Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    STA MPROSTOKINHTA, TA KALA LASTIXA PISO? DE NOMIZO...
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. STA MPROSTOKINHTA, TA KALA LASTIXA PISO? DE NOMIZO...
    • 1
    • 2
    • 3
    • 3 / 3
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    37
    53
    117
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • ?
      A Former User last edited by

      Ο χρήστης silencer51 έγραψε:
      💫

      Α ρε Ελληνικά μαστόρια...

      Και Ελληνες οδηγοι να προσθεσω.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • L
        leonp last edited by

        Ο χρήστης NickNT έγραψε:
        Πράγμα που σημαίνει πως στην αριστερή του πλευρά το αμάξι έχει ζάντες αλουμινίου και φρέσκα λάστιχα, ενώ στη δεξιά σιδερένιες ζάντες και απίστευτα φθαρμένα ελαστικά (το μπροστά χάνει αέρα μάλιστα- ίσως φταίει και η ζάντα βέβαια)!!!

        Ένα από τα μύρια προβλήματα που δημιουργεί - στα μεγάλα ταξίδια και ιδίως αν έχει μπλοκέ διαφορικό - είναι η υπερθέρμανση και φθορά του διαφορικού, λόγω της (μικρής) διαφοράς στη διάμετρο των ελαστικών του άξονα που έχει τη κίνηση.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • ?
          A Former User last edited by

          Η γνώμη της PIRELLI

          Τοποθετείστε τα καινούργια ελαστικά στο πίσω μέρος

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • L
            lkar last edited by

            ...
            Η δικαιολογία για αυτό είναι, πρωτίστως, η αυξημένη ασφάλεια και ειδικά στο βρεγμένο δρόμο όπου έχει αποδειχθεί ότι αν τα μερικώς φθαρμένα ελαστικά έχουν τοποθετηθεί πίσω, τότε η μειωμένη τους ικανότητα να διασκορπίζουν το νερό οδηγεί σε υπερστροφή και συνεπώς σε απώλεια του ελέγχου. Ομοίως, η ικανότητα φρεναρίσματος στην ευθεία μπορεί να επηρεασθεί αρνητικά.

            1. Με υποστροφή δεν έχουμε απώλεια ελέγχου;

            2. Με φθαρμένα μπροστινά λάστιχα στο βρεγμένο θα έχουμε απαγωγή νερού;

            3. Τι προτιμάτε; Μούτρα ή 'κώλο';

            Όσο για το Clio με τα διαφορετικά λάστιχα, αν γινόταν κάτι θα έφταιγε η ταχύτητα, η απροσεξία μπλα μπλα μπλα...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              cpp last edited by

              Ο χρήστης lkar έγραψε:

              1. Τι προτιμάτε; Μούτρα ή 'κώλο';

              Η εμπειρία μου με αλλαγές μπρος/πίσω αυτό λέει!!!!!! όσο πιο άνιση είναι η φθορά τόσο ο κίνδυνος μεγαλώνει

              Τι θέλετε???
              Μούτρα και να μην μπορείς να ξεκινήσεις ή 'κώλο' και ακόμα χειρότερα ακόμα και σε φρενάρισμα στην ευθεία????

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                amaxopoulos last edited by

                To σωστο ειναι να μπαινουν τα καλυτερα πισω.

                Το να προκαλεις 'εσυ' κατι ειναι συνειδητο,το να γινεται τυχαια και απροσμενα (υπερστροφη απο υπερβολικη φθορα),ειναι καποια στιγμη, καταστροφικο.

                Παντα για προσθιοκινητα αυτα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • N
                  n_olympios last edited by

                  Είτε το δεχόμαστε είτε όχι, η υποστροφή είναι λιγότερο επικίνδυνη κατάσταση από την υπερστροφή για το μέσο οδηγό, όταν προέρχεται όχι από τον ίδιο αλλά λόγω άλλων συνθηκών.

                  Και με τη φράση 'μέσος οδηγός' μας βάζω όλους μέσα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • L
                    leonp last edited by

                    Ο χρήστης Amaxopoulos έγραψε:
                    To σωστο ειναι να μπαινουν τα καλυτερα πισω.

                    Το να προκαλεις 'εσυ' κατι ειναι συνειδητο,το να γινεται τυχαια και απροσμενα (υπερστροφη απο υπερβολικη φθορα),ειναι καποια στιγμη, καταστροφικο.

                    Παντα για προσθιοκινητα αυτα.

                    +1

                    Το ίδιο (σε πολύ μεγαλύτερο βαθμό) συμβαίνει όταν οδηγάς στο χιόνι με αλυσίδες μπροστά. Πρέπει να πηγαίνεις πολύ σιγά, όχι για να μη χαλάσουν οι αλυσίδες τους τροχούς αλλά γιατί το αυτοκίνητο έχει τάσεις ανεξέλεγκτης υπερστροφής και σε φρενάρισμα στην ευθεία ή σε στροφή θα κάνει σβούρα.

                    Την υπερστροφή λόγω φθαρμένων πίσω ελαστικών μπορείς να την αντιμετωπίσεις με περισσότερο γκάζι (αν έχεις περιθώρια) ή με ανάποδο τιμόνι που σημαίνει ότι θα βγεις από τη λωρίδα σου με το πλάι. Αν έχεις χώρο και χέρια ελέγχεται αλλά πολύ πιο δύσκολα από την υποστροφή. Γι αυτό όλοι οι κατασκευαστές ελαστικών συμβουλεύουν να βάζουμε τα καλά λάστιχα πίσω - είναι ασφαλέστερο.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • L
                      lkar last edited by

                      Θα προτιμήσω την υπερστροφή από το να μην έχω πέλμα στους κινητήριους και κατευθυντήριους τροχούς. Δεν θέλω να αντιμετωπίσω στροφή σε βρεγμένη ελληνική άσφαλτο με φθαρμένα μπροστινά.

                      Να δούμε πόσο εύκολα θα ελεγχθεί η υποστροφή

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        tiger last edited by

                        Ο χρήστης n_olympios έγραψε:
                        Είτε το δεχόμαστε είτε όχι, η υποστροφή είναι λιγότερο επικίνδυνη κατάσταση από την υπερστροφή για το μέσο οδηγό, όταν προέρχεται όχι από τον ίδιο αλλά λόγω άλλων συνθηκών.

                        Και με τη φράση 'μέσος οδηγός' μας βάζω όλους μέσα.

                        Μια μικρη υποστροφη,ΟΚ,αλλα μια βαρβατη υποστροφη δεν εχει καμια ελπιδα να το μαζεψεις,σε αντιθεση με την υπερστροφη που διατηρεις καποιες φρούδες ελπίδες όταν το παρακανεις

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          cpp last edited by

                          Ο χρήστης lkar έγραψε:
                          Θα προτιμήσω την υπερστροφή από το να μην έχω πέλμα στους κινητήριους και κατευθυντήριους τροχούς. Δεν θέλω να αντιμετωπίσω στροφή σε βρεγμένη ελληνική άσφαλτο με φθαρμένα μπροστινά.

                          Να δούμε πόσο εύκολα θα ελεγχθεί η υποστροφή

                          Για δοκίμασε να φρενάρεις δυνατά ή να πέσεις στην ΕΟ Αθηνών -Θεσσαλονίκης με 150 χλμ/ ώρα σε νερόλακκο και να έχεις καλά λάστιχα μπροστα και φθαρμένα πίσω να δεις που θα φθάσεις!!!!!!!
                          Αν είσαι σε στροφή το παθαίνεις και με πιο λίγα!!!!!!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • L
                            lkar last edited by

                            Ο χρήστης cpp έγραψε:

                            Θα προτιμήσω την υπερστροφή από το να μην έχω πέλμα στους κινητήριους και κατευθυντήριους τροχούς. Δεν θέλω να αντιμετωπίσω στροφή σε βρεγμένη ελληνική άσφαλτο με φθαρμένα μπροστινά.

                            Να δούμε πόσο εύκολα θα ελεγχθεί η υποστροφή

                            Για δοκίμασε να φρενάρεις δυνατά ή να πέσεις στην ΕΟ Αθηνών -Θεσσαλονίκης με 150 χλμ/ ώρα σε νερόλακκο και να έχεις καλά λάστιχα μπροστα και φθαρμένα πίσω να δεις που θα φθάσεις!!!!!!!
                            Αν είσαι σε στροφή το παθαίνεις και με πιο λίγα!!!!!!

                            γιατί με φθαρμένα μπροστινά τι θα πάθεις; υδρολίσθηση χωρίς φρενάρισμα, αφού δεν θα γίνεται αποβολή νερού

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • O
                              opterios last edited by

                              Ρε παιδιά, προφανώς τα λάστιχα τα γυρνάμε μπρος πίσω περίπου στα μισά της ζωής τους και όχι όταν έχουν φαγωθεί πολύ τα μπρος, όπως κάνουν πολλοί.

                              Το να έχουμε φθαρμένα λάστιχα είτε μπρος είτε πίσω είναι μεγάλη Μ@Λ@ΚΙ@....οπότε τι συζητάτε τώρα ποιος θα χάσει πρώτος τον κώλο και ποιος τη μούρη...;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • N
                                notis_uk last edited by

                                Ο χρήστης opterios έγραψε:
                                Ρε παιδιά, προφανώς τα λάστιχα τα γυρνάμε μπρος πίσω περίπου στα μισά της ζωής τους και όχι όταν έχουν φαγωθεί πολύ τα μπρος, όπως κάνουν πολλοί.

                                Το να έχουμε φθαρμένα λάστιχα είτε μπρος είτε πίσω είναι μεγάλη Μ@Λ@ΚΙ@....οπότε τι συζητάτε τώρα ποιος θα χάσει πρώτος τον κώλο και ποιος τη μούρη...;

                                +1

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • First post
                                  Last post
                                • 1
                                • 2
                                • 3
                                • 3 / 3
                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΕΛΛΑΔΑ
                                  • ΚΟΣΜΟΣ
                                  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • TEST
                                  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                  • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                  • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                • VIDEO
                                  • 4TTV
                                  • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • CANDID CAMERA
                                • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΛΕΞΙΚΟ
                                • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • FORMULA 1
                                  • WRC
                                  • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • 4T CLASSIC
                                  • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                  • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                • ΑΓΟΡΑ
                                  • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                  • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                  • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                  • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • CLASSIC
                                • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                • MENU
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                • ΚΟΚ

                                logo footer

                                coty











                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • CLASSIC
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • VIDEO
                                • FORUM
                                4T FORUM
                                4T LIBRARY
                                • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                Powered by nxcode.gr