-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Γιατί να πάρω δίλιτρο και όχι 3.2...για το σίμα?
για το τούρμπο και τα τρία διαφορικά ίσως; δεν έχουν και ίδιο δάπεδο πλέον.
Μίλησες και για βελτίωση επίσης
3 διαφορικα?
haldex δεν είναι?όχι. Haldex έχουν όλα τα μπροσθιοκίνητα με βάση το Golf IV/V λόγω εγκάρσιας τοποθέτησης του κινητήρα. Το σημερινό Passat είναι επιμηκυμένο Golf V.
Το προηγούμενο Passat και το σημερινό Α4 όπως και το Α6 έχουν Quattro με τρία διαφορικά και τον κινητήρα κατά το διαμήκη άξονα. Προφανώς υπερτερεί η μόνιμη τετρακίνηση έναντι του Haldex, αν και ο τελευταίος έχει βελτιώθεί στα 'V'
χμμμ, νόμιζα οτι ήταν Haldex, πρέπει να τα ξαναπάρω και να τα πιέσω για να δω αν αξήζει.
thnx for the tip!
Πότε λέει η ΕΜΙ οτι θα βρέξει. -
Ο χρήστης Darkled έγραψε:
χμμμ, νόμιζα οτι ήταν Haldex, πρέπει να τα ξαναπάρω και να τα πιέσω για να δω αν αξήζει.
thnx for the tip!
Πότε λέει η ΕΜΙ οτι θα βρέξει.κι επειδή είναι δύσκολη εποχή για Audi όλο και κάτι παραπάνω μπορείς να πετύχεις
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
χμμμ, νόμιζα οτι ήταν Haldex, πρέπει να τα ξαναπάρω και να τα πιέσω για να δω αν αξήζει.
thnx for the tip!
Πότε λέει η ΕΜΙ οτι θα βρέξει.κι επειδή είναι δύσκολη εποχή για Audi όλο και κάτι παραπάνω μπορείς να πετύχεις
Στα 50Κ δύσκολα το 3.2 έτσι και αλλιώς αν φτάσω τοσα είναι δύσκολα για εμένα.
Πάντως για την ιστορία η αρχή έγινε με το MPS δηλαδή έξαχνα για 43Κ περίπου. 4x4 κτλπ (στην αρχή νόμιζα οτι σε αυτά τα χρήματα παίζει μόνο το MPS)
Μου άρεσε και έλεγα να το πάρω, ο αντιπρόσωπος μου είχε πει οτι δεν έχουν πουλήσει κανένα (από τότε έχω δει στο δρόμο 2) κάτι που μου άρεσε σαν ιδέα exlusivity και καλα. (το MPS αν το ρίξουν 2-3Κ ακόμη θα γίνει Killer θα πουλάει πιο πολύ και απο civic)
Μέχρι που περνόντας απο μία VW βλέπω test drive Golf R32 DSG, μπαίνω - διαστημόπλοιο δεν το οδηγούσες ΣΕ οδηγούσε, κουλός να είσαι περνάς τον χερά για πλάκα...
Και ψάξε ψάξε κατέληξα..............νομίζω
(πάω να δω την Alfa αν και δεν της δίνω πολυ σημασία είναι και το σίμα βλέπεις...)
Μάλλον θα πεχτεί μεταξύ Α4-Passat και στο αν αξίζει το quattro
thnx σε όλους. -
Κοίτα και το ST220. Iσως σου φαίνεται 'λίγο', αλλά σου περισσεύουν λεφτά να το τουρμπίσεις (αν τουρμπίζεται).
-
ΟΤΙ ΑΜΑΞΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ απο τα πιο πάνω είναι ΠΑΛΤΟ
απλα δε πουλιούνται
μονο μεταχειρισμένη πόρσε σε αυτα τα λεφτά (3 ετιας) μπορείς να πουλήσεις γυρω στα 55κ
Πάρε το πασσατ αλλα δε πουλιέται. Δυσκολος κινητηρας
-
Είχα να δω αυτό το nick-name 2-3 χρόνια, έχω να δω τη φάτσα που αντιστοιχεί σε αυτό το nick-name ακόμα περισσότερα. Ματθαίο πες μου ότι δεν γέρασες τόσο ώστε να το θες τέτοια μαούνα για προσωπική χρήση;
Εγώ ψηφίζω 159 την οποία όμως θα απορίψεις αν δεν σου άρεσε το εσωτερικό της brera. Εναλλακτική για τα κριτήρια που θέτεις το δίλιτρο τουρμπιστό Α4. Καλή αγορά! -
Ο χρήστης alfista έγραψε:
Είχα να δω αυτό το nick-name 2-3 χρόνια, έχω να δω τη φάτσα που αντιστοιχεί σε αυτό το nick-name ακόμα περισσότερα. Ματθαίο πες μου ότι δεν γέρασες τόσο ώστε να το θες τέτοια μαούνα για προσωπική χρήση;
Εγώ ψηφίζω 159 την οποία όμως θα απορίψεις αν δεν σου άρεσε το εσωτερικό της brera. Εναλλακτική για τα κριτήρια που θέτεις το δίλιτρο τουρμπιστό Α4. Καλή αγορά!Τασος?
Και τι να πάρω?
Είδα και τo s2000, 350Z, από φίλους που τα πήρα, με τις παντες είμουν τη μισή και βάλε Αίγινα.
Με τη παλάβρα με το γκάζι που έχω πόσο θα αντέξω? 1-2 χρόνια η μα...ια θα γίνει.
Για αυτό θέλω τετρακούνα.
Και θέλω και τις εκδρομές μου, αντε για 3ήμερο με το s2000, μόνο οι ρακέτες χωράνε.
Ασε που το δικό μου τώρα είναι κούτσουρο και με έχει πιάσει η τρέλα να ηρεμίσω λίγο απο το μπαπα μπαπα.
Για βάλε κοπέλα μέσα σε Μιτσο ή σούμπι θα σου πεί το λιγότερο οτι θα πάρει ταξι στο γυρισμό. Κοντευουμέ τα αντα εεεε, θα με πάρουν οι κοπέλες με τις ντομάτες.
Αν έλεγα οτι θα πάρω το Golf R32 κανένας δε θα έλεγε τι πας να κάνεις, αλλα τώρα που λέω να πάρω το ίδιο αμάξι +50 εκατοστά και 1000 φορές πιο χλιδάτο απο το R32 ολοι τρελάθηκαν.
Μαούνα λέει? 250 αλογα, 4χ4, 1600 κιλα? (ασε τι λεει 4Τ) Με πλαίσιο στάνταρ ενισχυμένο... δεν βάζεις έτσι +250-300 κιλά σε αμάξι αν είσαι μηχανικός... και πλαίσιο απο Γκολφ που είναι απο τα καλύτερα που έχω οδηγησει?
Το Α4 TFSI Quattro DSG, με Δέρμα, Ηλιοροφή, xenon, Ηλεκτρικά καθίσματα, Ηλεκτρικούς καθρέφτες και κάτι άλλα ψιλά έρχετε 55Κ, και δε μιλάω για το DTM που πάει +3Κ, και σιγά το Torsen, overpriced για εμένα.
Αν τα είχα θα έπερνα την 330χι, αν και το αμάξι είναι σχεδιαστικά αηδία τοσο μεσα όσο και απο έξω αλλα είναι αμαξάρα.
Το MPS δεν το παίρνω γιατί σε 5 χρόνια δεν θα το πουλήσω ούτε 20Κ και έχω σκοπό καλός εχόντων σε 5 χρόνια να ανέβω σε BMW Μ. Αν όχι να Τουρμπίσω το passat για να ξεκ...ω και όταν μαζευτούν για την Μ να το σουτάρω.
Δε λέω οτι το αμάξι είναι κορυφή προς θεού είναι πολύ μακριά, αλλα με ταβάνι τα 50Κ δεν μπορώ να διαλέξω άλλο. -
το σ60ρ δεν ειναι καλό?
http://www.volvocars.gr/models/s60/
αλλά 63Κ, ισως κανένα τεστ drive να βρεις...
-
άμα είναι να δώσει 63κ δεν δίνει 56800 για το lexus GS 450 h που και πιο φτηνό και 345 άλογα και πολύ κοντά στη Μ5 κατά τα λεγόμενα του theo είναι .
Βέβαια δεν είναι AWD αλλά ούτε και μέχρι 50κ που ζήτησε ο φίλος μαςΕγώ πάντως θα πήγαινα για το Passat αν ήθελα λίγο πιο πολύ χλιδή και μούρη και μεταπώληση αλλιώς Mazda και το λήξαμε το θέμα.
-
ειπα να παρει μεταχειρισμένο
-
Ο χρήστης Darkled έγραψε:
Τασος?Γιώργος. Προφανώς όχι τόσο πρωτότυπο όσο το δικό σου οπότε λογικό να μην το θυμάσαι.
Συμφωνώ απόλυτα για τα δυνατά πισωκίνητα που αναφέρεις έστω κι αν πολλοί δεν μας καταλαβαίνουν. Συμφωνώ επίσης για το κάποιους χώρους αν και ίσως να μπορούσα εδώ να κάνω μια θυσία παραπάνω. Το μαούνα σχετίζεται καθαρά με τις διαστάσεις και την απέχθεια μου προς τα μεγάλα σχήματα (με κάποιες λίγες εξαιρέσεις). Προσωπικά θα κοιτούσα κάτι σε στυλ ΤΤ αν και δεν ξέρω αν βγαίνει ήδη σε quattro εκδόση (και σίγουρα ελπίζω να μην τόσο κλειστοφοβικό όσο το προηγούμενο) ή μιας brera. Το Α4 TFSI όντως ακούγεται ακριβό αν και έχεις βάλει τα πάντα πάνω. Το passat δεν θα μπορούσα να το πάρω καθαρά για λόγους αισθητικής. Αφού εσένα σου αρέσει και βγαίνει και σε συμπαθητική τιμή, go for it!Υ.Γ. Φρόντισε πάντως να δεις από κοντά μια 159 (κόκκινη, μαύρη ότι χρώμα θες) πριν αποφασίσεις και κάντην και καμιά βόλτα. Δεν χάνεις τίποτα ενώ τουλάχιστον εμφανησιακά η κόκκινη με τις ακτινωτές 18άρες με ψάρωσε άγρια.
-
Ο χρήστης alfista έγραψε:
Συμφωνώ απόλυτα για τα δυνατά πισωκίνητα που αναφέρεις έστω κι αν πολλοί δεν μας καταλαβαίνουν. Συμφωνώ επίσης για το κάποιους χώρους αν και ίσως να μπορούσα εδώ να κάνω μια θυσία παραπάνω. Το μαούνα σχετίζεται καθαρά με τις διαστάσεις και την απέχθεια μου προς τα μεγάλα σχήματα (με κάποιες λίγες εξαιρέσεις). Προσωπικά θα κοιτούσα κάτι σε στυλ ΤΤ αν και δεν ξέρω αν βγαίνει ήδη σε quattro εκδόση (και σίγουρα ελπίζω να μην τόσο κλειστοφοβικό όσο το προηγούμενο) ή μιας brera. Το Α4 TFSI όντως ακούγεται ακριβό αν και έχεις βάλει τα πάντα πάνω. Το passat δεν θα μπορούσα να το πάρω καθαρά για λόγους αισθητικής. Αφού εσένα σου αρέσει και βγαίνει και σε συμπαθητική τιμή, go for it!
Υ.Γ. Φρόντισε πάντως να δεις από κοντά μια 159 (κόκκινη, μαύρη ότι χρώμα θες) πριν αποφασίσεις και κάντην και καμιά βόλτα. Δεν χάνεις τίποτα ενώ τουλάχιστον εμφανησιακά η κόκκινη με τις ακτινωτές 18άρες με ψάρωσε άγρια.
Η Brera πάντως έχει παρόμοιες διαστάσεις με αρκετά compact saloon, π.χ. Impreza, BMW 3, RX-8.
Οπότε μάλλον η απέχθεια πάει στα μεγάλα.Συμφωνώ για την 159, αξίζει τουλάχιστον ένα test drive, γιατί από σχήμα σε αφήνει ενεό έτσι κι αλλιώς.
-
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
Η Brera πάντως έχει παρόμοιες διαστάσεις με αρκετά compact saloon, π.χ. Impreza, BMW 3, RX-8.
Οπότε μάλλον η απέχθεια πάει στα μεγάλα.Η brera είναι σχετικά μεγάλη κυρίως όμως όσον αφορά το πλάτος και όχι τόσο το μήκος οπότε το τελικό αισθητικό αποτέλεσμα δεν φωνάζει για μαούνα. Απ' όσο θυμάμαι είναι πάνω από 20 εκατ. μικρότερη σε μήκος από την 159, η οποία με τη σειρά της είναι μικρότερη από το passat.
-
Ο χρήστης alfista έγραψε:
Η Brera πάντως έχει παρόμοιες διαστάσεις με αρκετά compact saloon, π.χ. Impreza, BMW 3, RX-8.
Οπότε μάλλον η απέχθεια πάει στα μεγάλα.Η brera είναι σχετικά μεγάλη κυρίως όμως όσον αφορά το πλάτος και όχι τόσο το μήκος οπότε το τελικό αισθητικό αποτέλεσμα δεν φωνάζει για μαούνα. Απ' όσο θυμάμαι είναι πάνω από 20 εκατ. μικρότερη σε μήκος από την 159, η οποία με τη σειρά της είναι μικρότερη από το passat.
Έτσι ακριβώς.
-
Κακά τα ψέμματα σε τέτοιες αποστολές οι ΜΒ δεν παίζονται.Μια σειρά Ε σε αυτά τα λεφτά είναι μπροστά από τους άλλους νομίζω,όσο κιαν δε μου αρέσει που το παραδέχομαι
Πάντως αξίζει τον κόπο να ψαχτείς και με Volvo S60-S80,άντε και κάνα Α6 νομίζω και όχι τόσο με BMW (εκτός αν είναι η 7άρα αλλά τότε ξεφεύγουμε στο μπάτζετ πολύ )
Ίσως και μια τουρμπάτη Laguna;(λέμε τώρα... )
Μάχη στα 40-50Κ για 4 door Saloon.