Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)
    • 1
    • 2
    • 101
    • 102
    • 103
    • 104
    • 105
    • 315
    • 316
    • 103 / 316
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    412
    6315
    49202
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      coyote last edited by

      τότε γιατί το 0-100 δεν είναι αντίστοιχο των 190+ αλόγων?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        coyote last edited by

        Πάμε τώρα να πιούμε ΜΙΑ μόνο μπύρα γιατί μετά θα οδηγήσουμε

        Μόνο μία μικρή...
        Τα λέμε αύριο.....

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • L
          lkar last edited by

          Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
          μαυρο ειναι...

          τα μαύρα δεν βγαίνουν TD;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            spiros last edited by

            λεγε τι ξερεις για τα καμμενα μοτερ lkar....

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • L
              lkar last edited by

              Ο χρήστης spiros έγραψε:
              λεγε τι ξερεις για τα καμμενα μοτερ lkar....

              σπασμένα όλα είναι

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                spiros last edited by

                λεπτομερειες....

                καινε, σπανε, απορω πως πουλαει τοσο?

                τσπ

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • G
                  gasman last edited by

                  Ρε παιδιά που είναι οι κατοχοι των GT? (ρητορική ερώτηση)

                  Προφανώς στους δρόμους, ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΣ ΚΑΘΕ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΟ που διανύουν με το αυτοκίνητο, χωρίς να αισθάνονται καθόλου πειραματόζωα, όπως επιμένουν να τους χαρακτηρίζουν ωρισμένοι !!!!!!!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A
                    adis4gr last edited by

                    Ο χρήστης lkar έγραψε:

                    μαυρο ειναι...

                    τα μαύρα δεν βγαίνουν TD;

                    συμφωνα με mirage μαλλον ειναι ενα μαυρο τεστ που ειχε η αντιπροσωπεια...εγω εχω οτι εχει ενα σκουρο πρασινο αλλα δε θυμαμαι να χα δει αυτο...

                    εκτος αμα εννοεις turbodiesel...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      kid last edited by

                      trackday εννοεί..

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • L
                        lkar last edited by

                        Ο χρήστης adis4gr έγραψε:

                        μαυρο ειναι...

                        τα μαύρα δεν βγαίνουν TD;

                        συμφωνα με mirage μαλλον ειναι ενα μαυρο τεστ που ειχε η αντιπροσωπεια...εγω εχω οτι εχει ενα σκουρο πρασινο αλλα δε θυμαμαι να χα δει αυτο...

                        εκτος αμα εννοεις turbodiesel...

                        υπάρχει και GT Turbodiesel με 170, αλλά μάλλον απίθανο να βρεθεί στην Ελλάδα με ελληνικές πινακίδες

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • N
                          nkaragou last edited by

                          Οδηγικες εντυπωσεις απο το νεο τουτου του μπατζανακη μου ( GT τριθυρο, κοκκινο με ηλιοροφη ΙΒΤ 73.. με leasing) μετα απο σβελτη βολτα στο δρομο απο Βουρβουρου σε Σαρτη και πισω.
                          Τελεια θεση οδηγησης, πολυ καλη ποιοτητα στο εσωτερικο.
                          Καλο τραβηγμα απο χαμηλα, δυναμη ψηλα.
                          Καλη αισθηση στον επιλογεα και στα φρενα, απλως ικανοποιητικο τιμονι.
                          Στιβαρο πλαισιο και αναρτηση που δε γερνει στις στροφες αλλα συγχρονως στις λακκουβες εχει σχετικα καλη ενδοτικοτητα.
                          Σε καθε περιπτωση νοιωθεις το αυτοκινητο σαν ενα κομματι.
                          Υπερστροφη μονο κατοπιν παραγγελιας, υποστροφη αναλογα με το πατημα του γκαζιου εντος της στροφης.
                          Ισως το μοναδικο σημειο που με χαλασε πολυ ειναι η μαλλον χαλαρη αποσβεση επαναφορας που σε 3-4 σημεια που ο δρομος εχει κατι ''χασιματα'' το αυτοκινητο χοροπηδηξε παρα πολυ.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            coyote last edited by

                            Ο χρήστης nkaragou έγραψε:
                            Οδηγικες εντυπωσεις απο το νεο τουτου του μπατζανακη μου ( GT τριθυρο, κοκκινο με ηλιοροφη ΙΒΤ 73.. με leasing) μετα απο σβελτη βολτα στο δρομο απο Βουρβουρου σε Σαρτη και πισω.
                            Τελεια θεση οδηγησης, πολυ καλη ποιοτητα στο εσωτερικο.
                            Καλο τραβηγμα απο χαμηλα, δυναμη ψηλα.
                            Καλη αισθηση στον επιλογεα και στα φρενα, απλως ικανοποιητικο τιμονι.
                            Στιβαρο πλαισιο και αναρτηση που δε γερνει στις στροφες αλλα συγχρονως στις λακκουβες εχει σχετικα καλη ενδοτικοτητα.
                            Σε καθε περιπτωση νοιωθεις το αυτοκινητο σαν ενα κομματι.
                            Υπερστροφη μονο κατοπιν παραγγελιας, υποστροφη αναλογα με το πατημα του γκαζιου εντος της στροφης.
                            Ισως το μοναδικο σημειο που με χαλασε πολυ ειναι η μαλλον χαλαρη αποσβεση επαναφορας που σε 3-4 σημεια που ο δρομος εχει κατι ''χασιματα'' το αυτοκινητο χοροπηδηξε παρα πολυ.

                            λέγεται και ΧΑΡΟΠΗΔΗΞΕ.... αλλά ειναι ο κολοδρομος που πηγες για Σαρτη....

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              technik last edited by

                              http://www.autotriti.gr/news/preview_ne ... A_ID=52359

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                coyote last edited by

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  coyote last edited by

                                  http://www.4troxoi.gr/index.php?cat_id=197&page_id=4147

                                  VW GOLF GT-SEAT LEON TFSI

                                  αυτό έχει ενδιαφέρον

                                  όποιος διαβάσει μας λέει

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • N
                                    nkaragou last edited by

                                    Ο χρήστης coyote έγραψε:

                                    Οδηγικες εντυπωσεις απο το νεο τουτου του μπατζανακη μου ( GT τριθυρο, κοκκινο με ηλιοροφη ΙΒΤ 73.. με leasing) μετα απο σβελτη βολτα στο δρομο απο Βουρβουρου σε Σαρτη και πισω.
                                    Τελεια θεση οδηγησης, πολυ καλη ποιοτητα στο εσωτερικο.
                                    Καλο τραβηγμα απο χαμηλα, δυναμη ψηλα.
                                    Καλη αισθηση στον επιλογεα και στα φρενα, απλως ικανοποιητικο τιμονι.
                                    Στιβαρο πλαισιο και αναρτηση που δε γερνει στις στροφες αλλα συγχρονως στις λακκουβες εχει σχετικα καλη ενδοτικοτητα.
                                    Σε καθε περιπτωση νοιωθεις το αυτοκινητο σαν ενα κομματι.
                                    Υπερστροφη μονο κατοπιν παραγγελιας, υποστροφη αναλογα με το πατημα του γκαζιου εντος της στροφης.
                                    Ισως το μοναδικο σημειο που με χαλασε πολυ ειναι η μαλλον χαλαρη αποσβεση επαναφορας που σε 3-4 σημεια που ο δρομος εχει κατι ''χασιματα'' το αυτοκινητο χοροπηδηξε παρα πολυ.

                                    λέγεται και ΧΑΡΟΠΗΔΗΞΕ.... αλλά ειναι ο **κολοδρομος **που πηγες για Σαρτη....

                                    Μια χαρα δρομος ειναι και με το Focus μου τον ευχαριστιεμαι παρα πολυ...
                                    Αν ειχε την ισχυ και τη ροπη του Golf GT (και τα φρενα, το δικο μου εχει ταμπουρα πισω και οχι ιδιαιτερα μεγαλους δισκους εμπρος... ) ...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      mirage last edited by

                                      Χτές βρέθηκα σε αντιπροσωπεία VW ( μαζί με φίλο που πήγε το αμάξι του για ένα προβληματάκι ,δεν ήταν GT με σπασμένο κινητήρα πάντως ) και μπήκα και στο GT και στο GTi για 5k διαφορά θα αγόραζα το GTi και ας καίει παραπάνω....
                                      Αυτό με τα 140 είναι άλλο θέμα

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • M
                                        mezzanine last edited by

                                        Σχετικά με τα 190 άλογα κτλπ το είχαν δυναμομετρήσει και σε ενα φινλανδικό περιοδικό και είχαν βρεί και αυτοί 190+. Οσον αφορά τις διαφορές στις επιδόσεις με το GTi και αυτό όλοι το βγάζουν 210+ (μου φαίνεται οτι ανεβάσανε την δύναμη του στα μοντέλα του 2006 και μετά) οπότε ακούγονται λογικές.
                                        Η αλήθεια είναι οτι ορισμένες στιγμές το αισθάνομαι σαν να έχει όντως 190 άλογα, άλλες δείχνει να μην έχει και τόση δύναμη (σε καμια περίπτωση αργό).

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • G
                                          gasman last edited by

                                          Ο χρήστης nkaragou έγραψε:
                                          ...............Μια χαρα δρομος ειναι και με το Focus μου τον ευχαριστιεμαι παρα πολυ...
                                          Αν ειχε την ισχυ και τη ροπη του Golf GT (και τα φρενα, το δικο μου εχει ταμπουρα πισω και οχι ιδιαιτερα μεγαλους δισκους εμπρος... ) ...

                                          Εχει σημασία και το πόσο γρήγορα πέρασες τα ..χασίματα με το GT και πόσo με το Focus..!!!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • G
                                            gasman last edited by

                                            Ο χρήστης mezzanine έγραψε:
                                            .........Η αλήθεια είναι οτι ορισμένες στιγμές το αισθάνομαι σαν να έχει όντως 190 άλογα, άλλες δείχνει να μην έχει και τόση δύναμη (σε καμια περίπτωση αργό).

                                            Με την ίδια βενζίνη ??? Γιατί έχουμε και θέμα ποιότητας καυσίμων...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 101
                                            • 102
                                            • 103
                                            • 104
                                            • 105
                                            • 315
                                            • 316
                                            • 103 / 316
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr