρίτη συμμετοχή σε regularity και οι εντυπώσεις θαυμάσιες.
                                    Το Ιστορικό Φθινοπωρινό Ραλλυ της ΕΛΠΑ (πρώτη μας συμμετοχή) ήταν μεγάλο σχολείο κυρίως γιατί ήταν τριήμερο και είχες χρόνο να διορθώνεις τους υπολογισμούς σου καθέ βράδυ, με την εμπειρία της ημέρας.
                                    Το Ιστορικό Ακρόπολις, είχε υπερβολικά πολλές συμμετοχές και σε συνδυασμό με την κατηγορία Sporting η διοργάνωση τα βρήκε σκούρα. Βέβαια τα αυτοκίνητα και οι οδηγοί που συναντήσαμε μας αποζημίωσαν...
                                    Πάντως, αγώνες σαν το Απολλώνιο και με την άψογη διοργάνωσή του είναι ιδανικοί για ξεκίνημα.
                                    Αντε και ραντεβού με νέες συμμετοχές στο επερχόμενο Φθινοπωρινό !!!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      sirgus last edited by

                                      stubos ωωω τον αγαπητό!!!!!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        stubos last edited by

                                        Αν νομίζατε οτι δεν θα σας ανακάλυπτα είστε γελασμένοι !!!!
                                        Μόνο κάτι τουλίπες δυσκολεύομαι να βρώ .... (160,5 βαθμοί στην πρώτη ειδική και 25,8 σύνολο στις επόμενες 5)

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          sirgus last edited by

                                          stubos ο οδηγός τι κάνει?

                                          Η DS καλά?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            stubos last edited by

                                            Η DS είναι μια χαρά και άρα και ο οδηγός. Οπως ξέρεις, αυτά είναι αλληλένδετα...
                                            Εμαθες τίποτα για τα ύποπτα 'πυράκια' ή σταμάτησαν ?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 66
                                            • 67
                                            • 3 / 67
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr