-
νέο πρόβλημα
Λύθηκε το παλιό με το λαμπάκι πίεσης να ανάβει στο ρελαντί, και τώρα ενώ δουλεύει κανονικά το αυτοκίνητο, σβήνω μηχανή πάω να ανοίξω το διακόπτη και πριν βάλω μπρος το λαμπάκι ΔΕΝ ανάβει μέχρι να περάσουν 10 δευτερόλεπτα τουλάχιστον (μπορεί και λεπτό)Αφού η μηχανή δεν δουλεύει προφανώς μιλάμε για σένσορα πίεσης?
-
Ο χρήστης SirGus έγραψε:
νέο πρόβλημα
Λύθηκε το παλιό με το λαμπάκι πίεσης να ανάβει στο ρελαντί, και τώρα ενώ δουλεύει κανονικά το αυτοκίνητο, σβήνω μηχανή πάω να ανοίξω το διακόπτη και πριν βάλω μπρος το λαμπάκι ΔΕΝ ανάβει μέχρι να περάσουν 10 δευτερόλεπτα τουλάχιστον (μπορεί και λεπτό)Αφού η μηχανή δεν δουλεύει προφανώς μιλάμε για σένσορα πίεσης?
Τα λαδια ειναι καινουργια? Το φιλτρο καινουργιο? μηπως ειναι ηλεκτρολογικο το προβλημα? Ψαξε το λιγο.
-
Ο χρήστης RedLine έγραψε:
νέο πρόβλημα
Λύθηκε το παλιό με το λαμπάκι πίεσης να ανάβει στο ρελαντί, και τώρα ενώ δουλεύει κανονικά το αυτοκίνητο, σβήνω μηχανή πάω να ανοίξω το διακόπτη και πριν βάλω μπρος το λαμπάκι ΔΕΝ ανάβει μέχρι να περάσουν 10 δευτερόλεπτα τουλάχιστον (μπορεί και λεπτό)Αφού η μηχανή δεν δουλεύει προφανώς μιλάμε για σένσορα πίεσης?
Τα λαδια ειναι καινουργια? Το φιλτρο καινουργιο? μηπως ειναι ηλεκτρολογικο το προβλημα? Ψαξε το λιγο.
λάδια φίλτρο καινούργιο.
Ηλεκτρικό πρόβλημα??? αυτοκίνητο τεχνολογίας του 70 είναι -
Ο χρήστης RedLine έγραψε:
Αγορασα μια κουτα Red Line απο τον Λαμπριανιδη, απο το site του δηλαδη , 158 ευρω τελικα......το service αψογο, μου τα φερανε στην πορτα μου μεσα σε λιγοτερο απο 12 ωρες, στειλανε και κατι δωρακια μεσα στην κουτα, αλλα βρε παιδακι κομματακι 'τσιγγουνηδες' στις εκπτωσεις, ολοκληρη κουτα και ουτε ευρω δεν μου κοψανε!
Δεν καταλαβαίνω γιατί να δώσει κάποιος 158 ευρω για REDLINE αντί να δώσει 105, οπως εγω , για κουτα μιλαω παντα, για τα AMSOIL που ειναι εξισου καλα
Εξαρταται βεβαια και κατα ποσο τα 'εχεις'
53 ευρω ομως ειναι μεγαλη διαφορα για παρομοια προιονταΕδώ ο Λαμπριανίδης από μόνος του έσκαψε το λάκκο. Σκότωσε το AMSOIL και το RED LINE το χάιδεψε...
Τι λες ρε συ kate θα μας τρελανεις? Και ποιος σου ειπε οτι το amsoil ειναι καλυτερο απο Red Line?????? Και αν παρουμε φαλαγγι ολα τα ξενα site παντου η red line ειναι ακριβοτερη και οι εφαρμογες της ειναι πιο εξειδικευμενες. Σεβαστη η συμπαθεια σου για τα amsoil αλλα και εμεις οι υπολιποι μπορει να γουσταρουμε αλλο λαδακι.
Mitellas τι εννοεις? Τι λακκους και χαιδολογηματα γραφεις, μπες και σε κανα site να δεις τιμες και πωλησεις των συγκεκριμενων προιοντων, το ειπα και το ξαναλεω, μονο στην Ελλαδα βλεπουμε τοσο μεγαλες αποκλισεις σε τιμες απο εμπορο σε εμπορο, εδω ο ενας πουλαγε 14,5 ευρω το λιτρο και ο αλλος πουλαει 8,80......πολυ 'κλεψει' 'κλεψει' παιζει μεταξυ τους
Αστους να φαγωθουν αν προκειται και εμεις να κερδισουμε
Και στο κατω κατω τι σε νοιαζει τι κανει με τις αλλες μαρκες ο λαμπριανιδης, amsoil δεν βαζεις εσυ? Επωφελησου και εσυΟ Kate δεν είπε ποτέ ότι γουστάρει AMSOIL, απλώς αγόρασε ένα κιβώτιο. Εγώ, ναι γουστάρω AMSOIL και δεν είναι τυχαίο.
Η RED LINE είναι ακριβότερη λες; Πόσο ακριβότερη; Μισή παραπάνω, διπλάσια; Τα AMSOIL στην αμερική θεωρούται ακριβά, σε άλλες περιπτώσεις φτηνότερα από RED LINE και σε άλλες ακριβότερα. Για να βγαίνει όμως φτηνά χρησιμοποιεί το αποτυχημένο στην Ευρώπη σύστημα του πολυεπίπεδου μάρκετινγκ που σημαίνει πωλήσεις κατευθείαν από την AMSOIL μέσω ιδιωτών-πωλητών και χωρίς μεταπωλητές-καταστήματα. Ο Λαμπριανίδης τιμή για REDLINE στο site έχει έως και παραλίγο διπλάσια από AMSOIL (8.8Ε vs 16Ε) χωρίς να μεσολαβούν τα παζάρια κλπ. Χαρά στους περισσότερους από εμάς (πλην όσων γουστάρουν RED LINE και TORCO) που θα το αγοράσουμε πολύ φτηνά αλλά και τα σχόλια δικά μας. Δεν θα μας βουλώσει το στόμα, ούτε θα μας θολώσει την σκέψη το ότι θα πάρουμε σχεδόν τζάμπα κορυφαίο ποιοτικά προϊόν. Όσοι θέλετε να δείτε τις τιμές στις ΗΠΑ αυτών των δύο εταιριών ορίστε ο τιμοκατάλογος ενός από τα διασημότερα εξειδικευμένα καταστήματα κορυφαίων λιπαντικών (δεν είναι συμπτωματικό ότι θα δείτε μόνο αυτές τις δύο μάρκες) που τυγχάνει επίσημος αντιπρόσωπος της REDLINE αλλά και πωλητής της AMSOIL (8.95$ όλα τα RD και 6.95$ το AFL 5W40, 7.95$ το ARO 20W50). Η ίδια AMSOIL δίνει το HDD 5W30 9.65$ και το TSO 0W30 9.70$ και το TRO 20W50 9.25$. Άρα τα AMSOIL τιμολογούνται στις ΗΠΑ από λίγο φτηνότερα έως λίγο ακριβότερα των RED LINE. Εξ ού ο 'λάκκος' και το 'χάδι'...Όσον αφορά την σύγκριση σε ποιότητα την θεωρώ άσκοπη και άτοπη. Οι δύο εταιρίες παρότι κορυφαίες ακολουθούν διαφορετικό δρόμο, που σε συνδυασμό με την Mobil 1 και ίσως και την MOTUL μας δίνουν ό,τι είδους λύση μπορεί να θέλουμε. Έχω ξαναναφερθεί εν συντομία, αλλά και πάλι θα αναφερθώ για να μην αφήσω να αδικηθεί η μία ή η άλλη.
Η RED LINE είναι μονοδιάστατη, εννοώντας ότι χρησιμοποιεί σε όλες τις εκδόσεις των προϊόντων της την ίδια ακριβή και κορυφαία σύνθεση διαφοροποιώντας μόνο το ιξώδες και φτιάχνοντας δύο πακέτα προσθέτων ένα για τα Motor Oils και ένα για τα Race Oils. Γι αυτό και το κόστος είναι ακριβώς ίδιο σε όλα της τα λιπαντικά και επίσης τα Motor Oils έχουν απίστευτα όμοια τεχνικά χαρακτηριστικά από το 5W20 έως το 20W50 (ακριβώς ή σχεδόν ίδιο σημείο ροής, ανάφλεξης, εξάτμισης). Η RED LINE διαθέτει την συνταγή-νικητή και δεν χαρίζεται σε καμία κατηγορία. Πέρα από τις πολύπλοκες χημικές ενώσεις οργανικών εστέρων (Εστέρες Πολυόλης κατά την RED LINE) το Moly (και προφανώς το ZDDP) εξακολουθεί να αποτελεί βασικά συστατικό στις συνθέσεις της. Όλα τα τεχνικά στοιχεία δείχνουν ότι τα πολυσυζητημένα και δικαιωμένα στην Ευρώπη εστερικά 300V της MOTUL (είναι άμεσα ανταγωνιστικά) δεν τα καταφέρνουν απέναντι στην συνταγή της RED LINE που είναι και πληρέστερη αν λάβουμε υπ'όψιν ότι οι αμιγώς αγωνιζόμενοι που δεν ενδιαφέρονται για διάρκεια στην χρήση του λιπαντικού (βλ. καθαριστικά) θα βρουν τα Race Oils σαφώς καλύτερες προτάσεις από τα 300V.
Στον αντίποδα η AMSOIL κινείται πολυδιάστατα αφού παράγει προϊόντα που καλύπτουν ευρύτατο φάσμα χρήσεων, και μοιάζει να μην επαναπαύεται σε κάποια 'χρυσή συνταγή' αλλά παίζει σε όλα τα ταμπλό. Παράγει συνθέσεις με έμφαση στους βενζινοκινητήρες, ή με έμφαση στους ντιζελοκινητήρες, ή στις μοτοσυκλέττες. Παίζει με τις ακριβότερες των πολυαλφαολεφινών όπως και με δικές της συνθέσεις οργανικών εστέρων (είτε διβασικών είτε πολυόλης) και έχει απαρνηθεί εδώ και καιρό την υπερχρήση ZDDP και κυρίως Moly εκεί που οι υπόλοιποι θεωρούν αδιανόητο να φτιάξουν ανθεκτικό λιπαντικό υψηλών απαιτήσεων χωρίς την υπερεπάρκεια ενώσεων μολυβδενίου, ψευδάργυρου και φωσφόρου. Εκτός από το AFL 5W40 που είναι ειδική σύνθεση που απευθύνεται σε ευρωπαϊκούς κινητήρες ή σε ευρωπαϊκές συνθήκες οδήγησης, δώστε βάση και στα γενικότερης χρήσης αλλά με κορυφαία τεχνικά χαρακτηριστικά TSO 0W30, HDD 5W30, AMO 10W40, AME 15W40, ARO 20W50,TRO 20W50. Σημειώστε ότι τα AMO και ARO είναι και λιπαντικά μοτοσυκλέττας κατά JASO MA με σχετικά μικρή ποσότητα ZDΤP (κυρίως φωσφόρου) και καθόλου Moly, και κυρίως με χαμηλό ποσοστό NOACK οπότε και δεν βλάπτουν καταλύτες-αισθητήρες. Το ίδιο ισχύει και για τα MCF 10W40 και MCV 20W50 που είναι λιπαντικά μοτοσυκλέττας. Η AMSOIL απλώς θεωρεί περιττή την χρήση τους σε κινητήρες αυτοκινήτων.Αν δεν υπήρχε η AMSOIL να συνδυάζει την καθημερινότητα των 'αριστοκρατικών' Mobil 1 και την κορυφαία απόδοση-προστασία των RED LINE, θα ταλαντευόμουν συνέχεια μεταξύ των δύο τελευταίων, αναλόγως του ιξώδους και της χρήσης που θα επιθυμούσα. Αν και για να είμαι αντικειμενικός πρέπει να κοιτάμε και τις τρεις όταν ψάχνουμε για το καλύτερο λιπαντικό. Ο μόνος ενδοιασμός μου εδώ έρχεται από την MOTUL που χάριν στις παραεισαγωγές έχει κάνει το 8100 5W40 άκρως ενδιαφέρον, που όμως και εδώ ο Λαμπριανίδης με τα 8.8E για το AMSOIL 5W40 -αν διατηρήσει την τιμή- μας κάνει προσιτή την ίσως ιδανικότερη λύση λίπανσης για τους περισσότερους σύγχρονους κινητήρες παραγωγής.
-
Ο χρήστης SirGus έγραψε:
νέο πρόβλημα
Λύθηκε το παλιό με το λαμπάκι πίεσης να ανάβει στο ρελαντί, και τώρα ενώ δουλεύει κανονικά το αυτοκίνητο, σβήνω μηχανή πάω να ανοίξω το διακόπτη και πριν βάλω μπρος το λαμπάκι ΔΕΝ ανάβει μέχρι να περάσουν 10 δευτερόλεπτα τουλάχιστον (μπορεί και λεπτό)Αφού η μηχανή δεν δουλεύει προφανώς μιλάμε για σένσορα πίεσης?
Δεν ξέρω αν αυτό είναι πρόβλημα. Θα υποθέσω πάντως ότι στο παλιό σου μοτόρι το λαμπάκι ανάβει όταν η πίεση πέφτει κάτω από ένα όριο, άρα όταν δεν ανάβει για κάποιο λόγο διαβάζει πίεση καλή ακόμη και με σβηστό κινητήρα. Μήπως αυτό που λες συμβαίνει μόνο όταν έχει μόλις σβήσει τον κινητήρα σου και πας να τον ξανανάψεις και όχι μετά από πολλή ώρα με σβησμένο κινητήρα;
-
Ο χρήστης RedLine έγραψε:
Τωρα περι λιπαντικων δεν δοκιμαζεις Red Line? Θα πληρωσεις κατι παραπανω, αλλα θα κανεις την συγκριση με τα Castrol και βλεπεις αν αξιζε η δοκιμη.
Ημουν οριακα να τα επαιρνα!
Αλλα τελευταια στιγμη διστασα στα χρηματα, μιας και ειμαι φοιτητης
ετσι εβαλα το μομπιλ 1 ..
τα καστρολ τα εβαζα παλιοτερα και δεν ειχα καποιο προβλημα.
Τα αλλαξα βασικα λογω κοστους..
Μπορει σε καποια οικονομικη μου ανθηση να παρω τα redline
αν και τα θεωρω ψιλοπεριττα λεφτα για το δικο μου μοτερ...(ανεβαινει δραματικα το κοστος συντηρησης χωρις σοβραες διαφορες σε αξιοπιστια-συντηρηση...) -
Πήρες τα Mobil 1 Extended Performance 15W50. Πρόκειται για ένα από τα καλύτερα 50άρια που υπάρχουν. Δεν έχεις να ζηλέψεις ούτε από AMSOIL ούτε από RED LINE. Το ότι το ψειρίζουμε μερικοί -εγώ πρώτος από όλους- και 'συγκρίνουμε' κορυφαία λιπαντικά δεν σημαίνει ότι κάνουμε και το σωστό. Αυτό ευτυχώς φροντίζω να το θυμάμαι όταν με ρωτάνε ώστε να μην σας παραπλανώ, καταδικάζοντας αδίκως όλα τα λιπαντικά πλην αυτών που μου αρέσουν.
Άσχετα που όταν μονολογώ περί λιπαντικών θα ακούτε συνέχεια τον ίδιο ξενόγλωσσο δισύλλαβο... -
Ο χρήστης Miltellas έγραψε:
νέο πρόβλημα
Λύθηκε το παλιό με το λαμπάκι πίεσης να ανάβει στο ρελαντί, και τώρα ενώ δουλεύει κανονικά το αυτοκίνητο, σβήνω μηχανή πάω να ανοίξω το διακόπτη και πριν βάλω μπρος το λαμπάκι ΔΕΝ ανάβει μέχρι να περάσουν 10 δευτερόλεπτα τουλάχιστον (μπορεί και λεπτό)Αφού η μηχανή δεν δουλεύει προφανώς μιλάμε για σένσορα πίεσης?
Δεν ξέρω αν αυτό είναι πρόβλημα. Θα υποθέσω πάντως ότι στο παλιό σου μοτόρι το λαμπάκι ανάβει όταν η πίεση πέφτει κάτω από ένα όριο, άρα όταν δεν ανάβει για κάποιο λόγο διαβάζει πίεση καλή ακόμη και με σβηστό κινητήρα. Μήπως αυτό που λες συμβαίνει μόνο όταν έχει μόλις σβήσει τον κινητήρα σου και πας να τον ξανανάψεις και όχι μετά από πολλή ώρα με σβησμένο κινητήρα;
ακριβώς ... στο δικό μου το λαμπάκι ανάβει ότι ΔΕΝ έχω καλή πίεση.
Και ναι έχεις δίκιο, συμβαίνει όταν έχω μόλις σβήσει τη μηχανή και πάω να ξαναβάλω μπρος. Τότε ανοίγω τον διακόπτη και μπορεί να περιμένω και ένα λεπτό να δω το λαμπάκι να ανάβει.
Μπορεί να έχουν σχέση τα λάδια? Να έχουν την ιδιότητα να κρατάνε πίεση για πολύ ώρα ή λέω βλακείες? -
Ο χρήστης Miltellas έγραψε:
Πήρες τα Mobil 1 Extended Performance 15W50. Πρόκειται για ένα από τα καλύτερα 50άρια που υπάρχουν. Δεν έχεις να ζηλέψεις ούτε από AMSOIL ούτε από RED LINE. Το ότι το ψειρίζουμε μερικοί -εγώ πρώτος από όλους- και 'συγκρίνουμε' κορυφαία λιπαντικά δεν σημαίνει ότι κάνουμε και το σωστό. Αυτό ευτυχώς φροντίζω να το θυμάμαι όταν με ρωτάνε ώστε να μην σας παραπλανώ, καταδικάζοντας αδίκως όλα τα λιπαντικά πλην αυτών που μου αρέσουν.
Άσχετα που όταν μονολογώ περί λιπαντικών θα ακούτε συνέχεια τον ίδιο ξενόγλωσσο δισύλλαβο...Τι θα λες red line, red line , red line???
πλακα κανω...
θα μου πεις γιατι δεν πηρα τελικα amsoil...
ημουν στα προθυρα και για αυτα (μιας και ειχαν ιδια τιμη με μομπιλ) αλλα τελευταια στιγμη με 'εσπρωξε' ενας φιλος στα μομπιλ -
Ο χρήστης SirGus έγραψε:
Και ναι έχεις δίκιο, συμβαίνει όταν έχω μόλις σβήσει τη μηχανή και πάω να ξαναβάλω μπρος. Τότε ανοίγω τον διακόπτη και μπορεί να περιμένω και ένα λεπτό να δω το λαμπάκι να ανάβει.
Μπορεί να έχουν σχέση τα λάδια? Να έχουν την ιδιότητα να κρατάνε πίεση για πολύ ώρα ή λέω βλακείες?Κάτι τέτοιο πρέπει να συμβαίνει. Ίσως είναι φυσιολογικό για λάδια που έχουν ακόμη 'δυνατό' το ιξώδες τους. Δεν το έχω παρατηρήσει ούτε ξανακούσει ποτέ κάτι τέτοιο πάντως. Κάποιος με μηχανολογικές γνώσεις ίσως βοηθήσει περισσότερο.
-
Ο χρήστης romilos έγραψε:
...
Άσχετα που όταν μονολογώ περί λιπαντικών θα ακούτε συνέχεια τον ίδιο ξενόγλωσσο δισύλλαβο...Τι θα λες red line, red line , red line???
πλακα κανω...
-
Ο χρήστης SirGus έγραψε:
Μπορεί να έχουν σχέση τα λάδια? Να έχουν την ιδιότητα να κρατάνε πίεση για πολύ ώρα ή λέω βλακείες?Στα μερσεντές που έχουν μηχανικό δείκτη πίεσης (με σωληνάκι) η πίεση λαδιού στο ρελαντί είναι ευαίσθητη σαν στροφόμετρο. Η παραμικρή αλλαγή στις στροφές του κινητήρα εμφανίζεται στη πίεση του λαδιού και η πίεση πέφτει γρήγορα στο μηδέν μόλις σβήσεις (επειδή είναι μηχανικός δείκτης δείχνει άσχετα με τη θέση του διακόπτη).
Κοίταξε άλλα ίδια αυτοκίνητα αν έχουν παρόμοια συμπεριφορά με το λαμπάκι ή χρειάζεσαι αισθητήρα. -
romile...
ετσι οπως καινε λαδια τα δικα μας καβουρντιστηρια τα Mobil και πολυ τους ειναι...εγω τα εχω στο 13αρι μου σε 5-50..αλλα θα παω στα 15-50 στην επομενη αλλαγη..
απο καταναλωση ειμαι καπου στα 250-350ml στα 1000χλμ...σε μεικτες συνθηκες..(καθημερινο οδηγημα+σκισιμο+συνεχες δουλεμα ψηλα στην αττικη οδο..)
το κακο ειναι οτι με αυτη την καταναλωση στα 4000χλμ δεν εχω συμπληρωμα απο τα 4l και πρεπει να αγορασω και αλλο 1 λιτρο αν θελω να τα αλλαζω καθε 7.500km..
-
για αισθητήρα μου μοιάζει ... θα δω....
ευχαριστώ...μην αλλάζω το θέμα -
Ο χρήστης Miltellas έγραψε:
Αγορασα μια κουτα Red Line απο τον Λαμπριανιδη, απο το site του δηλαδη , 158 ευρω τελικα......το service αψογο, μου τα φερανε στην πορτα μου μεσα σε λιγοτερο απο 12 ωρες, στειλανε και κατι δωρακια μεσα στην κουτα, αλλα βρε παιδακι κομματακι 'τσιγγουνηδες' στις εκπτωσεις, ολοκληρη κουτα και ουτε ευρω δεν μου κοψανε!
Δεν καταλαβαίνω γιατί να δώσει κάποιος 158 ευρω για REDLINE αντί να δώσει 105, οπως εγω , για κουτα μιλαω παντα, για τα AMSOIL που ειναι εξισου καλα
Εξαρταται βεβαια και κατα ποσο τα 'εχεις'
53 ευρω ομως ειναι μεγαλη διαφορα για παρομοια προιονταΕδώ ο Λαμπριανίδης από μόνος του έσκαψε το λάκκο. Σκότωσε το AMSOIL και το RED LINE το χάιδεψε...
Τι λες ρε συ kate θα μας τρελανεις? Και ποιος σου ειπε οτι το amsoil ειναι καλυτερο απο Red Line?????? Και αν παρουμε φαλαγγι ολα τα ξενα site παντου η red line ειναι ακριβοτερη και οι εφαρμογες της ειναι πιο εξειδικευμενες. Σεβαστη η συμπαθεια σου για τα amsoil αλλα και εμεις οι υπολιποι μπορει να γουσταρουμε αλλο λαδακι.
Mitellas τι εννοεις? Τι λακκους και χαιδολογηματα γραφεις, μπες και σε κανα site να δεις τιμες και πωλησεις των συγκεκριμενων προιοντων, το ειπα και το ξαναλεω, μονο στην Ελλαδα βλεπουμε τοσο μεγαλες αποκλισεις σε τιμες απο εμπορο σε εμπορο, εδω ο ενας πουλαγε 14,5 ευρω το λιτρο και ο αλλος πουλαει 8,80......πολυ 'κλεψει' 'κλεψει' παιζει μεταξυ τους
Αστους να φαγωθουν αν προκειται και εμεις να κερδισουμε
Και στο κατω κατω τι σε νοιαζει τι κανει με τις αλλες μαρκες ο λαμπριανιδης, amsoil δεν βαζεις εσυ? Επωφελησου και εσυΟ Kate δεν είπε ποτέ ότι γουστάρει AMSOIL, απλώς αγόρασε ένα κιβώτιο. Εγώ, ναι γουστάρω AMSOIL και δεν είναι τυχαίο.
Η RED LINE είναι ακριβότερη λες; Πόσο ακριβότερη; Μισή παραπάνω, διπλάσια; Τα AMSOIL στην αμερική θεωρούται ακριβά, σε άλλες περιπτώσεις φτηνότερα από RED LINE και σε άλλες ακριβότερα. Για να βγαίνει όμως φτηνά χρησιμοποιεί το αποτυχημένο στην Ευρώπη σύστημα του πολυεπίπεδου μάρκετινγκ που σημαίνει πωλήσεις κατευθείαν από την AMSOIL μέσω ιδιωτών-πωλητών και χωρίς μεταπωλητές-καταστήματα. Ο Λαμπριανίδης τιμή για REDLINE στο site έχει έως και παραλίγο διπλάσια από AMSOIL (8.8Ε vs 16Ε) χωρίς να μεσολαβούν τα παζάρια κλπ. Χαρά στους περισσότερους από εμάς (πλην όσων γουστάρουν RED LINE και TORCO) που θα το αγοράσουμε πολύ φτηνά αλλά και τα σχόλια δικά μας. Δεν θα μας βουλώσει το στόμα, ούτε θα μας θολώσει την σκέψη το ότι θα πάρουμε σχεδόν τζάμπα κορυφαίο ποιοτικά προϊόν. Όσοι θέλετε να δείτε τις τιμές στις ΗΠΑ αυτών των δύο εταιριών ορίστε ο τιμοκατάλογος ενός από τα διασημότερα εξειδικευμένα καταστήματα κορυφαίων λιπαντικών (δεν είναι συμπτωματικό ότι θα δείτε μόνο αυτές τις δύο μάρκες) που τυγχάνει επίσημος αντιπρόσωπος της REDLINE αλλά και πωλητής της AMSOIL (8.95$ όλα τα RD και 6.95$ το AFL 5W40, 7.95$ το ARO 20W50). Η ίδια AMSOIL δίνει το HDD 5W30 9.65$ και το TSO 0W30 9.70$ και το TRO 20W50 9.25$. Άρα τα AMSOIL τιμολογούνται στις ΗΠΑ από λίγο φτηνότερα έως λίγο ακριβότερα των RED LINE. Εξ ού ο 'λάκκος' και το 'χάδι'...Όσον αφορά την σύγκριση σε ποιότητα την θεωρώ άσκοπη και άτοπη. Οι δύο εταιρίες παρότι κορυφαίες ακολουθούν διαφορετικό δρόμο, που σε συνδυασμό με την Mobil 1 και ίσως και την MOTUL μας δίνουν ό,τι είδους λύση μπορεί να θέλουμε. Έχω ξαναναφερθεί εν συντομία, αλλά και πάλι θα αναφερθώ για να μην αφήσω να αδικηθεί η μία ή η άλλη.
Η RED LINE είναι μονοδιάστατη, εννοώντας ότι χρησιμοποιεί σε όλες τις εκδόσεις των προϊόντων της την ίδια ακριβή και κορυφαία σύνθεση διαφοροποιώντας μόνο το ιξώδες και φτιάχνοντας δύο πακέτα προσθέτων ένα για τα Motor Oils και ένα για τα Race Oils. Γι αυτό και το κόστος είναι ακριβώς ίδιο σε όλα της τα λιπαντικά και επίσης τα Motor Oils έχουν απίστευτα όμοια τεχνικά χαρακτηριστικά από το 5W20 έως το 20W50 (ακριβώς ή σχεδόν ίδιο σημείο ροής, ανάφλεξης, εξάτμισης). Η RED LINE διαθέτει την συνταγή-νικητή και δεν χαρίζεται σε καμία κατηγορία. Πέρα από τις πολύπλοκες χημικές ενώσεις οργανικών εστέρων (Εστέρες Πολυόλης κατά την RED LINE) το Moly (και προφανώς το ZDDP) εξακολουθεί να αποτελεί βασικά συστατικό στις συνθέσεις της. Όλα τα τεχνικά στοιχεία δείχνουν ότι τα πολυσυζητημένα και δικαιωμένα στην Ευρώπη εστερικά 300V της MOTUL (είναι άμεσα ανταγωνιστικά) δεν τα καταφέρνουν απέναντι στην συνταγή της RED LINE που είναι και πληρέστερη αν λάβουμε υπ'όψιν ότι οι αμιγώς αγωνιζόμενοι που δεν ενδιαφέρονται για διάρκεια στην χρήση του λιπαντικού (βλ. καθαριστικά) θα βρουν τα Race Oils σαφώς καλύτερες προτάσεις από τα 300V.
Στον αντίποδα η AMSOIL κινείται πολυδιάστατα αφού παράγει προϊόντα που καλύπτουν ευρύτατο φάσμα χρήσεων, και μοιάζει να μην επαναπαύεται σε κάποια 'χρυσή συνταγή' αλλά παίζει σε όλα τα ταμπλό. Παράγει συνθέσεις με έμφαση στους βενζινοκινητήρες, ή με έμφαση στους ντιζελοκινητήρες, ή στις μοτοσυκλέττες. Παίζει με τις ακριβότερες των πολυαλφαολεφινών όπως και με δικές της συνθέσεις οργανικών εστέρων (είτε διβασικών είτε πολυόλης) και έχει απαρνηθεί εδώ και καιρό την εκτεταμένη χρήση ZDDP και Moly εκεί που οι υπόλοιποι θεωρούν αδιανόητο να φτιάξουν ανθεκτικό λιπαντικό υψηλών απαιτήσεων χωρίς την επάρκεια ενώσεων μολυβδενίου, ψευδάργυρου και φωσφόρου. Εκτός από το AFL 5W40 που είναι ειδική σύνθεση που απευθύνεται σε ευρωπαϊκούς κινητήρες ή σε ευρωπαϊκές συνθήκες οδήγησης, δώστε βάση και στα γενικότερης χρήσης αλλά με κορυφαία τεχνικά χαρακτηριστικά TSO 0W30, HDD 5W30, AMO 10W40, AME 15W40, ARO 20W50,TRO 20W50. Σημειώστε ότι τα AMO και ARO είναι και λιπαντικά μοτοσυκλέττας κατά JASO MA με ελάχιστο ή καθόλου ZDDP ή Moly, οπότε και δεν βλάπτουν καταλύτες-αισθητήρες. Το ίδιο ισχύει και για τα MCF 10W40 και MCV 20W50 που είναι λιπαντικά μοτοσυκλέττας. Η AMSOIL απλώς θεωρεί περιττή την χρήση τους σε κινητήρες αυτοκινήτων.Αν δεν υπήρχε η AMSOIL να συνδυάζει την καθημερινότητα των 'αριστοκρατικών' Mobil 1 και την κορυφαία απόδοση-προστασία των RED LINE, θα ταλαντευόμουν συνέχεια μεταξύ των δύο τελευταίων, αναλόγως του ιξώδους και της χρήσης που θα επιθυμούσα. Αν και για να είμαι αντικειμενικός πρέπει να κοιτάμε και τις τρεις όταν ψάχνουμε για το καλύτερο λιπαντικό. Ο μόνος ενδοιασμός μου εδώ έρχεται από την MOTUL που χάριν στις παραεισαγωγές έχει κάνει το 8100 5W40 άκρως ενδιαφέρον, που όμως και εδώ ο Λαμπριανίδης με τα 8.8E για το AMSOIL 5W40 -αν διατηρήσει την τιμή- μας κάνει προσιτή την ίσως ιδανικότερη λύση λίπανσης για τους περισσότερους σύγχρονους κινητήρες παραγωγής.
Καλα καλα ηρεμησε αγαπητε! Μην κανεις ετσι, αντιδρας λες και εχεις ενομο συμφερων απο την ολη ιστορια των τιμων
Και τους δυο εμπορους χεσμενους τους εχω, εμενα με ενδιαφερει οταν χρειαστω λαδακια να τα αγορασω οσο το δυνατον φθηνοτερα, ξερεις, πολλοι απο μας προσπαθουμε τα ευρουδακια μας να πιασουν την μεγαλυτερη αξια που μπορουν, δεν ειναι κακο αυτο, εγω εχω μια μικρη επιχειρηση και δεν μου περισσευουν να τα δινω σε κερδοσκοπους, αν ειχα πιασει την καλη ισως να μην την εψαχνα και καθολου
Ετσι λοιπον το απο ποιον θα τα αγορασω δεν με απασχολει καθολου, και δεν μπορω να αγνοησω το γεγονος οτι αγορασα μια κουτα και πληρωσα 158 ευρω, δηλαδη 13,16 ευρω το μπουκαλι στην πορτα μου. Αν εχεις κανα tip να το παρω φθηνοτερα σε ακουω. Εγω παντος στην Ευρωπη με αυτην την τιμη στην πορτα μου δεν βρηκα και δεν βρισκω.......μεχρι στιγμης τουλαχιστον.Τωρα για το ποια απο τα δυο ειναι καλυτερα ο καθενας εχει την αποψη του και ειναι σεβαστη. Δεν νομιζω να σε πιεσα η να σε κατευθηνα να βαλεις Red Line.
Αντιθετος εσυ καθε προταση σου αρχιζει και τελειωνει με την δισυλαβη
Μηπως στα 'χωνει' η εν λογο εταιρεια και δεν το ξερουμε???? Δεν εξηγηται αλλιως η εμμονη σου, εξαλου εσυ μιλησες για dealers, και για τροπους προωθησης της amsoil, πως τα ξερεις τοσο καλα ολα αυτα?
Χαχαχα οπως και να εχει δεν θελω να σου κανω χαλαστρα man, απλα πολυ σεναριο επιστημονικης φαντασιας παιζει με αυτα που λες, και στο κατω κατω τι μας νοιαζει εμας αν τρωγονται οι εμποροι μεταξυ τους??????? Δηλαδη σε ενοχλησε ο ενας που κατεβασε την τιμη και δεν σε ενοχλησε που ο αλλος σε καταληστευε?????Οπως και να εχει εμεις ας εκμεταλευτουμε την κοντρα τους ( συμφωνα με τα δικα σου λεγομενα) , και ας κερδιζουμε σαν καταναλωτες, οτι μεινει επιπλεον μεσα στην τσεπη μας δεν νομιζω να χαλαει κανεναν, ναι?
-
13,16 το λιτρο??Ποια πηρες??
Με κουτα πεφτει η τιμη?? -
Ο χρήστης romilos έγραψε:
13,16 το λιτρο??Ποια πηρες??
Με κουτα πεφτει η τιμη??5w40, εχει τιμες στο site, δεν εκαναν καποια extra εκπτωση οταν τους πηρα.Απλα στην κουτα εχει χαμηλοτερη τιμη.
-
Ο χρήστης RedLine έγραψε:
13,16 το λιτρο??Ποια πηρες??
Με κουτα πεφτει η τιμη??5w40, εχει τιμες στο site, δεν εκαναν καποια extra εκπτωση οταν τους πηρα.Απλα στην κουτα εχει χαμηλοτερη τιμη.
δεν βλεπω πουθενα 5/40
παντως απο 16 ευρω στα 13 ειναι μια χαρα!!(Ασε που νομιζω στο μαγαζι τα δινει 18
Αλλα και τα 160 μαζεμενα ειναι νουμερο... -
Ο χρήστης romilos έγραψε:
13,16 το λιτρο??Ποια πηρες??
Με κουτα πεφτει η τιμη??5w40, εχει τιμες στο site, δεν εκαναν καποια extra εκπτωση οταν τους πηρα.Απλα στην κουτα εχει χαμηλοτερη τιμη.
δεν βλεπω πουθενα 5/40
παντως απο 16 ευρω στα 13 ειναι μια χαρα!!(Ασε που νομιζω στο μαγαζι τα δινει 18
Αλλα και τα 160 μαζεμενα ειναι νουμερο...Sorry man, 10ς40 εννοουσα
http://www.trade-wind.gr/index.php?co=p ... rod_id=537 -
Ο χρήστης RedLine έγραψε:
13,16 το λιτρο??Ποια πηρες??
Με κουτα πεφτει η τιμη??5w40, εχει τιμες στο site, δεν εκαναν καποια extra εκπτωση οταν τους πηρα.Απλα στην κουτα εχει χαμηλοτερη τιμη.
δεν βλεπω πουθενα 5/40
παντως απο 16 ευρω στα 13 ειναι μια χαρα!!(Ασε που νομιζω στο μαγαζι τα δινει 18
Αλλα και τα 160 μαζεμενα ειναι νουμερο...Sorry man, 10ς40 εννοουσα
http://www.trade-wind.gr/index.php?co=p ... rod_id=537οκ!
πως πας στην επιλογη για ολκληρη κουτα???
Περι λιπαντικών γενικώς