-
ΟΚ, καλό το κλισέ σου, αλλά εγώ δεν είπα ότι βγάζουν τα αυτοκίνητα γκόμενα...αλλά διώχνουν! Τελικά διαφωνείς, αλλά δεν εξηγείς γιατί... Επίσης δεν έχω 316, αλλά κι αν είχα, πάλι καλύτερο αυτοκίνητο θα ήταν μια 316 δεκαετίας από ένα καινούριο Accent και θα κόστιζαν το ίδιο... Επίσης, η έκφραση Hyundai Lovers ή Boys, την ακούς από γυναίκες! Αν εσένα δεν πήρε τίποτε το αυτί σου, δεν φταίω!
Τα τελευταία δεν κρίνουν την αξία του αυτοκινήτου, αλλά το image του! Και κάθε προϊον έχει μια εικόνα, σε καπιταλιστική κοινωνία είμαστε! Αγοράζουμε αγαθά με γνώμονα πολλά και διάφορα, γιατί όχι και τι θα πει ο άλλος; Δεν είναι και τόσο κακό δηλαδή, ούτως ή άλλως μια εικόνα πάει να πλασάρει ο καθένας μας...
Και το μότο 'εγώ θέλω να κάνω τη δουλειά μου και παίρνω Hyundai' κι αυτό μια στάση κι ένα πλασάρισμα είναι! Δεν φταίμε όμως εμείς οι υπόλοιποι που δεν αρέσει ιδιαίτερα... -
Επίσης, αν έχεις χρόνο, σχολίασε και το καθαρά αυτοκινητιστικό μέρος του post μου, γιατί εκτός από την κοινωνικοοικονομική ανάλυση, υπάρχει και το καθαυτό αυτοκίνητο... Ίσως εδώ δεν ξεμπερδέψεις με ένα αφορισμό του κ~λου...
-
Καλά, εγώ φταίω που ο περίγυρός σου ανεβάζει ή κατεβάζει τους ανθρώπους βάσει της προέλευσης του αυτοκινήτου τους; Άκου 'Hyundai Lover'...
Διώχνουν τα αυτοκίνητα τις γκόμενες; Ζούμε σε καπιταλιστική χώρα; Ωιμέ! Εντάξει τότε, θα πάω σε κάποιο ενεχυροδανειστήριο να με εκτιμήσει και θα δίνω την 'τιμή' μου στον κόσμο αντί κάρτας. Πόσο λες ν' ανέβει αυτή αν δηλώσω ότι οδηγώ BMW; Ελπίζω αρκετά.
Ειδικά όσον αφορά τα άτομα του άλλου φύλου, ειλικρινά πιστεύω ότι:
(α) αν σε κρίνουν με τέτοιο τρόπο, καλύτερα να καταφύγεις εντίμως σε επαγγελματίες εκδιδόμενες/-ους.
(β) είσαι τυχερός κι ας μην το ξέρεις αφού μπορείς να διακρίνεις τόσο εύκολα τα άτομα του περίγυρού σου που κατευθύνονται βάσει υλιστικών κριτηρίων και να τα αποφεύγεις για σοβαρές καταστάσεις.Για το αυτοκινητιστικό θέμα τώρα (χατήρι δεν χαλάμε
Κανείς δεν υποστήριξε ότι τα Hyundai -έως και της προηγούμενης φουρνιάς- έχουν καλή οδική συμπεριφορά. Εντούτοις προσφέρουν άλλα πράγματα. Την εποχή που το Fabia που ανέφερες κόστιζε 10.500 χωρίς A/C, ABS και 1 αερόσακο, το Accent μου είχε κοστίσει 9.150 με A/C, ABS, 2 αερόσακους, φώτα ομίχλης, ηλ. παράθυρα & καθρέπτες. Έκτοτε δεν τρίζει με 4 χρόνια/40.000 αστικά χλμ, η συντήρηση έχει κόστος της πλάκας (κάπου 60 ευρώ το χρόνο εκτός αντιπροσωπείας), με 1 μόνο βλάβη 180 ευρώ. Αρπάζει από πάρα πολύ χαμηλά στην εκκίνηση (με 1000-1500 στροφές έχεις φύγει), είναι άνετο στις λακούβες και γέρνει όσο αρκετά άλλα αυτοκίνητα χωρίς όμως να φοβάσαι (του έχω βάλει οικονομικές αναρτήσεις ΚΥΒ με 250 ευρώ σχεδόν από την αρχή).
To νέο Accent (για να μένουμε στο θέμα) είναι ένα πολύ καλά (βλ. προηγούμενες σελίδες) εξοπλισμένο μικρομεσαίο, με ισχυρό κινητήρα, καλά υλικά και σαφώς ικανοποιητική οδική συμπεριφορά σύμφωνα με τις δοκιμές.
Το Atos δεν μασάει πουθενά στην πόλη. Αξιόπιστο μέχρι αηδίας, με εξαιρετικό κόψιμο της ρόδας, άρα πανεύκολο παρκάρισμα, εξίσου οικονομικό.
Το Matrix: φα-ντα-στι-κό αυτοκίνητο για όποιον θέλει να έχει χώρους, αξιοπιστία, επαρκή κινητήρα και μειωμένες εξωτερικές διαστάσεις (μόλις 4,00 μ. μήκος).
Το τελευταίο coupe: μια χαρά και εξωτερικά και σε άλλα θέματα. Κι έχει και μουρίτσα.
Το νέο Santa Fe είναι από τα καλύτερα SUV της αγοράς. Το προηγούμενο ήταν δυνατό και αποσπούσε καλές κριτικές, το νέο είναι αρκετά πιο βελτιωμένο στα πάντα και ψηλά σε σχέση με τον ανταγωνισμό σύμφωνα με όλα τα τεστ. Παρόμοια ισχύουν και για το Tucson.Όσον αφορά τα μεταχειρισμένα, αν κάποιος ψάξει για τέτοια και θέλει να πάρει καθημερινό αυτοκίνητο 10ετίας λόγω 'σήματος' ας το κάνει. Το Υ που λες ότι το πήρες με 5.000, εφόσον σου αρέσει καλά έκανες και το αγόρασες. Να ξέρεις πάντως ότι εφόσον δεν παίζουν σηματάκια και μούρες και άλλες χαζομάρες στη διαμόρφωση της τιμής, κάποιος καλός λόγος θα υπάρχει που τα Hyundai κρατάνε σε συμπαθητικό επίπεδο την τιμή τους: δεν χαλάνε, έχουν χαμηλό κόστος συντήρησης και έχουν καλό εξοπλισμό. Για πολλούς ανθρώπους αυτό είναι αρκετό όταν κινούνται καθημερινά στην πόλη και δεν θέλουν να ψυχοπλακώνονται ψάχνοντας για καλή θέση στάθμευσης ή κοιτώντας τη γρατζουνιά στην πόρτα.
-
Το προηγούμενο Accent το έχω οδηγήσει, θα συμφωνήσω με τον εξοπλισμό, η συντήρηση που αναφέρεις είναι φτηνή για κάθε αυτοκίνητο, σε μη εξουσιοδοτημένο και BMW να πάω, τα ίδια θα πληρώσω για λάδια φίλτρα κλπ. Ούτε ζημιές θα βγάλει...
Το νέο, δεν είναι πλέον φτηνό, και πολλά έχουν σ' αυτά τα λεφτά αυτό τον εξοπλισμό.
Το προηγούμενο SantaFe το οδήγησα στην Αμερική. Εκεί ίσως το αγόραζα, λόγω της εγγύησης και των δρόμων (ευθείες και διασταυρώσεις, καθόλου στροφές), αλλά στην Ελλάδα ήταν ελάχιστα φθηνότερο από άλλα (πχ Maverick κλπ κλπ). Το νέο είναι απίστευτα ακριβό γι ' αυτό που είναι, για ποιο λόγο να μην πάρω ένα Rav4 δηλαδή; Προσφέρει κάτι παραπάνω το SantaFe; Είναι και ακριβότερο! Για να μην μιλήσω για μεταπώληση...
Το Coupe το είχα για κάποιες μέρες δανεικό, μια χαρά αυτοκινητάκι είναι, καλό κράτημα, λίγο σκληρό βέβαια, αλλά κουπέ είναι, πολύ καλή ποιότητα, αλλά τα περι μουρίτσας....τι να πω! Ίσως στην Αμερική, αλλά εδώ είναι Ελλάδα! Κι εκεί δεν έχουν το 1.6 που είναι αργό... Αν κάποιος όμως θέλει κουπέ, σίγουρα είναι εξαιρετικό αυτοκίνητο από κάθε άποψη! Για τα λεφτά του πάντα, δεν συγκρίνεται πχ με RX8 ή Alfa GT... Ίσως το επόμενο.
Το Matrix δεν βλέπω τι το φανταστικό έχει, σαν κι αυτό υπάρχουν σωρό άλλα και καλύτερα, βλέπε Meriva, Idea, Picasso,Μusa στα ίδια λεφτα πάνω κάτω και στις ίδιες διαστάσεις. Δεν έχω οδηγήσει κανένα, δεν μπορώ να ξέρω όμως... Απλά μιλώντας από τις προδιαγραφές του καθενός κρίνω...
Το Tuscon δεν το έχω οδηγήσει επίσης, αλλά θα προτιμούσα ένα Ford καλύτερα, 1-2 χιλιάρικα πάνω δεν είναι κάτι τραγικό, θα τα πάρω πίσω στην μεταπώληση ούτως ή άλλως.
Το Atos για την πόλη και μόνον δεν είναι κακή λύση, αλλά είναι λιγότερο αξιόπιστο από όσο αναφέρεις, είναι και Made in India , οπότε τρέχα γύρευε...Εξάλλου υπάρχει και το Panda στην βασική του έκδοση με τα ίδια χρήματα και καλύτερη άνεση στην πόλη λόγω ανάρτησης και μεγαλύτερων τροχών. Πολύ βασικό.
Οσο για την τιμή των μεταχειρισμένων Hyundai, την κρατάνε στην Ελλάδα μόνον, για δες και αλλού τι γίνεται! Κι αυτό γιατί στην Ελλάδα δεν υπάρχει σωστή πληροφόρηση δυστυχώς! Ούτε στην Ελλάδα γνωρίζει κάποιος άλλες έρευνες! Για παράδειγμα πόσο έχει μειωθεί η αξιοπιστία των Mercedes τα τελευταία χρόνια! Η Hyundai τουλάχιστον είναι αξιόπιστη! Και η Fiat είναι μια χαρά, αλλά οι περισσότεροι έχουν μείνει 20 χρόνια πίσω!Τελευταίο άφησα τον περίγυρο...
Φαντάζομαι εσύ είσαι σε διαφορετικό περίγυρο από μένα, όπου βλέπεις άλλα... Τι να πω, ίσως! Πάντως κάνε καμιά ερωτησούλα και κάποιους εκτός του δικού σου περίγυρο να δεις τι θα σου πουν! Ακόμη και οι απόψεις που θα βρεις εδώ μέσα για τα Hyundai, από κάποιον περίγυρο δεν έχουν βγει;
Επειδή διετέλεσα όπως είπα κάτοχος φτηνού αυτοκινήτου, κάτι ξέρω κι εγώ... Αν με έβλεπες με...κουρέλια, δεν θα με σχολίαζες; Αν...βρωμούσα; Δεν θα έλεγες κάτι; Ε, κι ο καθένας αν δει κάποιον με Accent, δεν θα πει το αυτονόητο: δεν είχε λεφτά για κάτι καλύτερο!
Ας με κρίνουν όπως γουστάρουν οι κοπέλες! Κι εγώ αν δω μία με χάλια κ~λου, θα την κρίνω ανάλογα! Επιτρέπω στην καθεμιά να κάνει το ίδιο και για το αμάξι μου! Εκτός βέβαια αν δεν σου αρέσουν τα ωραία κ~λ@ρ@κια, οπότε πάω πάσο...
Αλλά υπάρχει και το θέμα του γούστου: άλλο να με δεις με Accent, άλλο με Getz. Ειλικρινά, τα χωρίζει άβυσσος! To Αccent κανείς δεν θα το αγόραζε αν δεν ήταν σημαντικά φτηνότερο από τον ανταγωνισμό. Το Getz πουλάει μια χαρά! Και δεν είναι φτηνότερο! Γιατί είναι και καλό αυτοκίνητο, άλλο που προσωπικά, θ' αγόραζα κάτι άλλο στα ίδια λεφτά, εξίσου καλό. Ή θα περίμενα μια καλή προσφορά της Hyundai. Επίσης, είναι τυχαίο, που το ΤopGear, που δεν καταλαβαίνει από αντιπροσωπείες και φακελάκια, το 2004 είχε βγάλει σαν τα χειρότερα αυτοκίνητα το Accent (ο Clarkson το βάφτισε...Accident!) και το Rio; Κι αυτοί προκατειλλημένοι από τον...περίγυρο είναι; -
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Ε, κι ο καθένας αν δει κάποιον με Accent, δεν θα πει το αυτονόητο: δεν είχε λεφτά για κάτι καλύτερο!Αυτονόητο μπορεί να είναι για εσένα, δε νομίζω όμως ότι είναι για πολλούς από εδώ μέσα. Το Accent έχει αναγνωριστεί ως «τίμιο» αυτοκίνητο και η Hyundai κάνει τα πάντα για να παραμείνει ο χαρακτηρισμός ως έχει. Αυτό φυσικά είναι υπέρ της.
-
Το πρωτο Accent εχει ο πατερας μου. Το αυτοκινητο αγοραστηκε παρα τις λυσσαλεες αντιρρησεις μου (εγω δεν ειχα δικο μου οχημα και ηθελα ενα πιο μουρατο).
Εχει μεχρι τωρα 290.000(!) χλμ και δεν μας εχει αφησει ουτε μια φορα απο βλαβη(!), εκτος απο ενα δισκο συμπλεκτη που δεν τον αλλαξαμε ενω πατιναριζε και προειδοποιουσε για εβδομαδας.
Εξοπλισμος που κανενα αλλο αυτοκινητο δεν προσφερε σ'αυτη την τιμη.
Τραβηγμα απο ΠΟΛΥ χαμηλα, σε στροφες που ολα τα συγχρονα πολυβαλβιδα ειναι τελειως ψοφια. Στη Χαλκιδικη ανεβαινω την ανηφορα που οδηγει στο σπιτι των γονιων με δευτερα (κλιση ανω του 12% και σχεδον αναστροφη), με κανενα αλλο αυτοκινητο δεν τα εχω καταφερει.
Φυσικα σε υψηλες ταχυτητες δεν μπορεις να εχεις απαιτησεις. Επισης εχεις κλισεις στις στροφες. Με τα KYB που εγραψε και ο φιλος παραπανω, η κατασταση βελτιωνεται χωρις μεγαλες απωλειες στην ανεση. Κανει ασφαλως παραπανω θορυβο απο ενα συγχρονο αυτοκινητο (αν και το Μικρα της αδερφης μου κανει ακομα περισσοτερο ).
Επισης ειναι πρωτο σε πωλησεις (ή απο τα πρωτα) εδω και παρα πολλα χρονια. ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟ ΠΕΤΥΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ, ΑΝ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΦΤΗΝΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΚΑΛΟ. Τα Ζασταβα και Λαντα, ακομα και τα χρονια που η φορολογια επνιγε την αγορα και τα επιτοκια 'απαγορευαν' τα καταναλωτικα δανεια, ηταν πατος στις πωλησεις. Το Αξεντ διεπρεψε σε μια πολυ πιο ανταγωνιστικη εποχη.
Στη μεταπωληση δεν ξερω πως παει, παντως στην αξιοπιστια εχει αποκτησει στην Ελλαδα πολυ καλο ονομα (δικαια). Σε σχεση τιμης-αξιας ειναι σιγουρα κορυφαιο. Και -ειλικρινα σας μιλω- πριν το παρουμε δεν ηθελα ουτε να το ακουσω...
**Υπαρχει παντα το κοινο που θελει ενα φτηνο, εξοπλισμενο, ασφαλες αυτοκινητο χωρις αλλες απαιτησεις. Αυτο δεν λιγο πραγμα, αν μπορεις να το προσφερεις και δεν πρεπει να το υποτιμαμε. **
Για αυτους που αγοραζουν αυτοκινητο για να βγαλουν γκομενα ή να πουλησουν μουρη εχω αποψη, αλλα δεν θα τη γραψω...
Για το νεο μοντελο δεν εχω αποψη, ο χρονος θα δειξει αν θα ειναι το ιδιο ανταγωνιστικο (μπορει να θελει να γινει και η Χιουνται pr^#%m). -
παντως και το τωρινο accent εχει πολυ καλη τιμη...... δειτε το και απο θεμα επιδοσεων,και οπως ειπα και παραπανω δεν ειναι και ασχημο.
επισης να μυην παρεις rav4 αλλα santafe γιατι σε συγκριτικο που διαβασα ειναι καλυτερο,οπως ειναι τα suv της χιουνται καλυτερα απο τα αντιστοιχα φορντ.οσο για τα αυτοκινητα...και τους χαρακτηρισμους high fidelity θα ηθελα πολυ να μαθω την ηλικια σου και το μερος που ζεις γιατι η κατασταση(καταντια) σας ειναι αθλια(σε σχεση με αυτο που ζω εγω).οχι δεν ξερω κανεναν που να σκεφτεται οπως εσυ σε σχεση με τα αυτοκινητα.και ξερω ανθρωπους πετυχημενους επειχηρηματιες που ενδιαφερονται κιολλας για τα αυτοκινητα και δεν εχουν μια μερσεντα βρε αδερφε αλλα ενα ταπεινο
φορντ,σιτροεν και λοιπα 5αετιας+. και θα επερναν και χιουνται αν δεν υπηρχε το 'στιγμα'(οδηγαει χιουνται) σε αυτους που κανουν δουλειες μαζι και προερχονται μαλλον απτο περιβαλλον σου. -
Εχει ξεφυγει το θεμα.
H Hyundai ειναι καθιερωμενη στην παγκοσμια και στην ελληνικη αγορα πολλα χρονια τωρα,ας μην προσπαθουμε να ανακαλυψουμε τον τροχο. -
Μια διόρθωση, την δεκαετία του '80, η Zastava, η Lada και οι λοιπές...δημοκρατικές δυνάμεις ήταν πρώτες σε πωλήσεις κι αν όχι στο πρώτο σκαλί, σίγουρα στο top5. Πάντως το Zastava που είχαμε ήταν εξαιρετικό αυτοκίνητο, έφτασε 23 χρονών μέχρι να το τιμωρήσω στη γλίτσα από λάθος μου. Δεν μας άφησε παρά 2 φορές αυτά τα 23 χρόνια, την μία από συμπλέκτη και την άλλη από θερμοστάτη. Και οι δύο ζημιές όταν ήταν σχετικά καινούριο, για 2 δεκαετίες περίπου δεν έβγαλε τίποτε. Α, εντάξει έσπαγε συχνά τα χερούλια των πορτών εσωτερικά... Ένα πεντακοσάρικο έκανε το τελευταίο που άλλαξα!
Αρα ξέρω από value for money αυτοκίνητα και μπορώ να κρίνω νομίζω και τα Hyundai...
H Hyundai είναι στην κορυφή των πωλήσεων ΜΟΝΟ στην Ελλάδα στην Ευρώπη και στην Αμερική πολλά επίσης πολύ καλά, αλλά με μια εγγύηση ΑΛΛΟΥ! 10 Χρόνια ή 100.000 μίλια! Ετσι χαλαρά αγοράζω κι εγώ ένα, αρκεί να έχει φτηνά σερβις (στην Ελλάδα ομως δεν θα έχει με τέτοια εγγύηση!).
Στο τεστ που διάβασα εγώ (όχι σε ελληνικό περιοδικό...) το SantaFe δεν έδειξε κάτι αξιόλογο, ούτε και το Rav4, άρα θα διαλέξω αυτό με το καλύτερο όνομα , για να το πουλήσω ευκολότερα.... Εσείς δεν λέτε πως πρεπει να είμαι ...πρακτικός; Σε αμερικάνικο συγκριτικό τεστ πάντως, το Maverick ήταν πρώτο, το Cherokee 2ο και το SantaFe 3o , αλλά αφορούσε τα εξακύλινδρα μοτέρ... Το Cherokee δεύτερο λόγω κόστους , κι εκεί ήταν ακριβότερο. Αρα το Ford είναι καλύτερο μάλλον... Δεν το έχω οδηγήσει, αλλά έχω οδηγήσει το Hyundai (το προηγούμενο...). Τίποτε ιδιαίτερο δεν είδα, αλλά ομολογώ τα SUV δεν μου αρέσουν ιδιαίτερα... Το SantaFe το θεωρώ και λίγο ασχημούτσικο, ειδικά το παλιό, αλλά και το καινούριο Rav4 δεν με τρελαίνει κιόλας! Το προηγούμενο ήταν πιο όμορφο, ενώ το νέο Vitara είναι πολύ πολύ πιο όμορφο!
Η ηλικία μου είναι 30, είχα κατά σειρά 2 μηχανές, 2....Zastava και τώρα ένα...Υ. Μένω στον Αλιμο και να με συγχωρείς, αλλά το ότι δισεκατομμύρια μύγες τρώνε σκ@τ@ δεν σημαίνει πως έχουν και δίκιο ή ότι είναι νόστιμα, πρέπει να είμαστε και λίγο κριτικοί με το τι κάνουν οι μάζες... Μην τα χώνεις σε μένα, χώστα στις ...γκόμενες, που δεν εκτιμούν τις....χάρες των Hyundai! Εγώ δεν πάω να το παίξω γκόμενος με το τουτού μου, ένα αυτοκινητάκι πόλης έχω! Ισως εσύ να είσαι καλύτερος άνθρωπος από μένα, ή καλύτερα νυχτωμένος, δεν ξέρω, εσύ ξέρεις καλύτερα...Και για να σε βοηθήσω περισσότερο να κάνεις το ψυχολογικόκοινωνιολογικό προφίλ μου, οι γονείς μου έχουν μια Xsara 1.6 του 2003 και ο αδερφός μου ένα Niva του 2005... Λοιπόν, τι άνθρωποι είμαστε εμείς; Που τολμάμε να μην συμπαθούμε τα Hyundai; Μάλλον προβληματικοί ε; Και αυτά τα έχεις ακούσει μονον από μένα, όλοι όσοι ξέρεις σου λένε τι ωραίο αυτοκίνητο που είναι το Accent και πως θέλουν κι αυτοί ένα...
Η Hyundai όπως είπα πριν έχει κάνει και το Coupe που είναι καλό αυτοκίνητο έχει κάνει και το Accent που είναι ένα μετριότατο ως κακό (με τα σημερινά δεδομένα, αφού δεν θα βρεις και πολλά χειρότερα..) και το πρόβλημα με το image της το παραδέχεται και η ίδια, δεν είναι δική μου διαπίστωση! Και συγνώμη, δεν είναι οι γυναίκες ηλίθιες, επειδή θεωρούν το Αccent μάπα! Αυτές σωστά κρίνουν, το πρόβλημα το έχει αυτός που ...το αγόρασε!
[/img] -
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
...Η Hyundai όπως είπα πριν έχει κάνει και το Coupe που είναι καλό αυτοκίνητο έχει κάνει και το Accent που είναι ένα μετριότατο ως κακό (με τα σημερινά δεδομένα, αφού δεν θα βρεις και πολλά χειρότερα..) και το πρόβλημα με το image της το παραδέχεται και η ίδια, δεν είναι δική μου διαπίστωση! Και συγνώμη, δεν είναι οι γυναίκες ηλίθιες, επειδή θεωρούν το Αccent μάπα! Αυτές σωστά κρίνουν, το πρόβλημα το έχει αυτός που ...το αγόρασε!
Φαντάζομαι ότι θα είσαι πρώην ιδιοκτήτης ACCENT που του παρουσιάστηκαν πολλά προβλήματα ή κάνω λάθος?
Πάντως από τα παραπάνω που γράφεις συμπεραίνω ότι μάλλον έχεις καεί από την Hyundai ... -
Επειδη πιθανον να μην το γνωριζεις, στην Αμερικη τα 100.000 μιλια, δεν ειναι κατι ιδιαιτερο... Εκει οι αποστασεις ειναι τεραστιες, και ενας μεσος αμερικανος, κανει σιγουρα πανω απο 10.000 μιλια το χρονο... Η εγγυηση λοιπον, θα φτανει σε πολυ σπανιες περιπτωσεις τα 10 χρονια, καθοτι θα εχουν ξεπερασει τα μιλια πιο νωρις... ειναι σαν να σου εδιναν εδω 7 χρονια εγγυηση η 30.000 χλμ... Μαλλον κανεις δε θα εφτανε τα 7 χρονια..
-
Μάπα είναι μόνον αν βγάζει προβλήματα αξιοπιστίας; Αν δεν είναι καλό ακόμη κι όταν...δουλεύει δεν μετράει; Κακά αυτοκίνητα είναι κι όσα ακόμη κι αν δεν χαλάνε, είναι χάλια! Οπως δεν θα πρότεινα σε κάποιον ν' αγοράσει Zastava έτσι δεν θα πρότεινα και το Αccent! Είναι απλά αναντίστοιχα της εποχής μας... Η Hyundai πρέπει να βγάλει καλύτερα αυτοκίνητα από το Accent και δείχνει πως μπορεί. Το Coupe είναι η απόδειξη.
-
ισχυει high fidelity για τις γκομενες δεν ειναι καλα τα χιουνται.ομως δε θα σκεφτομαι τις γκομενες οταν θα παρω αμαξι και σιγουρα οικογενειαρχες και γυναικες δεν σκεφτονται τις γκομενες οταν παιρνουν αμαξι.και γενικα δεν εχω καταλαβει το τι ρολο παιζουν οι γκομενες στο ποσο καλα αμαξια ειναι τα χιουνται.
στην ευρωπη δεν υπηρχε περιπτωση να πουλουν αφου μονο η τογιοτα πουλαει.
απο την αλλη πιστευω οτι ειναι καλα αυτοκινητα και αν δεις το τωρινο accent που λες οτι ειναι μετριοτατο και κακο πες μου σε ποια σημεια υστερει εντονα σε σχεση με τον ανταγωνισμο.και τι ακριβως ειναι που το κανει τοσο αχρηστο που να μη πρεπει να το αγορασει κανεις? -
Το γνωρίζω από πρώτο χέρι, πριν λιγότερο από ένα χρόνο ήμουν εκεί. Γι' αυτό και μπορώ να σού επιβεβαιώσω πως τα πράγματα έχουν έτσι ακριβώς. Η εγγύηση όπως και στην Ευρώπη έχει χιλιομετρικό όριο, είναι για 10 χρόνια Ή για 100.000 μίλια. Όποιο από τα δύο συμπληρώσεις πρώτα. Στην Ευρώπη συνήθως το όριο είναι τα 100.000 χιλιόμετρα, μετά από αυτά παύει και η εγγύηση συνήθως, αν και για το τελευταίο δεν είμαι σίγουρος, δεν ξέρω την πολιτική της κάθε εταιρίας. Συμφωνώ επίσης πως ο μέσος αμερικανός κάνει πολύ παραπάνω χιλιόμετρα και σε πολύ καλύτερους δρόμους απ' ότι ο Ευρωπαίος. Στη αμερική επίσης, όλες οι εταιρίες δίνουν περισσότερα χρόνια εγγύηση απ' εδώ, για το λόγο της συμπλήρωσης του ορίου χιλιομέτρων πιο νωρίς, σύμφωνοι.
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Μάπα είναι μόνον αν βγάζει προβλήματα αξιοπιστίας; Αν δεν είναι καλό ακόμη κι όταν...δουλεύει δεν μετράει; Κακά αυτοκίνητα είναι κι όσα ακόμη κι αν δεν χαλάνε, είναι χάλια! Οπως δεν θα πρότεινα σε κάποιον ν' αγοράσει Zastava έτσι δεν θα πρότεινα και το Αccent! Είναι απλά αναντίστοιχα της εποχής μας... Η Hyundai πρέπει να βγάλει καλύτερα αυτοκίνητα από το Accent και δείχνει πως μπορεί. Το Coupe είναι η απόδειξη.Αν ένα σύγχρονο αυτοκίνητο δεν βγάζει προβλήματα πότε μπορεί να είναι 'μάπα'?
ή πότε μπορεί να είναι 'χάλια'?
Και ποιοι είναι οι παράμετροι εκείνοι οι οποίοι χαρακτηρίζουν ένα αυτοκίνητο 'κακό'?Μήπως παραείσαι αρνητικός και ακραίος χωρίς να υπάρχει λόγος ?
α! και τα ZASTAVA είναι μία χαρά! Το YUGO που είχα ήταν μία χαρά εργαλείο για τα λεφτά που το αγόρασα ...
-
Μιλώ για το προηγούμενο, όχι αυτό που μόλις κυκλοφόρησε. Δεν μπορώ να κρίνω το καινούριο, μόλις βγήκε! Μπορώ να μαντέψω όμως τις χαμηλές τιμές μεταπώλησης σε λίγα χρόνια που η αγορά μεταχειρισμένου θα είναι πιο υποψιασμένη... Δεν λέω πως δεν αξίζει να το αγοράσει κάποιος, λέω πως μπορεί να βρει τα ΙΔΙΑ πλέον ή και περισσότερα σε άλλη μάρκα! Κοινώς, δεν είναι ΟΣΟ φτηνό ήταν το προηγούμενο , αν και λογικά θα είναι πολύ καλύτερο... Γιατί όμως να μην αγοράσω ένα Grande Punto; Εχει τους ίδιους χώρους, παρόμοια τιμή και είναι πολύ πιο όμορφο με αντικειμενικά κριτήρια. Αν πάλι θέλω περισσότερους χώρους, γιατί όχι ένα Cordoba; Μια χαρά εξοπλισμένο είναι, απλά έχει λιγότερους ίππους, χωρίς να είναι επικίνδυνα αργό... Επίσης, ρίξτε μια ματιά στο http://www.topgear.com και θα ξεχάσετε πολλά από αυτά που λένε τα δικά μας περιοδικά... Εγώ τους εμπιστεύομαι πολύ περισσότερο.
Τελευταίο οι γυναίκες... Δεν ξέρω οι παντρεμένοι, που ίσως δεν τους ενδιαφέρει, αλλά τους άλλους τους ενδιαφέρει... Οπότε καλώς ή κακώς, συνδέονται, γιατί και οι γκόμενες έχουν άποψη, είτε το θέλουμε είτε όχι... Και οι γκόμενες σε όλους αρέσουν...Οπερ έδει δείξαι...
Οι γκόμενες επηρεάζουν την εικόνα του αυτοκινήτου, άρα επηρεάζουν και την αντίληψη, τη χρήση κλπ κλπ... ΟΚ, αν είσαι οικογενειάρχης, αλλά οι υπόλοιποι νομίζω ενδιαφέρονται για την άποψη του αντίθετου φύλου... Τώρα αν έρθει ένας 20άχρονος ή 30άχρονος και μου πει πως εγώ αγοράζω αυτοκίνητο ανεξάρτητα από το τι αρέσει στην κοπέλα μου ή στην κοπέλα που θα ήθελα να έχω, τότε τι να πω...ίσως να μην τον ενδιαφέρει το σπορ και πάρα πολύ και ψάχνεται για κάνα μοναστήρι ή έχουν σφίξει πολύ οι ζέστες... -
Αυτο που θελω να πω, ειναι να μην κοιταμε τις εγγυσεις τοσο πολυ...
Δηλαδη αν εδω σου δινανε Εγγυηση 10 χρονια ή 50.000 χλμ θα το θεωρουσες τρομερο?? Εγω οχι, γιατι σε 3 χρονια θα ειχα πιασει τα 50.000χλμ οπως και το 99% των αγοραστων του αμαξι θα το ειχαν πιασει στα 5... -
Ενα αυτοκίνητο είναι χάλια όταν ακόμη κι αυτοί που δηλώνουν ευχαριστημένοι αλλάζουν τα αμορτισέρ όταν είναι καινούριο μπας και στρώσει λίγο το κράτημα, ή κρατούν αποστάσεις από τον μπροστινό γιατί δεν εμπιστεύονται τα φρένα, ή πάνε να το πουλήσουν και καμιά μάντρα δεν τους το παίρνει γιατί δεν ξέρει αν και πότε θα το πουλήσει ή όταν παλιώσει λίγο φαίνεται χάλια σε σχέση με τα συνομήλικά του λόγω παρωχημένου σχεδίου ή τα περισσότερα ΣΟΒΑΡΑ περιοδικά αυτοκινήτου σε αποτρέπουν από την αγορά του... Αν συντρέχουν κάποιοι από τους παραπάνω λόγους, νομίζω αρκεί για να χαρακτηριστεί χάλια ή μάπα...Και για του λόγου το αληθές:
http://www.topgear.com/drives/B6/A7/
Αντιγράφω:
It's a Focus-sized saloon or five-door hatch, yours for Fiesta money. There is a big reason why though, and that's because it's not as good, refined, dynamic or clever
Ταδε έφη το αγγλικό TopGear. Μην κοιτάξετε το ελληνικό, εκεί έχει γίνει good value for money... -
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Και ποιοι είναι οι παράμετροι εκείνοι οι οποίοι χαρακτηρίζουν ένα αυτοκίνητο 'κακό'?
Μερικα παραδειγματα:
- Ποιοτητα κυλισης
- Ανεση αναρτησης
- Ηχομονωση
- Εργονομια
- Καθισματα
- Ασφαλεια (παθητικη)
- Προβλεψιμοτητα αντιδρασεων/ομαλη συμπεριφορα στον δρομο
Τσιγγουνιες στην συναρμολογηση και στο φινιρισμα
just to name a few... Χαρακτηριστικα με τα οποια ζεις καθημερινως, τα οποια αλλα σε μεγαλυτερο, αλλα σε μικροτερο βαθμο επηρεαζουν την αντιληψη που εχει κανεις για ενα αμαξι. Το δεν σπαει, δεν χαλαει σιγουρα δεν φτανει εν ετη 2006.
Η αποψη μου σχετικα με το Huyndai Accent.... σχετικα τιμιο αν και περιμενα κατι λιγο καλυτερο και ας ηταν και λιγο ακριβοτερο.
-
Επίσης, γιατί είμαι ακραίος; Ούτως ή άλλως αναγνωρίζω πως και η Hyundai μπορεί να κάνει καλά αυτοκίνητα... Απλά οι άλλοι κάνουν καλύτερα. Λογικά, αν αλλάξει και το Atos, όλα τα αυτοκίνητά της θα είναι τουλάχιστον αξιοπρεπή και θα στέκονται με αξιώσεις... Αλλά προς το παρόν τουλάχιστον, υπάρχουν αλλού πορτοκαλιές με καλύτερα πορτοκάλια... Στο μέλλον μπορεί ν' αγοράσω κι εγώ Hyundai, όπως και πολλοί που δεν συμπαθούσαν τα ιαπωνικά αγοράζουν Impreza και Evo... Αυτή τη στιγμή όμως, μιας και δεν μού αρέσουν τα Coupe δεν θ' αγόραζα... Βλέπεις εσύ κάτι ακραίο σ' αυτή τη συμπεριφορά;
Κι όσο για τις γκόμενες, αν τα Hyundai ήταν καλύτερα, θ' αλλάζαν κι αυτές άποψη, ούτως ή άλλως πολλές αγοράζουν πλέον το Getz, απλά δεν θέλουν τους άντρες ν' αγοράζουν το Accent... Ίσως κι αυτό αλλάξει, αλλά μέχρι τότε θα είμαι γύρω στα 40, μάλλον θα έχω παντρευτεί και αν δεν θέλω ν' απατήσω την γυναίκα μου, δεν θα με πολυνοιάζει η εικόνα του Accent, κι ας μην είναι....Accident πια, όπως ευφυώς είχαν χαρακτηρίσει το προηγούμενο οι άγγλοι φίλοι μας!
Hyundai Accent 2006