-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Οοοοοκ, εγω προτιμω να πιστευω τη κοινη λογικη. Και αυτη λεει οτι δεν υπαρχει αθλητης σε τοσο κορυφαιο επιπεδο που να απεχει με τοση μεγαλη αποκλιση απο τους ανταγωνιστες του.πως μετράς το 'τόση μεγάλη απόκλιση'?
-
όπως και να έχει το πράγμα τελικά τη σύγχρονη Φ1 τη σώζει μόνον ο MS όταν είναι πρωταγωνιστής. Αρκεί να δει κανείς πέρυσι τη κίνηση στο φόρουμ σε σύγκριση με φέτος και το 2004. Καμμία σχέση στο Φ1.
Για όσους συμπορεύονται στον ΜΣ. 'Απολαύστε όσο ακόμα είναι εδώ τον μεγαλύτερο πρωταθλητή στην Φ1'
Για όσους αντιστρατεύονται τον ΜΣ. 'Δύο και ένα χρόνια μείνανε..... '
Ειδικά για τον go_for_pole
'Οχι, απλα αντιαθλητικος, απερισκεπτος, χαμηλης αισθητικης ανθρωπος γενικοτερα.'
Εφόσον γνωρίζεις για πες μας ποιός ήταν αυτός που σε έκεινον τον αγώνα του Μαϊου 1994 με 2 νεκρούς (ένας το Σάββατο και ένας την Κυριακή) βγήκε και δήλωσε 'Αυτή είναι η πιο ευτηχής στιγμή της καριέρας μου' γιατί είχε ανεβεί για πρώτη φορά στο podium. Και καλά δεν γνώριζε το θάνατο του Airton το θάνατο της προηγούμενης ημέρας δεν το θυμόταν???
Για να το κλείσουμε λίγο το θέμα (και χωρίς να θέλω να θίξω κάποιον). Οι οδηγοί της Φ1 είναι μία πολύ κλειστή ελίτ. Για να γίνεις οδηγός αυτού του πολύ κλειστού group πρέπει να είσαι πάρα πολύ καλός και να διψάς πάντα για νίκη. Όλοι μα όλοι οι οδηγοί θα ήθελαν να κερδίσουν σε κάθε αγώνα και όσο κερδίσουν τόσο η δίψα τους για νίκη μεγαλώνει. Είναι ο χαρακτήρας του ανθρώπινου είδους. Ο τυπικός πρωταθλητής είναι εγωιστής, εγωπαθής πιστεύει ότι κανείς άλλος δεν είναι καλύτερος από αυτόν και το φέρει πολύ βαρέως αν βγει 2ος. Δεν είναι απλοί καθημερινοί άνθρωποι και δεν μπορούν να κριθούν κατά αυτό το τρόπο. Όπως γελάω με τα κωλοδάκτυλα του FA άλλο τόσο γελάω με τα καμώματα του MS (δες Μονακό) καθώς έτσι γνωρίζω ότι η Φ1 δεν είναι WWE όπου όλα είναι φτιαχτά και ότι οι άνθρωποι αυτοί θα κάνουν ό,τι είναι δυνατό για να κερδίσουν. That's it!!!!
-
Συζητηση-καρμπον για το θεμα τον Μαιο 2004:
http://www.4troxoi.gr/phpBB2/viewtopic. ... F&start=75
Ο χρήστης kantoniou έγραψε:
(...)
Τα 'πατα/ασε' με το safety car, η χοντρο-παπαρια με τις ξαφνικες αλλαγες πορειας στην εκκινηση για να κλεισει τους απο πισω, η γελοια ιστορια με τη 'μια αλλαγη πορειας για προστασια της γραμμης του προπορευομενου στη στροφη', εχουν ολα ξεκινησει απο αυτον, και οι συμπεριφορες του αυτες τον εχουν φερει παμπολλες φορες αντιμετωπο με τους υπολοιπους πιλοτους. Αυτος ειναι και ο βασικος λογος που δεν τον 'παω', μαζι με τις ψεμματαρες οταν βρισκεται σε δυσκολη θεση στις συνεντευξεις και την πολιτικη 'ενας ειναι ο οδηγος' της Φερραρι.Ας σταματησει λοιπον να κλαιγεται, για να μην καταντησει Μοντογια, και ας δεχτει τις συνεπειες των ενεργειων του (βλεπε παραπανω, Jerez 97, η παραλιγο καταστροφη περσι στην Ιαπωνια με το 'προσπερασμα' στο Sato, κλπ). Μπορω να πω οτι (λογω ικανοτητας και τυχης) και λιγα εχει παθει, σχετικα με αυτα που κανει...
(...)Το γεγονος ειναι οτι τα γκαζοφρενα του MS εχουν προκαλεσει τις αντιδρασεις των αλλων οδηγων στα επισημα meetings. Το τι δηλωνουν επισημως οπως καταλαβαινεις ειναι μια αλλη ιστορια.
Ομως ειτε μας αρεσει ειτε οχι ο Γερμανος εχει φερει ενα καινουργιο κωδικα συμπεριφορας στις πιστες και μαλιστα οι περισσοτερες απο τις πατεντες του εχουν πλεον σφραγιδα εγκρισης απο την FIA. Προσωπικα, πρακτικες του οπως το κοψιμο στην εκκινηση, το δικαιωμα για μια κινηση πριν τη στροφη (οσο αντιαθλητικη και αν ειναι), το burn out στο grid και τα παιχνιδια πισω απο το αυτοκινητο ασφαλειας μου ειναι εντελως απεχθης και μακρια απο το πνευμα του σπορ.Ασφαλως οι κορυφαιοι -σε καθε τομεα- ειναι ατομα εγωκεντρικα και παθιασμενα με τη νικη. Ο σεβασμος ομως των αντιπαλων σου και των κανονων του -οποιου- 'παιχνιδιου' παιζεις, κατα τη γνωμη μου, θα επρεπε να προηγειται.
-
+1 στον γραμματεα kantoniou.
Γι'αυτο το 'χαμηλων τονων' στυλακι μπορει να ειναι πολυ καλυτερο...
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Εφόσον γνωρίζεις για πες μας ποιός ήταν αυτός που σε έκεινον τον αγώνα του Μαϊου 1994 με 2 νεκρούς (ένας το Σάββατο και ένας την Κυριακή) βγήκε και δήλωσε 'Αυτή είναι η πιο ευτηχής στιγμή της καριέρας μου' γιατί είχε ανεβεί για πρώτη φορά στο podium. Και καλά δεν γνώριζε το θάνατο του Airton το θάνατο της προηγούμενης ημέρας δεν το θυμόταν???Eνω ο Schumi εδω δειχνει απολυτο σεβασμο στο θανατο της προηγουμενης μερας .....
http://www.youtube.com/watch?v=47ccbOpItCg&search= imola 1994
-
Ο χρήστης cavallino έγραψε:
OK, κάποιοι άλλοι μπορεί ακριβώς σε αυτά τα περιστατικά που περιγράφεις να βλέπουν την 'όλα ή τίποτα' αντιμετώπιση που είχαν όλοι οι μεγάλοι πρωταθλητές. Επίσης θα ήθελα να μου υποδείξεις κάποιο παράδειγμα 'απίστευτης υπεροψίας', γιατί εγώ δε θυμάμαι απολύτως κανένα. Τα μόνα που θυμάμαι είναι κάτι δηλώσεις 'if Senna was alive he would be driving circles around us' και τέτοια. Για τον Hakkinen επίσης απόλυτος σεβασμός, μην πω για τον Fangio όταν του πήρε το ρεκόρ πρωταθλημάτων. Ποια 'απίστευτη υπεροψία' εννοείς; Απέναντι σε ποιους ή τί;
Επίσης αυτός ο 'νέος κώδικας συμπεριφοράς εντός πίστας' που λες... Ο μόνος νέος κώδικας συμπεριφοράς που έχω δει εγώ είναι οι μικρές λουλούδες που γυρνάνε γύρω γύρω κι άμα δούνε μονοθέσιο στον καθρέφτη μέχρι που βγαίνουνε και στα χώματα για να φάνε το προσπέρασμα. Ακριβώς όπως ο Button ο ροζαλίας έκανε στην άκρη να περάσει ο Kimi. Ο Schumacher είναι ο τελευταίος που κρατάει τον ΠΑΛΙΟ κώδικα συμπεριφοράς, αυτόν του Rosberg, του Senna, του Mansell. Kαι μπορεί να το κάνει αυτό, επειδή τον έχει διδαχτεί από αυτούς πρώτο χέρι.
Σε αυτό το βίντεο μπορούμε να δούμε και τα ιδιαίτερα διά χειρός Ayrton:
http://www.youtube.com/watch?v=IXXWp5IdhvI
Άμα έκανε κανείς σήμερα (μόνο ο Schumacher μπορεί να τα κάνει αυτά) θα είχαμε τους πάντες-στο-paddock να ζητάνε την κεφαλή του επί πίνακι. Τότε, μόνο ένας γελοίος αντέδρασε. Ακόμα κι ο συνεργάτης του στην ομάδα, ο Walkinshaw, χαμογελάει!/signed
auto pou den katalabainoun merikoi einai oti auto pou pragmatika theloun stin f1 einai oxi 1 alla 5 michael. 5 pou tha tha kanoun ta panta gia na kerdisoun, 5 pou meta apo 4 nikes uperoxis stous 4 prwtous agwnes tha ta spasoun giati bgikan sto 5 (monaco 2004) pou tha uperaspisoun tin thesi tous akoma kai apo amaksi pou to exoun riksei gurw(webber 2005), pou tha kanoun ta panta na pernan apo to xeri tous ( japan 2003 trakarei se prospatheia prosperasis me sato enw htan 9os me rubens prwto kai kimi 2o, kimi ithele mono niki klp klp.
autous thelete kai eseis na deite opws ekanan tote o senna, prost kai alloi korufaioi odigoi. oxi autous pou to lene alla pio simantika to efarmozoun exw diafora as bgw oti na ne, oxi paidarelia pou mono milane kai bgainoun kai lene eimai o odigara opote nikaw nikaw monos mou kai opote xanw ftaiei to amaksi...edit: oso gia to 'tote alles epoxes' ekliparw kante tin xari ston eauto sas kai min to ksanapeite auto
-
Stickas +1!
-
Ο χρήστης Stickas έγραψε:
edit: oso gia to 'tote alles epoxes' ekliparw kante tin xari ston eauto sas kai min to ksanapeite autoΑν μας ενημερωσεις και για το γιατι μπορει και να το κανω.
Παντως η αληθεια ειναι οτι 5 Σουμαχερ δεν εχουμε, μονο 2. Εναν να παιζει για την νικη και τον αλλο για να παιζει ο Τρουλι.
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
edit: oso gia to 'tote alles epoxes' ekliparw kante tin xari ston eauto sas kai min to ksanapeite auto
Αν μας ενημερωσεις και για το γιατι μπορει και να το κανω.
Παντως η αληθεια ειναι οτι 5 Σουμαχερ δεν εχουμε, μονο 2. Εναν να παιζει για την νικη και τον αλλο για να παιζει ο Τρουλι.
den einai oti den sto epitrepw apla den to thewrw se kamia periptwsi dikaiologia oi kanones ithikis kai deontologias panta stin istoria htan oi idioi apla panta kapoioi exoun to 'dikaiwma' na tous grafoun!!!
oute emena mou aresei sti zwi afti i simperifora alla sthn f1 thelw na blepw kai tsampouka opws ligo h polu pisteuw oloi mas:) -
Ο χρήστης Funis έγραψε:
Γι'αυτο το 'χαμηλων τονων' στυλακι μπορει να ειναι πολυ καλυτερο...Αυτο ειναι γενικη παρατηρηση ή εχεις κατι στα υποψη;
(Τον Γκ. Μπεργκερ εννοουσες, ε;;;)
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Και για να το πω αλλιως αν η κουτουλια του Ζινταν ηταν ενα ηχηρο χαστουκι στο παγκοσμιο ποδοσφαιρο, ο Γερμανος εχει σφαλιαρωσει τουλαχιστον τρεις φορες το σπορ με τη συμπεριφορα του.
Όπως το δει κανείς. Γιατί κ ο Senna κ ο Prost κ ο Mansel κ ο Patrese κ ο Piquet κα το έχουν σφαλιαρώσει αρκετά μάλιστα.
Δεν καταλαβαίνω την ουσία του θέματος αυτού.
Εγώ θα πω πως πάλι καλά που μας απέμεινε κ ένας MS για να μην ξεχάσουμε κ τι σημαίνει πιλότος της F1 με στόφα πρωταθλητή. Κανείς μέχρι τώρα δεν είχε την διάρκεια του.Κ επειδή αναφέρθηκε σε κάποιο post κάποια από τα επιτεύγματα του το 94-96 θα πω οτι η διαφορά του σαν πιλότος με Hill - Villeneuve - Frentzen απλά ήταν χαοτική. Κ άλλωστε αυτό το έχει επιβεβαιώσει η ιστορία. Ο ένας ήταν ένας απλός κομμήτης που ήρθε κ έφυγε μέσα σε μια 4ετία, κ ο άλλος έχει καταφέρει να ξευτιλήσει ένα από τα πιο ένδοξα κ ιερά ονόματα της F1.
Οι κινήσεις του MS το 94 κ 97 απλά αδικαιολόγητες αυτό όμως δεν μπορεί να δικαιολογήσει τον χαρακτηρισμό του ότι έχει επιβάλει νέο κώδικα μέσα στις πίστες. Είπαμε αλλά όχι κ έτσι.
Σκέψου τι θα λέγατε αν είχε φρέναρε απότομα για να πετάξει έξω μονοθέσιο που είχε περάσει επειδή τον είχε κλείσει κατά την διάρκεια κατακτήριων δοκιμών όπως είχε κάνει ο Patrese ή να είχε δηλώσει δημόσια όπως ο Prost για τον Senna ότι θα τον πετάξει εκτός πίστας κ άλλα πάρα πολλά.... -
Ο χρήστης kleisj έγραψε:
ή να είχε δηλώσει δημόσια όπως ο Prost για τον Senna ότι θα τον πετάξει εκτός πίσταςΝομιζω οτι το να πετας τον αλλο εκτος πιστας (και μαλιστα δυο φορες) ειναι χειροτερο απο το να δηλωσεις στα νευρα σου οτι θα τον πεταξεις.
Απο κει και περα ειναι προσωπικο θεμα του καθενος αν θα προτιμησει να θυμαται απο τον Γερμανο τα αψογα στατιστικα του ή τα υπολοιπα επιτευγματα του.
Παντως περι σχετικης αξιας, στην F3 που τα αυτοκινητα ηταν σε πολυ μεγαλο βαθμο παραπλησιων δυνατοτητων ο Hakkinen ηταν καλυτερος απο τον Schumacher (φυσικα οι δυο τους ηταν μακραν απο τους υπολοιπους της γενιας τους). Εμενα αυτο μου φτανει για να τους θεωρησω το ιδιο μεγαλους, ασχετα με τα ποσα πρωταθληματα πηρε ο ενας και ποσα ο αλλος. Αυτο ειναι θεμα συγκυριων απο τη στιγμη που και οι δυο αποδειξαν οτι ειχαν τη στοφα του πρωταθλητη εκτος απο ταχυτητα.
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
οκ και εγώ θα σας πω, ότι το 96 ο ΜΣ με το 3ο μονοθέσιο σε δυναμικότητα έριχνε 4 δευτ. στο γύρο στα 2 πρώτα στη Ισπανία, και όταν έχασε 2 κυλίνδρους συνέχισε να τους ρίχνει 2 δευτ. στο γύρο..... Αυτό είναι κάτι ξεχωριστό κάτι που δε το βλέπεις κάθε μέρα και σε κάνει να παραδέχεσαι πως αυτός που το πετυχαίνει έχει κάτι το ξεχωριστό.
Στα αληθεια αν πιστευεις οτι υπευθυνος για αυτα ειναι αποκλειστικα ο ανθρωπινος παραγοντας τοτε τι να πω
Δηλαδή ποιός ήταν?
Συζήτηση για την συζήτηση, ο κακός MS , που με λίγα λόγια έχει καταστρέψει το σπορ επειδή το 94 κ το 97 (καταδικαστέες κινήσεις σίγουρα) , επειδή έκλεισε τον Alonso επειδή είχει πει αυτό επειδή είχε φταρνιστεί αλλού... κ βασικά επειδή κερδίζει μια 10ετία τώρα κλπ κλπ.
Πάντως μέσα σ όλα τα στραβά του κ τ ανάποδα του κ οτι μέσα στην κακία του κ την κακό του χαρακτήρα δώρισε 10 μύρια ευρώ σαν ενίσχυση για τους παθόντες του Tsunami...!
-
O Senna είχε δηλώσει ότι θα πετάξει τον Prost έξω στην Σουζούκα του 1990. Ο καθηγητής είχε χωθεί σε μια δεξιά στροφή, στην ίδια πίστα μπροστά του, για να του κλείσει το δρόμο για τον τίτλο τον προηγούμενο χρόνο... Και ο Βραζιλιάνος έπειτα πήρε την εκδίκησή του με πιο απροκάλυπτο τρόπο.
-
Ο χρήστης kleisj έγραψε:
Πάντως μέσα σ όλα τα στραβά του κ τ ανάποδα του κ οτι μέσα στην κακία του κ την κακό του χαρακτήρα δώρισε 10 μύρια ευρώ σαν ενίσχυση για τους παθόντες του Tsunami...!...άλλο ένα κακό χαρακτηριστικό του χαρακτήρα του!!!Όποια άποψη πάντως κι αν έχει ο καθένας για τον MS πιστεύω ότι όλοι συμφωνούμε πως αν αυτή τη στιγμή δεν έτρεχε ένα πολύ μεγάλο ποσοστό θεατών (ίσως το 1/3?) δεν θα έβλεπε ή δεν θα πήγαινε να δει F1!
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
ή να είχε δηλώσει δημόσια όπως ο Prost για τον Senna ότι θα τον πετάξει εκτός πίστας
Νομιζω οτι το να πετας τον αλλο εκτος πιστας (και μαλιστα δυο φορες) ειναι χειροτερο απο το να δηλωσεις στα νευρα σου οτι θα τον πεταξεις.
Απο κει και περα ειναι προσωπικο θεμα του καθενος αν θα προτιμησει να θυμαται απο τον Γερμανο τα αψογα στατιστικα του ή τα υπολοιπα επιτευγματα του.
Παντως περι σχετικης αξιας, στην F3 που τα αυτοκινητα ηταν σε πολυ μεγαλο βαθμο παραπλησιων δυνατοτητων ο Hakkinen ηταν καλυτερος απο τον Schumacher (φυσικα οι δυο τους ηταν μακραν απο τους υπολοιπους της γενιας τους). Εμενα αυτο μου φτανει για να τους θεωρησω το ιδιο μεγαλους, ασχετα με τα ποσα πρωταθληματα πηρε ο ενας και ποσα ο αλλος. Αυτο ειναι θεμα συγκυριων απο τη στιγμη που και οι δυο αποδειξαν οτι ειχαν τη στοφα του πρωταθλητη εκτος απο ταχυτητα.
Τα άψογα στατιστικά του θα τα βλέπουν αυτοί που δεν τον είδαν από την αρχή της καριέρας του ως τώρα.
Το ίδιο μεγάλους δεν τους θεωρώ, αλλά σίγουρα ο Mika έχει λείψε από την F1, θα είχε ο MS ένα αντίπαλο δέος (όπως είχε τότε).
-
Δε θυμαμαι ομως να εδιωξε καποιος τον Μικα απο την Φ1. Μονος του εφυγε, όποτε εφυγε και αυτο κατι λεει. Και το οτι δεν εφυγε απο τις πιστες αλλα ΜΟΝΟ απο την Φ1, παλι κατι λεει.
-
Ο χρήστης tourist έγραψε:
Όποια άποψη πάντως κι αν έχει ο καθένας για τον MS πιστεύω ότι όλοι συμφωνούμε πως αν αυτή τη στιγμή δεν έτρεχε ένα πολύ μεγάλο ποσοστό θεατών (ίσως το 1/3?) δεν θα έβλεπε ή δεν θα πήγαινε να δει F1!Αυτο ειναι σε καποιο βαθμο μυθος γιατι οι θεατες ειναι αποτελεσμα της δημοσιοτητας που φερνει η επιτυχια (και το αντιστροφο, φαυλος κυκλος δηλαδη). Ετσι γινεται με καθε επιτυχημενο και βετερανο σε καθε σπορ. Ο ασχετος με την f1 θα αγορασει καπελακι schumacher γιατι αυτον εχει ακουσει. Θυμησου οτι και ο Hakkinen οταν αρχισε να κερδιζει απεκτησε μεγαλη μεριδα θεατων που τον ακολουθουσαν σε ολη την Ευρωπη, κατι που αρχιζει και γινεται και με τον Alonso τωρα κτλ.
Αλλα θεατες φερνει οχι μονο η επιτυχια αλλα και οι σκληρες μαχες με αλλον στο πρωταθλημα. Οταν αρχισε ο ms να σαρωνει τα πρωταθληματα αδειασαν και οι κερκιδες, ψιλοχαθηκαν οι οπαδοι του και το καπελακι εγινε ολιγον 'μπαναλ'. Ακομα και φετος το Hockenheim που δε θα εχει αγωνα του χρονου και ισως τελευταια φορα που τρεχει ο ms στην πατριδα του μισοαδειο ηταν...
-
Τελικα αυτο το θεμα ειναι εγγυηση για να επιστρεφει και να γραφει ο kleisj
Για το τσουναμι ειναι αξιεπαινος. Εγω δεν συμμεριζομαι τα ειναι 'παλιοχαρακτηρας' κτλ. Μπορει να ειναι αγιος, οπως μπορει και ο τζεντλεμαν Χακινεν ειναι ενας αλκοολικος ρατσιστης που δερνει τη γυναικα του, κλεβει την εφορια και αρπαζει το τηλεκοντρολ απο το 6χρονο ανηψακι του.
Για τη συμπεριφορα του στις πιστες μιλαω και λεω οτι πολλα περιστατικα σε μεγαλη διαρκεια εχουν (απο)δειξει οτι ειναι κακιστος συναθλητης. Και οι πραγματικοι κορυφαιοι θα πρεπε να ξεχωρισουν και σε αυτο.
ΥΓ: Για το Μονακο φετος τι αποψη εχεις;
-
Ο χρήστης tourist έγραψε:
Όποια άποψη πάντως κι αν έχει ο καθένας για τον MS πιστεύω ότι όλοι συμφωνούμε πως αν αυτή τη στιγμή δεν έτρεχε ένα πολύ μεγάλο ποσοστό θεατών (ίσως το 1/3?) δεν θα έβλεπε ή δεν θα πήγαινε να δει F1!Τοσο λιγοι λες οτι ειναι αυτοι που παν για να τον βριζουν;;;
Επίσημο thread:GP Γερμανίας-Hockenheim