-
Kριμα......αμα δεν ησουν κατοχος θα σε παρακαλαγαμε-νε παρα πολυ να αγορασεις εναν ιαπωνο-κουβα γιατι απ το πορτοφολι σου εξαρταται το ΑΕΠ της Ιαπωνιας
-
Ο χρήστης pipikikinos έγραψε:
Kριμα......αμα δεν ησουν κατοχος θα σε παρακαλαγαμε-νε παρα πολυ να αγορασεις εναν ιαπωνο-κουβα γιατι απ το πορτοφολι σου εξαρταται το ΑΕΠ της Ιαπωνιαςρε φίλε κουράζεις...ΣΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΧΙΟΥΜΟΡΙΣΤΙΚΟ ΤΟ ΘΕΜΑ όπως έγινε και για τα δικά μας γαλλικά.
Εσύ εκεί το βιολί σου...
Ελεος δηλ...μην πουν κάτι για τα αμάξια σας...Τρελό γέλιο πάντως!
-
Καλά και αυτή η Ιαπωνία με παραγωγή κουβάδων μεταλλικών περιμένει να κάνει χαΐρι;; Την εποχή του πλαστικού; Τς τς τς τς
-
Ιαπωνικό είναι το αυτοκίνητο εκείνο το οποίο στο πορτ μπαγκαζ έχει εκείνη την κλειδαριά τη μικροσκοπική όπου να ναι,Αντί δηλαδή να καμουφλαριστεί όπως στα Σεατ,Γκολφ και άλλα αυτοκίνητα, στα ιαπωνικά αυτή η μικρή τρυπίτσα για να βάζεις το κλειδί είναι μακριά από τα φωτιστικά σώματα και κάνει μπαμ παρόλο το μικρό μέγεθος της
Βλεπε Γραντ Βιταρα,το προηγούμενο,Χοντα Σιβικ το προηγούμενο κτλ,κτλ -
-
Ρε παιδιά, μήπως έχετε ένα ξεσκονόπανο για να διώξω την σκόνη από το κορόλλα μου? ΑΝΤΕ ΝΑ ΒΛΕΠΩ ΛΙΓΟ ΧΙΟΥΜΟΡ!!! ΚΑΙ ΛΙΓΗ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ!
ΑΧΡΗΣΤΟΙ. ΠΑΩ ΣΤΟΥΣ ΓΑΛΛΟΓΕΡΜΑΝΟΥΣ... πιο πολύ γέλιο έχουν...
ΥΓ. επέστρεψα από την έρημο της Χαλκιδικής. Και δίνω 13 μαθήματα.
-
Χα, σε κάθε ιαπωνικό, στο κέντρο σχεδιασμού ξεχνάνε να βάλουνε το πίσω φως ομίχλης, οπότε κάθε εργάτης το βάζει όπου θέλει...
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Hταν που ήταν στην σχεδίαση τα αποκάνατε...Η αλήθεια είναι ότι η αεροεισαγωγή είναι υπερβολική!!! Μπορεί τα άλογα να είναι πολλά και να χρειάζονται τεράστιες ποσότητες αέρα (τα 60, γιατί τα 75 του 1.5αρη ήταν και ροπάτα σαν τούρμπο), αλλά δεν χρειάζεται τόσο μεγάλη εισαγωγή...
Και η βερσιόν με το ξύλο:
Μάλλον ξέχασαν να πούνε στους Ιάπωνες ότι όταν λέμε 'το ξύλο καρυδιάς και τριανταφυλλιάς αλλάζει τον αέρα του αυτοκινήτου, ότι δεν αναφερόμαστε στην αεροδυναμική! -
Θα χει πρόβλημα με τους τερμίτες αυτό...
-
Ναι, αλλά είναι πλήρως αποικοδομήσιμο και καλύπτεται από τη συνθήκη EURO V σχετικά με τα υλικά επίπλων! Φήμες λένε ότι είναι πιο οικολογικό και από το Prius!
Άσε που, αν πιάσει καμιά δημιουργική τρέλα τους τερμίτες, σου φτιάχνουν και σχεδιάκια...διάτρητες αεροτομές, ξυλογλυπτική στους προφυλακτήρες κλπ.!
-
άρα βελτιώνεται και η αεροδυναμική του δλδ; βοδι-κιτ με fuzzy logic?
-
Παιδί μου, τα Evo και τα Impreza από πού νομίζεις ότι έλκουν την νοοτροπία λειτουργίας των διαφορικών τους;
-
Ουάου, από τους τερμίτες;;;;;;
Ανάλογα με την διαφορά περιστροφής των τροχών, τρώνε αντίστοιχα το βόδι κιτ ώστε να παρουσιάζει διαφορά στην αντίσταση του αέρα ως προς τον κάθετο άξονα;
Ουάου!!!!!!!!
-
Aυτοι δεν είναι τερμιτες... αεροδυναμιστες της f1 ειναι...
-
Θα πρέπει να προσθέσω ότι οι Γιαπωνέζοι τερμίτες είναι κοντύτεροι από τους Αμερικάνους και Ευρωπαίους τερμίτες, είναι ελαφρώς πιο κίτρινοι στο χρώμα και έχουν απεριόριστο σεβασμό στην έρευνα και τεχνολογία των συντερμιτών τους, όπως και πολύ υψηλό work ethic. Απόρροια αυτών των ιδιοτήτων τους έχουν κατορθώσει να πλησιάσουν και να προσπεράσουν σε μερικά σημεία τους υπόλοιπους τερμίτες του κόσμου!
-
Άσχετα αν μερικές φορές αντιγράφουν τους ευρωπαίους συναδέλφους τους...επίσης, είναι πολύ πιο αξιόπιστοι, τους πατάς, και δεν παθαίνουν τπτ, ενώ ένας ευρωπαίος μπορεί να βραχυκυκλώσει πχ...
-
Κάτσε, αυτό δεν είναι παθητική ασφάλεια; Εκεί οι τερμίτες από τη Γαλλία είναι πρωτοπόροι!
-
χε χε, που το ξέθαψες αυτό; Όταν το χα διαβάσει, είχα λιώσε απτα γέλια!
-
Πού να σε πάω και βόλτα με το ιαπωνικό θηρίο!!! Τότε να δεις γέλια!
-
Θα σε πάω και με το δικό μου γαλλικό θηρίο... 304 του 78' είπαμε!
Θάψτε χωρίς οίκτο τους Ιάπωνες!