-
Ο χρήστης GIANNIS206 έγραψε:
Μου κάνει κάτι κομπιάσματα στα χαμηλά κυρίως και με σταθερό γκάζι.Επειδή αυτό μου παρουσιαζόταν και πιο παλιά άλλαξα αισθητήρα υποπίεσης.Κάτι τέτοιο μου έκανε κι εμένα κυρίως όταν ήταν κρύο σε χαμηλές στροφές 2,5 - 3 αλλά τώρα πάει καιρός που σταμάτησε μόνο του!!! Μήπως πρέπει να αρχήσω να ανησυχώ;....
-
και το δικο μου το εκανε καναδυο φορες ...κομπιασματα μπουκωματα λιγο τρεμουλο ρελαντι...οταν το εσβηνα και το αναβα μετα απο λιγο εστρωνε,...
βενζινες λεω.
εεε τελικα μετα απο μερικους μηνες ηταν αισθητηρας υποπιεσης.αν το προλαβεις νωρις και στον καθαρισουν ισως και να γλυτωσεις την αλλαγη. -
Μπορείς και μόνος να τον ξεβιδώσεις και να τον καθαρίσεις με προσοχή με ένα μαλακό πανάκι που δεν αφήνει πολύ χνούδι. Και ένα καλό χαρτομάντηλο κάνει. Η άλλη αιτία δυσλειτουργίας του είναι επειδή λασκάρουν οι επαφές με το βύσμα και κάνει μικροκενά από τους κραδασμούς του κινητήρα. Αν δεν αντιμετωπισθεί έγκαιρα βραχυκυκλώνει και θέλει αναγκαστικά πέταμα. Με ένα λεπτό πενσάκι μπορείς ντελικάτα να σφίξεις το βύσμα.
Παναγιώτη, στο επόμενο 15ήμερο πάω για ραλλοχτάποδο και εξάτμιση γενικώς. Πρόγραμμα αργότερα όταν ξαναμαζέψω λεφτά.
Ήδη άρχισε να χτυπάει ξεκάθαρα πλέον και το αριστερό ψαλίδι. Όχι ότι δεν το περίμενα...Ένα παλιό χειμερινό ηλίθιο πρόβλημα ξαναήρθε τώρα που ψιλοέπεσε η θερμοκρασία τα πρωινά. Γυρνάω το κλειδί και δεν γυρνάει η μίζα, ούτε ακούγεται το παραμικρό τσακ. Ηχητικά επικρατεί νέκρα. Όμως, τα λαμπάκια στο ταμπλό ανάβουν κανονικά όλα. Με γυρισμένο το κλειδί κάποια στιγμή μετά από 1 ή 5 λεπτά γυρνάει μίζα κανονικά. Δεν το κάνει ΠΟΤΕ με ζεστό κινητήρα ή ζεστό καιρό. Υποθέτω κάποιο ηλεκτρολογικό είναι, κάποια σκουριασμένη ή φαγωμένη επαφή που με το κρύο συστέλλεται και δεν περνάει ρεύμα από τον διακόπτη στη μίζα. Τουλάχιστον πλέον σιγουρεύτηκα 100% πότε συμβαίνει.
-
ta καρβουνακια που λενε ???εμενα μου την ειχαν καθαρισει οταν ζοριζοταν η μιζα...
πριν πας εξατμιση περιμενε μεχρι δευτερα που θα μετρησουμε με γαβανας...το δικο μου.
ο γιωργος εχει κανει τα ιδια με εσενα.εκκεντροφοροι+γρναζια+εξατμιση ολη αλλα οχι προγραμμα και οταν το οδηγησα ηταν αρκετα κουφιο ενω ψηλα τελειωνε αμεσως...
το δικο μου απο 4 και πανω μεχρι κοφτη δινει ανελεητα...οσο για προγραμμα που λεγαμε. το δικο μου μπηκε απο λιολιο.
το εβαλαν σε μιση ωρα κονσερβα και μετα μερικες δοκιμες.
αυτος ηταν ο βασικος λογος που το εβαλα ομως στο λιολιο και δεν εψαξα για αλλου(περα απο οτι εχω ακουσει τα καλυτερα)
διοιτι τους προηγουμενους μηνες ειχε φτιαξει 2 1600αρια σα το δικο μου τα οποια ηταν μαμα εισαγωγη εξαγωγη οπως εγω και δουλευανε αψογα...
οποτε ουσιαστικα η δουλεια ειχε γινει ετοιμη πανω στα δικα τους.ειναι ασχημο πραμα να πειραματιζονται πανω στο αμαξι σου τα καθε λογης μαστορια...
-
Παίζει μεγάλο ρόλο η εξάτμιση αφότου μπει το χταπόδι του Rallye, προκειμένου να έχεις ροπή στις μεσαίες και να μην κρεμάει ψηλά. Κι αυτό επειδή μιλάμε για κανονικό χταπόδι όπου τίποτα δεν είναι εύκολο αφού μετράει ο κάθε πόντος. Μετράει το μήκος του διχάλου, η θέση του καταλύτη, το αν θα μπει μεσαίο ή όχι (δεν θα βάλω), και η θέση και το μέγεθος του τελικού (θα βάλω ένα μεγάλο καλό για να κόβει θόρυβο). Αμφιβάλω εάν το ψάχνουν τόσο οι εξατμισάδες, και να δω πώς θα με κοιτάει ο 'δικός μου' όταν του ζητήσω να μετράει και να κόβει σε δικά μου μήκη... Έχω δάσκαλο...
-
δε μας λες και εμας??? τιδιχαλο θα ειναι αυτο??
πιλοτικο???υ.γ. το αμαξι πως γινεται να στριβει καλυτερα τωρα δε το καταλαβαινω...
δε χρειαζεται να πω οτι η αναρτηση απλα δε καταλαβε τιποτα...
βεβαια σε αυτο συντελει οτι η δυναμη ειναι πολυ γραμμικη χωρις ξεσπασματα...μονο στις 4+ νιωθεις ενα γερο πικ και μετα μεχρι 7 δινει σταθερα... -
Ο χρήστης Miltellas έγραψε:
Μπορείς και μόνος να τον ξεβιδώσεις και να τον καθαρίσεις με προσοχή με ένα μαλακό πανάκι που δεν αφήνει πολύ χνούδι.Συγνώμη ρε παιδια αλλά...
Πού είναι ο αισθητήρας υποπίεσης;....οεο;
Τι ακριβώς κάνει; Τί σχέσει έχει με τον λ; -
Kamia σχεση...
ο υποπιεσης ειναι στην εισαγωγη ενω ο λ ειναι στο χταποδι(εχει 2)...εεσυ το πρωτο δε θες?
40ουρια....εχει -
OXXXX
που ακριβώς στην εισαγωγή είναι ρε συ... Παναγιώτη... Παναγιώτης; ε; (εδω Γιάννης) -
τωρα που να σου εξηγω....αν δεν το εχεις ξαναδοκιμασει πηγαινε καπου να δεις τι και πως-που κανουν...
μη περιμενεις οτι θα στρωσει ντε και καλα με καθαρισμα..συνηθως θελει αλλαγη -
Μίλτο τελικά σε ποιον εξατμισά θα πας?
Ρε συ σίγουρα δεν θες να δωσουμε κανένα ανοιγματάκι...για να έχουμε να βλέπουμε διαφορές μετά!! -
Αυτά τα ψαλίδια πια τα εχω σιχαθεί!!
Κάθε τρεις και λίγο τα αλλάζουμε και τα πετάμε!!
Όσο για τον αισθητήρα υποπίεσης...βάλε βγάλε σε λίγο θα θέλει και νέα πάσα να φτιάξουμε!!Αχ αχ... -
περι αμορτισέρ ο λόγος ....
Ο κουβαδάκος μετά απο αρκετά χιλιόμετρα (40 Χιλ) θέλει αμορτισέρ....
Τα εργοστασιακά Και Προς Τιμή των Γάλλων αποδείχθηκαν 'ΣΚΥΛΙΑ'
αν ληθφεί υπόψη ότι τράβηξαν ταξίδια εθνικής ,επιθέσεις σε βουνοστροφιλίκια μακράς διαρκείας (~30-50χλμ μήκος διαδρομής) τα Ολυμπιακά Εργα της Αθήνας ,υπέροχα φορτώματα και άλλα πολλά χαριτωμέναΕτσι ξεκινάμε αναζήτηση της λύσης
Ζητούμενα
Δεν χαμηλώνει !
Διατήρηση κόστους σε χαμηλά επίπεδα
Πιθανή εώς απίθανη αλλαγή εμπρός ελατηρίων με σκληρότερα Μόνο.1.Τοποθέτηση των ίδιων αμορτισέρ (αξιόπιστη και δοκιμασμένη λύση)
α. φθηνά
β. θα ήθελα κάτι πιο σφιχτό εμπρός2.Τοποθέτηση των αμορτισέρ RC
Δεν υπάρχει πρόβλημα διαστάσεων μιας και η διαδρομή τόσο του 'μεγάλου' όσο και των μικρότερων είναι μια απο τα ίδια καθώς και αναφορά συνφορουμίτη για την αδυναμία να διαχωριστούν οπτικά .!
α.φθηνά, δοκιμασμένη λύση αλλά με κάποιες αλλαγές όμως .
β. Με τις εργοστασιακα ελατήρια κλπ ?
γ. τα πίσω ενδεχομένως να θέλουν πιο σκληρό setup το οποίο δεν θα βολέψει σε χρήση (άνεση εντός πόλης + κίνηση χωρίς φορτίο ) καθώς και αν κάνεις κάτι πίσω θα πρέπει και εμπρός οπότε ...πάμε για άλλα ??΄Δεν λέω έίναι δυνατότερα αλλά έχω μείνει αρκετά ικανοποιημένος απο τα ελαστικά (και με λίγο παίξιμο στις πιέσεις )που έχουν μειώσει πολλά απο τα κακώς κείμενα.Βασικά για τις ελάχιστες φορές που είναι πραγματικά αναγκαία αυτή η επιπλέον δύναμη δεν θέλω να χαλάσω τα υπόλοιπα.3.Η τελευταία περίπτωση που έχω σκεφτεί και ακούγεται ίσως λίγο είναι ο συνδυασμός εμπρός αμορτισέρ RC με πίσω απο 1600
Ο σκοπός να αυξηθεί η δύναμη και ενδεχομένως η ταχύτητα επαναφοράς των αμορτισέρ εμπρός καθώς με τα πίσω να διατηρούν την σχέση άνεσης-απόδοσης σε γνωστά επίπεδαΑπόψεις καλοδεχούμενες
-
ξεχασε τα αμοτρισερ του rc Με μαμα ελατηρια...το οτι ειναι ιδια οπτικα δεν εχει καμια σημασια...μεσα λογικα ειναι μερα με τη νυχτα με του 1600.
αλλες βαλβιδες-λαδια-σημειο λειτορυγιας κλπ κλπ...
αν θες τα μαμα ελατηρια η μονη λυση ειναι τα ρεκορντ.
γνωμη μου.
βαζεις τα ρεκορντ. βαζεις 21αντιστρεπτικες (αν εχεις την εμπρος 20.κατι βαζεις μονο τη πισω απο το 2.0) και εισαι οκ για all around χρηση... -
Φίλος έχει βάλει τα Record σε αχαμήλωτο 206,χωρίς να αλλάξει ελατήρια και είναι πολύ ευχαριστημένος!
Όσο για τα RC ο Παναγιώτης έχει δίκιο!Δεν μπαίνουν σε αχαμ'ηλωτο αμάξι! -
Ναι, Record SP! Πρώτο πράμα και τζάμπα.
-
Áðï üôé öáßíåôáé ôï RC äåí ìïõ êÜèåôáé ïýôå áðï óðüíôá
Ôï Þîåñá üôé äåí èá êÜíáíå áëëÜ ùò ãíùóôüí ìåñéêÝò öïñÝò ðåñéìÝíïõìå íá ãßíåé ôï áäýíáôï ïðüôå íïìßæù ìå êáôáëáâáßíåôåÅõ÷áñéóôþ ðÜíôùò
Tá åñãïóôáóéáêÜ ôé ìÜñêá åßíáé áëÞèåéá ?
-
ΕΓΩ το εχω πει. το πιο σωστο σεταπ νομιζω οτι ειναι 4 σφιχτα αμορτισερ...
και δυο παχιες αντιστρεπτικες στο 206. ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ.επισης gskarmou ψαξε τη λυση του rebuilt των μαμα.εχω ακουσει πολυ καλα λογια αν και δε το εχω δει προσωπικα σα λυση.
κοστος το πολυ 250ευρω... -
Ο χρήστης gskarmou έγραψε:
Απο ότι φαίνεται το RC δεν μου κάθεται ούτε απο σπόντα
Το ήξερα ότι δεν θα κάνανε αλλά ως γνωστόν μερικές φορές περιμένουμε να γίνει το αδύνατο οπότε νομίζω με καταλαβαίνετεΕυχαριστώ πάντως
Tα εργοστασιακά τι μάρκα είναι αλήθεια ?
Τα εργοστασιακα αμορτισερ ειναι μαλλον...peugeot!
Εχει παραδοση η μαρκα να μην εμπιστευεται καποιον ανεξαρτητο κατασκευαστη και προτιμα να τα φτιαχνει μονη της!
Ακομα και στα 206 και 307 wrc, μονη της τα εφτιαχνε.
Γι αυτο την παω!Ενας λογος που συνηθως το χαλαμε το αυτοκινητο μας αντι να το φτιαξουμε με after market αμορτισερ, ειναι αυτος!
Κανενας δεν ξερει τα αυτοκινητα της καλυτερα απο την πεζω!
Ειδικα απο γερμανικα αμορτισερ σε πεζω μακρια!
Για bilstein δεν ξερω..
Αλλα κατι sachs και monroe μακρια!Θα συμφωνησω και εγω για ανακατασκευη των εργοστασιακων.
Εχω οδηγησει τετοι σε 206 1.4 και στεκεται πολυ καλα στο δρομο.
Ειναι σφιχτο χωρις να κουραζει.
Καμια σχεση με το δικο μου που ειναι σκληρο και κουραζει!
3Και σε τελικη, δεν οδηγαμε καθε μερα σε ειδικες.
Χρειαζομαστε ενα overall συνδυασμο. -
Θα εξαιρέσω οπωσδήποτε τους γάλλους κατασκευαστές όπως την De Carbon (που όμως πλέον δεν είναι και τόσο γαλλική...) και ακόμη περισσότερο την Record (100% γαλλική και παραδοσιακή οικογενειακή) που δοκιμάζει και εξελίσσει αμορτισέρ σχεδόν για κάθε γαλλικό μοντέλο χωριστά. Πολυδοκιμασμένα εξάλλου και επιβεβαιωμένα... Χώρια που είναι και ανθεκτικά.
Τα πάντα για το Peugeot 206