-
Πισωκίνητο να είναι κι ό,τι νά'ναι.... Για χρήση στο δρόμο καλύτερα εύκαμπτος αλλιώς για εκτός δρόμου άκαμπτος.... Οπότε δεν μπορώ να ψηφίσω....
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Ευκαμπτος για μένα παρακαλώ.
To βλέπουμε αυτό, στην υπογραφή σου!
τα παρατηρήσατε κι εσεις ε;
-
lkar έκανες ένα λάθος.
Για να βγεί η 'σωστή χειρονομία' έπρεπε το 'Άσε μας ρε lkar με τους... άξονες (κλασικά πάλι αυτό θα βγει )' να ήταν τρίτη επιλογή κι όχι τέταρτη. -
Να κάνεις δική σου ψηφοφορία και να βάλεις αυτήν την επιλογή 3η αμα δε σ αρέσει... Αντε....
-
Στην επόμενη θα τη βάλω ή 1η ή τελευταία
-
Πασκουάλε άντε να κι όταν τελιεώσεις να μετά να στο 14 και πριν φύγεις να .
-
Για την ώρα πάντως...
-
Ο χρήστης tazio έγραψε:
Πασκουάλε άντε να κι όταν τελιεώσεις να μετά να στο 14 και πριν φύγεις να . -
McPherson-ακια+ψαλιδια βασης. Ανεξαρτητη και απλη λυση.
Για χαζη την εχετε τη Subaru? -
Ο χρήστης adrivas έγραψε:
McPherson-ακια+ψαλιδια βασης. Ανεξαρτητη και απλη λυση.
Για χαζη την εχετε τη Subaru? -
Control blade (κατα το control freak)...
-
Ακαμπτος βέβαια !!
(όπου άκαμπτος = να κάνει αυτό που έχει σχεδιαστεί)Αλλά φυσικά ... *Άσε μας ρε lkar με τους... άξονες *
Τι τύπος είστε; (περί πίσω άξονα)