-
Ο χρήστης AlexV έγραψε:
Αυτοκίνητο που κουβαλά στην υφασμάτινη(προσεχώς και hardtop...) οροφή του μια ολόκληρη φιλοσοφία...Ένα σχολείο για νέους οδηγούς και σεμινάριο για ώριμους...Καταπληκτικό στήσιμο, πανέμορφο(με επιρροές από το αδερφό RX-8) βάζει γυαλιά σε κατα πολύ ακριβότερα roadsters και δείχνει τον δρόμο για την κατασκευή μηχανημάτων οδηγικής απόλαυσης...Εχθές με προσπέρασε ένα ΜΚΙΙ σε κατηφορικό στροφιλίκι...Δεν τόλμησα καν να το ακολουθήσω, απλώς βρέθηκα να το χαζεύω οδηγώντας!Πως βαρέθηκες να το χαζευεις αφού ηταν στροφιλίκη?!!
-
Απολύτως δικαιολογημένη η ερώτηση σου φίλε μου interland.gr!!!Απλώς έτυχε ο δρόμος να είναι έτσι ώστε να φαίνονται οι επερχόμενες στροφές και αφού βρισκόμουν ψηλά όντας βραδύτερος και το mx5 χαμηλά και γρηγορότερο δεν ήταν και πολύ δύσκολο να βρεθώ(...και όχι να βαρεθώ!!!) να το χαζεύω! Αλήθεια το Speedster τι λέει?
-
Ο χρήστης AlexV έγραψε:
Απολύτως δικαιολογημένη η ερώτηση σου φίλε μου interland.gr!!!Απλώς έτυχε ο δρόμος να είναι έτσι ώστε να φαίνονται οι επερχόμενες στροφές και αφού βρισκόμουν ψηλά όντας βραδύτερος και το mx5 χαμηλά και γρηγορότερο δεν ήταν και πολύ δύσκολο να βρεθώ(...και όχι να βαρεθώ!!!) να το χαζεύω! Αλήθεια το Speedster τι λέει?Χωρίς να λέω κάτι για το mx5 γιατί δεν εχω μπεί στο νέο παίζει μεγάλο ρόλο και ο οδηγός και η ψυχολογία την συγκεκριμένη στιγμή, τουλάχιστον σε μένα.
Σχετικά με το speedster είναι εντελώς διαφορετική κατηγορία αυτοκινήτου. Ανα πάσα στιγμή με 2-3 μπορεί να σου πετάξει ουρά για την πλάκα ακόμα και στην εθνική. Το κράτημα του είναι εκτός επιπέδου επιβατικού ανεξαρτήτου κατηγορίας απο οότι έχω μπέι και έχω μπεί σε πολλά. Τα φρένα του δε είναι όλα τα λεφτά. Αξίζει και μόνο να το οδηγήσεις για να δείς τι πάει να πεί επιβράδυνση. Οι ζώνες χρειάζονται για να μην φύγεις μπροστά σε ένα απλό φρενάρισμα χωρίς καμία υπερβολή!!! Απλά αγγίζεις το φρένο και βάζεις δύναμη στα χέρια να μην φύγεις μπροστά, ούτε να διανοηθείς να το πατήσεις...
-
Μην φανταστείς ότι έχω και την τρέλη εμπειρία από αυτοκίνητα τέτοιας κατηγορίας. Μόνο ένα mr2 έχω οδηγήσει μοντέλο 99. Άφθονη πληροφόρηση από το τιμόνι(αν και καταντά κουραστική...), καταιγιστική επιτάχυνση(975kgr είναι αυτά), αρκετά καλά φρένα, ανύπαρκτος χώρος αποσκευών(προσωπικά δεν με χαλάει). Άλλη φάση αυτά τα αυτοκίνητα! Όπως και το Speedie έτσι και το mr2 ώρες ώρες πετάει με 2α ακόμη και με 3η αλλά σε πολύ γυαλί δρόμο! Όσες φορές το οδήγησα(ενός φίλου είναι) έμεινα με το χαζό εκείνο χαμόγελο ευτυχίας...Να το χαίρεσαι το εργαλείο όσο σπαρτιάτικο και απαιτητικό και αν είναι!!!!! Η απόλαυση δεν περιγράφεται!!!!!!!
-
Ο χρήστης AlexV έγραψε:
Μην φανταστείς ότι έχω και την τρέλη εμπειρία από αυτοκίνητα τέτοιας κατηγορίας.Πέρνα και μια βόλτα από το club (βλ. υπογραφή μου) αν θες να βιώσεις την εμπειρία ενός ΜΧ-5
Να το χαίρεσαι το εργαλείο όσο σπαρτιάτικο και απαιτητικό και αν είναι!!!!! Η απόλαυση δεν περιγράφεται!!!!!!!
Θα το χαιρόταν....αν είχε...
-
Περισσότερες φωτογραφίες:
http://www.miatapower.com/ap/images/marina1.jpg
http://www.miatapower.com/ap/images/marina2.jpg
http://www.miatapower.com/ap/images/marina4.jpg
http://www.miatapower.com/ap/images/Engine.jpg
http://www.miatapower.com/ap/photo4.htmΠερισσότερα στο http://www.miatapower.com/ap/index.htm
Όνειρο ζωής...!
-
Aυτά είναι. Γρήγορα στη Laguna Seca.
-
Απίστευτο!
Kρίμα που εδώ που ζούμε ούτε να το ονειρευτούμε δεν μπορούμε -
-
το είχα ποστάρει και στο θέμα για το νέο Opel GT. Όποιος ενδιαφέρεται ας κοιτάξει εκεί γιατί έχει και δεύτερο μέρος η δοκιμή (ψιλοαπογοητευτικό για το ΜΧ5 και τη φήμη του κατά τη γνώμη μου)
-
...Απλά καταπληκτικό...
-
Αναμενόμενο το αποτέλεσμα αυτό βγάζανε όλες οι δοκιμές των Αμερικάνικων περιοδικών
Απλά επαληθεύεται δια χειρός drift king -
Eγώ πάλι περίμενα το solstice πολύ χειρότερο από το mx5 για τους λόγους που αναφέρουν και στο video και μπορώ να πω ότι εξεπλάγειν! Ότι δηλαδή είναι η πρώτη προσπάθεια της Pontiac στην συγκεκριμένη κατηγορία ενώ το mx5 είναι η τρίτη γενιά ενός πολύ επιτυχημένου μοντέλου όπως επίσης ότι η Pontiac δεν έχει καμιά ιδιαίτερη παράδοση στα sport μοντέλα.
Edit: Τώρα που το ξανασκέφτομαι η Pontiac βγάζει και το GTO το οποίο είχε πάρει πολύ θετικά σχόλια από το Top Gear ως Vauxhall...
-
Και ένα τεστ ακόμα
http://www.caranddriver.com/roadtests/9 ... stice.html
Τα συμπεράσματα ακριβώς ίδια με του drift king -
Ο χρήστης msamaro έγραψε:
Edit: Τώρα που το ξανασκέφτομαι η Pontiac βγάζει και το GTO το οποίο είχε πάρει πολύ θετικά σχόλια από το Top Gear ως Vauxhall...Off-topic alla
To GTO einai Holden originally basismeno sto Opel Omega.
To Autocar leei oti to neo Holden Commodore einai kalytero apo 5ara BMW -
Ο χρήστης rocsta έγραψε:
To twins σε τι χρώματα αμαξώματος - κουκούλας έβγαινε;α. cerrion silver με μπλε υφασμάτινη κουκούλα &
β. strato blue με υφασμάτινη κουκούλα silver.
(σόρι που το απαντάω τώρα, αλλά είδα ότι δεν είχε απαντηθεί) -
^Κ κα8ισματα στο χρωμα της κουκουλας αν δεν κανω λα8ος.
Να βαλω μια αλλη ερωτηση? Ποσες κ ποιες ηταν οι ειδικες εκδοσεις του ΜΧ5?
-
Ο χρήστης xtkz έγραψε:
Να βαλω μια αλλη ερωτηση? Ποσες κ ποιες ηταν οι ειδικες εκδοσεις του ΜΧ5?Πρέπει να έχουν βγει πολλές. Αναφέρεσαι και στις τρεις γενιές?
-
Ο χρήστης xtkz έγραψε:
Να βαλω μια αλλη ερωτηση? Ποσες κ ποιες ηταν οι ειδικες εκδοσεις του ΜΧ5?Μπορείς να γίνεις λίγο πιο σαφής; Τι σημαίνει 'ειδική έκδοση'; Εννοείς τα Anniversary; Τα Limited Edition; Το Mazdaspeed; Το MPS; Τι ακριβώς εννοείς;
-
Ολα τα παραπανω.
Μazda MX5 Special Editions, οπως τα twins που αναφερ8ηκε παραπανω. Μια αλλη εκδοση που 3ερω ειναι σε γκρι χρωμα με μπορντω κα8ισματα κ οροφη. Αλλη σε πρασινο με μπεζ κα8ισματα/οροφη κ 3υλινες επενδυσεις κ τιμονι. Μεσα ειναι φυσικα κ το 10th Anniversary. Ολες οι εκδοσεις τελος παντων που βγηκαν σε περιορισμενο αρι8μο με fixed ε3οπλισμο κ μπορουν να 8εωρη8ουν συλλεκτικες (?).Υπαρχει καποιο λινκ που να εχει ολες αυτες τις εκδοσεις? Αν εχει κ της πρωτης γενιας, ευπροσδεκτο.
Mazda MX-5