Δοκιμασμένα σε Astra 1.4 για 2,5 χρόνια τα Potenza είναι απίστευτα καλά λάστιχα (δες και το αντίστοιχο θέμα Potenza ή Turanza). Είναι αρκετά σκληρά και αργούν να ζεσταθούν. Μετά από κάποια χρόνια η φθορά είναι αναμενόμενη, αλλά ελάχιστη (ως προς σκλήρυνση). Κατά τα άλλα το πέλμα ήταν πολύ καλά, ακόμα και όταν τα άλλαξα. Όσο το πίεζες το αυτοκίνητο και ζεσταίνονταν τόσο κράταγαν καλύτερα. Το θέμα είναι ότι είναι σχετικά παλιάς σχεδίασης, με διπλά πλαϊνά, ενισχυμένους σκελετούς κτλ οπότε αν το δεις το ελαστικό είναι πιο τετραγωνισμένο σε σχέση με άλλα (πχ το Turanza). Αυτό το κάνει πιο απόλυτο στο όριο, δεν σε προειδοποιεί εύκολα ότι θα φύγεις, οπότε μπορεί να πάθεις και καμιά ζημιά (δύσκολο όμως). Από πλευράς άνεσης είναι σίγουρα χειρότερο από το Turanza. Το καταλαβαίνεις όταν πέφτεις στα αντανακλαστικά των δρόμων που με το Potenza άκουες γκουπ-γκουπ-γκουπ και τώρα ακούω έναν μικρό ήχο ανεπαίσθητο σε σχέση με το παρελθόν.
Τα Turanza που φοράω τώρα, είναι μαλακά λάστιχα, με πιο στρογγυλεμένα πλαϊνά, πιο άνετα στο ταξίδι, αλλά καμία σχέση με το κράτημα των Potenza. Είναι απλά για άνετο ταξίδι και όχι για χώσιμο σε στροφές. Και αυτά αργούν σχετικά να ζεσταθούν, αλλά δεν είναι Potenza που δεν άναβαν με τίποτε.
Γενικά, και από προσωπική εκτίμηση, αν ήμουν σήμερα στη θέση να αγοράσω, θα αγόραζα πάλι τα Potenza λόγω κρατήματος και μόνο.
Ευχαριστώ.
ΥΓ. Πάντως, αν δεν ανεβάζεις το αυτοκίνητο σε πεζοδρόμια, δεν το ρίχνεις σε λακούβες κτλ, η πίο σύγχρονη γόμα σήμερα είναι τη Michelin. Και καλά κρατήματα και ειδοποιεί στο όριο και ήσυχο λάστιχο ταυτόχρονα.