-
Η γυναικα μου ισχυριζεται οτι τα πιο κακγκουρεμενα αυτοκινητα ειναι τα σεατ (ιμπιζα/λεον κλασης) και οτι αυτα τα αυτοκινητα δεν πρεπει να εχουν φλας.
Γνωστος μου με Golf GTI εμεινε εξω απο θεσσαλονικη απο νοθευμενη βενζινη, η οδικη της Καρεντα το εστελνε θεσσαλονικη, πληρωσε 300 Ε στην Εξπρες σερβις και το αυτοκινητο ειναι στο συνεργειο στην Αθηνα εδω και μια εβδομαδα περιμενοντας ανταλλακτικο.
λεγοντας VAG υποθετω εννοουμε και τους οδηγους και τηις αντιπροσωπειες, σωστα?
-
Αυτοί διαφημίζουν την καγκουριά τους:
-
φημες λενε οτι το νεο πολο τουρμπο κοντραρει ντελτα ιντεγκραλε στο στησιμο...
-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
φημες λενε οτι το νεο πολο τουρμπο κοντραρει ντελτα ιντεγκραλε στο στησιμο...Ρε θάψτε είναι το θέμα όχι πείτε μ...κίες.
-
Ο χρήστης tazio έγραψε:
φημες λενε οτι το νεο πολο τουρμπο κοντραρει ντελτα ιντεγκραλε στο στησιμο...
Ρε θάψτε είναι το θέμα όχι πείτε μ...κίες.
αμα δεις σχολια για την οδικη συμπεριφορα του προτου πεσουν τα πρωτα θαψιματα απο τα περιοδικα...θα καταλαβεις..
-
χαμός! απορώ πώς είναι ο τύπος που καταρτίζει τη στρατηγική του ομίλου. Αν και κάποιοι στα βιντεοκόνφερανς μάλλον το γυρνάνε και βλέπουν MTV ή και καμιά τσόντα στη δορυφορική. Έτσι γίνονται και λάθοι. Η σεατ βγάζει εκδόσεις του λεον για 5μήνες, βάφει τους καθρέφτες ασημί όπως η άουντι στα s3. Aν και εκεί μπορεί να λειτουργησε και ο αυθορμητισμός των ισπανών εργατών..
Γενικά κανείς δεν είναι σίγουρος για τίποτα και προσωπικά αν είχα λάμπο θα κοίταγα όλο αγωνία στο ίντερνετ μη βάλουν κανά μισό μοτέρ σε σκόντα και ψάχνομαι. Ή να καεί κανά λαμπάκι στο ταμπλό και να με στείλουν στη σεατ να βρω τον κωδικό
Η μπάλα έχει χαθεί και η στρατηγική είναι ό,τι λάχει ή μάλλον όποιος προλάβει. Άλλοι παίρνουν δύο τούρμπο στα 1,4 και άλλους τους πιάνουν στη μεσημεριανοί σιέστα (τους λατίνουν ντε) και τους δίνουν 1,6 οκταβάλβιδο. Οπότε πας στα συνεργεία του ομίλου και γίνεται χαμός! Οκταβάλβιδο δεν χαλάει ποτέ με τρομερή ροπή σου λένε, η σεατ εξέλιξε τον TSI αλλά της τον πήρε η VW΄( )ναι ίδια ανταλλακτικά αλλά εμάς των πρίμιουμ του ομίλου δεν χαλάνε σου λένε οι άλλοι. Μάλλον υπάρχει εγκύκλιος του ομίλου στους προμηθευτές, Πριν τα βάλουν στα κουτιά για σκόντα να τα πετάνε δυο φορές κατω, στα κουτιά για σεατ να τους ρίχνουν μια κλοτσιά (είναι το σπορ κομμάτι του ομίλου), στα κουτιά για αουντι βάζουν φυλακτά, ενώ για γκολφ δεν ασχολούνται και χάρη μας κάνουνε που πουλάνε.
Όλα είναι λογικά βέβαια αν σκεφτεί κανείς πως ο παππούς πόρσε έφτιαξε το σκαραβαίο και μετά με την ίδια λογική και σουλούπι την πόρσε.
Έτσι, αν πετάξεις πέτρα από το παράθυρο ή σκύλο θα πετύχεις, ή 1,8 τούρμπο του γκρουπ σε διάφορα αμαξώματα με διάφορες ιπποδυνάμεις και ανάλογα την ώρα Οι κάτοχοι τους θέλουν να είναι γρήγοροι αλλά δεν είναι και σίγουροι! Παίρνουν τηλεκοντρόλ και αυξομειώνουν την ιπποδύναμη του κινητήρα, 'για να πηγαίνει και η γυναίκα για ψώνια' όπως έλεγαν πιο παλιά τα περιοδικά όταν δοκιμάζαν υπεραυτοκίνητα και προφανώς τους έμεινε απωθημένο. Ένα περίπτερο στα λιμανάκια να διανυκτερεύει και να τους προμηθεύει μπαταρίες μόνο..
Από ποιότητα μας τας είπαν και μόνοι τους οι γερμανοί όταν μαζευτήκανε και είπαν μόνοι τους πως πάνε καταδιαόλου. Οι του VAG κατεβάζουν τα παράθυρα και κοιτάν τις μερσέντες ταξί της γερμανίας να μένουν και ψάχνονται... Πού πήγε το παράθυρο χανς; Ακόμα προσπαθούν να βρουν ποιος προμηθευτής έδωσε αυτά τα παράθυρα και σε ποιες μάρκες. Όπως και τον άλλο που τους δίνει χαλασμένα ελατήρια και καίνε λάδια οι κινητήρες τους. Και όπως σε κάθε μεγάλη εταιρία περνάνε χαλαρά 3-4χρόνια μέχρι να βρεθεί το λάθος και να...κουκουλωθεί με μυστικές εγκύκλιους. -
Ο χρήστης chemic έγραψε:
Πού πήγε το παράθυρο χανς; -
Ο χρήστης chemic έγραψε:
...ναι ίδια ανταλλακτικά αλλά εμάς των πρίμιουμ του ομίλου δεν χαλάνε σου λένε οι άλλοι. Μάλλον υπάρχει εγκύκλιος του ομίλου στους προμηθευτές, Πριν τα βάλουν στα κουτιά για σκόντα να τα πετάνε δυο φορές κατω, στα κουτιά για σεατ να τους ρίχνουν μια κλοτσιά (είναι το σπορ κομμάτι του ομίλου), στα κουτιά για αουντι βάζουν φυλακτά, ενώ για γκολφ δεν ασχολούνται και χάρη μας κάνουνε που πουλάνε.
Όλα είναι λογικά βέβαια αν σκεφτεί κανείς πως ο παππούς πόρσε έφτιαξε το σκαραβαίο και μετά με την ίδια λογική και σουλούπι την πόρσε.
Έτσι, αν πετάξεις πέτρα από το παράθυρο ή σκύλο θα πετύχεις, ή 1,8 τούρμπο του γκρουπ σε διάφορα αμαξώματα με διάφορες ιπποδυνάμεις και ανάλογα την ώρα Οι κάτοχοι τους θέλουν να είναι γρήγοροι αλλά δεν είναι και σίγουροι! Παίρνουν τηλεκοντρόλ και αυξομειώνουν την ιπποδύναμη του κινητήρα, 'για να πηγαίνει και η γυναίκα για ψώνια' όπως έλεγαν πιο παλιά τα περιοδικά όταν δοκιμάζαν υπεραυτοκίνητα και προφανώς τους έμεινε απωθημένο. Ένα περίπτερο στα λιμανάκια να διανυκτερεύει και να τους προμηθεύει μπαταρίες μόνο..
Από ποιότητα μας τας είπαν και μόνοι τους οι γερμανοί όταν μαζευτήκανε και είπαν μόνοι τους πως πάνε καταδιαόλου. Οι του VAG κατεβάζουν τα παράθυρα και κοιτάν τις μερσέντες ταξί της γερμανίας να μένουν και ψάχνονται... Πού πήγε το παράθυρο χανς; Ακόμα προσπαθούν να βρουν ποιος προμηθευτής έδωσε αυτά τα παράθυρα και σε ποιες μάρκες. Όπως και τον άλλο που τους δίνει χαλασμένα ελατήρια και καίνε λάδια οι κινητήρες τους. Και όπως σε κάθε μεγάλη εταιρία περνάνε χαλαρά 3-4χρόνια μέχρι να βρεθεί το λάθος και να...κουκουλωθεί με μυστικές εγκύκλιους.ΤΙ ΓΡΑΦΕΙ ΡΕ ΤΟ ΑΤΟΜΟ; Αχαχαχαχαααααααααα!!!!!!! Funniest!
-
Αρχηγός λέμε.
-
Ο χρήστης chemic έγραψε:
Γενικά κανείς δεν είναι σίγουρος για τίποτα και προσωπικά αν είχα λάμπο θα κοίταγα όλο αγωνία στο ίντερνετ μη βάλουν κανά μισό μοτέρ σε σκόντα και ψάχνομαι. Ή να καεί κανά λαμπάκι στο ταμπλό και να με στείλουν στη σεατ να βρω τον κωδικό
Καλά, αν είχα Λαμποργκίνι και πήγαινα στη Σέατ ή Σκόντα ή Φολκσβάγκεν για ανταλλακτικά, κλάφτα Χαράλαμπε...
Ωραία όλη η δημοσίευσή σου
-
Ο χρήστης King Alexander έγραψε:
Καλά, αν είχα Λαμποργκίνι και πήγαινα στη Σέατ ή Σκόντα ή Φολκσβάγκεν για ανταλλακτικά, κλάφτα Χαράλαμπε...Φαντάζεσαι πόσο θα έπεφτες στα μάτια των αυτοπτών μαρτύρων αν σε έβλεπαν να μπαίνεις σε αντιπροσωπεία Seat ή Skoda, ε;
Νομίζω ότι αν είχες Lamborghini, θα έβαζες άλλους να πηγαίνουν να σου φέρνουν ανταλλακτικά...
-
chemic εγραψε
χαμός! απορώ πώς είναι ο τύπος που καταρτίζει τη στρατηγική του ομίλου. Αν και κάποιοι στα βιντεοκόνφερανς μάλλον το γυρνάνε και βλέπουν MTV ή και καμιά τσόντα στη δορυφορική. Έτσι γίνονται και λάθοι. Η σεατ βγάζει εκδόσεις του λεον για 5μήνες, βάφει τους καθρέφτες ασημί όπως η άουντι στα s3. Aν και εκεί μπορεί να λειτουργησε και ο αυθορμητισμός των ισπανών εργατών..
Γενικά κανείς δεν είναι σίγουρος για τίποτα και προσωπικά αν είχα λάμπο θα κοίταγα όλο αγωνία στο ίντερνετ μη βάλουν κανά μισό μοτέρ σε σκόντα και ψάχνομαι. Ή να καεί κανά λαμπάκι στο ταμπλό και να με στείλουν στη σεατ να βρω τον κωδικό
Η μπάλα έχει χαθεί και η στρατηγική είναι ό,τι λάχει ή μάλλον όποιος προλάβει. Άλλοι παίρνουν δύο τούρμπο στα 1,4 και άλλους τους πιάνουν στη μεσημεριανοί σιέστα (τους λατίνουν ντε) και τους δίνουν 1,6 οκταβάλβιδο. Οπότε πας στα συνεργεία του ομίλου και γίνεται χαμός! Οκταβάλβιδο δεν χαλάει ποτέ με τρομερή ροπή σου λένε, η σεατ εξέλιξε τον TSI αλλά της τον πήρε η VW΄( )ναι ίδια ανταλλακτικά αλλά εμάς των πρίμιουμ του ομίλου δεν χαλάνε σου λένε οι άλλοι. Μάλλον υπάρχει εγκύκλιος του ομίλου στους προμηθευτές, Πριν τα βάλουν στα κουτιά για σκόντα να τα πετάνε δυο φορές κατω, στα κουτιά για σεατ να τους ρίχνουν μια κλοτσιά (είναι το σπορ κομμάτι του ομίλου), στα κουτιά για αουντι βάζουν φυλακτά, ενώ για γκολφ δεν ασχολούνται και χάρη μας κάνουνε που πουλάνε.
Όλα είναι λογικά βέβαια αν σκεφτεί κανείς πως ο παππούς πόρσε έφτιαξε το σκαραβαίο και μετά με την ίδια λογική και σουλούπι την πόρσε.
Έτσι, αν πετάξεις πέτρα από το παράθυρο ή σκύλο θα πετύχεις, ή 1,8 τούρμπο του γκρουπ σε διάφορα αμαξώματα με διάφορες ιπποδυνάμεις και ανάλογα την ώρα Οι κάτοχοι τους θέλουν να είναι γρήγοροι αλλά δεν είναι και σίγουροι! Παίρνουν τηλεκοντρόλ και αυξομειώνουν την ιπποδύναμη του κινητήρα, 'για να πηγαίνει και η γυναίκα για ψώνια' όπως έλεγαν πιο παλιά τα περιοδικά όταν δοκιμάζαν υπεραυτοκίνητα και προφανώς τους έμεινε απωθημένο. Ένα περίπτερο στα λιμανάκια να διανυκτερεύει και να τους προμηθεύει μπαταρίες μόνο..
Από ποιότητα μας τας είπαν και μόνοι τους οι γερμανοί όταν μαζευτήκανε και είπαν μόνοι τους πως πάνε καταδιαόλου. Οι του VAG κατεβάζουν τα παράθυρα και κοιτάν τις μερσέντες ταξί της γερμανίας να μένουν και ψάχνονται... Πού πήγε το παράθυρο χανς; Ακόμα προσπαθούν να βρουν ποιος προμηθευτής έδωσε αυτά τα παράθυρα και σε ποιες μάρκες. Όπως και τον άλλο που τους δίνει χαλασμένα ελατήρια και καίνε λάδια οι κινητήρες τους. Και όπως σε κάθε μεγάλη εταιρία περνάνε χαλαρά 3-4χρόνια μέχρι να βρεθεί το λάθος και να...κουκουλωθεί με μυστικές εγκύκλιους.XAXAXAXXAXAXXA! Πως τα λες ετσι ρε μεγαλε!
ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΑ!Μπραβο!Μεσα επεσες σε ολα δικε μου!
ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!Τι πλακα απιστευτη!ΟΚ διαλλειμα τωρα...
ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!Δεν μπορω να κρατηθω λεμε!!!(φευγει για το wc)
ΥΓ.καποιοι θα αργησουν να συνελθουν επιστεφοντας απο τις διακοπες τους
-
Ο χρήστης chemic έγραψε:
χαμός! απορώ πώς είναι ο τύπος που καταρτίζει τη στρατηγική του ομίλου. Αν και κάποιοι στα βιντεοκόνφερανς μάλλον το γυρνάνε και βλέπουν MTV ή και καμιά τσόντα στη δορυφορική. Έτσι γίνονται και λάθοι. Η σεατ βγάζει εκδόσεις του λεον για 5μήνες, βάφει τους καθρέφτες ασημί όπως η άουντι στα s3. Aν και εκεί μπορεί να λειτουργησε και ο αυθορμητισμός των ισπανών εργατών..
Γενικά κανείς δεν είναι σίγουρος για τίποτα και προσωπικά αν είχα λάμπο θα κοίταγα όλο αγωνία στο ίντερνετ μη βάλουν κανά μισό μοτέρ σε σκόντα και ψάχνομαι. Ή να καεί κανά λαμπάκι στο ταμπλό και να με στείλουν στη σεατ να βρω τον κωδικό
Η μπάλα έχει χαθεί και η στρατηγική είναι ό,τι λάχει ή μάλλον όποιος προλάβει. Άλλοι παίρνουν δύο τούρμπο στα 1,4 και άλλους τους πιάνουν στη μεσημεριανοί σιέστα (τους λατίνουν ντε) και τους δίνουν 1,6 οκταβάλβιδο. Οπότε πας στα συνεργεία του ομίλου και γίνεται χαμός! Οκταβάλβιδο δεν χαλάει ποτέ με τρομερή ροπή σου λένε, η σεατ εξέλιξε τον TSI αλλά της τον πήρε η VW΄( )ναι ίδια ανταλλακτικά αλλά εμάς των πρίμιουμ του ομίλου δεν χαλάνε σου λένε οι άλλοι. Μάλλον υπάρχει εγκύκλιος του ομίλου στους προμηθευτές, Πριν τα βάλουν στα κουτιά για σκόντα να τα πετάνε δυο φορές κατω, στα κουτιά για σεατ να τους ρίχνουν μια κλοτσιά (είναι το σπορ κομμάτι του ομίλου), στα κουτιά για αουντι βάζουν φυλακτά, ενώ για γκολφ δεν ασχολούνται και χάρη μας κάνουνε που πουλάνε.
Όλα είναι λογικά βέβαια αν σκεφτεί κανείς πως ο παππούς πόρσε έφτιαξε το σκαραβαίο και μετά με την ίδια λογική και σουλούπι την πόρσε.
Έτσι, αν πετάξεις πέτρα από το παράθυρο ή σκύλο θα πετύχεις, ή 1,8 τούρμπο του γκρουπ σε διάφορα αμαξώματα με διάφορες ιπποδυνάμεις και ανάλογα την ώρα Οι κάτοχοι τους θέλουν να είναι γρήγοροι αλλά δεν είναι και σίγουροι! Παίρνουν τηλεκοντρόλ και αυξομειώνουν την ιπποδύναμη του κινητήρα, 'για να πηγαίνει και η γυναίκα για ψώνια' όπως έλεγαν πιο παλιά τα περιοδικά όταν δοκιμάζαν υπεραυτοκίνητα και προφανώς τους έμεινε απωθημένο. Ένα περίπτερο στα λιμανάκια να διανυκτερεύει και να τους προμηθεύει μπαταρίες μόνο..
Από ποιότητα μας τας είπαν και μόνοι τους οι γερμανοί όταν μαζευτήκανε και είπαν μόνοι τους πως πάνε καταδιαόλου. Οι του VAG κατεβάζουν τα παράθυρα και κοιτάν τις μερσέντες ταξί της γερμανίας να μένουν και ψάχνονται... Πού πήγε το παράθυρο χανς; Ακόμα προσπαθούν να βρουν ποιος προμηθευτής έδωσε αυτά τα παράθυρα και σε ποιες μάρκες. Όπως και τον άλλο που τους δίνει χαλασμένα ελατήρια και καίνε λάδια οι κινητήρες τους. Και όπως σε κάθε μεγάλη εταιρία περνάνε χαλαρά 3-4χρόνια μέχρι να βρεθεί το λάθος και να...κουκουλωθεί με μυστικές εγκύκλιους. -
Ρε παιδια εχω μια απορια
Να εχεις Ιταλικο αυτοκινητο και να λες για την αξιοπιστια του VAG δεν ειναι γελειο???Ο.Κ δεν λεω μπορει στα Golf να πεφτουν τα παραθυρα αλλα στις alfa δεν ανοιγουν καν μπορει στα audi να χαλανε οι εγκεφαλοι αλλα στα fiat θελεις αλλαγη μοτερ-εγκεφαλο!
Αλλα για να μην παρεξηγηθω κιολας τα γερμανικα ειναι πιο αντιπαθη απ' τα Ιταλικα (τουλαχιστον η Ιταλια βγαζει και Ferrari!)
Λοιπον ξεκιναμε με την VW που υποτιθεται οτι ειναι και αμαξια του λαου.Το νεο golf λοιπον με αρχικη τιμη τα 15.000Ε. (αν δεν σκασεις 20χιλ. απο την αντιπροσωπεια δεν φευγεις) ειναι το Νο1 αμαξι του λαου πανε και το παιρνουν ολες οι βλαμμενες γκομενες και νομιζουν οτι εχουν παρει Porsche σε τιμη ευκαιριας, αλλα μολις με την πρωτη ευκαιρια πανε και μια βολτα απ' το συνεργειο ανακαλυπτουν την χαρα στα σκελια τους!Οποτε επενδυουν αλλα 20χιλ για να το φερουν στην αρχικη (γ***σε τα) κατασταση.
Συνεχιζω με καποια αλλα γερμανικα του τυπου Opel αυτοι οι ανθρωποι εχουν τσακωθει με την λεξη επιδοσεις το 0-100 σε ενα χρονο ειναι μια λογικη τιμη για αυτους.Πανε και βαζουνε τουρμπο στα μοτερ τους για να μπορουν να συγκρινουν τα αμαξια τους με μετρια προς γρηγορα ατμοασφαιρικα.
Θα καταληξω με την αγαπημενη μου γερμανικη εταιρια την BMW.Iσως η ιδια η εταιρια να μην ειναι τοσο κακη αλλα το target group της και οι κατοχοι των αυτοκινητων της.Ενα κατοχο BMW, κατα κυριο λογο, τον καταλαβαινεις απο μακρια, οι νεαρης ηλικιας το παιζουν παντοτε γρηγοροι και ωραιοι αν ειδικα το αμαξι τους ειναι και καμπριο νομιζουν οτι εχουν παρει μεχρι και τις θυληκες γατες της γειτονιας...Αν τωρα απ' την αλλη ειναι μεγαλης ηλικιας αυτοι ειναι ακομα χειροτεροι, εχουν το κομπλεξ που εχουν και αυτοι της μικρης ηλικιας απλα σε μεγαλυτερο βαθμο επειδη το κρατουσαν μεσα τους για χρονια,οταν καποια στιγμη καταφερνουν λοιπον στα -ηντα τους να παρουν την 316 με το τασι εκδηλωνουν το κομπλεξ τους με καθε τροπο.Αυτους που πραγματικα λυπαμαι ειναι τους κατοχους Μ που βλεπουν γυρω τους να ξεφτυλιζονται διαφοροι με αμαξια ολοιδια (εξωτερικα) με τα δικα τους αλλα στην καλυτερη περιπτωση με τα μισα κυβικα!
Αρκετη κακια εβγαλα σημερα οποτε λεω να σταματησω εδω μιας και μια και ειμαι λιγο off-topic! -
ειμαι μεταξυ λεον fr, λεον tfsi, λεον tsi....
αλλα θα περιμενω και τον επομενο μηνα...μπας και βγει τιποτα αλλο..
ε ρε πανε οι καλες εποχες του συστεμ πορσε...
-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
ειμαι μεταξυ λεον fr, λεον tfsi, λεον tsi....αλλα θα περιμενω και τον επομενο μηνα...μπας και βγει τιποτα αλλο..
ε ρε πανε οι καλες εποχες του συστεμ πορσε...
To Cupra ερχεται
Περιμενε γιατι μπορει να βγαλουν και εκδοση με το νεο κινητηρα του Polo Gti (ενας ολοκαινουριος 1.8Τ απ'οτι διαβασα...).
Αντι να αλλαζει καθε μηνα προσφορες στα χρηματοδοτικα, η Σεατ αλλαζει μοντελα καθε μηνα, για να διατηρειται το ενδιαφερον του κοινου
-
Ο χρήστης kantoniou έγραψε:
ειμαι μεταξυ λεον fr, λεον tfsi, λεον tsi....
αλλα θα περιμενω και τον επομενο μηνα...μπας και βγει τιποτα αλλο..
ε ρε πανε οι καλες εποχες του συστεμ πορσε...
To Cupra ερχεται
Περιμενε γιατι μπορει να βγαλουν και εκδοση με το νεο κινητηρα του Polo Gti (ενας ολοκαινουριος 1.8Τ απ'οτι διαβασα...).
Αντι να αλλαζει καθε μηνα προσφορες στα χρηματοδοτικα, η Σεατ αλλαζει μοντελα καθε μηνα, για να διατηρειται το ενδιαφερον του κοινου
-
Και τιμές αλλάζει η Seat
H VW πάλι τι κάνει; βγάζει Golf 140 ίππων στα 18.000, μα είμαστε σοβαροί; ούτε λίγο premium; έστω να φτάσει τα 19; τα 20;
με 18 μόνο Dodge Caliber παίρνεις με 150 ίππους
-
Ο χρήστης sodhad σε άλλο θέμα έγραψε:
- Γρύλος τζαμιού οδηγού, έπεσε το τζαμι. Και έβρεχε κιολας όταν συνεβηκε αυτό.
Μα να βρέχει στην Κύπρο (2 φορές το χρόνο) και να πέσει το τζάμι; Timing, όχι αστεία!
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Και τιμές αλλάζει η SeatH VW πάλι τι κάνει; βγάζει Golf 140 ίππων στα 18.000, μα είμαστε σοβαροί; ούτε λίγο premium; έστω να φτάσει τα 19; τα 20;
με 18 μόνο Dodge Caliber παίρνεις με 150 ίππους
18 χιλιαρικα? βαλε και τα φορητα πατακια...παει κοντα στα 25...
Θαψτε τον ομιλο {TURBO}-VAG - μην τους λυπηθειτε καθολου