-
Ο χρήστης tazio έγραψε:
Γιατί βρε Θέμη δεν είναι κακό να μαθαίνουμε.
Ας μάθουμε τις λέξεις και όταν πουλήσουμε τα Ιαπωνικά θα δούμε και στη πράξη τη σημασία τους.Ποιος θα βρεθεί να τα πάρει?
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Γιατί βρε Θέμη δεν είναι κακό να μαθαίνουμε.
Ας μάθουμε τις λέξεις και όταν πουλήσουμε τα Ιαπωνικά θα δούμε και στη πράξη τη σημασία τους.Ποιος θα βρεθεί να τα πάρει?
Ξέρεις πόσοι ..... υπάρχουν που τους αρέσουν τα Ιαπωνικά;
-
Ναι, κανένας δεν υπάρχει που να του αρέσουν τα Ιαπωνικά.
-
Για πες εναν.......
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Ναι, κανένας δεν υπάρχει που να του αρέσουν τα Ιαπωνικά.私は日本の女の子を好む
-
'Ατόνησε' το συγκεκριμένο θέμα (δε το κλειδώνετε καλύτερα ). Λογικό, μια και το τέλειο που αντιπροσωπεύει το Ιαπωνικό αυτοκίνητο δε δίνει περιθώρια για θάψιμο.
-
-
Ο χρήστης tazio έγραψε:
'Ατόνησε' το συγκεκριμένο θέμα (δε το κλειδώνετε καλύτερα ). Λογικό, μια και το τέλειο που αντιπροσωπεύει το Ιαπωνικό αυτοκίνητο δε δίνει περιθώρια για θάψιμο.εγκάθετε θείο...εάν προσέξεις όλα ατόνησαν. Βαρέθηκε ο κοσμάκης...
-
Ενώ με τα Ιαπωνικά ποτέ δε βαριέται ο κάτοχος τους.
Εντάξει μπορεί να μην έχουν τη 'προσωπικότητα' των άλλων αυτοκινητοπαραγωγών χωρών και να γίνεται λίγο βαρετή η συμβίωση μαζί τους από έλειψη βλαβών.
Αλλά αυτό υπερκαλύπτεται με το ενδιαφέρον που του δίνει κατά τη διαδικασία το στριψίματος.
Αν δεν έχετε βγάλει τρίχες στα δόντια προσπαθώντας να στρίψετε (είπαμε στο περίπου οι όροι) κάποιο Ιαπωνικό δε μπορείτε να καταλάβεται τη 'μαγεία' της στιγμής.Τον παλίο...
τον chrmes Που μου κόλησε το 'θείο' θα τον πνίξω.
-
Πήρες τίποτα ληγμένα ιαπωνικά χάπια;
-
όλα τα Ιαπωνικά στρίβουν .--
-
** lkar** Όχι Γερμανικά ήταν.
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
όλα τα Ιαπωνικά στρίβουν .--Επιτέλους κάποιος που με καταλαβαίνει.
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
όλα τα Ιαπωνικά στρίβουν .--Και τα καροτσάκια στο σούπερ μαρκετ στρίβουν!!
Ενώ με τα Ιαπωνικά ποτέ δε βαριέται ο κάτοχος τους.
Ειδικά στις στροφές... θα στρίψω δεν θα στρίψω??
-
Ο χρήστης chrmes έγραψε:
Ενώ με τα Ιαπωνικά ποτέ δε βαριέται ο κάτοχος τους.
Ειδικά στις στροφές... θα στρίψω δεν θα στρίψω??
Κύριε chrmes, άδεια για το τελευταίο σας σχόλιο πήρατε; Το έχω καταθέσει εδώ και πολλούς μήνες, σας παραθέτω και το ποστ...
ΟΔΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ
...Με το Sunny μπαίνεις άνετα (τόσο που δεν καταλαβαίνουν οι επιβάτες ότι θα καταφέρει να στρίψει) και όταν κοιτάξεις το ταχύμετρο, ανακαλύπτεις ότι είσαι με 20 km/h λιγότερα από ό,τι θα ήσουν με τα υπόλοιπα της κατηγορίας λόγω του εξαιρετικά άκαμπτου (σαν κούτσουρο) πλαισίου, κάτι που συντελεί στην ασφάλεια, αφού δεν επιτρέπει «ταρζανιές» και προστατεύει από κλήσεις για υπερβολική ταχύτητα. Όταν πιεστεί, κυριαρχούν οι ουδέτερες αντιδράσεις και μόνο όταν προσπαθήσεις να στρίψεις στην πραγματικότητα εμφανίζεται υποστροφή, η οποία σε ελάχιστες μόνο φορές θα μετατραπεί σε απότομη υπερστροφή. Το yaw rate που επιτυγχάνεται συγκρίνεται μόνο με κεντρομήχανα roadster. Οι κλίσεις είναι μεγάλες και οι ταλαντώσεις του πλαισίου είναι ικανές να προκαλέσουν ζαλάδα στον ανυποψίαστο, χάρη στα oozαρισμένα εδώ και χρόνια κίτρινα αμορτισέρ της KYB. Όταν πιεστεί, το λαμπάκι του χειρόφρενου (που εκτελεί χρέη ESP), αναβοσβήνει συνέχεια. Σε ορεινό δρόμο απαιτεί έμπειρα χέρια για να καταφέρουν να το ανεβάσουν και η ευλογία του Θεού για να πάει γρήγορα.ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ
Το Sunny στην ειδική του έκδοση DX, είναι ένα αυτοκίνητο που θα πραγματοποιήσει όλες τις ανησυχίες του οδηγού (Θα στρίψει; Θα φρενάρει; Θα γκαζώσει; )... -
Κάνε του αγωγή για κλοπή πνευματικής ιδιοκτησίας. Εγώ μάρτυρας υπέρ σου.
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Ενώ με τα Ιαπωνικά ποτέ δε βαριέται ο κάτοχος τους.
Ειδικά στις στροφές... θα στρίψω δεν θα στρίψω??
Κύριε chrmes, άδεια για το τελευταίο σας σχόλιο πήρατε; Το έχω καταθέσει εδώ και πολλούς μήνες, σας παραθέτω και το ποστ...
ΟΔΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ
...Με το Sunny μπαίνεις άνετα (τόσο που δεν καταλαβαίνουν οι επιβάτες ότι θα καταφέρει να στρίψει) και όταν κοιτάξεις το ταχύμετρο, ανακαλύπτεις ότι είσαι με 20 km/h λιγότερα από ό,τι θα ήσουν με τα υπόλοιπα της κατηγορίας λόγω του εξαιρετικά άκαμπτου (σαν κούτσουρο) πλαισίου, κάτι που συντελεί στην ασφάλεια, αφού δεν επιτρέπει «ταρζανιές» και προστατεύει από κλήσεις για υπερβολική ταχύτητα. Όταν πιεστεί, κυριαρχούν οι ουδέτερες αντιδράσεις και μόνο όταν προσπαθήσεις να στρίψεις στην πραγματικότητα εμφανίζεται υποστροφή, η οποία σε ελάχιστες μόνο φορές θα μετατραπεί σε απότομη υπερστροφή. Το yaw rate που επιτυγχάνεται συγκρίνεται μόνο με κεντρομήχανα roadster. Οι κλίσεις είναι μεγάλες και οι ταλαντώσεις του πλαισίου είναι ικανές να προκαλέσουν ζαλάδα στον ανυποψίαστο, χάρη στα oozαρισμένα εδώ και χρόνια κίτρινα αμορτισέρ της KYB. Όταν πιεστεί, το λαμπάκι του χειρόφρενου (που εκτελεί χρέη ESP), αναβοσβήνει συνέχεια. Σε ορεινό δρόμο απαιτεί έμπειρα χέρια για να καταφέρουν να το ανεβάσουν και η ευλογία του Θεού για να πάει γρήγορα.ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ
Το Sunny στην ειδική του έκδοση DX, είναι ένα αυτοκίνητο που θα πραγματοποιήσει όλες τις ανησυχίες του οδηγού (Θα στρίψει; Θα φρενάρει; Θα γκαζώσει; )... -
Ασε τα κόλπα τώρα, την αγωγή δε τη γλυτώνεις.
-
Ο χρήστης tazio έγραψε:
Ασε τα κόλπα τώρα, την αγωγή δε τη γλυτώνεις.Είναι σίγουρο δεν την γλυτώνω... όπως δεν γλυτώνει ο οδηγός του Ιαπωνικού από την υποστροφη
-
Ο χρήστης chrmes έγραψε:
Ασε τα κόλπα τώρα, την αγωγή δε τη γλυτώνεις.
Είναι σίγουρο δεν την γλυτώνω... όπως δεν γλυτώνει ο οδηγός του Ιαπωνικού από την** υποστροφη **:shifty:
Δε παίζω αυτό είναι κτύπημα κάτω από τη ζώνη. Χρησιμοποιείς όρους στριψίματος.
Θάψτε χωρίς οίκτο τους Ιάπωνες!