-
Ο χρήστης takinen έγραψε:
Ολόκληρη φιλολογία για το ποιος θα ανοίξει 2 τρυπούλες με ένα σταθερό τριπάνι και από την άλλη λέτε πως παντού βλέπουμε διαπλοκές και συνωμοσίες......α ρε νύχτα που πέφτει στα βουνά....
Αν το θεωρείς 2 τρίπουλες μ ένα σταθερό τρυπάνι τότε ναι έχεις δίκιο νύχτα που πέφτει στα βουνά!
Για πες μας εσύ λοιπόν πως γίνεται αφού δείχνεις να το κατέχεις...
ΥΓ . Η μάλλον σκέφτηκα πως γίνεται...
Κάθονται σε στρογγυλο τραπέζι με μια πεντάλφα στο κέντρο όλοι οι fia certified τεχνικοί πιάνουν ο ένας το χέρι του άλλου, ψέλνουν δοξασίες στο Θεό Ήφαιστο και λίγο πριν τη Νιρβάνα φωνάζουν με μια φωνή 'ΑΝΟΙΞΕ ΤΡΥΠΑ' ...και ως δια μαγείας οι σούπερ ουάου τρύπες ανοίγουν.Δεν το κατέχω,
αυτό που ξέρω είναι οτι δεν μπορώ ν ανοίξω τις τρύπες για να βάλω τα post anchors μόνος μου. Εσύ μήπως μπορείς? Κ να βάλεις το certification της FIA ώστε να είναι νόμιμο? Γιατί εγώ δεν νομίζω ν αναφέρθηκα στο αν είναι απλό ή περίπλοκο το ν ανοίξεις 2 τρύπες αλλά στο ότι πρέπει να γίνει από κάποιον ο οποίος δίνει το FIA approved. Αυτό είναι η σύζητηση μας.Πρέπει να γίνεις ειρωνικός αντί να εκθέσεις μια σοβαρή άποψη έστω κ αντίθετη? Αν είναι να συνεχίσεις έτσι απάντησε σε κάποιον άλλον. Είναι βαρετή η διαδικασία , τουλάχιστον για μένα.
-
χα-χα-χα
Η διαφορά είναι πως τις δύο τρυπούλες τις ανοίγει ο κατασκευαστής του κράνους ή κατάλληλα εκπαιδευμένος συνεργάτης του, με ελεγχόμενες συνθήκες, και, το κυριότερο, δίνει πιστοποιητικό πως έκανε τη σωστή δουλειά.
Πήγαινε εσύ στο μαστρο-Μήτσο να τρυπήσεις το κράνος, που φοράς στο κεφάλι σου (αφού ξέρεις καλύτερα απ΄ όλους, όπως φαίνεται). Και όταν λήξει το ρεζερβουάρ ασφάλειας, βάλε μέσα σπόγγο ψαρεμένο από Καλύμνιο βουτηχτή, είναι ο καλύτερος
Οσο για τα άλλα που έλεγες:
-
Τι σχέση έχει το τι θα γίνει με την προσωπική ασφάλεια του καθενός με το τι θα γίνει με την ασφάλεια των αγώνων ? Το ένα αφορά τους αγωνιζόμενους και το άλλο τους οργανωτές. Το να γίνει κάτι σε οποιονδήποτε από τους δύο τομείς είναι αυτονόητα καλό και επίσης αυτονόητα ανεξάρτητο από το τι θα γίνει στον άλλο τομέα. Σκέψου το Χ. Δούρο (αν ο ΣΟΑΑ μας τα λέει σωστά) και πες μας αν έχει σχέση η διοργάνωση της (όποιας ΑΛΑΚ) με το αν θα σωνόταν ο άνθρωπος από το ατύχημα (που μπορεί να συμβεί και στον καλύτερο αγώνα, στην Ιταλία σκοτώθηκε ο Roggia, που (όλοι λένε... ) είναι έτη φωτός μπροστά σε οργάνωση αγώνων).
-
Οι κανονισμοί για τα συστήματα ασφάλειας του WRC είναι ΑΚΡΙΒΩΣ οι ίδιοι με αυτούς με το τυχαίο Ν/4 ή Α5 που τρέχει στο σπριντ στο Αγρίνιο (Παράρτημα J άρθρο 253). Αρα ναι μεν ισχύει το 'σαν ποσοστό του κόστους το έξτρα του HANS είναι ασήμαντο' αλλά τα 'πόση έξτρα ασφάλεια αγοράζεις' είναι αμπελοφιλοσοφίες. Στο κάτω-κάτω, ένα απλό Α/6 106S16 κάνει 20 χιλιάρικα και το έξτρα κόστος του HANS είναι σήμερα ~1200 ευρώ (HANS + η επιβάρυνση σε σχέση με τα 'κανονικά' κράνη - καθίσματα - ζώνες), δηλ. με 6% του κόστους του αυτοκινήτου πόση παραπάνω ασφάλεια αγοράζεις ? (Ελα ντε... Ολα στο ζύγι παρακαλώ...)
-
Το κόστος κράνος+HANS+κάθισμα+ζώνες δεν είναι τριπλάσιο από το κράνος+κάθισμα+ζώνες και, το κυριότερο, η έγκαιρη πρότερη προειδοποίηση σημαίνει πως όταν έρθει η ώρα για αντικατάσταση κάποιου από αυτά μπορείς με ελάχιστο επιπλέον κόστος να πάρεις HANS-συμβατό. Χώρια που σε 3 χρόνια το HANS δε θα κάνει τόσο αλλά τα μισά.
-
Αν νομίζεις πως ένα καλό roll cage κάνει την ίδια δουλειά με το HANS, σκέψου πως τα εξαιρετικά άκαμπτα roll cage είναι που έχουν κάνει το HANS απαραίτητο, διότι όλη η επιβράδυνση μεταφέρεται στον αυχένα και δεν αποροφάται από ζώνες παραμόρφωσης. Και παλιότερα είχαμε ατυχήματα 'μπαμ σε τοίχο/δέντρο' αλλά πρόσφατα αυξήθηκαν οι θάνατοι από αυτά.
-
Στις πηγές που παρέθεσε ο ALPINESTARS έχει αρκετή τεκμηρίωση για τη χρησιμότητα του HANS. Αν τώρα δε σου φτάνουν και θέλεις επιστημονικό συνέδριο, λυπάμαι. Εσύ μπορείς να αποδείξεις πως είναι άχρηστο ?
-
-
Να κάνω κι εγώ μια ερώτηση ρε μάγκες. Κάπου μέσα στο topic διάβασα για roll cage συμβατά με hans. Ισχύει κάτι τέτοιο; Εάν ναι είναι απαραίτητο ή απλά 'πιο άνετο' όπως το κάθισμα; Επίσης, ποιές είναι οι διαφορές με ένα μη συμβατό roll cage και τέλος, μπορεί να γίνει μετατροπή στο ήδη υπάρχον cage ή χρειάζεται αλλαγή;
Πολλά ζητάω ε?
-
Ο χρήστης Hannibal έγραψε:
Emena to Arai GP-5k poy phra prin apo merikoys mhnes, exei tis trypes alla den exei ta post anchors... Dhladh ti shmenei ayto?Εάν διαβάσεις την λίστα που δίνει ο Τάκης στο link, θα δεις ότι το κράνος σου έχει certification για hans. Σε συνδυασμό με τις υπάρχουσες τρύπες, θεωρώ ότι απλά πρέπει να προστεθούν τα άγκιστρα από κάποιον (ποιόν?). Θεωρώ πως το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να επικοινωνήσεις με τον προμηθευτή σου και να του θέσεις το ερώτημα έτσι ώστε να πάρεις μια επίσημη απάντηση για το συγκεκριμένο κράνος.
-
[quote='nass']1. Τι σχέση έχει το τι θα γίνει με την προσωπική ασφάλεια του καθενός με το τι θα γίνει με την ασφάλεια των αγώνων ? Το ένα αφορά τους αγωνιζόμενους και το άλλο τους οργανωτές. Το να γίνει κάτι σε οποιονδήποτε από τους δύο τομείς είναι αυτονόητα καλό και επίσης αυτονόητα ανεξάρτητο από το τι θα γίνει στον άλλο τομέα. Σκέψου το Χ. Δούρο (αν ο ΣΟΑΑ μας τα λέει σωστά) και πες μας αν έχει σχέση η διοργάνωση της (όποιας ΑΛΑΚ) με το αν θα σωνόταν ο άνθρωπος από το ατύχημα (που μπορεί να συμβεί και στον καλύτερο αγώνα, στην Ιταλία σκοτώθηκε ο Roggia, που (όλοι λένε... ) είναι έτη φωτός μπροστά σε οργάνωση αγώνων).
Δηλαδή κύριε nass εσείς ως τεχνική επιτροπή δεν μπορείτε να μας διαφωτίσετε αν ο ΣΟΑΑ τα λέει σωστά ή όχι; Δεν έχετε πληροφορηθεί με ασφάλεια την αιτία του θανάτου; Δεν σας έχουν δώσει στοιχεία του ατυχήματος ώστε να μπορέσετε να τους πείτε τη γνώμη σας ως ειδκή επιτροπή; Διότι αν δεν σας έχουν δώσει ανάλογες πληροφορίες (εννοώ η ΕΘΕΑ) τότε πολύ λυπάμαι γιά τα κεφάλια μας.
Θα ήθελα πολύ να γνωρίζω την άποψή σας ή και τον προβληματισμό σας΄γιά τα πιθανά αίτια, όχι του ατυχήματος, αλλά του θανάτου του άτυχου συναθλητή μας με βάση τα όσα με ασφάλεια γνωρίζει η τεχνική επιτροπή, η οποία είναι και από τις πλέον αρμόδιες να έχει άποψη γιά ανάλογα περιστατικά, όταν τα ζητήματα της ασφάλειας του πληρώματος ελέγχονται από αυτή.
Ευχαριστώ
kri.kri
-
Ο χρήστης tasmania έγραψε:
Emena to Arai GP-5k poy phra prin apo merikoys mhnes, exei tis trypes alla den exei ta post anchors... Dhladh ti shmenei ayto?
Θεωρώ πως το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να επικοινωνήσεις με τον προμηθευτή σου και να του θέσεις το ερώτημα έτσι ώστε να πάρεις μια επίσημη απάντηση για το συγκεκριμένο κράνος.
ΑΠΟΛΥΤΑ ΣΩΣΤΟΣ !!
+1 -
προς ALPINESTARS αλλά και όποιν άλλον ενδιαφέρεται.. (για να αποφεύγουμε την παραπληροφόρηση)
Τελικά η GPR που στην αρχή είχα γράψει ότι μπορεί μπορέι να μετατρέψει οποιοδήποτε κράνος σε HANS compatible, δεν το κάνει.
Το κάνει μόνο για Arai και Bell.
Για τα Sparco δεν έχει την άδεια της Sparco.Οποτε συμπερασματικά είναι λάθος αυτό που είχατε ισχυριστεί αρχικά, οτι δεν υπάρχουν εξωτερικοί 'τεχνικοί'-εταιρίες εγκεκριμένοι για την μετατροπή κράνων σε HANS compatible και είναι όμως επίσης λάθος αυτό που είχα εγώ ισχυριστεί ότι αυτοί οι εγκεκριμένοι 'τεχνικοί' μπορουν να κάνουν την μετατροπη σε οποιοδήποτε κράνος (το οποιο φυσικά να έχει τις προδιαγραφές να δεχθεί την μετατροπή).
Αυτά προέκυψαν από επικοινωνία που είχα και μαζί τους, για να μην αφήνουμε (όλοι μας) λάθος εντυπώσεις μέσα απο τα γραπτά μας σε όσους διαβάσουν αργότερα.
Φιλικά,
Νίκος -
Ο χρήστης Nikos_bugsR έγραψε:
προς ALPINESTARS αλλά και όποιν άλλον ενδιαφέρεται.. (για να αποφεύγουμε την παραπληροφόρηση)Τελικά η GPR που στην αρχή είχα γράψει ότι μπορεί μπορέι να μετατρέψει οποιοδήποτε κράνος σε HANS compatible, δεν το κάνει.
Το κάνει μόνο για Arai και Bell.
Για τα Sparco δεν έχει την άδεια της Sparco.Οποτε συμπερασματικά είναι λάθος αυτό που είχατε ισχυριστεί αρχικά, οτι δεν υπάρχουν εξωτερικοί 'τεχνικοί'-εταιρίες εγκεκριμένοι για την μετατροπή κράνων σε HANS compatible και είναι όμως επίσης λάθος αυτό που είχα εγώ ισχυριστεί ότι αυτοί οι εγκεκριμένοι 'τεχνικοί' μπορουν να κάνουν την μετατροπη σε οποιοδήποτε κράνος (το οποιο φυσικά να έχει τις προδιαγραφές να δεχθεί την μετατροπή).
Αυτά προέκυψαν από επικοινωνία που είχα και μαζί τους, για να μην αφήνουμε (όλοι μας) λάθος εντυπώσεις μέσα απο τα γραπτά μας σε όσους διαβάσουν αργότερα.
Φιλικά,
ΝίκοςΦΙΛΕ Νikos_bugsR,
Η ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΜΕ(ΟΣΟ ΓΙΝΕΤΑΙ) ΝΑ ΜΗΝ ΑΝΑΦΕΡΟΥΜΕ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΑΛΛΑ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥΣ!
ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΜΑΡΚΕΣ ΚΡΑΝΩΝ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΟΝΤΑΙ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ SNELL2000/2005 .ΜΙΑ ΑΠΟΛΥΤΑ ΝΟΜΙΜΗ ΚΑΙ ΕΝ ΙΣΧΥ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΗ ΚΡΑΝΟΥΣ.
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΜΩΣ ΚΑΤΙ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΛΛΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΠΟΥ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΟΥΝ ΠΟΛΛΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΤΟΥΣ(ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΨΕ ΜΕ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΑ) ΣΥΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΗ BSI 6658/1985
(ΚΟΚΚΙΝΟ ΤΑΜΠΕΛΑΚΙ)
ΟΤΑΝ ΥΠΑΡΞΕΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΘΑ ΤΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΘΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΕΓΚΑΙΡΩΣ !
ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙ, ΕΠΕΙΔΗ ΝΟΙΩΘΩ ΟΤΙ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΩΣ ΝΑ ΚΟΥΡΑΖΟΥΜΕ ΜΕΡΙΚΟΥΣ,ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΙΣΧΥΕΙ ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΤΑ ΕΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΚΡΑΝΗ ΣΥΜΒΑΤΟΤΗΤΑΣ HANS ΕΙΝΑΙ ΤΟhttp://www.fia.com/resources/documents/ ... system.pdf
ΜΗΝ ΒΙΑΖΕΣΑΙ...
ΣΕ ΕΥΛΟΓΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΘΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΤΟ ΕΡΓΟ
Ο Σχιζοφρενης.... μετασκευαστης με το τρυπανι !ΦΙΛΙΚΑ
-
Ο χρήστης kri.kri έγραψε:
Δηλαδή κύριε nass εσείς ως τεχνική επιτροπή δεν μπορείτε να μας διαφωτίσετε αν ο ΣΟΑΑ τα λέει σωστά ή όχι;Το αν ο ΣΟΑΑ τα λέει σωστά ή όχι, το ξεκαθάρισα από την αρχή, δεν είναι του παρόντος θέματος. Είπα 'αν ο ΣΟΑΑ τα λέει καλά, τότε ...', δηλ. μια υπόθεση εργασίας.
Και η απάντηση είναι πως δεν είναι απαραίτητα ανακοινώσιμα όλα όσα γνωρίζει οποιοσδήποτε για κάποια υπόθεση. Δυστυχώς όμως πρέπει να παραδεχτώ (και με αυτό κλείνω τη συγκεκριμένη εκτός θέματος περιήγηση) πως, σε προσωπικό τουλάχιστον επίπεδο, η πληροφόρησή μου για το συγκεκριμένο περιστατικό δεν είναι αυτή που θα ήθελα (για διάφορους λόγους).
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Η διαφορά είναι πως τις δύο τρυπούλες τις ανοίγει ο κατασκευαστής του κράνους ή κατάλληλα εκπαιδευμένος συνεργάτης του, με ελεγχόμενες συνθήκες, και, το κυριότερο, δίνει πιστοποιητικό πως έκανε τη σωστή δουλειά.
Το πιστοποιητικό, το αυτοκόλλητο κλπ δεν παρέχεται για να μας αποδεικνύει κάποιος πως έκανε σωστά τη δουλειά του, αλλά για να μην υπάρχει η επιλογή να γίνει η ίδια δουλειά από άλλον.
Πρόκειται για μια ΑΣΤΕΙΑ κατεργασία και όμως καταπίνουμε το παραμυθάκι για 'εκπαιδευμένους' τορναδόρους που διατηρούν 'ελεγχόμενες συνθήκες' κλπ κλπ.Πήγαινε εσύ στο μαστρο-Μήτσο να τρυπήσεις το κράνος, που φοράς στο κεφάλι σου (αφού ξέρεις καλύτερα απ΄ όλους, όπως φαίνεται).
Αν είχα την επιλογή θα πήγαινα. Ίσως όχι στο μάστρο Μήτσο αλλά για την πληροφόρησή σου υπάρχουν και στην Ελλάδα μηχανουργεία, τα οποία παίρνουν δουλειές από τη Nasa την Εads κλπ...Ούτε είπα ποτέ πως ξέρω καλύτερα από όλους. Δεν σου ταιριάζουν τέτοιες απόπειρες εντυπωσιασμού.
Σκέψου το Χ. Δούρο (αν ο ΣΟΑΑ μας τα λέει σωστά) και πες μας αν έχει σχέση η διοργάνωση της (όποιας ΑΛΑΚ) με το αν θα σωνόταν ο άνθρωπος από το ατύχημα
Μια λές πως έχεις στοιχεία και δεν είσαι εξουσιοδοτημένος να μας τα δώσεις, μια πως δεν έχεις όσα στοιχεία όσα θα ήθελες, μια βασίζεσαι σε υποθέσεις από στοιχεία άλλων.....μάλλον δεν μπορούμε να συζητήσουμε έτσι.
Και σε αυτή την ασάφεια βασίζεται σε μεγάλο βαθμό αυτό που υποστηρίζω:
Πριν αποφασίσουμε τι πρέπει να αλλάξει στην ασφάλεια των πληρωμάτων, πρέπει πρώτα ο 'νομοθέτης' ή η αρμόδια επιτροπή κλπ να έχει στα χερια, πλήρη στοιχεία για όλα τα σοβαρά ατυχήματα των τελευταίων ετών. Έπειτα γνωρίζοντας την γενική κατάσταση και τις αδυναμίες των ελληνικών αυτοκινήτων (έυκολο μετά τα ΔΤΤ) να αποφασιστεί τι είναι καλύτερο να αλλάξει ως προς την ασφάλεια.
Δεν είναι απλό, δεν γίνεται στο πόδι, δεν γίνεται από έναν και είμαι σχεδόν σίγουρος πως κάτι τέτοιο δεν έχει γίνει. Ναι μπορεί η απάντηση να είναι το HANS. Μπορεί όμως και όχι!
Έχει πάντως μεγάλη διαφορά αυτή η διαδικασία, από την απλή μετάφραση των εισαγώμενων κανονισμών, που υποψιάζομαι ότι γίνεται σήμερα.Ερώτηση: Γράφεις για τα σημερινά αυτοκίνητα που είναι άκαμπτα κλπ κλπ και άρα το HANS έχει χρησιμότητα.
Το αυτοκίνητο που οδηγώ και είναι πιθανόν να οδηγώ και το 2009 έχει ιδιαίτερα μικρές διαστάσεις που το κεφάλι μου πχ βρίσκει στο roll cage ενώ η απόσταση από την οροφή είναι ιδιαίτερα μικρή και ίσως να γίνει μηδενική σε περίπτωση χτύπα ξύλο τούμπας.
Το αυτοκίνητο δεν φημίζεται για το άκαμπτο πλαίσιο δεν είναι ραμένο και φοράει το απλούστερο cage 6 σημείων. Ζώνες - καθίσματα - βάσεις - ζώνες - πυρόσβεση - ρουχισμός, όλα αναγνωρισμένα και όλα τα φθηνότερα των αντίστοιχων κατηγοριών.Αν λοιπόν χτύπα ξύλο φύγω σε ένα γκρεμό ΧΩΡΙΣ GPS, εσύ βάζεις το χέρι σου τη φωτιά πως το HANS είναι αυτό που θα με προστατεύσει και άρα εκεί πρέπει να επενδύσω σήμερα;
-
Ο χρήστης colin1 έγραψε:
φίλε alpinestars, **τότε η Sparco Ιταλίας ή μας δουλεύει κατά τα λεγόμενα σου, ή ξέρει εκείνη καλύτερα αν μπορεί να δέχεται κράνη προς μετασκευή (από την ίδια ή προώθηση στον κατασκευαστή). Ας περιμένουμε λοιπόν 10-15 μέρες μέχρι να επιστρέψουν τα 2 κράνη που έστειλα να δούμε το τι και το πως.**Φιλικά
25/09/2006
..EXOYME KATI NEΩΤΕΡΟ ????ΦΙΛΙΚΑ
-
ΣΤΙΣ 31/08/2006
Ο ΦΙΛΟΣ >Ο χρήστης colin1 έγραψε:
φίλε alpinestars, **τότε η Sparco Ιταλίας ή μας δουλεύει **κατά τα λεγόμενα σου, **ή ξέρει εκείνη καλύτερα αν μπορεί να δέχεται κράνη προς μετασκευή (από την ίδια ή προώθηση στον κατασκευαστή). **Ας περιμένουμε λοιπόν 10-15 μέρες μέχρι να επιστρέψουν τα 2 κράνη που έστειλα να δούμε το τι και το πως.
ΦιλικάΣΤΙΣ 02/10/2006
..EXOYME KATI NEΩΤΕΡΟ ????
ΦΙΛΙΚΑ
-
Ο χρήστης ALPINESTARS έγραψε:
ΣΤΙΣ 31/08/2006Ο ΦΙΛΟΣ >
φίλε alpinestars, **τότε η Sparco Ιταλίας ή μας δουλεύει **κατά τα λεγόμενα σου, **ή ξέρει εκείνη καλύτερα αν μπορεί να δέχεται κράνη προς μετασκευή (από την ίδια ή προώθηση στον κατασκευαστή). **Ας περιμένουμε λοιπόν 10-15 μέρες μέχρι να επιστρέψουν τα 2 κράνη που έστειλα να δούμε το τι και το πως.
ΦιλικάΣΤΙΣ 02/10/2006
..EXOYME KATI NEΩΤΕΡΟ ????
ΦΙΛΙΚΑ
ΣΚΕΨΟΥ ΤΩΡΑ ... ΝΑ ΧΑΘΗΚΑΝ ΤΑ ΚΡΑΝΗ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ...
-
ΔΙΑΓΡΑΦΕΤΑΙ Η ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΗ ΣΕ ΕΝΔΕΙΞΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΓΙΑ ΤHN ΑΠΑΡΑΔΕΚΤH ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΩΝ MODERATORS ΣΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΜΟΥ.
-
Ο χρήστης ALPINESTARS έγραψε:
ΣΤΙΣ 31/08/2006Ο ΦΙΛΟΣ >
φίλε alpinestars, **τότε η Sparco Ιταλίας ή μας δουλεύει **κατά τα λεγόμενα σου, **ή ξέρει εκείνη καλύτερα αν μπορεί να δέχεται κράνη προς μετασκευή (από την ίδια ή προώθηση στον κατασκευαστή). **Ας περιμένουμε λοιπόν 10-15 μέρες μέχρι να επιστρέψουν τα 2 κράνη που έστειλα να δούμε το τι και το πως.
ΦιλικάΣΤΙΣ 02/10/2006
..EXOYME KATI NEΩΤΕΡΟ ????
ΦΙΛΙΚΑ
Καλημέρα,
Παρελήφθησαν 20/9/06 και παρεδώθησαν στους κατόχους τους 22/9/06.
Υπήρχε το ιριδίζων αυτοκόλλητο σήμα , και ένα δεύτερο πρόχειρο αυτοκόλλητο με πιθανόν την ημερομηνία τροποποίησης τους και κάποιους άγνωστους σε μένα κωδικούς.
Συνολικό κόστος για 2 κράνη μαζί με μεταφορικά 550 ευρώ. -
Ο χρήστης colin1 έγραψε:
Καλημέρα,
Παρελήφθησαν 20/9/06 και παρεδώθησαν στους κατόχους τους 22/9/06.
Υπήρχε το ιριδίζων αυτοκόλλητο σήμα , και ένα δεύτερο πρόχειρο αυτοκόλλητο με πιθανόν την ημερομηνία τροποποίησης τους και κάποιους άγνωστους σε μένα κωδικούς.
Συνολικό κόστος για 2 κράνη μαζί με μεταφορικά 550 ευρώ.ΚΑΛΗΜΕΡΑ,
ΘΑ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΣΑ ΕΑΝ ΕΧΕΙΣ ΤΗΝ ΚΑΛΟΣΥΝΗ ΝΑ ΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΟΛΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ....ΜΙΑΣ ΚΑΙ Η ΕΔΩ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΤΗΣ SPARCO ΔΙΑΤΥΜΠΑΝΙΖΕΙ ΠΩΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΕΙ ΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑΣΚΕΥΗ ΤΩΝ ΗΔΗ ΥΠΑΡΧΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΣΥΜΒΑΤΩΝ ΚΡΑΝΩΝ ΤΗΣ ΕΝ ΛΟΓΩ ΦΙΡΜΑΣ.ΦΙΛΙΚΑ
-
Ο χρήστης ALPINESTARS έγραψε:
Καλημέρα,
Παρελήφθησαν 20/9/06 και παρεδώθησαν στους κατόχους τους 22/9/06.
Υπήρχε το ιριδίζων αυτοκόλλητο σήμα , και ένα δεύτερο πρόχειρο αυτοκόλλητο με πιθανόν την ημερομηνία τροποποίησης τους και κάποιους άγνωστους σε μένα κωδικούς.
Συνολικό κόστος για 2 κράνη μαζί με μεταφορικά 550 ευρώ.ΚΑΛΗΜΕΡΑ,
ΘΑ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΣΑ ΕΑΝ ΕΧΕΙΣ ΤΗΝ ΚΑΛΟΣΥΝΗ ΝΑ ΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΟΛΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ....ΜΙΑΣ ΚΑΙ Η ΕΔΩ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΤΗΣ SPARCO ΔΙΑΤΥΜΠΑΝΙΖΕΙ ΠΩΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΕΙ ΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑΣΚΕΥΗ ΤΩΝ ΗΔΗ ΥΠΑΡΧΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΣΥΜΒΑΤΩΝ ΚΡΑΝΩΝ ΤΗΣ ΕΝ ΛΟΓΩ ΦΙΡΜΑΣ.ΦΙΛΙΚΑ
έχεις pm
-
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ....
..ΕΤΣΙ ΕΞΗΓΟΥΝΤΑΙ ΟΛΑ !!!
ΦΙΛΙΚΑ
-
Ο χρήστης ALPINESTARS έγραψε:
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ......ΕΤΣΙ ΕΞΗΓΟΥΝΤΑΙ ΟΛΑ !!!
ΦΙΛΙΚΑ
Εμείς δηλαδή να ΜΗΝ γελάσουμε ??
Τιμωρημένοι είμαστε ??
-
Ο χρήστης passat1.8t έγραψε:
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ....
..ΕΤΣΙ ΕΞΗΓΟΥΝΤΑΙ ΟΛΑ !!!
ΦΙΛΙΚΑ
Εμείς δηλαδή να ΜΗΝ γελάσουμε ??
Τιμωρημένοι είμαστε ??
....ΠΡΟΣΕΞΤΕ ΜΗΝ ΚΛΑΨΕΤΕ !!!
ΚΑΘ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ Η ΕΚΦΡΑΣΗ.....
**ΓΕΛΙΑ ΜΕΧΡΙ ΔΑΚΡΥΩΝ !!!! **
Διαφήμιση - Προαναγγελία για HANS απο το rally.gr .....