-
δεν το θυμαμαι αυτο...
αλλα και να το μετραει, θα πρεπει να εχεις αυτοκινητο που μεχρι τα 1000μ να εχει 'αισθητη' επιταχυνση για να μπορεσει να το μετρησει.
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
δεν το θυμαμαι αυτο...αλλα και να το μετραει, θα πρεπει να εχεις αυτοκινητο που μεχρι τα 1000μ να εχει 'αισθητη' επιταχυνση για να μπορεσει να το μετρησει.
MExri ποσα δεκατα του g metraei kala?
-
Ο χρήστης romilos έγραψε:
δεν το θυμαμαι αυτο...
αλλα και να το μετραει, θα πρεπει να εχεις αυτοκινητο που μεχρι τα 1000μ να εχει 'αισθητη' επιταχυνση για να μπορεσει να το μετρησει.
MExri ποσα δεκατα του g metraei kala?
δεν το θυμαμαι, θα σας πουν αλλοι που το εχουν ακομη, εγω το εχω πουλησει.
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
δεν το θυμαμαι αυτο...
αλλα και να το μετραει, θα πρεπει να εχεις αυτοκινητο που μεχρι τα 1000μ να εχει 'αισθητη' επιταχυνση για να μπορεσει να το μετρησει.
MExri ποσα δεκατα του g metraei kala?
δεν το θυμαμαι, θα σας πουν αλλοι που το εχουν ακομη, εγω το εχω πουλησει.
Οκ!
τελικα το θεωρεις καλη αγορα?Μπορεις να πεις καποιους χρονους που εχεις μετρησει?
-
αν εχεις χρονο και διαθεση να ασχοληθεις, ναι ειναι καλη αγορα.
χρονους εχω ανεβασει στις πρωτες σελιδες αυτου του θεματος, πχ http://www.4troxoi.gr/phpBB2/viewtopic. ... c&start=30
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
αν εχεις χρονο και διαθεση να ασχοληθεις, ναι ειναι καλη αγορα.χρονους εχω ανεβασει στις πρωτες σελιδες αυτου του θεματος, πχ http://www.4troxoi.gr/phpBB2/viewtopic. ... c&start=30
Οκ το χω διαβασει ολο απο την αρχη το τοπικ
απλα σκεφτηκα μηπως ειχατε και αλλατο δικο σου νορμαλ ειναι?
-
oχι, εχει σκουπα green και προγραμμα Revo.
-
Ο χρήστης pskarm έγραψε:
εχω μια αποριατα αλογα που δειχνει το οργανο ειναι απολυτο νουμερο????? γιατι εδω τιθεται ενα ερωτημα για την αυξηση...
δηλαδη το δικο μου ειναι 110 μαμα και εδειξε 80.
μετα απο μια μετατροπη αν δειξει 95 παει να πει οτι ειναι 15αλογα πανω ?αρα ειναι 110+15=125αλογα?
ή η βελτιωση ειναι ποσοστιαια που αντιστοιχει σε 15αλογα...
δηλαδη 20%περιπου βελτιωση που σε ονομναστικη αποδοση ειναι απο 110 σε 132...οεο?καμια γνωμη????????????????
-
Οι απώλειες είναι αεροδυναμικές και μηχανικές (στρόφαλο μεχρι τροχό).
Οι αεροδυναμικές είναι ανάλογες της τρίτης δύναμης της ταχύτητας, οπότε όσο ανεβαίνουν στροφές-ταχύτητα χάνεις περισσότερα αλογα. Αν κάνεις την αναγωγή στο excel, (όχι με το αρχείο του ολλανδου-με το χερι) θα δεις ότι η μεγιστη ιπποδύναμη θα είναι μεγαλύτερη και σε υψηλότερες rpm.
Οι μηχανικές απώλειες κατά κανόνα αυξάνονται όσο αυξάνουν οι rpm. Τώρα πόσο, πως κτλ... Πάντως δεν είναι γραμμική σχέση. Αν το βρεις πέστο και στους φίλους μας με τα δυναμόμετρα που τσακώνονται κάθε μέρα.
-
Ο χρήστης romilos έγραψε:
Οκ!
τελικα το θεωρεις καλη αγορα?Μπορεις να πεις καποιους χρονους που εχεις μετρησει?
Μην πέφτεις στην παγίδα να συγκρίνεις χρόνους και ιπποδυνάμεις.
Λογικά θα έχεις διαπιστώσει και από το vbox ότι το ίδιο αυτοκίνητο, στο ίδιο μετρητικό εργαλείο, την ίδια στιγμή, θα έχει μικροδιαφορές.
Τα πόσα δέκατα του g μετράει δεν έχει αντικειμενική σημασία.
Το σημαντικό για όποιον θέλει να ασχοληθεί με tuning είναι ότι σε ιπποδύναμη, 0-100, 400αρι, φρένα κτλ. αν είσαι πολύ προσεκτικός και κάνεις ακριβώς τις ίδιες κινήσεις κάθε φορά, μπορείς να έχεις ικανοποιητική ακρίβεια (δηλαδή +- 0,5hp ή +-0,1 δλ.)
Αν διαβάσεις τις προδιαγραφές του, ισχυρίζεται ότι στο 400άρι έχει ακρίβεια 0.01 δλ.
Το πρόβλημα είναι όμως, ότι ο Σούμι να είσαι, ακριβώς ίδιο 400άρι δεν μπορείς να κάνεις.Η λύση: Σειρά μετρήσεων (τουλάχιστον 4), με μικρή απόκλιση από τη μέση τιμή, κρατώντας σταθερές όλες τις συνθήκες, για να είμαστε σίγουροι.
-
Ο χρήστης gavanas έγραψε:
Οκ!
τελικα το θεωρεις καλη αγορα?Μπορεις να πεις καποιους χρονους που εχεις μετρησει?
Μην πέφτεις στην παγίδα να συγκρίνεις χρόνους και ιπποδυνάμεις.
Λογικά θα έχεις διαπιστώσει και από το vbox ότι το ίδιο αυτοκίνητο, στο ίδιο μετρητικό εργαλείο, την ίδια στιγμή, θα έχει μικροδιαφορές.
Τα πόσα δέκατα του g μετράει δεν έχει αντικειμενική σημασία.
Το σημαντικό για όποιον θέλει να ασχοληθεί με tuning είναι ότι σε ιπποδύναμη, 0-100, 400αρι, φρένα κτλ. αν είσαι πολύ προσεκτικός και κάνεις ακριβώς τις ίδιες κινήσεις κάθε φορά, μπορείς να έχεις ικανοποιητική ακρίβεια (δηλαδή +- 0,5hp ή +-0,1 δλ.)
Αν διαβάσεις τις προδιαγραφές του, ισχυρίζεται ότι στο 400άρι έχει ακρίβεια 0.01 δλ.
Το πρόβλημα είναι όμως, ότι ο Σούμι να είσαι, ακριβώς ίδιο 400άρι δεν μπορείς να κάνεις.Η λύση: Σειρά μετρήσεων (τουλάχιστον 4), με μικρή απόκλιση από τη μέση τιμή, κρατώντας σταθερές όλες τις συνθήκες, για να είμαστε σίγουροι.
Για τις ιπποδυναμεις κανουμε 3 μετρησεις εκ των οποιον συνηθως η 2η και 3η ειναι σχεδον καρμπον!
Κανουμε παντα στο ΙΔΙΟ ακριβως σημειο me ΙΔΙΟ βαρος..
Ενδεικτικα σου λεω πως οι καμπυλες των απωλειων ειναι παντα οι ιδιες (με αποκλιση απο 0 - 1 αλογο..) ασχετα με το αν ειναι και διαφορετικες ημερες..Αυτο που λες περι συγκρισεων, τοτε να μη συγκρινουμε ουτε με τα περιοδικα (αν και γω εχω ηδη πειστει οτι οι χρονοι που λενε δεν μπορουν να γινουν (εως σπανια))Απεχει πολυ η πραγματικοτητα!
Εγω δεν κολλαω στον απολυτο χρονο για 400αρι (αλλωστε μονο μια φορα εχω μετρησει ετσι για να μου φυγει η περιεργεια) αλλα στις καμπυλες.0-100 εχω μετρησει πολλες φορες και συγκρινω καμπυλες με τις εκαστοτε βελτιωσεις-χειροτερευσεις...
Ειναι τοσο μεγαλες οι αποκλισεις ΣΤΙΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ταχυτητας (αν εχεις δει chart απο vbox θα ξερεις οτι μπορεις να δεις με φοβερη ακριβεια ποσο κανεις για τις αλλαγες) που δεν εχει νοημα να σταθεις σε απολυτους χρονους -
Εννοείται πως δεν συγκρίνουμε με περιοδικά... (και εργάζομαι σε ανταγωνιστικό όμιλο του forum που μας φιλοξενει)
Πιστεύω πως απλά συμφωνούμε... [/img]
-
Ο χρήστης gavanas έγραψε:
Εννοείται πως δεν συγκρίνουμε με περιοδικά... (και εργάζομαι σε ανταγωνιστικό όμιλο του forum που μας φιλοξενει)Πιστεύω πως απλά συμφωνούμε... [/img]
Mα εχω τοσα παραδειγματα στο μυαλο μου με νορμαλ και βελτιωμενα αυτοκινητα που δεν βγαινουν με τιποτα οι χρονοι! Και μιλαμε για διαφορες του 1sec ...
ΒΕΒΑΙΑ εμεις εχουμε ενα σοβαρο μειον...Απο την αρχη ξεκινησαμε να κανουμε με 2 ατομα μεσα που (στο δικο μου αυτοκινητο) το συνολικο βαρος ειναι 200+ κιλα! Εχω δει σε περιοδικα πως οι δοκιμαστες ειναι κοντα στα 70 οποτε εμεις μετραμε με 3 ατομα μεσα! Αλλα επειδη θελουμε να εχουμε μετρο συγκρισης δεν αλλαζουμε το βαρος (οσο και να μη μου αρεσουν τα αποτελεσματα )Εχεις υπ οψιν σου διαφορα σε επιδοσεις με 100 κιλα λιγοτερα??(ειμαι σχεδον σιγουρος πως αλλιως μετρανε τα 100 κιλα στα ταδε κιλα ανα ιππο και αλλιως σε αλλα, ετσι δεν ειναι??)
-
Ένα άτομο (ας πούμε 80-90 κιλά) είναι μισο δευτερόλεπτο στο 0-100 km/h...
-
δεν εινα απολυτο αυτο...
παραδειγμα...
στο 106 rallye 1300 σε μετρησεις to 1 ατομο 70 κιλων κανει διαφορα καπου στα 2-2.5 αμαξια μεχρι τα 140χλμ..
αντιθετα στο 106 rallye 1.6 8ν το ιδιο βαρος κανει μικροτερη διαφορα..καπου στο 1 αμαξι το πολυ...
οι παραπανω μετρησεις εγιναν απο ρεπριζ 1ης...(για να μη εχουμε εκκινιση που περιπλεκει περισοστερο τα πραγματα..)
παιζει ρολο τι ποσοστο του βαρους ειναι το προστιθεμενο βαρος..(το 1 ατομο στην περιπτωση μας..)
καθως και η ροπη πιστευω οτι κανει σημαντικη διαφορα...αυτο τουλαχιστον καταλαβα απο τις μετρησεις που εκανα με το 1600 ...
-
eχει δοκιμασει κανεις τα lap times του σε πιστα???
τι ακριβως δειχνει?
δουλευει?μπορει κανεις να βγαλει καποια στοιχειωδη συμπερασματα βλεποντας τα διαγραμματα? -
Ο χρήστης pskarm έγραψε:
με δυο ατομα μεσα 1200κιλα βαρος σε 206 1.6 με ενα βαρελλακι Bmc Μονο πανω 29βαθμους κελσιου
εβγαλε
0-100 = 10.1 +- 0.1 σε 4 μετρησεις
0-400μ = 17.1 +-0.1 παλι στις ιδιες 4 μετρησεις...και το παιδι εχει και αυτος 206 1.6 και μαμα με σκουπα καπου εκει του εβγαζε.
αν βγαζεις με 1.4 με σκουπα-εξατμιση σε gtech τετοια νουμερα τοτε θελω να το δω αυτο το 206...θα πρεπει να ειναι φαινομενο!αλογα εβγαλε 78 +-0.5 σε 4 μετρησεις με ιδια κιλα βαρος...
στροφες καπου 5600+ δηλαδη 90+χλμ...για κανε κανα υπολογισμο!
Αφου στα 90χμλ σου εβγαλε μεγιστη ισχυη αν κανεις τον υπολογισμο εχεις 8,2 αλογα χαμενα απο αεροδυναμικες απωλειες
αρα 78+8,1=86,1 τροχο
και εγω δεν ξερω τι γινεται και γιατι βγαζει λιγοτερα αλογα στις δυναμομετρησεις
εμενα βγαζει 100 κοντα μαζι με αεροδυναμικες -
Ο χρήστης spiros έγραψε:
μετρησεων συνεχεια...με αθλια βενζινη (το αμαξι πραγματικα δεν πηγαινε, ειδικα ψηλα!)
με 2 ατομα
σε πολυ καλη ασφαλτο
με συμπλεκτη που πρακτικα δεν μπορουσα να το σπινιαρω σχεδον καθολου στην εκκινηση!0-20μ 2,84
0-100μ 7,36
0-200μ 11,20 @ 104,71χαω
0-300μ 14,36
0-400μ 17,19 @ 132,53χαω0-40χαω 2,47''
0-60χαω 4,74''
0-100χαω 10,39''
0-120χαω 13,87''40-80χαω 4,53''
60-100χαω 5,64''
80-120χαω 6,87''91,1+9,2=100,3hp/5911 & 119,0Nm/4409 στους τροχους.
2 φρεναρισματα πανικου απο τα 110 περιπου, μεγιστη επιβραδυνση και τις 2 φορες: 1,05g.
εδω ομως τι ibiza στην δυναμομετρηση μας τρωει...
πως εξηγειτε αυτο???
τα κιλα?εγω βαζω 1025 για σαξο full extra με ενισχυτες woofer και εμενα μεσα...βαζω λιγα???
μια αλλη ερωτηση πως φτιαχνουμε στο excell χειροκινητα τις απωλειες? -
Ο χρήστης pskarm έγραψε:
eχει δοκιμασει κανεις τα lap times του σε πιστα???
τι ακριβως δειχνει?
δουλευει?μπορει κανεις να βγαλει καποια στοιχειωδη συμπερασματα βλεποντας τα διαγραμματα?Πλευρικά - αξονικά g, rpm (τις οποίες μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε για να βρούμε την ταχύτητα) και χρόνο
Το γραφικό περιβάλλον δεν βοηθά πάρα πολύ, όμως η δουλειά γίνεται.
Με το ίδιο αυτοκίνητο βλέπεις πχ διαφορές στο στυλ οδήγησης, όταν ο ένας κάνει τιμονιές και ο άλλος κρατάει γραμμές...
Λάστιχα να έχεις και λεφτά για τα μεγαρα
-
lastixa εχω...χχεχεχεχ
χρονο οχι.....για κανε κανα σχολιο για πιο πανω...
επισης θελω μειλ με τις μετρησεις του παπακι να συγκρινω.
Μετρησεις με G tech Pro SS/RR