-
Ο χρήστης silencer51 έγραψε:
Α ρε Ελληνικά μαστόρια...
Και Ελληνες οδηγοι να προσθεσω.
-
Ο χρήστης NickNT έγραψε:
Πράγμα που σημαίνει πως στην αριστερή του πλευρά το αμάξι έχει ζάντες αλουμινίου και φρέσκα λάστιχα, ενώ στη δεξιά σιδερένιες ζάντες και απίστευτα φθαρμένα ελαστικά (το μπροστά χάνει αέρα μάλιστα- ίσως φταίει και η ζάντα βέβαια)!!!Ένα από τα μύρια προβλήματα που δημιουργεί - στα μεγάλα ταξίδια και ιδίως αν έχει μπλοκέ διαφορικό - είναι η υπερθέρμανση και φθορά του διαφορικού, λόγω της (μικρής) διαφοράς στη διάμετρο των ελαστικών του άξονα που έχει τη κίνηση.
-
Η γνώμη της PIRELLI
-
...
Η δικαιολογία για αυτό είναι, πρωτίστως, η αυξημένη ασφάλεια και ειδικά στο βρεγμένο δρόμο όπου έχει αποδειχθεί ότι αν τα μερικώς φθαρμένα ελαστικά έχουν τοποθετηθεί πίσω, τότε η μειωμένη τους ικανότητα να διασκορπίζουν το νερό οδηγεί σε υπερστροφή και συνεπώς σε απώλεια του ελέγχου. Ομοίως, η ικανότητα φρεναρίσματος στην ευθεία μπορεί να επηρεασθεί αρνητικά.-
Με υποστροφή δεν έχουμε απώλεια ελέγχου;
-
Με φθαρμένα μπροστινά λάστιχα στο βρεγμένο θα έχουμε απαγωγή νερού;
-
Τι προτιμάτε; Μούτρα ή 'κώλο';
Όσο για το Clio με τα διαφορετικά λάστιχα, αν γινόταν κάτι θα έφταιγε η ταχύτητα, η απροσεξία μπλα μπλα μπλα...
-
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
- Τι προτιμάτε; Μούτρα ή 'κώλο';
Η εμπειρία μου με αλλαγές μπρος/πίσω αυτό λέει!!!!!! όσο πιο άνιση είναι η φθορά τόσο ο κίνδυνος μεγαλώνει
Τι θέλετε???
Μούτρα και να μην μπορείς να ξεκινήσεις ή 'κώλο' και ακόμα χειρότερα ακόμα και σε φρενάρισμα στην ευθεία???? -
To σωστο ειναι να μπαινουν τα καλυτερα πισω.
Το να προκαλεις 'εσυ' κατι ειναι συνειδητο,το να γινεται τυχαια και απροσμενα (υπερστροφη απο υπερβολικη φθορα),ειναι καποια στιγμη, καταστροφικο.
Παντα για προσθιοκινητα αυτα.
-
Είτε το δεχόμαστε είτε όχι, η υποστροφή είναι λιγότερο επικίνδυνη κατάσταση από την υπερστροφή για το μέσο οδηγό, όταν προέρχεται όχι από τον ίδιο αλλά λόγω άλλων συνθηκών.
Και με τη φράση 'μέσος οδηγός' μας βάζω όλους μέσα.
-
Ο χρήστης Amaxopoulos έγραψε:
To σωστο ειναι να μπαινουν τα καλυτερα πισω.Το να προκαλεις 'εσυ' κατι ειναι συνειδητο,το να γινεται τυχαια και απροσμενα (υπερστροφη απο υπερβολικη φθορα),ειναι καποια στιγμη, καταστροφικο.
Παντα για προσθιοκινητα αυτα.
+1
Το ίδιο (σε πολύ μεγαλύτερο βαθμό) συμβαίνει όταν οδηγάς στο χιόνι με αλυσίδες μπροστά. Πρέπει να πηγαίνεις πολύ σιγά, όχι για να μη χαλάσουν οι αλυσίδες τους τροχούς αλλά γιατί το αυτοκίνητο έχει τάσεις ανεξέλεγκτης υπερστροφής και σε φρενάρισμα στην ευθεία ή σε στροφή θα κάνει σβούρα.
Την υπερστροφή λόγω φθαρμένων πίσω ελαστικών μπορείς να την αντιμετωπίσεις με περισσότερο γκάζι (αν έχεις περιθώρια) ή με ανάποδο τιμόνι που σημαίνει ότι θα βγεις από τη λωρίδα σου με το πλάι. Αν έχεις χώρο και χέρια ελέγχεται αλλά πολύ πιο δύσκολα από την υποστροφή. Γι αυτό όλοι οι κατασκευαστές ελαστικών συμβουλεύουν να βάζουμε τα καλά λάστιχα πίσω - είναι ασφαλέστερο.
-
Θα προτιμήσω την υπερστροφή από το να μην έχω πέλμα στους κινητήριους και κατευθυντήριους τροχούς. Δεν θέλω να αντιμετωπίσω στροφή σε βρεγμένη ελληνική άσφαλτο με φθαρμένα μπροστινά.
Να δούμε πόσο εύκολα θα ελεγχθεί η υποστροφή
-
Ο χρήστης n_olympios έγραψε:
Είτε το δεχόμαστε είτε όχι, η υποστροφή είναι λιγότερο επικίνδυνη κατάσταση από την υπερστροφή για το μέσο οδηγό, όταν προέρχεται όχι από τον ίδιο αλλά λόγω άλλων συνθηκών.Και με τη φράση 'μέσος οδηγός' μας βάζω όλους μέσα.
Μια μικρη υποστροφη,ΟΚ,αλλα μια βαρβατη υποστροφη δεν εχει καμια ελπιδα να το μαζεψεις,σε αντιθεση με την υπερστροφη που διατηρεις καποιες φρούδες ελπίδες όταν το παρακανεις
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Θα προτιμήσω την υπερστροφή από το να μην έχω πέλμα στους κινητήριους και κατευθυντήριους τροχούς. Δεν θέλω να αντιμετωπίσω στροφή σε βρεγμένη ελληνική άσφαλτο με φθαρμένα μπροστινά.Να δούμε πόσο εύκολα θα ελεγχθεί η υποστροφή
Για δοκίμασε να φρενάρεις δυνατά ή να πέσεις στην ΕΟ Αθηνών -Θεσσαλονίκης με 150 χλμ/ ώρα σε νερόλακκο και να έχεις καλά λάστιχα μπροστα και φθαρμένα πίσω να δεις που θα φθάσεις!!!!!!!
Αν είσαι σε στροφή το παθαίνεις και με πιο λίγα!!!!!! -
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Θα προτιμήσω την υπερστροφή από το να μην έχω πέλμα στους κινητήριους και κατευθυντήριους τροχούς. Δεν θέλω να αντιμετωπίσω στροφή σε βρεγμένη ελληνική άσφαλτο με φθαρμένα μπροστινά.
Να δούμε πόσο εύκολα θα ελεγχθεί η υποστροφή
Για δοκίμασε να φρενάρεις δυνατά ή να πέσεις στην ΕΟ Αθηνών -Θεσσαλονίκης με 150 χλμ/ ώρα σε νερόλακκο και να έχεις καλά λάστιχα μπροστα και φθαρμένα πίσω να δεις που θα φθάσεις!!!!!!!
Αν είσαι σε στροφή το παθαίνεις και με πιο λίγα!!!!!!γιατί με φθαρμένα μπροστινά τι θα πάθεις; υδρολίσθηση χωρίς φρενάρισμα, αφού δεν θα γίνεται αποβολή νερού
-
Ρε παιδιά, προφανώς τα λάστιχα τα γυρνάμε μπρος πίσω περίπου στα μισά της ζωής τους και όχι όταν έχουν φαγωθεί πολύ τα μπρος, όπως κάνουν πολλοί.
Το να έχουμε φθαρμένα λάστιχα είτε μπρος είτε πίσω είναι μεγάλη Μ@Λ@ΚΙ@....οπότε τι συζητάτε τώρα ποιος θα χάσει πρώτος τον κώλο και ποιος τη μούρη...;
-
Ο χρήστης opterios έγραψε:
Ρε παιδιά, προφανώς τα λάστιχα τα γυρνάμε μπρος πίσω περίπου στα μισά της ζωής τους και όχι όταν έχουν φαγωθεί πολύ τα μπρος, όπως κάνουν πολλοί.Το να έχουμε φθαρμένα λάστιχα είτε μπρος είτε πίσω είναι μεγάλη Μ@Λ@ΚΙ@....οπότε τι συζητάτε τώρα ποιος θα χάσει πρώτος τον κώλο και ποιος τη μούρη...;
+1
STA MPROSTOKINHTA, TA KALA LASTIXA PISO? DE NOMIZO...