Ετσι ειναι .....
Βεβαια...........
Οι μεταξωτοι Ευρωπαικοι .... Ποποι ..... θελουν και μεταξωτα εσωρουχα->Ψαλιδια.
Αλλα οταν τους ταζουν φυκια για μεταξωτες κορδελες δεν θιγονται.........
Η ...μεταξωτη προπελιτσα του avatar σου που κατασκευαζεται αραγε?
Για το θέμα άνεση, ημιάκαμπτος κτλ. Σίγουρα η ανάρτηση δεν είναι μαλακή, θα το δεις στο test drive. Το πρόβλημα είναι στις εγκάρσιες ανωμαλίες σε χαμηλές ταχύτητες. Μιλάμε για σφιχτή ανάρτηση, με ελάχιστες κλίσεις αλλά και περιορισμένη άνεση. Όχι πως είναι ΤΟΣΟ άσχημα τα πράγματα.
Ειδες που τα βρηκαμε?Με αλλα λογια για να ανταπεξελθουν στην εκ κατασκευης υστερηση του ημιακαμπτου ρυθμισανε σκληρα τισ αναρτησεις.
Ρε πάς καλά....συγκρίνεις το θρυλικό NSX ( που πατάει κάτω και σύγχρονα υπεραυτοκίνητα )με ένα project.....
Είπαμε αλλά όχι και έτσι
Η συγκριση ηταν μεσα στο πνευμα του αστεισμου-αν και πλακα πλακα αν το βγαζανε οι Ισπανοι στο Le mans...Τεσπα
Τα γαλλακια τι να αντιπροτεινουν αραγε?Κανα..airlounge μηπως?
Τελος το Clio RS ειναι αλλη ιστορια
Derived from Clio III, the programmed deflection, torsion beam rear suspension has been strengthened to match the potential of the double-axis strut system and to ensure precise, immediate response when turning into corners. The stiffness of the sports version's rear suspension has been uprated by 25% thanks to a 30mm anti-roll bar. The new concept, single-piece stub axles feature reinforced bearings and have been lengthened in order to widen the rear track. Their diameter has also been increased by 5mm to 30mm (instead of 25mm in the case of Clio III).