-
υπαρχει και ενα αλλο προβλημα με αυτα οτι δεν εχει συμπεριληφθει η αλλαγη τους σε κανονα parc ferme ή pitstop(δε θυμαμαι ακριβως) και για να βγαλεις ροδα πρεπει να βγαλεις και αυτα,το οποιο δεν επιτρεπεται αρα η αλλαγη τους ειναι παρανομη.
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Και στο formula1.com παρουσιάζεται σαν βοήθημα για την απαγωγή θερμότητας που δίδει κάποια βελτίωση στην αεροδυναμική απόδοση. Είναι πιο αξιόπιστη η ανάλυση που παρουσιάζεται σε ένα site ενώ κάποιο άλλο site είναι λιγότερο αξιόπιστο?
Εξαρταται ποιος υπογραφει, στο autosport τον λενε Gary Anderson νομιζω
Και δεν είναι απλά ένα site. Είναι το κορυφαίο αγγλόφωνο περιοδικό αγώνων.
-
Ο χρήστης patro έγραψε:
υπαρχει και ενα αλλο προβλημα με αυτα οτι δεν εχει συμπεριληφθει η αλλαγη τους σε κανονα parc ferme ή pitstop(δε θυμαμαι ακριβως) και για να βγαλεις ροδα πρεπει να βγαλεις και αυτα,το οποιο δεν επιτρεπεται αρα η αλλαγη τους ειναι παρανομη.Τα καλυματα δεν βγαινουν κατα τη διαρκεια αλλαγης ελαστικου αφου υπαρχει στο κεντρο μια τρυπα οπου μπαινει το αεροκλειδο και βγαινει και ο καυτος αερας των φρενων (δεν ειμαι σιγουρος για το τελευταιο)
-
μα φυσικα και βγαινουν αφου αλλαζουν ολη τη ζαντα
λετε να περιμει η ρενω την καταληλη στιγμη για να τους ακυρωσει τον αγωνα?
-
Ο χρήστης alonso έγραψε:
Μου αρκει που η ιστορια γραφει ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣΚ για τους Χιλ κ Bιλνεβ τζουνιορ γραφει τα ιδια η ιστορια .....
-
Ο χρήστης patro έγραψε:
μα φυσικα και βγαινουν αφου αλλαζουν ολη τη ζανταλετε να περιμει η ρενω την καταληλη στιγμη για να τους ακυρωσει τον αγωνα?
Δεν βγαινουν ρε συ, στη μεση εχει μια τρυπα οπου μπαινει το αεροκλειδο.Αφου δεν κερδιζουν τπτ γιατι να το βγαλουν?
-
βγαινει ΜΑΖΙ με τη ζαντα εννοω
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Ναι γιατί η ανάρτηση έσπασε στον τελευταίο γύρο και ενώ προφανώς είχαν κάνει κάποιους υπολογισμούς και είδαν ότι αντέχει ή ότι είναι οριακά. Δεν το έπαιξαν κορώνα γράμματα.
ναι καλά...
με τα δάκτυλα σταυρωμένα ήταν μήπως και... Αλλά ίσως ως τότε δεν ήξεραν με ποιον είχαν να κάνουν -
Το άλλο το ακούσατε?
Σημερινή αποκάλυψη της Parlazzeta:
'Σύμφωνα με πληροφορίες εκ των έσω της Renault, στα pit ήξεραν ότι ο κινητήρας του FA δεν έβγαζε με τίποτα τον αγώνα. Είπαν λοιπόν του Alonso να υπερ-στροφάρει έντονα τον κινητήρα μετά το μέσο της μεγάλης ευθείας, ώστε να σκάσει, όπως και έγινε, μπροστά από τον RK και κυρίως τον FM, στο κρισιμότερο σημείο της πίστας, στο πιο δύσκολο φρενάρισμα του πρωταθλήματος, μήπως και από την αστοχία τους κερδίσουν κάτι.'
http://www.parlazzeta.it/f1/15_italy/news65890.html
(σε ελεύθερη μετάφραση)Όπερ και εγένετο!! Εκτός βαθμών ο Massa και μόνιμος κίνδυνος γλυστρίματος από όλους τους υπόλοιπους, που αν παρατηρήσατε φρέναραν στη δεξιά πλευρά της πίστας, μέχρι τον τελευταίο γύρο, για να αποφύγουν τον όποιο κίνδυνο.
-
Ο χρήστης JarnoT έγραψε:
Το άλλο το ακούσατε?
Σημερινή αποκάλυψη της Parlazzeta:
'Σύμφωνα με πληροφορίες εκ των έσω της Renault, στα pit ήξεραν ότι ο κινητήρας του FA δεν έβγαζε με τίποτα τον αγώνα. Είπαν λοιπόν του Alonso να υπερ-στροφάρει έντονα τον κινητήρα μετά το μέσο της μεγάλης ευθείας, ώστε να σκάσει, όπως και έγινε, μπροστά από τον RK και κυρίως τον FM, στο κρισιμότερο σημείο της πίστας, στο πιο δύσκολο φρενάρισμα του πρωταθλήματος, μήπως και από την αστοχία τους κερδίσουν κάτι.'
http://www.parlazzeta.it/f1/15_italy/news65890.html
(σε ελεύθερη μετάφραση)Όπερ και εγένετο!! Εκτός βαθμών ο Massa και μόνιμος κίνδυνος γλυστρίματος από όλους τους υπόλοιπους, που αν παρατηρήσατε φρέναραν στη δεξιά πλευρά της πίστας, μέχρι τον τελευταίο γύρο, για να αποφύγουν τον όποιο κίνδυνο.
Καλά αυτά δε γίνονται. Είπαμε να λέμε διάφορα, αλλά υπάρχουν και όρια.
-
Ο χρήστης JarnoT έγραψε:
Το άλλο το ακούσατε?
Σημερινή αποκάλυψη της Parlazzeta:
'Σύμφωνα με πληροφορίες εκ των έσω της Renault, στα pit ήξεραν ότι ο κινητήρας του FA δεν έβγαζε με τίποτα τον αγώνα. Είπαν λοιπόν του Alonso να υπερ-στροφάρει έντονα τον κινητήρα μετά το μέσο της μεγάλης ευθείας, ώστε να σκάσει, όπως και έγινε, μπροστά από τον RK και κυρίως τον FM, στο κρισιμότερο σημείο της πίστας, στο πιο δύσκολο φρενάρισμα του πρωταθλήματος, μήπως και από την αστοχία τους κερδίσουν κάτι.'
http://www.parlazzeta.it/f1/15_italy/news65890.html
(σε ελεύθερη μετάφραση)Όπερ και εγένετο!! Εκτός βαθμών ο Massa και μόνιμος κίνδυνος γλυστρίματος από όλους τους υπόλοιπους, που αν παρατηρήσατε φρέναραν στη δεξιά πλευρά της πίστας, μέχρι τον τελευταίο γύρο, για να αποφύγουν τον όποιο κίνδυνο.
Αυτο εχει ονομα: Αποπειρα ανθρωποκτονιας απο προθεση.
Μην τρελαθουμε τελειως... -
Ο χρήστης TLG έγραψε:
Μου αρκει που η ιστορια γραφει ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ
Κ για τους Χιλ κ Bιλνεβ τζουνιορ γραφει τα ιδια η ιστορια .....
μην υποβιβάζεις τον FA...είναι σαφώς ανώτερος από αυτούς. Και σίγουρα δεν είναι φωτοβολίδα 1 χρονιάς όπως εκείνοι...και το αποδεικνύει φέτος.-
-
+1
Αν και ο Briatore ιζ ε κομπλιτλι ντιφρεντ στόρι
-
Μήπως κάποιος έχει την συνέντευξη για την βάλω στο προσωπικό μου αρχείο?
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Μου αρκει που η ιστορια γραφει ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ
Κ για τους Χιλ κ Bιλνεβ τζουνιορ γραφει τα ιδια η ιστορια .....
μην υποβιβάζεις τον FA...είναι σαφώς ανώτερος από αυτούς. Και σίγουρα δεν είναι φωτοβολίδα 1 χρονιάς όπως εκείνοι...και το αποδεικνύει φέτος.-
Δεν κατάλαβα... Γιατί φωτοβολίδα οι Hill, Villeneuve?????
Μήπως δεν ανέστησε ο Hill την Jordan, ή μήπως δεν έκανε καταπληκτικές εμφανίσεις με την Arrows (!!!!) το '97?
Όσο για τον JV, μπορεί να μην πέτυχε όσα θα περιμέναμε, αλλά πότε του δόθηκε (εκτός της διετίας '96-'97) ανταγωνιστικό μονοθέσιο? Χώρια που και αυτός έκανε σκόρπιες καλές εμφανίσεις κατα καιρούς με σαφώς υποδεέστερα μονοθέσια....
Σε μια εποχή που το αποτέλεσμα εξαρτάται κατά 80% από το μονοθέσιο δεν μπορείς να το λες αυτό. Θέλω να δω τον Alonso -και τον κάθε Alonso- τι θα εκανε με όχι κορυφαία μονοθέσια......
-
Gilles_27
μα ο Αlonso δεν παλεύει με την Ferrari αλλά με μία ταπεινή Renault. Οταν πρωτομπήκε μάλιστα στην F1 έβγαλε μάτια με μία Μinardi εάν θυμάσαι καλά.
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Gilles_27μα ο Αlonso δεν παλεύει με την Ferrari αλλά με μία ταπεινή Renault. Οταν πρωτομπήκε μάλιστα στην F1 έβγαλε μάτια με μία Μinardi εάν θυμάσαι καλά.
Ταπεινή η Renault???? Στην αρχή του πρωταθλήματος οι Renault έριχναν σχεδον 1 δλ στις Ferrari!!!!!
edit:Όσο για τη Minardi δεν θυμάμαι να 'έβγαλε μάτια', αλλά δεν του το καταλογίζω. Minardi ήταν αυτή στο κάτω κάτω...
Ας αφήσουμε τις υπερβολές ρε παιδιά.....
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Gilles_27μα ο Αlonso δεν παλεύει με την Ferrari αλλά με μία ταπεινή Renault. Οταν πρωτομπήκε μάλιστα στην F1 έβγαλε μάτια με μία Μinardi εάν θυμάσαι καλά.
Βρε Σαββα όχι και ταπεινή Ρενώ... Είπαμε...καλός χρυσός (Κιμι δεν είναι..) αλλά όχι και υπερβολές..
-
Ο χρήστης Gilles_27 έγραψε:
Gilles_27
μα ο Αlonso δεν παλεύει με την Ferrari αλλά με μία ταπεινή Renault. Οταν πρωτομπήκε μάλιστα στην F1 έβγαλε μάτια με μία Μinardi εάν θυμάσαι καλά.
Ταπεινή η Renault???? Στην αρχή του πρωταθλήματος οι Renault έριχναν σχεδον 1 δλ στις Ferrari!!!!!
edit:Όσο για τη Minardi δεν θυμάμαι να 'έβγαλε μάτια', αλλά δεν του το καταλογίζω. Minardi ήταν αυτή στο κάτω κάτω...
Ας αφήσουμε τις υπερβολές ρε παιδιά.....
EΣΥ ΥΠΕΡΒΑΛΛΕΙΣ...
το ταπεινή πάει κύριος στο μπάτζετ της μίας με την άλλην!
Οσο για την Μινάρντι ...εννοείται ρε παιδιά τηρουμένων των αναλογιών. Εάν ήταν της σειράς δεν θα τον έπαιρναν σε μεγαλύτερη ομάδα.Σαλούδος!
ΥΓ Πασχάλη καλά εσύ συνέχισε το βιολί σου...άκου δεν είναι Κιμι...ΕΛΕΟΣ!
-
Ο Alonso λογω Briatore παρά του ταλέντου του από μόνο κατάφερε να πάει σε μεγαλύτερη ομάδα(στην ομάδα που μανατζάρει ο ίδιος κιόλας).
Eπίσημο thread: GP Ιταλίας-Monza