-
Ο χρήστης GTI_ έγραψε:
fiesta 1.6 S 15400E.Καλοστημένο,με ζωηρές επιδόσεις.
ισως το πιο πραγματικο σπορτ μικρο αυτοκινητο αυτη τη στιγμη στην αγορα......
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
fiesta 1.6 S 15400E.
Καλοστημένο,με ζωηρές επιδόσεις.
ισως το πιο πραγματικο σπορτ μικρο αυτοκινητο αυτη τη στιγμη στην αγορα......
Αν είχε και τον 16αρη του φόκι με τα 115 και τον μεταβλητό χρονισμό,δεν θα μιλούσε κανένας
Ίσως τότε ο δίλιτρος του ST θα πήγαινε στο χρονοντούλαπο της ιστορίας. -
Ο χρήστης GTI_ έγραψε:
fiesta 1.6 S 15400E.
Καλοστημένο,με ζωηρές επιδόσεις.
ισως το πιο πραγματικο σπορτ μικρο αυτοκινητο αυτη τη στιγμη στην αγορα......
Αν είχε και τον 16αρη του φόκι με τα 115 και τον μεταβλητό χρονισμό,δεν θα μιλούσε κανένας
Ίσως τότε ο δίλιτρος του ST θα πήγαινε στο χρονοντούλαπο της ιστορίας.με λιγα χρηματακια ανεβαινει ανετα στα 120 ΑΚΡΩΣ ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ αλογα....
οποτε no reason why να μπει αυτος του φοκους...... -
Και ποιος σας ειπε ρε παιδια οτι θελω 120 αλογα και κωλοφτιαγμενα απο 100 αλογα, ποιοτικοτερο εσωτερικο,χωρους και εξοπλισμο;
Αν ηταν ετσι θα επαιρνα με 10Κ ενα απειραχτο 106...
Εγω δε ψαχνω αυτο ομως. -
Ο χρήστης jois21 έγραψε:
**Και ποιος σας ειπε ρε παιδια **οτι θελω 120 αλογα και κωλοφτιαγμενα απο 100 αλογα, ποιοτικοτερο εσωτερικο,χωρους και εξοπλισμο;Αν ηταν ετσι θα επαιρνα με 10Κ ενα απειραχτο 106...
Εγω δε ψαχνω αυτο ομως.Εντάξει φίλε μου,μην μας δείρεις κιόλας Να βοηθήσουμε προσπαθούμε,δεν σε ξέρουμε κι απο χθες.
popolaros
ΦΠΕ εννοείς;
Θεωρώ τον εργοστασιακό κινητήρα με τα 115 και τον μεταβλητό χρονισμό(κυρίως αυτόν)και πιο αξιόπιστο και πιο αποδοτικό από περιφερειακή βελτίωση.
-
[quote='jois21']Λοιπον θελω να παρω 1400αρι , 3θυρο μαλλον εως 15.000
-
Εδώ από τι στιγμή που δεν έθεσες συγκεκριμένες επιλογές και συγκεκριμένες προτεραιότητες θα πάρεις από τους περισσότερους προτάσεις ανάλογα με τη μάρκα που συμπαθούν και όχι με βάση ορθολογικά κριτήρια.Πριν αποφασίσεις δες και λίγο την έρευνα ικανοποίησης πελατών του Top Gear που ακριβώς επειδή είναι έρευνα δεν υπεισέρχεται ο παράγοντας συναίσθημα και ώς εκ τουτου-κατα το μέτρο του δυνατού- είναι απαλλαγμένη υποκειμενικών παραγόντων.
http://www.topgear.com/content/features/stories/2005/11/stories/01/1.html
Στα λεφτά που δίνεις εγώ θα σου πρότεινα τα εξής με την ακόλουθη σειρά:
- Honda Jazz
- Toyota Yaris
- Skoda Fabia
- Mitsubishi Colt
Aν θες να ανέβεις από τα μικρά στην κατηγορία των μικρομεσαίων
- Τoyota Corolla (αν προσπεράσεις το θέμα της εμφάνισης και το γεγονός ότι αλλάζει σύντομα μοντέλο.) Διαφορετικά:
- Seat Leon
- Ford Focus
- Mazda 3 (αν η προσφορά είναι στα λεφτά που δίνεις)
-
Ο χρήστης sodhad έγραψε:
Aν θες να ανέβεις από τα μικρά στην κατηγορία των μικρομεσαίων
- Τoyota Corolla (αν προσπεράσεις το θέμα της εμφάνισης και το γεγονός ότι αλλάζει σύντομα μοντέλο.) Διαφορετικά:
- Seat Leon
- Ford Focus
- Mazda 3 (αν η προσφορά είναι στα λεφτά που δίνεις)
Ευτυχως για αργοτερα(?) δυστυχως για τωρα (πρεπει να παρω αποφαση), τα δεδομενα αλλαζουν.
Ειδα τα φοκους 1,6 και λεον 1,6. Μαρεσαν και τα 2. Τεστ ντραιβ μονο σε φοκους, λεον δε προλαβα...
Μεσα-εξω το λεον ειναι απαιχτο, το φοκους δε πιανει μια. Δε πιστευω να υπαρχει αμφιβολια...
Τωρα το Φορντ εχει πολυ καλο κινητηρα και αρκετα φτωχοτερο εξοπλισμο στη βασικη που με αναγκαζει να παρω καποιο επομενο 'πακετο' (sport), αντιθετα το Σεατ εχει οτι θελω απο τη βασικη εκδοση, αλλα τον αρχαιο 1600αρι με 102Hp...Μενει τωρα αν δω και το 3, που σημερα δε το ειχαν ουτε για δειγμα και απ οτι φαινεται να ερθω σε ακομα πιο δυσκολη θεση.
Και τα 2 στις 17.000 περιπου.
-
Ο χρήστης sodhad έγραψε:
Στα λεφτά που δίνεις εγώ θα σου πρότεινα τα εξής με την ακόλουθη σειρά:
- Honda Jazz
- Toyota Yaris
- Skoda Fabia
- Mitsubishi Colt
Τοσο εξω ειχα πεσει που ειχα σχεδον καταληξει στο κλιο;
-
Ο χρήστης jois21 έγραψε:
Aν θες να ανέβεις από τα μικρά στην κατηγορία των μικρομεσαίων
- Τoyota Corolla (αν προσπεράσεις το θέμα της εμφάνισης και το γεγονός ότι αλλάζει σύντομα μοντέλο.) Διαφορετικά:
- Seat Leon
- Ford Focus
- Mazda 3 (αν η προσφορά είναι στα λεφτά που δίνεις)
Ευτυχως για αργοτερα(?) δυστυχως για τωρα (πρεπει να παρω αποφαση), τα δεδομενα αλλαζουν.
Ειδα τα φοκους 1,6 και λεον 1,6. Μαρεσαν και τα 2. Τεστ ντραιβ μονο σε φοκους, λεον δε προλαβα...
Μεσα-εξω το λεον ειναι απαιχτο, το φοκους δε πιανει μια. Δε πιστευω να υπαρχει αμφιβολια...
Τωρα το Φορντ εχει πολυ καλο κινητηρα και αρκετα φτωχοτερο εξοπλισμο στη βασικη που με αναγκαζει να παρω καποιο επομενο 'πακετο' (sport), αντιθετα το Σεατ εχει οτι θελω απο τη βασικη εκδοση, αλλα τον αρχαιο 1600αρι με 102Hp...Μενει τωρα αν δω και το 3, που σημερα δε το ειχαν ουτε για δειγμα και απ οτι φαινεται να ερθω σε ακομα πιο δυσκολη θεση.
Και τα 2 στις 17.000 περιπου.
Το Λεόν έρχεται και με 115 ίππους με κάποια ευρώ περισσότερα. Σε περίπτωση που αποφασίσεις ότι θα παρεις αυτό οδήγησε και αυτό των 102 και αυτό των 115 και κρίνε μόνος σου αν αξίζει τα περισσότερα χρήματα.
-
§
Ο χρήστης jois21 έγραψε:
...αντιθετα το Σεατ εχει οτι θελω απο τη βασικη εκδοση, αλλα τον αρχαιο 1600αρι με 102Hp...Ο 'αρχαίος' 8v 1.6 όμως μετά από 290.000 χλμ μπορεί να είναι ακμαιότατος...
Το πως κινεί το Leon θα πρέπει μόνο να σε απασχολεί (λόγω βάρους και μόνο)...
§
-
Ο χρήστης jois21 έγραψε:
Στα λεφτά που δίνεις εγώ θα σου πρότεινα τα εξής με την ακόλουθη σειρά:
- Honda Jazz
- Toyota Yaris
- Skoda Fabia
- Mitsubishi Colt
Τοσο εξω ειχα πεσει που ειχα σχεδον καταληξει στο κλιο;
Προσωπικά ανέκαθεν δεν εμπιστεύομαι καμία Άγγλική, Γαλλική και Ιταλική βιομηχανία αυτοκινήτων (και όχι μόνο) με αυτήν ακριβώς τη σειρά που σου τις παραθέτω. Η άποψη μου αυτή είναι πλέον στερεοτυπική και δύσκολα θα αλλάξει. Μιλώ φυσικά για κατασκευαστές μαζικής παραγωγής και όχι για F1, WRC ή κάποιες εξωτικές κατασκευές στυλ Φερράρι ή Ρολς Ρόις. Παραδέχομαι ότι κάποιες από αυτές μπορεί μερικες φορές είτε να έχουν καποια από τα πιο όμορφα είτε από τα πιο γοητευτικά οδηγικά αυτοκίνητα ή ακόμα τα πιο ασφαλή(Euroncap tests). Δεν αρκεί όμως ένα μόνο κριτήριο για να επιλέξει κανείς αυτοκίνητο. Υπάρχουν πολλά.
Μπορεί να κάνω λάθος, δεν ξέρω.
Το Clio είναι νέο μοντέλο και δεν μπορώ να ξέρω τι λέει πέραν της εικόνας που εμφανίζει και πέραν από το γεγονός ότι αναδείχτηκέ αυτοκίνητο της χρονιάς. Η προέλευση του όμως με προβληματίζει πάρα πολύ, όπως και η προϊστορία του προηγούμενου μοντέλου όσον αφορά την over all ικανοποίηση αυτων που το αγόρασαν. H θέση δε που πήρε στην έρευνα του Τοp Gear, όπως και αυτή της μάρκας Renault με αποτρέπει από το να το προτείνω σε οποιονδήποτε. Βέβαια γνωρίζω και ιδιοκτήτες Renault που δηλώνουν ικανοποιημένοι. Είναι ρίσκο κατά τη γνώμη μου.[/img]
-
Ο χρήστης sodhad έγραψε:
Το Λεόν έρχεται και με 115 ίππους με κάποια ευρώ περισσότερα. Σε περίπτωση που αποφασίσεις ότι θα παρεις αυτό οδήγησε και αυτό των 102 και αυτό των 115 και κρίνε μόνος σου αν αξίζει τα περισσότερα χρήματα.
Kαι ο 115 ο ιδιος ακριβως κινητηρας ειναι με επαναπρογραμματισμο στον εγκεφαλο που γινεται στην αντιπροσωπεια με +800
-
§
[quote='jois21']Kαι ο 115 ο ιδιος ακριβως κινητηρας ειναι με επαναπρογραμματισμο στον εγκεφαλο που γινεται στην αντιπροσωπεια με +800
-
Ναι, ο ιδιος 8ν ειναι.
Ναι ειχε τα χαρ/κα οταν επισκεφτηκα τον αντιπροσωπο αλλα ουτε ρωτησα ουτε τα εχω αυτη τη στιγμη.
Γιατι τοσο ενδιαφερον;
-
Το θέμα είναι τι καίει ο 115άρης. Ο 8βάλβιδος έτσι κι αλλιώς καίει παραπάνω από τους FSI (αλλά απλή αμόλυβδη), αν του αλλάξουν την ιπποδύναμη λογικά θα ρουφάει αρκετά παραπάνω. Μην γίνει σαν την 120άρα 147 που πίνει σαν σφουγγάρι.
-
sodhad
Ωραία τοποθέτηση, και μόλις είδα την τοποθεσία που βρίσκεσαι (Κύπρος) σε κατάλαβα απόλυτα. Και εγώ με τέτοια αυτοκινητιστική παιδεία και τέτοια ποικιλία στο νησί, δύσκολα θα ξέφευγα από τα ιαπωνικά...Παρ'αυτά, έχω να πω ότι ο φίλος ό,τι και να αγοράσει, δύσκολα θα το μετανιώσει, μια που και το 3 και το Leon και το Clio και το Focus (το μοναδικό για το οποίο θα έβαζα το χέρι μου στη φωτιά) είναι εξαιρετικά αυτοκίνητα.
Τα άλλα 4 που παραθέτει ο φίλος sodhad νομίζω ότι βγαίνουν λίγο πιο μικρά ή λίγο πιο παλιά σε σχέση με τα υπόλοιπα της σύγκρισης, με ό,τι αυτό μπορεί να συνεπάγεται. Π.χ. το jazz υστερεί σε δυναμικά χαρακτηριστικά και κινητήρα, το Yaris είναι μικρότερο, το Colt δεν έχει χώρο αποσκευών, ενώ το Fabia το βρίσκω μάλλον παλιό...
Αυτά φυσικά είναι προσωπικές εκτιμήσεις, μια που δεν ξέρω απόλυτα τα κριτήρια αγοράς στη συγκεκριμένη περίπτωση.
Eπιλογη μικρομεσαιου...